Hop til indhold

Pattaya Tur i Juni

Featured Replies

Skrevet
  • Author
jydenfratoppen skrev, den 9.6.2026 at 02:12:

Ved godt det er lidt off topic, men hvis man gerne vil finde et godt sted at bo centralt på Beach Road – gerne et sted med en venlig og god vibe som også er friendly.🤔

jydenfratoppen skrev, den 9.6.2026 at 02:12:

Ved godt det er lidt off topic, men hvis man gerne vil finde et godt sted at bo centralt på Beach Road – gerne et sted med en venlig og god vibe som også er friendly.🤔

Jeg har boet på Inn House i soi 13, der ligger mange hoteller i det område. Soi 13 er god fordi der ikke er så meget støj. soi 13,1 13,2 er der vildt meget larm. Men Soi 13 er udemærket og stille. 230 kr per nat her i lowseason. Derudover ligger det rigtig godt i forhold til Beachroad. Det ligger på den mest travle beachroadstrækning hvor der står flest damer. Derudover kan man let tage en bath buss til soi 6, 7 og 8 fra second road. eller på under 10 min gå til soi Buakhao. Det er ikke luksus hotel mere 3 stjernet men havde en god oplevelse der. og besøg af en del damer.

Skrevet

Soi 6 HUSK det med de 10 drinks på LT forsvinder oftest kl. 21 hvor BF også falder for LT.

Jeg ved i nightwish jeg har selv været i flere af dem den sidste jeg var i var Sexy in the City der var LT BF 1.500 baht og 10 drinks på party nights.

Ellers var den 1.500 baht og inden kl. 21 er den 2.500 baht.

Dog var de 10 drinks totale købt så hvis du satte dig ned og spillede lidt spil og købte nogle drinks så talte de med.

Jeg købte selv 12 drinks før jeg barfinede - husk pigerne har en kvote på LD de skal opnå på deres 10 dages kontrakter.

Antallet er alt fra 60-250 LD på 10 dage alt efter hvor høj en løn de ønsker at gå efter.

Når de ikke antallet bliver de trukket i løn.

Personligt gider jeg ikke x antal LD for ST det er et rip off både fra Baba gruppen og fra XS/Pin Up gruppen (WS gogo)

Men x antal LD for LT på Soi 6 før kl. 00.00 er jeg faktisk ok med og den høje BF for LT fordi gaden er en ST gade og vores asiatiske venner kommer med glæde når baren åbner kl. 15/16 og BF alle de kønne piger og smutter uden at købe drinks eller andet og så er der ingen piger tilbage.

Men rent generelt er de høje BF et problem og kommer til at kvæle dem på et tidspunkt for i BKK er BF priserne 700-1.200 baht i gogo barerne.

Det er ligesom om at nogle steder har glemt forskellen på ST og LT barfines. Soi 6 er BF ST jo nemt 400-500 baht og ovenpå en helt fair pris men gogo's er 1500-3500 baht lige meget om det er ST eller LT i PTT. BKK har forstået forskellen.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 22 timer siden:

Airbnb. Undgå at bruge booking.com, synes priserne er bedre på airbnb.

Hvis du gerne vil sove om natten anbefaler jeg dig, at efterspørge høj Etage på de lejligheder du synes om.
De ligner pretty much allesammen hinanden i indretning. Nogle er væsentlig bedre indrettet og andre er blot simpelt indrettet.

Men jeg vil klart anbefale en lejlighed, hvor du har skydedører på begge sider, for larm fra barene rundt om, stopper først efter kl.4.
Medmindre du er en der sover tungt. D

https://www.airbnb.dk/rooms/744086337777158349?photo_id=1513353680&source_impression_id=p3_1781874902_P3g306ZlX3EUbG4I&previous_page_section_name=1000

Mickey & Ploy har den bedste service jeg har fået på Edge, boet hos dem 2 gange nu.
Den linkede lejlighed, er hvad jeg synes er nok den bedste 1 værelses lejlighed i Edge. Men os en af de dyreste. )

Men der kan du se hvad jeg mener med skydedører på begge sider.

Mange tak )

Skrevet
Den Anonyme skrev, den 19.6.2026 at 15:18:

hvad jeg mener med skydedører på begge sider.

OK - så man ligesom ikke har skydedøre direkte ud til gaden.

Man skal ellers passe på med de skydedøre, da jeg et par gange har oplevet at når man lukker i den ene ende - så lukker de op i den anden og der bliver steghedt i lejligheden. Første gang troede jeg bare at min aircon var dårlig og jeg ville derfor flytte fra lejligheden, som var ejet af en russer og hvor der var flere andre ting, der heller ikke var i orden - endelig fik jeg efter et par dage en aftale om at få penge tilbage - og så opdagede jeg på dagen, hvor jeg skulle flytte - hvad der var galt - der sker nemlig det at dørene hiver fat i hinanden - og skjult bag et gardin lægger man ikke lige mærke til at den anden dør pludselig har åbnet sig 10 cm.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 34 minutter siden:

OK - så man ligesom ikke har skydedøre direkte ud til gaden.

Man skal ellers passe på med de skydedøre, da jeg et par gange har oplevet at når man lukker i den ene ende - så lukker de op i den anden og der bliver steghedt i lejligheden. Første gang troede jeg bare at min aircon var dårlig og jeg ville derfor flytte fra lejligheden, som var ejet af en russer og hvor der var flere andre ting, der heller ikke var i orden - endelig fik jeg efter et par dage en aftale om at få penge tilbage - og så opdagede jeg på dagen, hvor jeg skulle flytte - hvad der var galt - der sker nemlig det at dørene hiver fat i hinanden - og skjult bag et gardin lægger man ikke lige mærke til at den anden dør pludselig har åbnet sig 10 cm.

Jep, det er min ynglingsdel ved Edge lejlighederne, for jeg sover let D
Så går det ikke at man ligger på 14 etage, og det bare banker derud af med musik fra LK Metro, og de barer der ligger lige på den anden side. Og ej heller fra dem mod centrum (Myth gaden).

Det er derfor jeg kun booker værelser med skydedører på begge sider af sengen, man undgår larm fra gaden og man undgår ligeledes fulderikker der kommer hjem klokken lort om morgen, som ikke har pli nok til at holde kæft. 🙄

De har en tendens til ikke at "låse" dem i begge sider på Edge, men det sørger jeg altid for lige at tjekke, så den ene side altid er låst.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 23 timer siden:

man undgår larm fra gaden og man undgår ligeledes fulderikker der kommer hjem klokken lort om morgen, som ikke har pli nok til at holde kæft. 🙄

Jeg booker som regel en Condo i Prataknakområdet, da det generelt er et mere roligt område, uden alt for mange larmende barer - eller de ligger ihvertfald så spredt, at de ikke behøver prøve på at overdøve hinanden. Desuden er der ikke så megen gennemkørende trafik af extra larmende motobikes - OK, der er lidt, men det er ikke konstant - og de kommer slet ikke op på samme hastigheder, som ned at Traphaya Road - og videre ud af 2nd. Og der er normalt heller ikke nogen, der kommer med store musikanlæg i bilen og slår dørene op, fordi de tror at de på den måde kan tiltrække nogle tøser og bedøve dem med alkohol eller det der er værre.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 13 timer siden:

Jeg booker som regel en Condo i Prataknakområdet, da det generelt er et mere roligt område, uden alt for mange larmende barer - eller de ligger ihvertfald så spredt, at de ikke behøver prøve på at overdøve hinanden. Desuden er der ikke så megen gennemkørende trafik af extra larmende motobikes - OK, der er lidt, men det er ikke konstant - og de kommer slet ikke op på samme hastigheder, som ned at Traphaya Road - og videre ud af 2nd. Og der er normalt heller ikke nogen, der kommer med store musikanlæg i bilen og slår dørene op, fordi de tror at de på den måde kan tiltrække nogle tøser og bedøve dem med alkohol eller det der er værre.

Har os kigget mere mod Jomtien, men synes det bliver for langt at køre hver gang.
Derfor jeg vender retur til Edge altid.
Dejlig centralt, gode lejligheder og gode faciliter, dog kunne pool området godt være åbent til længere end kl.22, en tur i poolen efter man har hevet en pige med hjem, er altså ikke dumt -P

Har selv kigget mest mod Pratumnak som det længst væk fra centrum.
Hvilket jo os ligger lige i nærheden af Pratamnak området.

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 12 timer siden:

Har os kigget mere mod Jomtien, men synes det bliver for langt at køre hver gang.

Du skal bare have MC-kørekort og leje en motobike - og bor man på Pratamnak er der ca. lige langt til Jomtien som til Pattaya Downtown - og kender man smutvejene og ved, hvor man skal ligge sig i trafikken - tager det ikke særlig lang tid + man finder hurtigt ud af at både Jomtien og Pratamnak har så meget mere at byde på - at man sjældent behøver tage til Pattaya.

Den Anonyme skrev, for 12 timer siden:

dog kunne pool området godt være åbent til længere end kl.22

Der hvor jeg boede sidst - åbnede poolen først kl. 900 om morgenen - så går man der og venter på at blive frisket op med en god svømmetur sammen med den udkårne, inden solen begynder at blive alt for varm - så jernet er klar til lidt morgenhygge.

Efter min mening kunne de lige så godt have åbnet hele døgnet - bare folk ryder op, ikke larmer eller fester - generelt er der i forvejen alt for få som bruger poolen.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Du skal bare have MC-kørekort og leje en motobike - og bor man på Pratamnak er der ca. lige langt til Jomtien som til Pattaya Downtown - og kender man smutvejene og ved, hvor man skal ligge sig i trafikken - tager det ikke særlig lang tid + man finder hurtigt ud af at både Jomtien og Pratamnak har så meget mere at byde på - at man sjældent behøver tage til Pattaya.

Der hvor jeg boede sidst - åbnede poolen først kl. 900 om morgenen - så går man der og venter på at blive frisket op med en god svømmetur sammen med den udkårne, inden solen begynder at blive alt for varm - så jernet er klar til lidt morgenhygge.
Efter min mening kunne de lige så godt have åbnet hele døgnet - bare folk ryder op, ikke larmer eller fester - generelt er der i forvejen alt for få som bruger poolen.

Jeg kommer aldrig til at køre motorbike i Pattaya og omegn. Det er alt for crazy. -P

Tror gerne de har mere stilhed at byde på og ikke ligeså meget på som i Pattaya.
Og det var da os meget rart at komme derud et par gange, da en ven fra Is of Man spurgte om vi ikke skulle få lidt variation fremfor, LK Metro, Soi 6 etc. Så afviser det skam ikke.

Det ville være noget andet hvis de havde åbent til midnat f.eks, kl.22 er bare alt for tidligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.