Hop til indhold

Bedste sex

Featured Replies

Skrevet

@Deuce laver en lille afsporing i tråden om høj og lavsæson, som jeg havde lyst til at følge op på.

Han skriver i korte træk at købesex aldrig kvalitetsmæssigt kan komme i nærheden af engangsknald pga. pigens manglende lyst.

Hvad er jeres erfaringer?

Skrevet
  • Author

Min oplevelse er nærmest diametral modsat...

Jeg har været sammen med omkring 100 kvinder hvoraf de 70 har været købesex.

Jeg har følt mig magisk sammen med 13 af de kvinder og 10 af disse har jeg mødt igennem købesex.

På niveauet under magisk er min oplevelse nærmest endnu mere til købesexens fordel. Hvor et privat møde ofte er lidt skuffende, hvis man ikke lige rammer de helt store nagler, så har mine professionelle møder ofte været rigtig fine og noget jeg sagtens kunne vende tilbage til, hvis ikke lige jeg havde 5-6 magiske relationer.

Muin oplevelse er at kvinderne i branchen er relativt let antændelige og at når man først har fået tændt dem, så gør deres erfaring dem ofte til LANGT bedre sex.

Skrevet

@Refresh spændede emne. Håber på en spændende alsidig debat.

Vil dog sige netop Deuces udgangs punkt er nok laveste fælles nævner for go sex. Hvis man finder hele hans budskab spredt ud i kommentar i mange indlæg. Ønsker han blot “hjælp til onani”, han ikke er interesseret i gp’er orgasme/nydelse, “han mener at opføre sig pænt, så det er behageligt for begge parter, men kun interesseret i hvad han selv får”. Så for overhovedet at forholde sig til hans sammenligning, er det relevant at få viden om hvor stor en indsat han gør ved private engangsknald. Netop han vil i min optik, aldrig kunne opnå noget “magisk” med en GP.

For sammenligning af alle andres oplevelse er første punkt vel at vide hvad er go sex for den enkelte. Det er nok ikke alt man bare lige kan opnå ved et engangs knald.

Har man aftalt inden man mødes at det blot er gratis uforpligtende sex. Eller er det noget pigen går med til efter en bytur, måske lettere beruset. Er det noget man opnår efter en dinmer date hvor kun den ene kender formålet. Betales der i virkeligheden med falske følelser, skuespil for at opnå det ønskede “gratis sex”.

Alt efter hvordan den enkelte opnår sex, vil der være forskellig viden om hvad de kan forvente af sexen. Er hun f.eks til anal, blidt, må man være mere dominerende etc.

Hvis man intet ved på forhånd og derfor ingen forventninger har, kun håb om sex i et eller andet omfang er det sværere at blive skuffet. Og en sexuel oplevelse vil nemmere vurderes som go.

Skrevet

Jeg har haft klart bedre one night stands, end enkelt stående købesex oplevelser.

Der hvor købesex kan komme op ved siden af gratis sex, er når jeg har set den samme kvinde flere gange. Så er der en anden ro for mig.

Men som enkelt hook ups, så kommer købesex ikke i nærheden af one night stands for mig 😊 købesex er bare noget nemmere 😉

Skrevet

Sex er som en kloak. Man får det ud af det, som man putter i det! (omskrevet citat af Tom Lehrer)

Hvis ønsket er hjælp til onani, så får man det - og der er nok også piger, som tilbyder deres ydelse med den indstilling. Dem med det meget specificerede menukort, 15-minutters aftaler, og ikke for meget snak (hvis man overhovedet kan snakke med dem). Måske også piger, som ikke helt har lyst til at gøre det, de gør - med de mænd...

For mig er sex noget, man gør sammen! Lidt som at aftale at gå hjem sammen efter en date. Hvor begge er indstillet på at gøre det til en god oplevelse. Også købesex.

For manden vil selve den sexuelle del ofte være bedre, sjovere og mere spændende end at gå hjem med en pige fra byen. Det er i hvert fald mere enkelt, og det handler ikke om alt muligt andet.

At manden betaler kvinden for at "have lyst til at" have sex, er selvfølgelig en særlig omstændighed. Det KAN fortolkes som, at kvinden job er at give manden sexuel tilfredsstillelse, og det er det hele.

Men pigerne kan også have glæde af, at de møder nogle måske i virkeligheden ganske søde mænd, som har lyst til at betale for deres selskab. Spændingen ved at få besøg af en ny mand, og bekræftelsen i at forføre og tilfredsstille ham.

Der kan godt være "god kemi" i forbindelse med købesex. Og så kan man jo komme tilbage til samme pige igen. Så bliver det endnu bedre!

Når det er sagt, så er der ikke noget, der kan slå god sex med en kæreste, mens man er rigtig nyforelsket.

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Spændende emne men kommer jo meget an på hvad med læser ind i hvad er god/bedste sex.

Der er et interessant interview med Lana Rhoades (kan ikke lige linket) hvor hun bliver spurgt om det samme. Hendes klare svar er. Rent sex (makanisk) ikke nogen der slår de mandlige modeller. Hvorfor? Practice makes perfect. 😀

Skrevet

Der er for mig ingen tvivl om at sex med en smuk kvinder der kan sit håndværk og ligger sjæl i at levere en god oplevelse er fantastisk uanset om det er købesex, kærestesex eller en engangs oplevelse.

Det er bare sådan at det er noget lettere og noget mindre kompliceret at købe sådan en oplevelse end at at finde den “gratis”.

@Deuce er vistnok en undtagelse, for de fleste mænd oplever ikke at det er mega let at score smukke, yngre, lækre kvinder der både kan og vil levere gratis sex.

Skrevet

Jeg har fået klart flere orgasmer med gæster end jeg har i mit private sexliv😋..

Generelt virker sex (efter mange år i branchen) bare frækkere og jeg føler mig mere sexet når jeg få noget fysisk og håndterbart ud af det🤷🏼‍♀️🤣..

Jeg tror også der for mig er noget uforpligtigende i det.. Og noget “jeg ved det her, jeg kender det her og jeg er guiden”agtig i sex jeg bliver betalt for.. Det lidt forbudte blandet med at jeg kan slippe “mig” og være sexet og dirty uden at være i mit hoved - for kroppen kender det - gør det bare nemmere for mig at slappe af.. At gæsten ikke “liiige har glemt at slår græsset eller smide sine underhylere til vask” slukker hovedet på en eller anden måde for mig🤣💁‍♀️.. Det er selvfølgelig meget muligt at de har gjort begge dele men jeg ved det jo ikke😂😂..

Jeg har aldrig i mit liv haft et onenightstand så kvaliteten af det kan jeg ikke udtale mig om.. Så mine erfaringer er bygget ud fra forhold der jo selvsagt er mere komplicerede altid☺️..

Skrevet

@køb dansk min saglige moder sagde altid “****** ved du godt hvor meget god tissemand der gå til spilde på et mindre heldigt udseende eller nogle ekstra kilo på sidebenene.?”.. Det har jeg fået testet af efterhånden og det er edermame meget🤷🏼‍♀️🤣🤣🤩..

(Påpeger lige her at mine forældre var gift i mange år og ikke polyæmorøse med min fars viden i hvertfald🤣😂)

Tror det er hendes version af “man skal ikke dømme en bog på coveret”😝😂..

Det var som en bemærkning til din kommentar om at vi nok også møder nogle søde mænd😋☺️..

Skrevet
McAllister skrev, for 3 timer siden:

Jeg har haft klart bedre one night stands, end enkelt stående købesex oplevelser.

Det har jeg også. Men også klart bedre enkeltstående købesex oplevelser end one night stands. I virkeligheden tror jeg ikke man kan stille regler op for hverken det ene eller det andet.

Skrevet

Personligt har jeg haft en håndfuld købesexoplevelser som har været helt fantastisk dejlig sex og som har sendt mig helt op på en lyserød sky. Tror en af betingelserne for at det lykkedes er forventningsafstemning og at kemien bare klikker.

Redigeret af bigfoot

Skrevet

Flera av mina bästa sexupplevelser har varit med GP:er. De har varit riktigt professionella i att göra det skönt för mig, och i många fall har de även sett till att det är skönt för dem själva. Men några av mina sämsta sexupplevelser har också varit med en GP. Med andra ord så är det svårt att generalisera, men överlag har mina upplevelser med en GP varit åt det positiva hållet.

Skrevet
Refresh skrev, for 10 timer siden:

@Deuce laver en lille afsporing i tråden om høj og lavsæson, som jeg havde lyst til at følge op på.

Han skriver i korte træk at købesex aldrig kvalitetsmæssigt kan komme i nærheden af engangsknald pga. pigens manglende lyst.

Hvad er jeres erfaringer?

Det allerbedste sex har jeg haft i de første mange år af mit ægteskab.

Hvad angår købesex har jeg haft både enormt ringe oplevelser, men også supergode oplevelser med god sex.

Men jeg tror også, at følelser parterne imellem kan gøre god sex endnu bedre. At jeg elsker den kvinde, jeg ligger og har sex med, har stor betydning, tror jeg. Måske fordi man herved skaber et eller andet fælles til parforholdet. Med købesex er det naturligvis totalt ikke-eksisterende, når man som jeg indtil videre altid har valgt en ny kvinde næste gang.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.