Hop til indhold

Hvad er en rigtig sugarbabe

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa Eroguides Brevkasse

Nu så jeg lige en tråd hvor der står noget hen ad “den ægte sugarbabe findes stadig”.. Tråden handler om at han har betalt 2500 til en random pige, fik alt uden og at spermen flød ud af hende da han gik.. Jeg skal ikke have klinket noget i forhold til afsporing så her kommer der en “ikke afsporende” tråd i stedet for🤪..

Nu jeg så nysgerrig.. Er konceptet “Sugarbabe” bare total misforstået af mig🤷🏼‍♀️🤣..

Troede egentlig det oprindeligt kun var gaver der blev givet eller hjulpet med faste udgifter og at det var piger som man faktisk holdte meget af og gjorde andre ting med end knalde😅.. Piger man måske heller ikke som sådan anbefalede til andre mænd..

Nu den ægte sugarbabe så hende der tilbyder sin tid til 2500 for ja.. Who knows🤷🏼‍♀️.. Udover prisen og det med “alt uden” er der ikke mange informationer i opslaget men jeg tænker ikke de var ude og spise eller se en film i biffen😂😂..

Jeg tror at udvandingen af konceptet faktisk gør at flere piger fravælger det.. Måske endda de piger som er interesseret i det “gamle” koncept fordi flere og flere ønsker hvad konceptet er blevet til🤔..

Men hvad tænker i kære brevkasse både i forhold til ændringen, om tendensen faktisk er der eller er det en enlig svane så at sige og jeg vil da gerne også hører jeres forståelse af hvad en sugarbabe er..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Nu jeg så nysgerrig.. Er konceptet “Sugarbabe” bare total misforstået af mig

Nej. Det er totalt forstået af dig.....

JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Troede egentlig det oprindeligt kun var gaver der blev givet eller hjulpet med faste udgifter og at det var piger som man faktisk holdte meget af og gjorde andre ting med end knalde😅

Præcis.

Skrevet

Jeg har aldrig brugt en sugarbaby, og for mig er der ingen forskel på sugarbaby og en sexarbejdere . Den eneste forskel er nok at sugarbabyen ikke regner sig selv for sexarbejder, hvilket er verdens dummeste undskyldning, for de to ting er da samme surdej.

For år tilbage var det noget lidt andet, der var det en byttehandel med tjenster, gaver mm og ikke kun kolde kontanter.

Jeg er af den overbevisning at en del piger er kommet ind i købesex branche ved at starte som SB, med undskyldningen over for dem selv om at det ikke er købesex, og så er begreberne stille og roligt skredet, grænser er blevet overskredet og pludselig er de fuldbyrdet sexarbejdere i alle andres øjne undtagen deres egne.

Det som du omtaler @JenniferRomantica har da intet med SB at gøre, det er en ren handel med sex, og intet andet.

Skrevet
  • Author

Der tror jeg du tager lidt fejl faktisk @Tidliger grydeske.. Jeg tror ikke mange piger i branchen er startet som sugarbabes (jeg kender i hvertfald ikke nogen personligt der har nævnt noget sådan)..

Det er vel lidt “hønen eller ægget” om igen i nye klæ’r🤷🏼‍♀️..

For var det mændene der blev mere påpasselige med deres penge og fandt en “fed fidus”, var det måske nogle mænds ønske om ubeskyttet sex der gjorde de måske bevægede sig over i sugar verdenen uden de faktisk ønskede et decideret “forhold”.. Eller ville mændene bare have en mere personlig oplevelse uden at skulle betale kassen for det fordi det måske i nogens øjne fjerner det personlige aspekt☺️..

Eller var det nogle piger der tænkte “markedet er ikke stort nok for decideret sugardating der er profitabel nok til at kunne betale mine regninger” og så begynde de at slække på kravene🤷🏼‍♀️..

Som regel følger udbud efterspørgsel kan man jo sige😅.. Når noget bliver efterspurgt ofte nok så bliver det på et tidspunkt uimodståeligt for de fleste der gerne vil tjene penge (aka stortset alle på nær dem der allerede har dem💁‍♀️🤣🤣)

Jeg forsøgte mig på et tidspunkt at oprette mig på en sugardating side og fik nogle enkle beskeder.. Der var ikke rigtig noget der sprang mig i øjnene som interessant.. For mig så ville det man “købte”, udover min tid, være min opmærksomhed, mine “bekymringer” for en person og i den udstrækning man kan (som sød, dejlig og skøn mand) mine følelser og for det skal man tilbyde den samme sikkerhed som min kæreste derhjemme tilbyder🤷🏼‍♀️.. Så måske “min pris” bare er for høj til sugardating det var i hvertfald min konklusion.. Det tosset at snakke om en pris for igen jeg mener jo en form for økonomisk stabilitet der ville tillade mig at bruge tid hjemmefra på den særlige person med god samvittighed☺️.. Så jeg droppede hurtigt ideen igen🤪.. Det er der ikke et marked for eller måske er jeg bare for gammel who knows😋🤣🤣..

Men det jo bare mine teorier fra den anden side af skyttegraven så at sige💃☺️.. Spændende med forskellige meninger🤩..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Tidliger grydeske skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig brugt en sugarbaby, og for mig er der ingen forskel på sugarbaby og en sexarbejdere . Den eneste forskel er nok at sugarbabyen ikke regner sig selv for sexarbejder, hvilket er verdens dummeste undskyldning, for de to ting er da samme surdej.

Ikke helt

Tidliger grydeske skrev, 1 time siden:

For år tilbage var det noget lidt andet, der var det en byttehandel med tjenster, gaver mm og ikke kun kolde kontanter.

Hvis det er transaktionelt, med en bestemt ydelse osv, har du ret, så er det samme surdej.

Jeg startede med noget sugardating for mange år siden. Hun læste jura. Jeg betalte hendes husleje og bil, og når jeg var i byen (NYC), var vi (næsten) kærester. Da hun var færdig med studiet, forblev vi venner i et stykke tid, men kun venner. Så fik hun en kæreste og så drev jeg ligesom over. Altså helt efter bogen.

Du kan jo også gå på Café Victor, være lidt charmerende, give lidt drinks, lære nogle af de unge piger at kende. Og arrangere noget tilsvarende. Det har jeg gjort flere gange. Min erfaring er så, at det ikke heeeelt holder så længe. 1-2 år max.

Skrevet

Jeg er ikke i tvivl om at segmentet der ville have flere timer for mindre, og dem der ikke kan lide kondomer var og er over repræsenteret på sugardating siderne, jeg tror fuldt og fast på at de samme segmenter, er den primære årsag til at "konceptet" i Danmark, stort set er dødt.

Jeg har ikke samme branche kendskab som @JenniferRomantica men jeg kender til flere der er startet på sugardaters og nu kun er på annoncelight, nogle kalder sig stadigt "sugarbabe" selv om jeg har svært ved at se det forenlige med time priser og sugardating.

Jeg har sugardated i omkring 15 år, trak mig dog tilbage for en 7 års tid siden. Jeg er i dag gift med og har 3 børn med, en kvinde jeg mødte via sugardaters.dk - jeg skal ikke udelukke det samme kunne være sket, hvis jeg havde mødt hende på en klinik, eller var nummer 3 den dag... men jeg tvivler.

Jeg kunne skrive en mindre roman om mine oplevelser med sugardating, der spænder meget bredt fra et BJ på bagsæddet til 5 dage i Milano, og alt der imellem. Men det vil jeg ikke kede jer med.

Hvad der er en rigtig sugarbabe, ved jeg ikke - men jeg har en god ide om hvad der ikke er det ;) og så er der alle gråzonerne.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.