Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 3 minutter siden:

Definitely, it's not a personal attack but my personal thoughts about your personality.

And I don't know, what you consider as "normal" or "not normal" — but each person has the right to choose how to run their own business.

But it seems you fail to grasp what I am writing—which is hardly surprising, given your primitiveness.

Du må meget gerne komme med et eksempel på et personligt angreb hvis det ikke er det😂..

• Svar 165
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Jamen stakkel dig, Slowman Jeg vil da gerne give dig et slagtilbud....kun for dig...fordi du er sådan en fantastisk fyr (find selv på resten af superlativerne) Ubegrænset pisk og anden form for mishan

• ToxicWaste
    ToxicWaste

Du fremstår ret umoden og barnlig med kommentarer som denne. Og hvis vi skal tale om, hvad der egentlig er klamt: Hvis ikke en kvinde er i denne branche 100% af egen fri vilje, eller hun ikke 100% har

• Pink Peach
    Pink Peach

Der var ikke noget der sagde at alle udenlandske/pimpet/unge piger er her pga tvang. Men sandsynligheden er langt større. Og selvom det ikke er tvang, er sandsynligheden for at de er her af økonomisk

Skrevet

Og Mr. Pimp i Danmark kan jeg fortælle dig det også er menneskehandel hvis du bare:

Huser pigerne (sørger for deres lejemål)

Udnytter at de er fattige og derfor tjener penge på deres nød (altså styrer deres telefoner og få penge for det feks) det kaldes også at udnytte deres sårbare situation..

Så længe pigerne er i landet for at sælge seksuelle ydelser👍..

Egentlig er det også forbudt bare at tjene penge på pigernes arbejde☺️.. Men det ikke menneskehandel automatisk..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 17 minutter siden:

Definitely, it's not a personal attack but my personal thoughts about your personality.

Yeah, which is the definition of a personal attack.......

Skrevet
dhnmdst skrev, for 17 minutter siden:

Jeg har mistanke om at noget ikke er helt okay

Åh gud, så du er een af dem, der mener det offentlige skal bruge tid på dine "mistanker".....

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 26 minutter siden:

but each person has the right to choose how to run their own business.

@kunnskapssøker Ja, og det skal være de kvinder, som yder servicen, der 100% skal bestemme dette og ikke klamme, forkvaklede mænd, der udnytter og tjener penge på kvinderne.

Og du skal vist søge efter lidt mere “kunnskab”

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

And Mr. Pimp in Denmark I can tell you it is also human trafficking if you just:

Houses the girls (provides for their rent)

Taking advantage of their poverty and therefore making money from their distress (i.e. controlling their phones and getting money for it, for example) is also called exploiting their vulnerable situation.

As long as the girls are in the country to sell sexual services 👍 ..

Actually, it is also forbidden to just make money from the girls' work ☺️ .. But that doesn't automatically make it human trafficking..

JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Og Mr. Pimp i Danmark kan jeg fortælle dig det også er menneskehandel hvis du bare:

Huser pigerne (sørger for deres lejemål)

Udnytter at de er fattige og derfor tjener penge på deres nød (altså styrer deres telefoner og få penge for det feks) det kaldes også at udnytte deres sårbare situation..

Så længe pigerne er i landet for at sælge seksuelle ydelser👍..

Egentlig er det også forbudt bare at tjene penge på pigernes arbejde☺️.. Men det ikke menneskehandel automatisk..

Again, dear Jennifer, check the Danish law act and the definition of "pimping - rufferi" and "human trafficking - menneskehandel".

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 6 minutter siden:

Again, dear Jennifer, check the Danish law act and the definition of "pimping - rufferi" and "human trafficking - menneskehandel".

Sounds more like you should check it again.

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 7 minutter siden:

Well, actually, Jennifer's definition is spot on, according to Danish law.

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 10 minutter siden:

Har du overhoved søgt på “udnyttelse af sårbar situation” for at se om jeg muligvis kunne have ret.? Du behøver skam ikke bruge hverken trusler eller banke pigerne for at det er menneskehandel☺️..

Skrevet
TVR 2 skrev, for 4 minutter siden:

Well, actually, Jennifer's definition is spot on, according to Danish law.

RUFFERI:

Legal Penalties

Running a Brothel (Bordeldrift): Punishable by imprisonment for up to 4 years for operating a business where a third party engages in sexual relations for payment.

Exploitation and Intermediation: Punishable by fines or imprisonment for up to 3 years for profiting from or repeatedly acting as a middleman to promote another person's commercial sexual services.

Hotel Room Rental: Punishable by fines or imprisonment for up to 1 year for knowingly renting out a hotel room to facilitate commercial sex work

MENNESKEHANDEL:

Human trafficking (menneskehandel) in Denmark is prohibited and punished under Section 262 a of the Danish Penal Code (Straffeloven). This law was added in 2002 to follow international rules from the United Nations and the European Union.

Key Elements of the LawThe Acts: Recruiting, transporting, transferring, housing, or receiving a person.

The Means: Using threats, force, other forms of coercion, kidnapping, fraud, deception, or abusing someone who is in a vulnerable position.

The Purpose: Exploiting the person for prostitution or other sexual abuse, forced labor, slavery, or removing organs.

Punishments

Standard Penalty: A person found guilty of human trafficking can face up to 8 years in prison.

Aggravated Cases: The penalty can rise to 10 years in prison if the crime involves particularly aggravating circumstances, such as trafficking children or putting a person's life in obvious danger.

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 3 minutter siden:

RUFFERI:

Legal Penalties

Running a Brothel (Bordeldrift): Punishable by imprisonment for up to 4 years for operating a business where a third party engages in sexual relations for payment.

Exploitation and Intermediation: Punishable by fines or imprisonment for up to 3 years for profiting from or repeatedly acting as a middleman to promote another person's commercial sexual services.

Hotel Room Rental: Punishable by fines or imprisonment for up to 1 year for knowingly renting out a hotel room to facilitate commercial sex work

MENNESKEHANDEL:

Human trafficking (menneskehandel) in Denmark is prohibited and punished under Section 262 a of the Danish Penal Code (Straffeloven). This law was added in 2002 to follow international rules from the United Nations and the European Union.

Key Elements of the LawThe Acts: Recruiting, transporting, transferring, housing, or receiving a person.

The Means: Using threats, force, other forms of coercion, kidnapping, fraud, deception, or abusing someone who is in a vulnerable position.

The Purpose: Exploiting the person for prostitution or other sexual abuse, forced labor, slavery, or removing organs.

Punishments

Standard Penalty: A person found guilty of human trafficking can face up to 8 years in prison.

Aggravated Cases: The penalty can rise to 10 years in prison if the crime involves particularly aggravating circumstances, such as trafficking children or putting a person's life in obvious danger.

Exactly. So you know how to find it, you just don't read it correctly......

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Har du overhoved søgt på “udnyttelse af sårbar situation” for at se om jeg muligvis kunne have ret.? Du behøver skam ikke bruge hverken trusler eller banke pigerne for at det er menneskehandel☺️..

TVR 2 skrev, for 1 minut siden:

Exactly. So you know how to find it, you just don't read it correctly......

Pimping, Human trafficking and Human exploitation are different crimes and have different definitions.

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 5 minutter siden:

Pimping, Human trafficking and Human exploitation are different crimes and have different definitions.

Og i hvilke(n) kategorier vil du sige, at du hører til i?

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 25 minutter siden:

Well, yes and no. In Principle, yes, but there are overlaps. Many don't realize that exploiting that a person is poor, in debt or needs to sustain a family (children) is not exploitation but trafficking and thus hit by the harsher punishment.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 2 timer siden:

@JenniferRomantica Jeg har lige meldt dig til SKAT 😜

Først et angreb på selvstændige Dieve og så et angreb på selvstændige Jennifer. Af helt forskellige årsager. Det eneste de har til fælles er at de er selvstændige og har ben i næsen

Skrevet
Bananas skrev, for 3 minutter siden:

Først et angreb på selvstændige Dieve og så et angreb på selvstændige Jennifer. Af helt forskellige årsager. Det eneste de har til fælles er at de er selvstændige og har ben i næsen

Ja, det er sørgeligt, usselt og, sammenholdt med forsvaret af rufferi og pimps, usmageligt.

Skrevet
kunnskapssøker skrev, for 8 timer siden:

And I don't know, what you consider as "normal" or "not normal" — but each person has the right to choose how to run their own business.

det er så lige her du tager fejl. Man kan ikke selv bestemme hvordan man vil køre sin forretning. Der er rammer for hvad der er lovligt og det er kort sagt ikke tilladt at tjene penge ved at facilitere sexsælgere.

Hvis du er i tvivl kan vi jo bede myndighederne om at kigge lidt på DIN forretning.

Det er tilladt at sælge sex, men sælger skal jo leve op til moms og skatteregler, så jeg tænker at meget få gør det 100 %. Nogle få har måske CVR nr, men jeg tænker ikke at ALLE transaktioner bogføres med stor omhu😂😇

Skrevet

Hold da op en tråd, startende med Dieve's markedsføring på Nympho (jeg blev først ked af det, da jeg opdagede, at den ikke var til mig personligt, men en masse udsendt reklame mail -) men altså GPer, skriv gerne DM til mig, gerne med komplimenter, og fortæl, hvor meget i savner mig 🤣). Fantastisk at man kan blive så ophidset.

Nu er tråden så drejet ind på personangreb og fordømmelse af forskellige seksuelle præferencer - manglende tolerance over andre i dette forum for købesex, som vi jo skal huske er en stor vederstyggelighed, som bør kriminaliseres og forbydes (ifølge mange)- den er både sørgelig og for mig helt uforståeligt. I ældre tid blev sælgerne fængslet for deres uterlighed, og køberne er idag kriminaliseret i rigtigt mange lande. Det brugerne gør i dette forum, er fuldstændigt det samme som sexhaderne udenfor gør: De sætter sig i fx en GPs sted, og bedømmer det med vores normer og forudsætninger, for de fleste almindelig kvinder (?) er det ulækkert, et overgreb og voldtægt - men for de faste GP debattører herinde, ser det ud til at de synes at det er en nemmere måde at tjene penge på end så mange andre - men en mega klam tanke for mange. Styr jer selv.

PS vedr. anklager om rufferi, pimperi og gensidige myndighedsanmeldelser - det går jo helt grassat! Jeg har ikke noget at bidrage med vedr. de to kvinder, der er tale om. Men en 18 pige fra Estland - det er ikke det samme som at hun ikke er der af egen vilje, eller at de bliver udnyttet. Var forbi én for 10 dage siden (hun er draget videre), og kommunikerede med hendes manager. Da jeg dukkede op på adressen, gik der dog lidt ged i det, fordi betalingsvaluta og metode ikke passede pigen, og hun kommunikerede ivrigt med sin manager/hjælper - det endte så med en anden betalingsmetode, anden valuta (og dejligt - 350 kr. billigere, der var mange tilvalt). Efter en intens sex/kæreste oplevelse, hyggesnakkede vi, hun var nok ikke fra Estland (tip: hvis hun annoncerer sin nationalitet, kunne hun blive anmeldt for ulovligt at arbejde i Danmark, Estland er et EU land), jeg blev også inviteret på frokost, men desværre måtte jeg videre. Sød og interessant kvinde, bestemt god og engageret i sit job - ligesom en hel del af de danske GPer jeg normalt besøger. Lad være med at lade jeres fordomme trykke alle ned i stereotype kasser.

God aften -

Skrevet

Tja sidder bare og tænker kun 3 mdr skulle der gå. Før den første tråd gik helt amok. Som i langt ud over det sædvanlige.

Men alle kommentarer pynter vel på statistikkerne. Siden admin intet gør for at adfærds korrigere bare en lille smule.

Skrevet
FlemmingP skrev, for 10 timer siden:

og kommunikerede med hendes manager.

Allerede der er kæden hoppet af for mig. Hvis det bare er en telefonpasser/booker, er det fint nok. Men en manager - nej tak. Så er vi på vej over i noget forkert. Og her er det vel en reel manager?

Så får du mindre ressourcestærke kvinder herop. Nogen har sat det det hele i system. Ved kvinderne, hvad de går ind til? Ved de, hvad egentlig hvad, de har sagt ja til? Og managers er nok ikke bare på timeløn, de skal nok ha’ et cut og deres bid af kagen. Og så har du folk, der lever og tjener på disse kvinder.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

FlemmingP skrev, for 12 timer siden:

PS vedr. anklager om rufferi, pimperi og gensidige myndighedsanmeldelser - det går jo helt grassat! Jeg har ikke noget at bidrage med vedr. de to kvinder, der er tale om. Men en 18 pige fra Estland - det er ikke det samme som at hun ikke er der af egen vilje, eller at de bliver udnyttet.

Der var ikke noget der sagde at alle udenlandske/pimpet/unge piger er her pga tvang. Men sandsynligheden er langt større. Og selvom det ikke er tvang, er sandsynligheden for at de er her af økonomisk nød langt større. Samtidig har de unge især en 18 årig, langt sværere ved at overskue konsekvenserne af sine valg.

Det er ekstremt få 18 årige der har lyst til at sælge selv til stort set hvad som helst der kommer ind af døren, eller synes sex med gamle mænd er skønt. Det er ikke en fordom. De kvinder eksisterer i mænds fantasi og den fantasi sælger disse meget unge kvinder. Jeg synes det er naivt at tro andet. Ellers ville de ske oftere uden involvering af penge, hvilket det yderst sjældent gør.

Bevares nogle 18 årige kan lide ældre mænd, men vi snakker ikke mænd over 60 eller en blegfed usoigneret mand på 50.. men en lækker man på 45 måske.

det er den naivitet der gør at mænd altid stiller sig måbende når det bliver afsløret at kvinden var tvunget, eller når hun stiller op i en podcast flere år efter og græder over de valg hun tog da hun var ung

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.