Hop til indhold
Kenny-mand

Smuk enlig mor....GFE i særklasse.

Recommended Posts

Hemmeligheden til lykke findes ikke i at søge mere, men i at udvikle kapaciteten til at nyde mindre... Så jeg bliver trygt her, hvor jeg er... ;)

 

Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? :smile:

 

Eller det omvendte af det omvendte? Nå undskyldning behøver du vel ikke. Andet end over for dig selv? ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ja, i stedet for at rose interiøret, så kunne man også nævne SME's flotte glatte hud (uden alt for mange tattoo's - dejligt!), hendes flotte ben, det lange glatte mørke hår, et par smukke naturlige bryster, et slankt maveskind, det perfekte kvindelige forhold mellem talje og hofte og ikke mindst de endog meget kyssebare læber ... jeg er solgt ;)

Smiler... Man skulle jo næsten tro, at vi havde "krydset klinger"... :D  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...