Hop til indhold

Flabede piger på dating sider?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er sådan set helt enig med dig - desperate, liderlige og useriøse mænd ødelægger det for "os andre", der er både seriøse og ikke har trang til at sende klamme billeder til andre.

Man kan også se det fra en anden vinkel. Det får "os andre" til at fremstå i et langt bedre lys, blandt alt det crap de modtager.

• Svar 76
  • Visninger 9.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Snapshot af Borende X samt den omtalte rollator. .                                                     Venligst landsbytossen - uden smart phone

• hvis jeg skal svare lidt mere... indgående..    mange af de her piger er singler.. mangler i meget høj grad retningssans i livet, er unge, uerfarne og er curlingbørn... de har aldrig oplevet en kons

• Tro det, eller lad være .   Jeg var også engang på Scor . Det var i senhalvfemserne. Min profil druknede naturligvis helt i det øvrige profilhav . Jeg skrev en del breve, men blev kun mødt med tavsh

Skrevet

Snapshot af Borende X samt den omtalte rollator.

.                  :P  :P  :P  :grin:  :eek:                        Bx_terr_ngg_ende_rollator.jpg

Venligst landsbytossen - uden smart phone

Kære Big Dick

- - ser du i USA har man Air Force One  og "Bæstet" altså den skudsikre bil.

I den Katolske Kirke har man "Pavemobilen" - -  i virkeligheden er ovenstående "trillevogn" måske første udkast til en "Pavemobil" :-P  - jfr. denne video på Youtube : 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.