Hop til indhold
Kenny-mand

Smuk enlig mor....GFE i særklasse.

Recommended Posts

Guest Smuk Enlig Mor

Rooolig drenge... :D

 

Jeg har faktisk billeder - skriv her eller der og jeg svarer retur med selvsamme... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Rooolig drenge... :D

 

Jeg har faktisk billeder - skriv her eller der og jeg svarer retur med selvsamme... :)

 

Del gerne ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Har, jeg da gjort  :-P  :-P

Modtog intet  :shock:

Ja forstår godt en pæn hentydning  :-P  :-P  :-P

 

Ku ikke lade være SEM

 

Kk

Ja, det har du, men det var vist i en lidt anden kontekst, eller..? ;)  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Nu kan de nysgerrige se mine fotos på min profil herinde... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan de nysgerrige se mine fotos på min profil herinde... ;)

 

Man må sige at dit chatname passer forbavsende godt med dine billeder :rolleyes: for hold da op, hvor ser du dejlig ud

Ærgeligt at du bor så langt væk :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Spock

Man må sige at dit chatname passer forbavsende godt med dine billeder :rolleyes: for hold da op, hvor ser du dejlig ud

Ærgeligt at du bor så langt væk :wub:

 

Det er lidt ligesom med restauranter og Michelin-stjerner. 1 stjerne - et besøg værd hvis man er på de kanter, 2 stjerner - en omvej værd, 3 stjerner - værdig som mål for rejsen.

 

Her er der virkelig tale om 3 stjernet GFE, som også anmeldelsen meget rammende beskriver. Jeg vil vove at påstå at det er rejsen værd ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det er lidt ligesom med restauranter og Michelin-stjerner. 1 stjerne - et besøg værd hvis man er på de kanter, 2 stjerner - en omvej værd, 3 stjerner - værdig som mål for rejsen.

 

Her er der virkelig tale om 3 stjernet GFE, som også anmeldelsen meget rammende beskriver. Jeg vil vove at påstå at det er rejsen værd ;)

Tak Spock - hvor er du dejlig... :wub:

 

PS. Jeg åbner lige vinduet - igen.. :D  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu kan de nysgerrige se mine fotos på min profil herinde... ;)

Af hjertet, Tak! :D

Du er en utrolig flot og lækker kvinde og jeg kan kun istemme de andres ærgelse over at Odense ikke liiiige er noget man sådan bare lige kommer forbi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan de nysgerrige se mine fotos på min profil herinde... ;)

 

Hey SEM pigen.

 

Ja så holdte min nysgerrighed ikke mere, måtte jo ind og kigge. Ja må jo i stemme de andre der skriver. Hold da op. Skønne flotte billeder. 

 

Må da sige den hvide radiator er da vildt sexet  :-P Det ny vaskede gulv og paneler.  :-P  (arghh ok lidt ironi er der vist)

Gode billeder SEM, du har bestemt en flot figur. på godt jysk ville man (jeg) sige du er forbruger venlig. (stor kompliment) ja eller bare sige woooooaaaaawwww  :wub:  :wub:  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey SEM pigen.

 

Ja så holdte min nysgerrighed ikke mere, måtte jo ind og kigge. Ja må jo i stemme de andre der skriver. Hold da op. Skønne flotte billeder. 

 

Må da sige den hvide radiator er da vildt sexet  :-P Det ny vaskede gulv og paneler.  :-P  (arghh ok lidt ironi er der vist)

Gode billeder SEM, du har bestemt en flot figur. på godt jysk ville man (jeg) sige du er forbruger venlig. (stor kompliment) ja eller bare sige woooooaaaaawwww  :wub:  :wub:  :wub:

 

Ja, i stedet for at rose interiøret, så kunne man også nævne SME's flotte glatte hud (uden alt for mange tattoo's - dejligt!), hendes flotte ben, det lange glatte mørke hår, et par smukke naturlige bryster, et slankt maveskind, det perfekte kvindelige forhold mellem talje og hofte og ikke mindst de endog meget kyssebare læber ... jeg er solgt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hot6, hvis du læser det jeg faktisk skriver der var ironi ind over, :-P  :-P  ville du nok også se. At jeg totalt synes SEM er meget hot ung kvinde. Ingen tvivl der.

Og bestemt ikke prøver, at nedgøre hende. på nogen måde. :oops:

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Tusinde tak - hvor er I skønne... :wub:  :)

 

Nu kan jeg vist heller ikke tåle flere anerkendelser i dag - skulle jo nødigt stige mig til hovedet... :D  :blink:

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak - hvor er I skønne... :wub:  :)

 

Nu kan jeg vist heller ikke tåle flere anerkendelser i dag - skulle jo nødigt stige mig til hovedet... :D  :blink:

 

Det kunne være, at du skulle overveje at tage på en landsdækkende turne.

Med de billeder og den interesse, der er blevet dig til del efter din tilsynekomst herinde, kan det kun give overskud og succes  :-P  :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Det kunne være, at du skulle overveje at tage på en landsdækkende turne.

Med de billeder og den interesse, der er blevet dig til del efter din tilsynekomst herinde, kan det kun give overskud og succes  :-P  :-P

Hemmeligheden til lykke findes ikke i at søge mere, men i at udvikle kapaciteten til at nyde mindre... Så jeg bliver trygt her, hvor jeg er... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hemmeligheden til lykke findes ikke i at søge mere, men i at udvikle kapaciteten til at nyde mindre... Så jeg bliver trygt her, hvor jeg er... ;)

 

Jeg troede, at en glædespige skulle sprede glæde :wink: :wink:.

 

Men økonomer opererer jo med to begreber: Udvidelse af kapitalen og uddybelse af kapitalen.

Du satser altså på det sidste, kan jeg se :) :). Fair nok.

Men alle fanserne?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

 

Men alle fanserne?

I må komme til Fyn... ;)

- og så er jeg ej heller økonom... :D

Redigeret af Smuk Enlig Mor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men alle fanserne?

 

BX. Her er mit bud på SEMs fans.

 

 

  • Den perfekte fan, er typen, der altid støtter sin pige, i medgang og modgang, og når han først har valgt pige, holder han ved.  :-P 
  • Den perfekte fan, kan altid holde sig objektivt i forhold til sin pige og vil derfor altid, så vidt muligt, forsøge at følge den moddebatterendes synspunkter, så længe de holder sig realistiske. til den søde pige.  :-P 
  • Den perfekte fan, lader sig aldrig gå på af diverse tosser og ”trolls” eventuelle tilnærmelser og dumme angreb, på pigen og kan desuden i lige så høj grad se humoren i en joke om sin  pige, som han kan i joken om en hvilken som helst anden pige. (forudsat at denne er sjov, selvfølgelig). :-P  :-P 
  • Sidst men ikke mindst, er den perfekte fan, med et lille glimt i øjet, naturligvis SEM-fan.  :-P  :-P 

BX åbner du en fan klub. 

 

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX. Her er mit bud på SEMs fans.

 

 

  • Den perfekte fan, er typen, der altid støtter sin pige, i medgang og modgang, og når han først har valgt pige, holder han ved.  :-P 
  • Den perfekte fan, kan altid holde sig objektivt i forhold til sin pige og vil derfor altid, så vidt muligt, forsøge at følge den moddebatterendes synspunkter, så længe de holder sig realistiske. til den søde pige.  :-P 
  • Den perfekte fan, lader sig aldrig gå på af diverse tosser og ”trolls” eventuelle tilnærmelser og dumme angreb, på pigen og kan desuden i lige så høj grad se humoren i en joke om sin  pige, som han kan i joken om en hvilken som helst anden pige. (forudsat at denne er sjov, selvfølgelig). :-P  :-P 
  • Sidst men ikke mindst, er den perfekte fan, med et lille glimt i øjet, naturligvis SEM-fan.  :-P  :-P 

BX åbner du en fan klub. 

 

KK

 

Jeg kan jo godt se, at jeg har noget at lære her :D :D.

Til dit sidste spørgsmål: De store organisatoriske evner har jeg ikke, så hvis nogen vil lave en klub, skal jeg da  ikke stå i vejen :grin: :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...