Hop til indhold

Scandinavian Girl - København

Featured Replies

Skrevet
donejohn skrev, for 41 minutter siden:

Må man spørge hvad det er der kan gøre dig i tvivl om det er en dame eller mand du har haft sex med?

Nu kan jeg ikke finde den gamle tråd, og det er ved at være længe siden. Men som jeg husker det var det kombinationen af en kvinde som har været en del under kniven, foretrækker den i røven frem for i missen og de asiatiske træk. Og som jeg skrev, så er det ikke fordi jeg tror det har været en mand, men der kan måske være en lille bitte tvivl i mit sind - og det var den jeg forhørte mig om dengang.

Skrevet

@donejohn som du ser, får du ikke et svar på dit spørgsmål, du kan bruge til noget.

Bedste råd er allerede givet i tråden:

MichellinMan skrev, den 19.8.2026 at 18:57:

@Cornell Tak fordi du giver dig til kende. Og det mener jeg helt seriøst 🙏 Det er meget rart at vide, hvilke anmeldere man ikke kan bruge til noget.

Skulle man alligevel vælge ikke at besøge Scandinavian Girl “på det foreliggende grundlag,” som man siger. Ja, så takker vi andre så gerne derfor. Hun er svær nok at få en aftale med i forvejen.

Twain

Redigeret af Twain

Skrevet

Hun har været inde på hendes WhatsApp konto i dag, første gang siden den 5 august.

Ja hun er en fantastisk smuk sød og dejlig kvinde

Skrevet
  • Author

Hun er tilbage igen og ved ikke hvor mange dage hun er her denne gang.

Redigeret af pdkman

Skrevet

Har lige været forbi den skønne dame igen igen. Fik 30min med anal i alle de stillinger jeg magtede, elsker at hun virkelig prøver, at gøre det så behageligt og dejligt i den halve time og så kan hun bare tage pik I røven som ingen andre jeg har prøvet.

Skrevet
Dialga skrev, den 24.8.2026 at 19:57:

Har lige været forbi den skønne dame igen igen. Fik 30min med anal i alle de stillinger jeg magtede, elsker at hun virkelig prøver, at gøre det så behageligt og dejligt i den halve time og så kan hun bare tage pik I røven som ingen andre jeg har prøvet.

Hun er så fucking dejlig og en champ til anal sex, enig.

Skrevet

Skal vi ikke droppe snakken om hun er ombygget.

Personligt tror jeg, at det i nogle tilfælde kan være tæt på umuligt at vurdere, hvorfor diskussion hurtig mister mening.

F.eks. pigen mekanik ricci vil kunne snyde de fleste

Lad os rose SG for de mange gode oplevelser hun gir!

Skrevet

She is NOT a former man. I'm 19 cm long and I have not felt any difference. Yes, she is not tight, but that is not any problems when you compensate with extreme beauty. She is probably in my top 3, talking about faces. That said, I have tried a blonde cutie in London this spring that was rebuilt to a girl, but she ( or he) was the most feminine girl I have ever met, liking anal ( of course). We had the most intense mutual anal fuck ever. Think about that. You get an appointment with a top 10, looking like 20, just loving anal and gladly take a spray in face and mouth afterwards 😎

I'm 55+ and I think you need to release your brain and realize that there are other opportunities around the corner. Man or woman....it's the appearance , session and real life experience that counts.😝

Redigeret af Loppan

Skrevet

Hun har en pik, åh nej, det burde hun ik😝

Seriøst: SG er 100% kvinde.

Jeg tænker nogen vil have hende for sig selv og prøver at sprede rygter😆

Hvis jeg var rig nok havde jeg installeret hende i et slot, hvor det kun var mig der havde nøglen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.