Hop til indhold

Smuk enlig mor....GFE i særklasse.

Featured Replies

Skrevet

Hemmeligheden til lykke findes ikke i at søge mere, men i at udvikle kapaciteten til at nyde mindre... Så jeg bliver trygt her, hvor jeg er... ;)

Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? :-)

• Svar 53
  • Visninger 20.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Pyha, Kenny-mand..!   Der fik du godt nok varmen til at brede sig i min krop og pulsen til at stige et par takker eller 20...(igen  ).   Tusinde, tusinde tak for de smukke ord - og wauw..! - er det

• Guest Smuk Enlig Mor
    Guest Smuk Enlig Mor

Nu kan de nysgerrige se mine fotos på min profil herinde...

• Tak for god og entusiastisk anmeldelse. Det var da rart, at Fyn også kom på kortet. Jeg ser nu ikke noget galt i, at pigen angiver, hvem hun gerne vil have respons fra. Jeg har tidligere haft ment,

Skrevet

Jeg må finde en undskyldning for at tage til Odense, for her er da et sind, hvis krop jeg gerne vil møde. Eller er det omvendt? :smile:

Eller det omvendte af det omvendte? Nå undskyldning behøver du vel ikke. Andet end over for dig selv? ;) ;)

Skrevet

Ja, i stedet for at rose interiøret, så kunne man også nævne SME's flotte glatte hud (uden alt for mange tattoo's - dejligt!), hendes flotte ben, det lange glatte mørke hår, et par smukke naturlige bryster, et slankt maveskind, det perfekte kvindelige forhold mellem talje og hofte og ikke mindst de endog meget kyssebare læber ... jeg er solgt ;)

Smiler... Man skulle jo næsten tro, at vi havde "krydset klinger"... :D  ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.