Hop til indhold

Pattaya Tur i Juni

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg er i Pattaya fra 2 Juni og 14 dage frem. Hvis nogen har lyst til drikke en øl sammen, altså hvis man alligevel er der, så skriv lige. Der kommer selvfølgelig en masse nye andmeldeser når jeg kommer hjem.

Skrevet
skunken skrev, for 9 timer siden:

Hej alle

Jeg er i Pattaya fra 2 Juni og 14 dage frem. Hvis nogen har lyst til drikke en øl sammen, altså hvis man alligevel er der, så skriv lige. Der kommer selvfølgelig en masse nye andmeldeser når jeg kommer hjem.

Jeg er lige kommet hjem og mangler stadig af få skrevet et par anmeldelser - ville have gjort det, mens jeg var der, men fik desværre halsbetændelse og lidt maveonde nogle af de sidste dage og var ikke helt på toppen til andet end at hvile lidt ud og valgte en enkelt nat at sove alene, for første gang i en hel måned, så jeg kunne være mere på toppen til at få sagt ordentlig farvel til min smækre bedstemor fra Bamboo Bar ;-)

Skrevet
  • Author
Kontant skrev, for 23 timer siden:

Lyder godt. Husk link 😉

Skal jeg nok :-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Jeg er lige kommet hjem og mangler stadig af få skrevet et par anmeldelser - ville have gjort det, mens jeg var der, men fik desværre halsbetændelse og lidt maveonde nogle af de sidste dage og var ikke helt på toppen til andet end at hvile lidt ud og valgte en enkelt nat at sove alene, for første gang i en hel måned, så jeg kunne være mere på toppen til at få sagt ordentlig farvel til min smækre bedstemor fra Bamboo Bar ;-)

Uha så har jeg noget læsning til gode... lidt ærgeligt du lige er kommet hjem, kunne have været hyggeligt med lidt selskab på Bamboo bar

Skrevet
skunken skrev, for 12 timer siden:

kunne have været hyggeligt med lidt selskab på Bamboo bar

Det behøver du ikke bekymre dig om - bare smil til pigerne, der smiler til dig - og så gå hen til dem og indled en samtale, giv den udkårne + evt. hendes veninde en drink/betal når tjeneren kommer med deres næste drinks og de bliver hurtigt lidt nærgående og vil med dig hjem formedelst 2000 ThB - men du skal selv sørge for at have kondomer parat, hvis du foretrækker at bruge det.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, den 30.5.2026 at 22:50:

Det behøver du ikke bekymre dig om - bare smil til pigerne, der smiler til dig - og så gå hen til dem og indled en samtale, giv den udkårne + evt. hendes veninde en drink/betal når tjeneren kommer med deres næste drinks og de bliver hurtigt lidt nærgående og vil med dig hjem formedelst 2000 ThB - men du skal selv sørge for at have kondomer parat, hvis du foretrækker at bruge det.

Haha har skam været der 😂 men ja det lyder som en korrekt udlægning af den rigtige fremgangsmåde.

Skrevet
Soothingone skrev, den 5.6.2026 at 07:07:

Jeg tager der ned den 24 Juni (Jomtien) så modtager gerne gode forslag på sted der SKAL besøges 😌

Du skal besøge Thai Connection, som ligger skråt overfor Bryghuset - de har nogle virkelig flotte, unge og søde værtinder - men en enkelt af pigerne på Bryghuset kunne nu også noget, da hun ville hele tiden og jeg var nødt til at stå tidligt op om mogenen, da jeg var bange for hun ville begynde at trække den op igen - siger ikke så meget - men hun er også good til at spille pool - og barfine på Bryghuset er kun 300 Thb - og så selvfølgelig 2000 til pigen.

Skrevet

Ved godt det er lidt off topic, men hvis man gerne vil finde et godt sted at bo centralt på Beach Road – gerne et sted med en venlig og god vibe som også er friendly.🤔

Skrevet
jydenfratoppen skrev, for 7 timer siden:

Ved godt det er lidt off topic, men hvis man gerne vil finde et godt sted at bo centralt på Beach Road – gerne et sted med en venlig og god vibe som også er friendly.🤔

Friendly er de fleste - og hvis du booker til 2 personer - så kan de faktisk ikke afvise dig, medmindre du pludselig kommer med endnu flere personer - men det kan ligesågodt være for din egen sikkerhed - se f.eks., hvordan det gik denne svenske turist:

https://thepattayanews.com/2026/05/24/pattaya-police-chief-orders-urgent-manhunt-after-gang-of-transgender-women-rob-swedish-tourist-of-over-111000-baht/

Skrevet
jydenfratoppen skrev, den 9.6.2026 at 02:12:

Hvad er dit hotelbudget per nat?

Definer "god vibe". Det er et meget diffust udtryk du benytter. Hvad er "god vibe" for dig? Tænker du værelsesudsmykning i Louis XVI stil? I så fald LK The Empress. Eller er det jamaikansk hash stank du mener med "god vibe"? Tænker du på faciliteter, pool, gym, massage, spa, bar? Kulturen er anderledes i Thailand, ofte er den meget mere hierarkisk og stiv end i Europa.

De fleste bruger hotellerne til at sove, bolle, vaske sig, barbere sig og skide. Enkelte 4/5 stjernede hoteller har en lounge med te, kaffe og kage i et par timer om eftermiddag for gæster, der overnatter i suites. Fælles for bar, massage, spa, wellness på hoteller er at de alt for dyre i forhold til hvad du finder ude i byen, så de er kun brugbare hvis du har for mange penge og ikke er interesseret i dame sjov. Er du til Boys Town (bøsser, ikke ladyboys) så find et hotel omkring soi 13/3 og soi 13/4 eller omkring Walking Street Jomtien.

Centralt direkte på Beach Road, så kan det vel ikke være andet end Hilton Pattaya, Hard Rock eller Mera Mare. Hotellerne er sikkert udemærket hvis hvis du interesseret i Mini Bombay (Walking Street). 99% af alle hoteller i Pattaya er girlfriendly.

Læs anmeldelser og se billeder hotels . com, agoda, tripadvisor for at finde et hotel der passer til dig.

Skrevet

En mulighed jeg kan anbefale er Maytara hotel hjørnet af Soi 11 Beach Road oppe ved 2 rd. gå afstand til Soi Diana/Honey og derefter LK Metro, Soi Buakhow og Tree Town

1200 thb/night www.maytara.com

Skrevet

Nu ved jeg godt der blev sagt hotel på beach road men jeg vil nu alligevel anbefale Areca Lodge.

Ja det ligge i Soi Diana men der er ikke langt til beach road og det ligger midt i nattelivet det er super nemt at komme rundt.

Stedet har 2 pools og er besøgs venligt.

Det er nok det bedste hotel for første gangs besøgende jeg har selv brugt det i starten nu er jeg smuttet ud på D-hotel i stedet for. D-hotel kan ikke anbefales til alle da det ligger ret afsides.

At bo på Beach road giver i mit hoved meget lidt mening for er det vand og strand der tiltrækker så vil jeg hellere tage båden over til Koh Larn om dagen 40 baht hver vej.

Jeg ville aldrig bade i vandet på Pattaya Strand ALDRIG - de sender kloaken lige ud i det vand føj

Redigeret af newbee

Skrevet
newbee skrev, for 11 timer siden:

Jeg ville aldrig bade i vandet på Pattaya Strand ALDRIG - de sender kloaken lige ud i det vand føj

Fornylig - for måske 6 - 7 uger siden, så jeg dem skibe nogle store lange dobbelt-rør ud fra Bali Hai Pier - men spurgte ikke til hvad de skulle bruges - men tænkte at det sikkert var til at føre spildevand endnu længere bort fra kysten - men personligt har jeg engang fået øjenbetændelse af at bade lidt på Koh Larn.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
skunken skrev, den 29.5.2026 at 02:27:

Hej alle

Jeg er i Pattaya fra 2 Juni og 14 dage frem.

Har du været i Soi 6?

Over de seneste par uger/måneder skulle der være kommet et nyt prissystem i den gade. Det startede med at Nightwish Group (NWG) indførte et drinks minimum for pigerne og forhøjede prisen for barfines dramatisk i deres barer. Det system er siden også blevet indført hos andre barer i gaden, og skulle eftersigende have spredt sig til enkelte steder i Walking street - lyden på vandrørene nævner dog ikke noget om hvilke barer i WS, eller om det skulle have spredt sig til andre steder i byen, såsom LK Metro og Soi Chiayapoon, men det er nok kun et spørgsmål om tid.

NWG og andre har indført et 10 ladydrinks minimum før en pige kan barfines, og barfinen er hævet til 4500 baht! De ti ladydrinks bliver dog modregnet barfinen. Pigerne forlanger typisk 2000-2500 for ST i Soi 6 (Juni 2026 priser), øl koster 110-130 baht (Chang/Singha), og ladydrinks ligger mellem 180 og 220. Så møder du en køn pige, som du ønske skal se dit hotel indefra, så kan det nemt komme til at koste 7000 baht plus det du selv drikker og transport. Jeg tør slet ikke tænke på hvad LT vil koste.

Prisen for værelser har sikkert også fået et nøk op.

Thailogik - Hvis der er færre kunder, så hæver man prisen.

Skrevet

4500 for BF så er det slut på den business.

Det var lige det samme trick de lavede i Angeles City. Så nu er der ingen der BF'er længere, men udelukkende udvæksler kontaktinfo med pigerne og så kontakter man dem udenom åbningstid. Sådan kommer det garanteret til at blive også i Pattaya så.

Skrevet
BigDaddiz skrev, for 13 timer siden:

så kontakter man dem udenom åbningstid. Sådan kommer det garanteret til at blive også i Pattaya så.

Jeg har et par kontakter til et par piger, som af og til arbejder på Kinaree, som jeg forsøgte at få til at komme og besøge mig i Condoen, da jeg i april/maj var i Pattaya - men det er ligesom at de enten ikke forstod konceptet - eller bare helst ville have jeg traf dem på Kinaree, da jeg tror, de ligesom skal optjene nogen point ved at sælge ladydrinks og rooms, for at kunne fortsætte med at arbejde der - så det lykkedes mig ikke at få nogen besøg fra den kant - men så går jeg bare på Bamboo Bar, hvor der er nok af frække freelancere - og ellers har jeg flere jeg kan kontakte på LINE, der gerne vil springe til.

Redigeret af Jernsvinet

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.