Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Maxxing skrev, for 14 timer siden:

Eller et kæmpe attitude problem og en flok simps som higer efter hendes anerkendelse... patetisk.

Jeg kan jo ikke se det - hvilket nok er fordi jeg er en patetisk simp og lidt forblindet - men du har formentlig helt ret. Kæmpe attitudeproblem ikke mindre. Og då er vi jo så heldige at vi har en attitudeekspert som dig herinde. Du kunne jo give et kursus i hvordan man undgår problemer med sin attitude? Mit gæt er at man skal dyrke sin ydmyghed, tolerance og venlighed, men det ved jo du sikkert bedre.

• Svar 82
  • Visninger 7.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Sååå.. Hun skrev beskeder på en lukket hjemmeside i deres lukkede system hvor man skal åbne siden for at få en notifikation.? Jeg tror sku også jeg har skrevet til folk herinde uden de har skrevet til

• Er her overhovedet et problem med pigen?? Der er ikke tale om unsolicited mails eller SMSs. Der er tale om at man logger ind på et site for prostitution og sex køb, og så bliver man krænket over at ma

• ToxicWaste
    ToxicWaste

Det tror jeg, de færreste har lyst til.

Skrevet

Er her overhovedet et problem med pigen??

Der er ikke tale om unsolicited mails eller SMSs. Der er tale om at man logger ind på et site for prostitution og sex køb, og så bliver man krænket over at man dér (ikke på mail, telefon eller andet), bliver kontaktet af en pige??

Hvis man så ikke kan lide pigen, kontakten eller andet, kan man jo bare vælge at ignorere det.

At pigen så lader til at være væsentligt mere intelligent end hendes moddebattører, og får dem sat til vægs gang på gang, er egentligt den virkelige attraktion ved tråden hér.

Skrevet
TVR 2 skrev, for 10 minutter siden:

At pigen så lader til at være væsentligt mere intelligent end hendes moddebattører, og får dem sat til vægs gang på gang, er egentligt den virkelige attraktion ved tråden hér.

😄👍

Skrevet

@TVR 2 ja eller man kan skrive - hvis man vil rådgive - “Hej dig. Jeg tror ikke dette er den korrekte måde at søge gæster i Danmark”💁‍♀️.. Så den skid slået og man er kommet af med sin mening.. Måske hun så faktisk havde lyttet og ikke gået i forsvar..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

@TVR 2 ja eller man kan skrive - hvis man vil rådgive - “Hej dig. Jeg tror ikke dette er den korrekte måde at søge gæster i Danmark”💁‍♀️.. Så den skid slået og man er kommet af med sin mening.. Måske hun så faktisk havde lyttet og ikke gået i forsvar..

Ja, enig. Men måske virker det.... At nogle krænkes, betyder jo ikke at alle gør. Nogle kunne jo finde det interessant, så måske kommer der kunder?

Til gengæld, der er jo intet der er mere sexy end en intelligent kvinde, der kan svare for sig.....

Skrevet

@TVR 2 som almindelig borger finder jeg det beroligende at det så tydeligt er en udenlandsk kvinde der står for sit eget “shit” så at sige🤩..

Den eneste fejl jeg ser hende lave er at prøve at hive andre med ind under bussen men jeg forstår godt hendes frustration.. Nogle piger bliver set som skønne, troværdige og fantastiske selvom man godt ved (evt fordi man kender pigen) at de slet ikke er den reklamerede alder, vægt, højde eller whatever men gør man det samme som total selvstændig kvinde uden en “manager” så det et kæmpe problem😅..

Jeg kunne næsten føle det er en eller anden mandeklub hvor manageren sidder og udvælger piger til “særlige gæster” ud fra en enkel lidt kryptisk start på en anmeldelse i hvertfald..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

@Refresh hvad siger du “både ja og nej til”🤷🏼‍♀️🤣.? At det som pige er fedt at se eller😋.? For du kan jo ikke rigtig sige “både ja og nej” til om jeg synes det er fedt nok at se☺️.. Det jo min mening..

Såååå præcis ligesom det der mail nyhedsbreve.?

Det var det sikkert.. Det var heeeeelt sikkert også ulovligt at mutter tog 800 kr pr time vi havde.. Tror visitkortene var hendes mindste problem blev der kigget🤣😂🤣..

Jeg siger at min holdning er både lidt for og imod...

Det går an så længe det kun er en enkelt engang imellem, men hvis det blev normalen at spamme ud, så ville det hurtigt lukke forummet/besked funktionen eller kræve moderation.

Det er klare krav til nyhedsbreve om forudgående samtykke og simpel afmelding, så dem må man heller ikke bare sende ud til højre og venstre.

Og ja, der foregår ting på klinikkerne der klart er i strid med loven, men det foregår bag lukkede døre. Det er 10.000 gange mere sandsynligt at der er nogen der får ondt i røven når man står og deler visitkort ud offentligt og chancen for at det får konsekvenser er derfor også langt højere.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Den eneste fejl jeg ser hende lave er at prøve at hive andre med ind under bussen men jeg forstår godt hendes frustration.. Nogle piger bliver set som skønne, troværdige og fantastiske selvom man godt ved (evt fordi man kender pigen) at de slet ikke er den reklamerede alder, vægt, højde eller whatever men gør man det samme som total selvstændig kvinde uden en “manager” så det et kæmpe problem😅..

Well, jeg ser det så ikke helt som en fejl. Mere at hun lige experimenterer lidt med at passe ind i hvordan andre piger kører deres forretning. Efter billedet er det jo tydeligt for enhver at hun ikke er 18 år gammel, heller ikke 48; og sikkert et sted derimellem. At folk kan forarges over dét, og kommenterer og hetzer omkring det, viser jo bare hvor små nogle mennesker er og hvor meget 1st world der er gået i deres problemer....

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.