Hop til indhold

Såååå er roen forbi

Featured Replies

Skrevet

Hoooooney I’m hoooooome😍..

Oooomg hvor har jeg savnet jer vennerne🥲.. Det har været en prøvelse at vente den sidste måneds tid.. jeg fik ellers en mail med at min konto var åben igen meeeen det var den bare ikke😅.. Nu det ægteægte at jeg er her🥰..

Har i lavet numre imens jeg var væk😋🥰.?

And might i add “thank fucking God for de nye emojies”💯❤️‍🔥..

Skrevet

Daaaaamer og herrer... Gør jer klar i ringen! 📣

Efter en hel måned i ufrivilligt omklædningsrum (takket være teknisk knockout fra systemet), gør hun endelig comeback! Musikken pumper over anlægget, røgen letter, og Prodigy - Firestarter brager ud af højtalerne. 🔥🎵

JenniferRomantica er tilbage for at sætte ild til forummet igen. Taberne fikset, kontoen er åben – må vi bede om første omgang?!

Skrevet

Du skal jo være velkommen skal du jo. Men personligt har jeg savnet din intelligens, humor og visdom så længe herinde at jeg er blevet rammet af åndelig næringsmangel. Det har ført til alvorlig eroguidedepression og det blomster som en gang var Bananas er tørret ud og visnet.

At du nu kommer dansende ind med din mentale vandkande hjælper forhåbentligt andre som endnu ikke er døet bort, men for Bananas er det nok for sent.

Skrevet

Velkommen tilbage Jennifer 🥳💐

Jeg har savnet dig på eroguide, dine altid gode og sjove kommentarer på opslag i forummet 😊

Skrevet
  • Author

Bananas skrev, for 1 time siden:

men for Bananas er det nok for sent.

Jeg vil gøre et forsøg på at lave noget genoplivning🫡..

Vi har brug for alle kræfter og at trække i fælleskab hvis vi skal have hevet eroguide op af mudderet🤪💪..

Skrevet

Åh, gud 😱

Her var lige så dejligt stille...

Skrevet

Velkommen tilbage , ser frem til løjerlige indlæg og kommentarer , noget der kan ruske lidt op i siden ;)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Ja selvfølgelig har vi da lavet numre 😄

Men dejligt du er tilbage, ja har jo mødt dig flere gange i dit fravær 🥰

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Ja da, og noget af det kan man læse om i anmeldelserne.

Velkommen tilbage. Glæder mig til igen at læse dine inputs i diverse debatter.

Skrevet

Kære @JenniferRomantica

Velkommen tilbage - du har været savnet😊
For nogle måske allerede helt "Out of mind" ; men som du ser - det er du altså ikke

Denne gang for meeeeeeget laaaaaaaang tid.

Kærlig hilsen
Nye tider

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

jeg var mere ude i en “Eye of the Tiger”

Du er helt klart en prodigy pige, der er alt for meget krudt i dig kun til “ Eye of”😄

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden:

Har i lavet numre imens jeg var væk😋🥰.?.

Velkommen tilbage Jennifer. Nej, vi har været søde og flinke. Moderator passede godt på os.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Hoooooney I’m hoooooome😍..

Undrede mig sgu ogs over lugten af sulfu- ROSER, jeg mente roser! 🌹

JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Det er trés livligt, non? 😘🍑🫦
Welcome back, Red! 💋

Skrevet
  • Author
latinas4ever skrev, for 4 timer siden:

Velkommen tilbage Jennifer. Nej, vi har været søde og flinke. Moderator passede godt på os.

Jaaa det var jo næsten umuligt at lave ballade🤫..

Faktisk fik jeg aldrig svar på hvorfor jeg blev smidt ud.. Fik en anden bruger til at skrive og spørge hvad der skete fordi jeg en dag bare ikke kunne kommenterer og der stod jeg havde fået 30 dages karantæne fra d. Etellerandetietellerandet år 2017 hvilket betød jeg burde være “lukket ud” igen jo.. Deres svar var så det her:

IMG_1930.jpeg

Redigeret af JenniferRomantica

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.