Hop til indhold
Kenny-mand

Smuk enlig mor....GFE i særklasse.

Recommended Posts

Ja, så er det vist på tide jeg får skrevet min første anmeldelse her på siden, efter at ha lyttet mere eller mindre passivt til fra sidelinien.

Efter en lang periode med besøg af den samme glædespige hver gang, valgte hun tidligere på året at lægge hendes lille erotiske bijob på hylden. Ja så var tiden jo kommet til at se sig om efter en ny pige med hvem man kunne dele skønne intime stunder sammen med.

Det er ikke helt let når man er en lille smule "kræsen":)

Men så en dag, efter ca 2,5 måned i cølibat, ledende med lys og lygte, melder der sig en ny bruger til på siden:)

Hun kalder sig selv for "smuk enlig mor....GFE i særklasse"

GFE i særklasse, se det lyder jo lige som noget for mig:)

Men det var først hendes indlæg "Hvorfor JEG har valgt denne branche..." dagen efter hendes tilmelding her på siden der for alvor vakte min interesse.

Efter at ha læst dette indlæg var jeg solgt lige på stedet, og min første tanke var hende må jeg simpelthen bare møde:)

Så mig ind og læse hendes profil, og så ellers bare i gang med at udfærdige en mail hvori jeg gav en lille beskrivelse af mig selv og hvad jeg søgte efter og hvad jeg godt kan li.

Mailen blev sendt sent om aftenen og svaret kom dagen efter om formiddagen, en af de bedste mails jeg har fået i lang tid, hvori der stod at jeg til fulde havde opfyldt hendes "krav" (som kan læses på hendes profil), og at hun meget gerne ville mødes med mig, fantastisk... det var lige før jeg selvantændte af bare glæde:)

Efter lidt skriveri frem og tilbage lykkedes det os at finde en tid. Eftersom hun tar imod besøg om formiddagen, hvor jeg er på arbejde, ville det kun være muligt at vi kunne mødes i en weekend.

Førstkommende weekend skulle jeg så arbejde, men heldigvis havde hun tid lørdag weekenden efter(denne weekend) 

Super:) eneste minus her var ventetiden 1,5 uge er dælme lang tid at vente når der er udsigt til en oplevelse af de helt store:)

Ventetiden blev blandt andet brugt på at Google "er det snart lørdag" med svar til følge som "nej din klaphat, det er mandag eller tirsdag osv."

 

Men så..... som det sker så ofte i løbet af et år så blev det skisme lørdag, DEN lørdag:)

Fik adressen sendt på mail samme dag samt et mobil nr som jeg skulle skrive til når jeg var ankommet for at få husnummeret.

Sætter mig i bilen og kører de små 105 km fra Jylland til Fyn, imens stiger min nervøsitet en lille smule:)

 

Jeg ankommer, får husnummer, banker på, der bliver åbnet og der i døren står en virkelig smuk lille petite pige med et kæmpe smil på læben og et par smukke øjne der strålede af glæde:)

Damn hvor er hun lækker:), må dog indrømme at jeg af en eller mærkelig grund blev lidt overrasket over hvor lille hun er, havde godt læst på hendes profil at hun er 168 cm høj, men der må være sket en kortslutningsfejl til mit ellers så udmærkede øjemål ved synet af hende.

 

Vi fik hilst på hinanden og ret hurtigt begyndte vi at kysse der i gangen, God damn hun kysser godt, dybt, intenst og pirrende:)

Så tar hun min hånd og siger kom, og vi bevæger os ind i soveværelset hvor vi fortsætter med at kysse samtidig med at vi klæder hinanden af, og stille og roligt kommer hendes smukke nøgne krop til syne, slank og fast og meget petite, dufter og smager dejligt:) flotte bryster, lidt større end dem jeg normalt er vandt til, men bestemt dejlige:) En numse der næsten bare skriger "Grab me":)

 

Jeg vil kede jer med en detaljeret beskrivelse af selve "sexakten" den må forblive mellem sem og mig:)

 

Dog kan jeg fortælle at hun sutter så fuglene de synger, kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har fået et så godt blowjob før:) Dejligt intenst, noget hun virkelig kan li kan man mærke.

 

For efterhånden længe siden efterlyste jeg her på siden piger der virkelig kunne ride, altså ikke på en hest, you know what I mean.

Hun er så fundet nu, for hold da op det var dejligt:)

 

Efter selve sexakten godt udkørt og badet i sved, blev det til lidt pillowtalk, dejligt en perfekt måde at afslutte dette vores første møde, men bestemt ikke det sidste;)

 

Vi kyssede farvel, og så ventede der en lille køretur hjem, der bød på let rysten i benene, og sågar en lille krampe, sku ikke så praktisk når man kører bil:)

 

GFE i særklasse, er nærmest en underdrivelse:)

 

Tusind tak for en helt fantastisk time smuk enlig mor:)

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse, og det lyder jo som om du fandt hvad du ledte efter... og mere til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Elsevier

Først vil jeg sige dig tillykke med at du har fundet en ny der kan give dig den / de oplevelser du søger.

 

Når det så er sagt, så er det ikke lige den slags sex jeg søger.

 

Når først det er "sælgeren" der begynder at sætte krav, og køberen der skal leve op til disse og / eller indordne sig herunder, så er jeg stået af. Det begynder at minde for meget om et ægteskab hvor manden skal gøre sig fortjent til sex og hvor sex bliver en slags belønning.

 

Hvis jeg går ind i en skobutik for at købe et par sko, og sælgeren begynder at vurdere mig på mit udseende og min øvrige påklædning om jeg nu også er værdig nok til at gå i de sko jeg gerne ville købe, så ville jeg skride lige med det samme.

 

Men så længe du havde en fed oplevelse og hun formentlig også havde, så er det jo bare helt fint :) .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Ja, så er det vist på tide jeg får skrevet min første anmeldelse her på siden, efter at ha lyttet mere eller mindre passivt til fra sidelinien.

Efter en lang periode med besøg af den samme glædespige hver gang, valgte hun tidligere på året at lægge hendes lille erotiske bijob på hylden. Ja så var tiden jo kommet til at se sig om efter en ny pige med hvem man kunne dele skønne intime stunder sammen med.

Det er ikke helt let når man er en lille smule "kræsen":)

Men så en dag, efter ca 2,5 måned i cølibat, ledende med lys og lygte, melder der sig en ny bruger til på siden:)

Hun kalder sig selv for "smuk enlig mor....GFE i særklasse"

GFE i særklasse, se det lyder jo lige som noget for mig:)

Men det var først hendes indlæg "Hvorfor JEG har valgt denne branche..." dagen efter hendes tilmelding her på siden der for alvor vakte min interesse.

Efter at ha læst dette indlæg var jeg solgt lige på stedet, og min første tanke var hende må jeg simpelthen bare møde:)

Så mig ind og læse hendes profil, og så ellers bare i gang med at udfærdige en mail hvori jeg gav en lille beskrivelse af mig selv og hvad jeg søgte efter og hvad jeg godt kan li.

Mailen blev sendt sent om aftenen og svaret kom dagen efter om formiddagen, en af de bedste mails jeg har fået i lang tid, hvori der stod at jeg til fulde havde opfyldt hendes "krav" (som kan læses på hendes profil), og at hun meget gerne ville mødes med mig, fantastisk... det var lige før jeg selvantændte af bare glæde:)

Efter lidt skriveri frem og tilbage lykkedes det os at finde en tid. Eftersom hun tar imod besøg om formiddagen, hvor jeg er på arbejde, ville det kun være muligt at vi kunne mødes i en weekend.

Førstkommende weekend skulle jeg så arbejde, men heldigvis havde hun tid lørdag weekenden efter(denne weekend) 

Super:) eneste minus her var ventetiden 1,5 uge er dælme lang tid at vente når der er udsigt til en oplevelse af de helt store:)

Ventetiden blev blandt andet brugt på at Google "er det snart lørdag" med svar til følge som "nej din klaphat, det er mandag eller tirsdag osv."

 

Men så..... som det sker så ofte i løbet af et år så blev det skisme lørdag, DEN lørdag:)

Fik adressen sendt på mail samme dag samt et mobil nr som jeg skulle skrive til når jeg var ankommet for at få husnummeret.

Sætter mig i bilen og kører de små 105 km fra Jylland til Fyn, imens stiger min nervøsitet en lille smule:)

 

Jeg ankommer, får husnummer, banker på, der bliver åbnet og der i døren står en virkelig smuk lille petite pige med et kæmpe smil på læben og et par smukke øjne der strålede af glæde:)

Damn hvor er hun lækker:), må dog indrømme at jeg af en eller mærkelig grund blev lidt overrasket over hvor lille hun er, havde godt læst på hendes profil at hun er 168 cm høj, men der må være sket en kortslutningsfejl til mit ellers så udmærkede øjemål ved synet af hende.

 

Vi fik hilst på hinanden og ret hurtigt begyndte vi at kysse der i gangen, God damn hun kysser godt, dybt, intenst og pirrende:)

Så tar hun min hånd og siger kom, og vi bevæger os ind i soveværelset hvor vi fortsætter med at kysse samtidig med at vi klæder hinanden af, og stille og roligt kommer hendes smukke nøgne krop til syne, slank og fast og meget petite, dufter og smager dejligt:) flotte bryster, lidt større end dem jeg normalt er vandt til, men bestemt dejlige:) En numse der næsten bare skriger "Grab me":)

 

Jeg vil kede jer med en detaljeret beskrivelse af selve "sexakten" den må forblive mellem sem og mig:)

 

Dog kan jeg fortælle at hun sutter så fuglene de synger, kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har fået et så godt blowjob før:) Dejligt intenst, noget hun virkelig kan li kan man mærke.

 

For efterhånden længe siden efterlyste jeg her på siden piger der virkelig kunne ride, altså ikke på en hest, you know what I mean.

Hun er så fundet nu, for hold da op det var dejligt:)

 

Efter selve sexakten godt udkørt og badet i sved, blev det til lidt pillowtalk, dejligt en perfekt måde at afslutte dette vores første møde, men bestemt ikke det sidste;)

 

Vi kyssede farvel, og så ventede der en lille køretur hjem, der bød på let rysten i benene, og sågar en lille krampe, sku ikke så praktisk når man kører bil:)

 

GFE i særklasse, er nærmest en underdrivelse:)

 

Tusind tak for en helt fantastisk time smuk enlig mor:)

Pyha, Kenny-mand..! :o  Der fik du godt nok varmen til at brede sig i min krop og pulsen til at stige et par takker eller 20...(igen ;) ).

 

Tusinde, tusinde tak for de smukke ord - og wauw..! - er det virkelig mig?? - Du må godt nok have været heldig :D ...

 

Bliver lidt genert, over at læse om mig selv på denne måde, men én gang skal jo være den første...

 

- Og ja..! Hvor var det skønt! Krop, bevidsthed og en herre jeg sendte hjem på vaklende ben :blink: ...

 

Håber du er kommet til dig selv, og har fået pusten igen. ;)  

 

Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lyder som en god dag på fabrikken,var ikke klar over at smuk enlig mor var fra Fyn.

God søndag hilsen Henrik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

Først vil jeg sige dig tillykke med at du har fundet en ny der kan give dig den / de oplevelser du søger.

 

Når det så er sagt, så er det ikke lige den slags sex jeg søger.

 

Når først det er "sælgeren" der begynder at sætte krav, og køberen der skal leve op til disse og / eller indordne sig herunder, så er jeg stået af. Det begynder at minde for meget om et ægteskab hvor manden skal gøre sig fortjent til sex og hvor sex bliver en slags belønning.

 

Hvis jeg går ind i en skobutik for at købe et par sko, og sælgeren begynder at vurdere mig på mit udseende og min øvrige påklædning om jeg nu også er værdig nok til at gå i de sko jeg gerne ville købe, så ville jeg skride lige med det samme.

 

Men så længe du havde en fed oplevelse og hun formentlig også havde, så er det jo bare helt fint :) .

Fedt nok at blive sammenlignet med et par sko..! Wauw, du er da virkelig en rigtig charmetrold... :unsure:

 

PS. Hvis det er Louboutin, tilgiver jeg dig på stedet..! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor

hvordan får man fat på denne skønhed, lyder som en der er værd at hilse på.

 

mvh Ægte ven

Lige her.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt nok at blive sammenlignet med et par sko..! Wauw, du er da virkelig en rigtig charmetrold... :unsure:

 

PS. Hvis det er Louboutin, tilgiver jeg dig på stedet..! :D

 

 

Spørgsmålet er hvem der er en sko :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mænd har det så også med at gå i selv sving når de hører sætningen udvælgelseskriterier...som om at det kun er 1/1000 der kommer gennem nåleøjet... Det behøver jo ikke at være sandheden.

Men at man bare vil have sorteret de få ubehagelige fra.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god og entusiastisk anmeldelse.

Det var da rart, at Fyn også kom på kortet.

Jeg ser nu ikke noget galt i, at pigen angiver, hvem hun gerne vil have respons fra. Jeg har tidligere haft ment, at det var noget krukkeri, men har efterhånden skiftet synspunkt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig har tøserne, der af egen god vilje dyrker dette bijob, selv lov at vælge hvem de vil have som kunder.. Synes bare ikke det er ok Smuk enlig mor at du nærmest generaliserer mht udlændinge der behandler kvinder respektløs. Ved godt du skrev i parantes de fleste, men nu er jeg selv udlænding, og min syn på kvinder er at de er hellige og skal alle behandles som gudinder, især dem vi elsker og elsker med. Så det gør lidt ondt du skriver sådan. Når jeg ved at alle udlændinge JEG som udlænding kender, tænker det samme som mig. Men ellers er det selvfølgelig fair at du sorterer din målgruppe, det er trods alt dig der skal dyrke sex med dem.. Ellers held og lykke med det, og jeg håber jeg en dag får dig overtalt til at mødes med mig ;) hav en god dag allesammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

hehe:)

 

ja jeg håber da det er dig, eller du har måske en dobbeltgænger:)

 

og ja jeg var virkelig en heldig jyde på Fyn i går:)

 

og ja, er kommet til mig selv igen, har dog godt nok lige mistet pusten igen, men denne gang på grund af fodbold:)

 

på gensyn;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en flot anmeldelse. Hun virker til at være en rigtig lille nips.

Jeg tror også snart jeg skal en tur til Fyn  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er det vist på tide jeg får skrevet min første anmeldelse her på siden, efter at ha lyttet mere eller mindre passivt til fra sidelinien.

Efter en lang periode med besøg af den samme glædespige hver gang, valgte hun tidligere på året at lægge hendes lille erotiske bijob på hylden. Ja så var tiden jo kommet til at se sig om efter en ny pige med hvem man kunne dele skønne intime stunder sammen med.

Det er ikke helt let når man er en lille smule "kræsen":)

Men så en dag, efter ca 2,5 måned i cølibat, ledende med lys og lygte, melder der sig en ny bruger til på siden:)

Hun kalder sig selv for "smuk enlig mor....GFE i særklasse"

GFE i særklasse, se det lyder jo lige som noget for mig:)

Men det var først hendes indlæg "Hvorfor JEG har valgt denne branche..." dagen efter hendes tilmelding her på siden der for alvor vakte min interesse.

Efter at ha læst dette indlæg var jeg solgt lige på stedet, og min første tanke var hende må jeg simpelthen bare møde:)

Så mig ind og læse hendes profil, og så ellers bare i gang med at udfærdige en mail hvori jeg gav en lille beskrivelse af mig selv og hvad jeg søgte efter og hvad jeg godt kan li.

Mailen blev sendt sent om aftenen og svaret kom dagen efter om formiddagen, en af de bedste mails jeg har fået i lang tid, hvori der stod at jeg til fulde havde opfyldt hendes "krav" (som kan læses på hendes profil), og at hun meget gerne ville mødes med mig, fantastisk... det var lige før jeg selvantændte af bare glæde:)

Efter lidt skriveri frem og tilbage lykkedes det os at finde en tid. Eftersom hun tar imod besøg om formiddagen, hvor jeg er på arbejde, ville det kun være muligt at vi kunne mødes i en weekend.

Førstkommende weekend skulle jeg så arbejde, men heldigvis havde hun tid lørdag weekenden efter(denne weekend)

Super:) eneste minus her var ventetiden 1,5 uge er dælme lang tid at vente når der er udsigt til en oplevelse af de helt store:)

Ventetiden blev blandt andet brugt på at Google "er det snart lørdag" med svar til følge som "nej din klaphat, det er mandag eller tirsdag osv."

Men så..... som det sker så ofte i løbet af et år så blev det skisme lørdag, DEN lørdag:)

Fik adressen sendt på mail samme dag samt et mobil nr som jeg skulle skrive til når jeg var ankommet for at få husnummeret.

Sætter mig i bilen og kører de små 105 km fra Jylland til Fyn, imens stiger min nervøsitet en lille smule:)

Jeg ankommer, får husnummer, banker på, der bliver åbnet og der i døren står en virkelig smuk lille petite pige med et kæmpe smil på læben og et par smukke øjne der strålede af glæde:)

Damn hvor er hun lækker:), må dog indrømme at jeg af en eller mærkelig grund blev lidt overrasket over hvor lille hun er, havde godt læst på hendes profil at hun er 168 cm høj, men der må være sket en kortslutningsfejl til mit ellers så udmærkede øjemål ved synet af hende.

Vi fik hilst på hinanden og ret hurtigt begyndte vi at kysse der i gangen, God damn hun kysser godt, dybt, intenst og pirrende:)

Så tar hun min hånd og siger kom, og vi bevæger os ind i soveværelset hvor vi fortsætter med at kysse samtidig med at vi klæder hinanden af, og stille og roligt kommer hendes smukke nøgne krop til syne, slank og fast og meget petite, dufter og smager dejligt:) flotte bryster, lidt større end dem jeg normalt er vandt til, men bestemt dejlige:) En numse der næsten bare skriger "Grab me":)

Jeg vil kede jer med en detaljeret beskrivelse af selve "sexakten" den må forblive mellem sem og mig:)

Dog kan jeg fortælle at hun sutter så fuglene de synger, kan næsten ikke huske hvornår jeg sidst har fået et så godt blowjob før:) Dejligt intenst, noget hun virkelig kan li kan man mærke.

For efterhånden længe siden efterlyste jeg her på siden piger der virkelig kunne ride, altså ikke på en hest, you know what I mean.

Hun er så fundet nu, for hold da op det var dejligt:)

Efter selve sexakten godt udkørt og badet i sved, blev det til lidt pillowtalk, dejligt en perfekt måde at afslutte dette vores første møde, men bestemt ikke det sidste;)

Vi kyssede farvel, og så ventede der en lille køretur hjem, der bød på let rysten i benene, og sågar en lille krampe, sku ikke så praktisk når man kører bil:)

GFE i særklasse, er nærmest en underdrivelse:)

Tusind tak for en helt fantastisk time smuk enlig mor:)

Super god anmeldelse:)

Tak for den, nu glæder jeg mig endnu mere til midt i juni;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes lige jeg ville benytte lejligheden til at takke for alle de likes og positive tilbagemeldinger min anmeldelse har medført:) det varmer sku om hjertet:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Findes der et profil med billeder?

 

Ved du hvad: Et billede siger ikke en pind.

 

Jeg har været hos glædespiger med et strående, glitrende billede, som, falsk eller ej, alligevel ikke rykkede en tøddel.

Og jeg har været hos glædespiger med et mere tåget kontrafej, som viste sig at give den helt store oplevelse.

Mundus mirabilis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er jo din mening...kan ikke bruge det til noget for jeg spurgte at der findes eller ej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

er jo din mening...kan ikke bruge det til noget for jeg spurgte at der findes eller ej...

 

Hvis det er mig, dit indlæg henvender sig til, så tror jeg ikke, at der findes yderligere billeder. Det er ganske rigtigt min mening, og kan du ikke bruge den til noget, er det da helt ok med mig.

 

Men hvis du ellers kan læse imellem linierne i strengen, synes SEM at være et pragteksemplar af en glædespige, som jeg nok kunne forsyne med en del positive adjektiver.

 

Men min mening kan du sikkert alligevel ikke bruge til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Folk har forskellige præferencer i deres valg af pige. Vi mener altså ikke alle sammen det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...