Hop til indhold

Professionaliseret markedsføring og danske glædespiger?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har bemærket en professionalisering af, og en højnelse af det æstetiske niveau af billeder og videoer i annoncer for udenlandske glædespiger.
Som jeg forestiller mig at danske glædespiger kan opfatte sig, som udfordret af.

Er det konkurrencemæssigt et problem, at der er udenlandske piger der kan og vil vise ansigt i deres visuelle markedsføring, som danske piger af hensyn til deres behov for anonymitet ikke vil kunne vælge at gøre.
Jeg tænker at danske glædespiger vel har en forlomme på autenticitet og sprog, og måske også på parameteret for det gentagne valg, fremfor skiftende valg af en gangs besøg?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 48 minutter siden:

Som jeg forestiller mig at danske glædespiger kan opfatte sig, som udfordret af.

På ingen måde.

Alene det at være Dansk, er der et stort marken for. Og alt efter, ydelser personlighed etc. tiltrækker vi forskellige gæster. Nogen har selvfølgelig flere piger de skifter imellem efter behov og hvem som har tid.

Nu flyttede jeg jo for ca 2 år siden. Det var mange ret kede af, da der nu ikke er nogen der matcher mig i det område. Mange kører turen fra Sdr. Jylland til Nordjylland når de kan, fordi de ikke har kunnet finde en erstatning.

Når mænd prioriterer så højt at det skal være netop den pige. Så er der intet at føle sig udfordret af.

Og der går ikke en dag uden opslag om falske billeder, så hvor mange annoncer med billeder er reelt ægte billeder?

Skrevet
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Jeg har bemærket en professionalisering af, og en højnelse af det æstetiske niveau af billeder og videoer i annoncer for udenlandske glædespiger.

Enig i din observation.

Jeg er også enig med @skjald og @SweettieDK (og vel egentlig også dig selv, @Rejsenetværk, som jeg læser det) i, at danske piger til gengæld har andre fordele, som kommer dem til gode, og derfor ikke bliver udkonkurreret.

I gamle dage (før corona) blev forskelle i prisniveau altid fremhævet, når nogen ville sammenligne besøg hos danske og udenlandske piger, men det sker slet ikke så ofte længere, for på det punkt er der generelt set ikke længere særlig stor forskel.

Skrevet

Uanset kvalitet af billeder og repræsentation, så vil jeg altid vælge dansk 🇩🇰❤️

Skrevet

Jeg er enig med dig ) En gang i mellem undrer jeg mig over, at brødre skriver herinde "Hun er bare for lækker, nogen der kender hende?" og henviser til en profil med 4-5 billeder af kroppe uden hoved.

Jeg husker en af de første gange, hvor jeg havde fundet en annonce i ekstra bladet (den gang de havde spalte op og spalte ned af små annoncer). hun havde lidt til gårdenog lidt til gaden :) banke banke på og ud kommer en kvinde, som kunne få enhver sumobryder til at virke spinkel :) der kunne man godt havde tænkt sig et billed :)

Skrevet

Synes overskriften er lidt misvisende, når det mest handler om ansigtsbilleder...

Synes da flere af de danske får taget lækre prof. billeder. De er måske ikke lige så flittige til video, men jeg tænker at de ikke skønner det nødvendigt.

I øvrigt helt på linje med @SweettieDK jeg ville køre på tværs af landet for at se mine faste, hvis de flyttede. Hvis ikke fruen havde nedlagt veto, var jeg taget til London sidste år alene for at se en brasilianer, som jeg har haft en helt særlig oplevelse med 😍

Redigeret af Refresh

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.