Hop til indhold

Pattaya Tur i Juni

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Jeg er i Pattaya fra 2 Juni og 14 dage frem. Hvis nogen har lyst til drikke en øl sammen, altså hvis man alligevel er der, så skriv lige. Der kommer selvfølgelig en masse nye andmeldeser når jeg kommer hjem.

Skrevet
skunken skrev, for 9 timer siden:

Hej alle

Jeg er i Pattaya fra 2 Juni og 14 dage frem. Hvis nogen har lyst til drikke en øl sammen, altså hvis man alligevel er der, så skriv lige. Der kommer selvfølgelig en masse nye andmeldeser når jeg kommer hjem.

Jeg er lige kommet hjem og mangler stadig af få skrevet et par anmeldelser - ville have gjort det, mens jeg var der, men fik desværre halsbetændelse og lidt maveonde nogle af de sidste dage og var ikke helt på toppen til andet end at hvile lidt ud og valgte en enkelt nat at sove alene, for første gang i en hel måned, så jeg kunne være mere på toppen til at få sagt ordentlig farvel til min smækre bedstemor fra Bamboo Bar ;-)

Skrevet
  • Author
Kontant skrev, for 23 timer siden:

Lyder godt. Husk link 😉

Skal jeg nok :-)

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, for 22 timer siden:

Jeg er lige kommet hjem og mangler stadig af få skrevet et par anmeldelser - ville have gjort det, mens jeg var der, men fik desværre halsbetændelse og lidt maveonde nogle af de sidste dage og var ikke helt på toppen til andet end at hvile lidt ud og valgte en enkelt nat at sove alene, for første gang i en hel måned, så jeg kunne være mere på toppen til at få sagt ordentlig farvel til min smækre bedstemor fra Bamboo Bar ;-)

Uha så har jeg noget læsning til gode... lidt ærgeligt du lige er kommet hjem, kunne have været hyggeligt med lidt selskab på Bamboo bar

Skrevet
skunken skrev, for 12 timer siden:

kunne have været hyggeligt med lidt selskab på Bamboo bar

Det behøver du ikke bekymre dig om - bare smil til pigerne, der smiler til dig - og så gå hen til dem og indled en samtale, giv den udkårne + evt. hendes veninde en drink/betal når tjeneren kommer med deres næste drinks og de bliver hurtigt lidt nærgående og vil med dig hjem formedelst 2000 ThB - men du skal selv sørge for at have kondomer parat, hvis du foretrækker at bruge det.

Skrevet
  • Author
Jernsvinet skrev, den 30.5.2026 at 22:50:

Det behøver du ikke bekymre dig om - bare smil til pigerne, der smiler til dig - og så gå hen til dem og indled en samtale, giv den udkårne + evt. hendes veninde en drink/betal når tjeneren kommer med deres næste drinks og de bliver hurtigt lidt nærgående og vil med dig hjem formedelst 2000 ThB - men du skal selv sørge for at have kondomer parat, hvis du foretrækker at bruge det.

Haha har skam været der 😂 men ja det lyder som en korrekt udlægning af den rigtige fremgangsmåde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.