holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Hey er du Peter Belli. Eller er det bare tobakken A Hva ?? Hvis det var en indforstået joke om Peter Belli så fattede jeg den ikke Du må regne med at jeg er af en årgang, så selv da jeg var ung, var Peter Belli gammel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Maj, 2014 peter belli har skrevet en sang der hedder ingen regning. men du skrev faktura omskrev det bare. hehehehe ja peter belli tobak ved du vel hvad er 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 29. Maj, 2014 peter belli har skrevet en sang der hedder ingen regning. men du skrev faktura omskrev det bare. hehehehe ja peter belli tobak ved du vel hvad er Jeg kan gætte mig til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 Ja, Belli regnes vel for en af pionererne inden for rocken/poppen i de tidligere tressere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4771 Skrevet 29. Maj, 2014 :D Det er den model med terrængående dæk. Altså med masser af gummi :P Snapshot af Borende X samt den omtalte rollator. . Venligst landsbytossen - uden smart phone 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 29. Maj, 2014 Big Dick. tak for en god morgen griner, det er stor humor det der. BX. Med den rollator, især styrt(hatten)hjelmen. Er du da den rene Brad Pitt. Du da vist den store scorekarl på St. Kødlyst. Din bandit. (ifht nickname) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2014 Jeg har ikke scoreret noget på scor, for det var ikke lige stedet for mig, men har da haft ganske god succes på dating.dk, som har givet mig en del dejlige oplevelser. Charme, humor og selvtillid er nok det der har virket for mig, for penge har jeg ikke mange af og lider hverken af at have en stor pik eller et godt udseende, men det betyder ikke noget, for man beder bare den udkårne om at lade brillerne blive hjemme Det hjælper også en hel del at man feterer pigen, så hun får indtrykket af at hun virkelig er den eneste ene og ikke bare en i rækken af endeløse dates. Jeg fandt også ud af at man ikke skal inv. på mad og i operaen osv. på den første date, for det gjorde jeg engang og jeg kunne allerede efter 5 min mærke at hun på trods af et dejligt udseende ikke lige var mig. Desværre forbød min opdragelse mig at afslutte daten tidligt, så jeg var den perfekte gentleman hele aftenen igennem, hvilket resulterede i at hun faldt totalt for mig. Det var faktisk lidt synd for hende, for hun var jo en sød og rar pige. Så efter den "fiasko" lærte jeg at kun mødes over en kop kaffe eller en drink og så lade det udvikle sig derfra. Jeg fik rent faktisk en aftale på scor inden jeg smuttede igen. Jeg havde skrevet til til en flot 40 årig. Jeg kan ikke lige huske hvad jeg skrev, men svaret var at jeg bestemt ikke var hendes type og ikke mere. Det blev jeg lidt harm over, men ved ikke lige hvorfor, men jeg svarede at hvis hun foretrak mænd der kun sendte "skal vi kneppe" efterfulgt af et billede af deres pik, så var hun sgu nok heller ikke noget for mig. Det blev hun vist ret provokeret af, for jeg fik en mindre skideballe tilbage og det udviklede sig nærmest til et mail skænderi, som mærkeligt nok gik over i frække breve og småhistorier og det hele endte i en ret vild eftermiddag hos hende. Den dag jeg lærer at forstå kvinder, der skriver jeg altså en bog og den bliver laaaang!!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 29. Maj, 2014 .... Den dag jeg lærer at forstå kvinder, der skriver jeg altså en bog og den bliver laaaang!!!!! For sent - den er i handlen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2014 For sent - den er i handlen Pis der røg min formue 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Tro det, eller lad være . Jeg var også engang på Scor . Det var i senhalvfemserne. Min profil druknede naturligvis helt i det øvrige profilhav . Jeg skrev en del breve, men blev kun mødt med tavshed . Undtagen ved en enkelt lejlighed, hvor jeg fik svar fra en kvinde i slutningen af 30'erne, der efter beskrivelsen var lige i øjet ;) . Hun var gift, men havde lyst til lidt sjov, og det var da helt fint med mig . Hun spurgte i sin henvendelse kort og godt: "Hvad vil du gøre ved mig?". Jeg oprullede nu alt det gode, som en mand kan gøre ved en kvinde, og som al min opsparede liderlig tilsagde mig at skulle skrive. Hun spurgte tilbage, om hun måtte ringe til mig på et tidspunkt, Det gjorde hun så. Desværre, mens jeg havde besøg af min bror :ugeek:. Hun havde en enormt sexet stemme sagde som indledning: "Jeg kan jo lige så godt springe direkte ud i det: Skal du noget i aften?". Jeg fik i et så neutralt og behersket stemmeleje som muligt spurgt, om vi kunne tales ved lidt senere, og det kom da også i stand. Jeg fik hældt broderen ud så hurtigt, det kunne lade sig gøre, uden at det virkede alt for mistænkeligt. Så ringede hun tilbage. Jeg skulle faktisk noget om aftenen, men det kunne vel for Fa'en aflyses, for det her var sgu' for spændende til at gå glip af. Jeg mærkede en god kemi og sad, pænt sagt, og blev temmelig lysten, som samtalen skred videre frem :wub: . Det lovde jo godt, og vi fik en aftale ;). Hun fik min adresse, og så var den i kassen :) . Vi talte videre et stykke tid. Jeg kom da ind på, at hun jo var gift og spurgte, hvor hendes mand var hende i hele dette billede. Hun svarede: "Jamen, han sidder da lige her ved siden af mig, vil du tale med ham?". Jeg tabte telefonrøret af bar beflippelse :eek: , og fik fremstammet: "Øøøøh, uhadada nej", da jeg fik lidt samling på mig selv. Vi fik afsluttet samtalen. Jeg fik med en ret dårlig undskyldning aflyst min oprindelige aftale om aftenen og begyndte at se frem til en langt mere spændende aftale. Et kvarter efter ringede hun imidlertid og beklagede, men hun havde fortrudt aftalen. Satans da også . Grin I bare :grin: :grin:. Dengang så jeg i min ubefangenhed :oops: straks for mig jalouxi, bøvl, sene truende telefonopkald, mystiske lurende skygger ved min gadedør – eller hans deltagelse/kiggen på ved sengekanten . Havde jeg dengang haft den indsigt i tingene, som jeg har i dag, var dette projekt aldrig strandet :mrgreen: . Der var formentlig tale om en (måske ældre?) mand, der af kærlighed til sin (yngre?) kone havde sluppet hende fri til styrkelse af deres forhold. Ja, jeg kan sgu' blive helt ærgerlig ved at komme til at tænke på det nu :roll: . Redigeret 29. Maj, 2014 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Noget af det jeg ikke kan lide ved datingsites, er, når der i de kvindelige profiltekster står noget i retning af: "Hvis du vil kontakte mig, skal du skrive en original tekst, som fylder lidt, og som beskriver dine tanker om mig bla bla... Hvis du gør det, får du med garanti et svar." De første gange tænkte jeg, "Det er fair nok", og jeg skrev originale, sjove, etc. beskeder, men jeg fik meget sjældent svar. Derefter opgav jeg, og jeg gik over til at spamme den samme besked flere 100 gange til flere forskellige piger. Hvilket gav pote. Jeg kan godt forstå, at pigerne bliver irriterede over, at få en standardbesked og at få MANGE af dem hver dag, men det er også SUPER irriterende, at skrive den ene lange originale tekst efter den anden og ikke få svar. Redigeret 29. Maj, 2014 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 29. Maj, 2014 (edited) Big Dick. tak for en god morgen griner, det er stor humor det der. BX. Med den rollator, især styrt(hatten)hjelmen. Er du da den rene Brad Pitt. Du da vist den store scorekarl på St. Kødlyst. Din bandit. (ifht nickname) Det kan du tro KK. Forstanderinden er blevet jaloux på den nye natsygeplejerske, som hjælper mig lidt med internettet :D. Også en grund til at bære hjelm. Hele døgnet Redigeret 29. Maj, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 29. Maj, 2014 Ej hvor jeg elsker hvordan i afsporer emnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 29. Maj, 2014 Toddy, du starter dit indlæg med at konstatere at du aldrig har scoret noget på scor, og slutter indlægget med at berette om en scoring af en flot 40-årig samme sted ....... Øøøøøhhh..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 29. Maj, 2014 Toddy, du starter dit indlæg med at konstatere at du aldrig har scoret noget på scor, og slutter indlægget med at berette om en scoring af en flot 40-årig samme sted ....... Øøøøøhhh..... Ja for jeg betragtede det faktisk ikke som at score, men mere noget der udviklede sig på en for mig noget sær måde. Plejer ikke ligefrem at score på at "skændes" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 29. Maj, 2014 Noget af det jeg ikke kan lide ved datingsites, er, når der i de kvindelige profiltekster står noget i retning af: "Hvis du vil kontakte mig, skal du skrive en original tekst, som fylder lidt, og som beskriver dine tanker om mig bla bla... Hvis du gør det, får du med garanti et svar." De første gange tænkte jeg, "Det er fair nok", og jeg skrev originale, sjove, etc. beskeder, men jeg fik meget sjældent svar. Derefter opgav jeg, og jeg gik over til at spamme den samme besked flere 100 gange til flere forskellige piger. Hvilket gav pote. Jeg kan godt forstå, at pigerne bliver irriterede over, at få en standardbesked og at få MANGE af dem hver dag, men det er også SUPER irriterende, at skrive den ene lange originale tekst efter den anden og ikke få svar. Lige præcis! Jeg har udarbejdet et par "standardtekster", som jeg skifter imellem lidt afhængig af profilen og hvilken type jeg tror hun er. Som regel skriver jeg lige et par linjers unik tekst ud fra hendes profil, og så ellers kopierer resten ind. Når jeg finder en profil der virkelig fænger, skriver jeg til tider et langt (~20 linjers) brev, men uden at det gør min succes ret meget større. Scor er lidt et numbers' game - man er simpelthen nødt til at skrive til mange profiler for at få svar. Læg i øvrigt ikke for meget i dem der altid lover svar, hvis man skriver et godt brev til dem. Af erfaring har jeg lært at dette "svar" ikke nødvendigvis behøver indeholde mere end "Ellers tak". For dem der er interesseret i emnet, kan jeg anbefale Morten Wagners bog Datingkongen (http://www.arnoldbusck.dk/boeger/biografier-erindringer/datingkongen) skrevet af manden bag dating.dk med en masse gode røverhistorier, tips & tricks samt indsigt i tankegangen og filosofien bag sitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 30. Maj, 2014 Humor er nr.1 her. Gerne sort Nå Sunny..Er du mest til "sort"? Hå hå hå hå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 30. Maj, 2014 Iron pas nu på din humor ikke render helt af med dig. Griner. Svar. Ja elsker sort humor. Go weekend :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 30. Maj, 2014 Jeg kunne ikke lade være I lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rideelsker 8 Skrevet 1. Juni, 2014 Nu får jeg helt sikkert et monster drag over nakken af fyrerne herinde - men pyt,jeg har brede skuldre,så jeg klarer det nok *gg* Jeg må altså tage de lyserøde i forsvar herinde,jeg har selv - og er stadig,ret aktiv på dating site(s) Jeg har haft mange fede oplevelser,og mødt mange skønne mennesker på den konto Når det så er sagt,så har jeg da også haft "no go" oplevelser,g det er da alt andet end fedt når man står i det,men igen... been there,done that... altså det har da lært mig utrolig meget om mig selv,hvad jeg gerne vil - og hvad jeg IKKE vil ? Altså forstået på den måde,det kan da godt være det ikke var den rette man har mødt eller hvad det kaldes,men hvad så? det er en oplevelse,og kan man ikke det game,så skal man ikke bevæge ssig ud i dating universet,ihvertfald ikke i mine øjne... En anden ting,jeg gerne vil have med er at jeg har flere kvindelige bekendtskaber ( bemærk,venskaber,der har og bliver aldrig andet end det end venskab) Føromtalte har også for flere vedkommendes været på dating sites,og når jeg hører alt det crap! de må lægge ører og øjne til derinde - det er simpelthen under lavmålet! Pik billeder,vammelfede mænd,som sidder og filer den af på billeder de har sendt til dem!! Hvad f... sker der? Jeg skammer mig,på mit køns vegne når jeg hører om de historier de kan fortælle ! Uha... så kom jeg vist af med lidt galde Nu vil jeg gemme mig bag skærmen,for alt det jeg sikkkert får smidt igen i hovedet Rideelsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Juni, 2014 En anden ting,jeg gerne vil have med er at jeg har flere kvindelige bekendtskaber ( bemærk,venskaber,der har og bliver aldrig andet end det end venskab) Føromtalte har også for flere vedkommendes været på dating sites,og når jeg hører alt det crap! de må lægge ører og øjne til derinde - det er simpelthen under lavmålet! Pik billeder,vammelfede mænd,som sidder og filer den af på billeder de har sendt til dem!! Hvad f... sker der? Jeg skammer mig,på mit køns vegne når jeg hører om de historier de kan fortælle ! Uha... så kom jeg vist af med lidt galde Nu vil jeg gemme mig bag skærmen,for alt det jeg sikkkert får smidt igen i hovedet Rideelsker. Jeg er sådan set helt enig med dig - desperate, liderlige og useriøse mænd ødelægger det for "os andre", der er både seriøse og ikke har trang til at sende klamme billeder til andre. De burde hæve prisen, eller lave en slags rating-system, så der i det mindste var en slags filter. Fx kunne de lave en "spam" knap, hvor modtageren så kunne klikke når det var et pikbillede, eller en besked på 3 ord. Når afsenderen så opnår et vist antal point eller en procentdel af afsendte besker markeret som spam, bliver de automatisk sorteret fra og lagt i et spamfilter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rideelsker 8 Skrevet 1. Juni, 2014 GFE - lige præcis! Sådan et rating system,ville dælme være genialt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 1. Juni, 2014 Snapshot af Borende X samt den omtalte rollator. . Venligst landsbytossen - uden smart phone Hej - - tja - - nu kan det vel stort set kun gå fremad for ham - - igennem pløre - ælte - sump - - også trapperne og sengekanterne på St. Køddød. - du gamle jas - noget er sjov og alvor - - -noget andet er op i kanen og ned til Valborg Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 1. Juni, 2014 (edited) Hej - - tja - - nu kan det vel stort set kun gå fremad for ham - - igennem pløre - ælte - sump - - også trapperne og sengekanterne på St. Køddød. - du gamle jas - noget er sjov og alvor - - -noget andet er op i kanen og ned til Valborg Mange hilsner Nyder livet Jeg har skrevet til Jernsvinet, at jeg havnede hos konen i muddergrøften. Det var helt utilsigtet på vej ind til Sankt Syndestræde, men konen gav dog et blæs, og så blev jeg ret mudret stillet op på landevejen igen. Her udgød Falck sin nådes blide vande over min syndige isse. Det er den situation, du ser på billedet :D . Redigeret 1. Juni, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg