Hop til indhold

Ladyboys, shemales etc... Hvad gør at man tænder på dette?

Featured Replies

Skrevet

Hej

Håber ikke dette spørgsmål bliver taget forkert imod så here goes.. Jeg skriver da jeg selv i den grad er glad for div. sex og tænder på det meste. Men ind til nu så har jeg aldrig kunne forstå hvorfor det er at tilsyneladende hetorseksuelle mænd tænder og bruger ladyboys og hvad de ellers går under? Jeg synes selv det er vildt at de kan være så smukke, men for mig (ja, jeg er hetroseksuel) så bliver jeg decideret dårlig af tanken om at være sammen med "en mand" med penis. Så uden at jeg håber det støder nogle kan i forklare hvad det er der gør at i finder det så frækt - Eller er man blot "skab-homoseksuel"..?

Som sagt - jeg har blot brug for jeres forklaring her da jeg indtil nu ikke selv har kunnet forstå hvorfor man gør brug af dette.

Tak

P

Skrevet

Der var en længere tråd om lidt samme emne her for nylig. Der var diskussioner om netop det du skriver, om dem som opsøger ovenstående betragter sig selv som/bliver betragtet som heteroseksuelle, biseksuelle eller andet )

Skrevet
Petersborg skrev, for 38 minutter siden:

Hej

Håber ikke dette spørgsmål bliver taget forkert imod så here goes.. Jeg skriver da jeg selv i den grad er glad for div. sex og tænder på det meste. Men ind til nu så har jeg aldrig kunne forstå hvorfor det er at tilsyneladende hetorseksuelle mænd tænder og bruger ladyboys og hvad de ellers går under? Jeg synes selv det er vildt at de kan være så smukke, men for mig (ja, jeg er hetroseksuel) så bliver jeg decideret dårlig af tanken om at være sammen med "en mand" med penis. Så uden at jeg håber det støder nogle kan i forklare hvad det er der gør at i finder det så frækt - Eller er man blot "skab-homoseksuel"..?

Som sagt - jeg har blot brug for jeres forklaring her da jeg indtil nu ikke selv har kunnet forstå hvorfor man gør brug af dette.

Tak

P

Ja den tråd blev desværre så lukket hvorfor ved jeg ikke.

Skrevet
  • Author

tak for svar og fandt noget og egentligt kunne jeg jo godt konkludere (før jeg skrev) at ALLE jo er forskellige og har deres helt egne lyster (også jeg) som andre ikke vil kunne forstå og her lyster som jo kan svinge vidt omkring fra alt til at tænde på at slikke grimme tær, til at få en kæmpepik op i sit røvhul af en storbarmet ladyboy (:-)

det der nok fra start af undrede mig er netop det med "hvad er man så?" men i vores tid er det jo helt op til en selv så fuld forståelse for det men kan ikke selv forstå at man kan svinge fra alm. hetroseksuel til at tænde på transvestitter eller hvad det hedder?

Skrevet

Tror da at der er mange grunde.

Bl a udvikler alt sig hele tiden. Meget bliver større og vildere og man skal hele tiden prøve nyt.
Men der er også blevet en mere afslappende stemning i samfundet til den slags. Der er jo stadig fjolser mange steder der ikke kan acceptere homo-seksualitet, men der er også bare mange som efterhånden bare er lidt ligeglade med hvordan andre lever deres liv og det er med til en mere afslappende holdning.
Tror heller ikke det er pikken som sådan der skræmmer en stor del af mændene. Kan huske at en kammerat engang sagde at han ikke kunne forstå at kvinder tændte på hårde behårede mænd når du nu selv var så dejlig bløde og varme. Så når pikken pludselig sidder på en feminin krop, ja så er det måske bare noget der skal prøves.
Det med at det er noget der skal prøves er sikkert også en del af det. Der er kun et liv og så skal tingene prøves af, man skal sgu have det hele med!
Personligt har jeg selv den tanke. Skal sgu prøve en trans, thai massage, en sort pige, to piger der giver blow og måske en på 80 -)

Men mon ikke også tankegangen om at det er noget værre noget, bygger meget på tanken om at man er en rigtig mand og ikke en svans? Jeg husker en kammerat da vi var unge som faktisk næsten gav en pige en lussing fordi hun listede en finger op da hun gav blow. Han var faneme ikke bøsse!!! I dag er der dæleme også mange piger der tilbyder strap on.

Så mon ikke det bare er verden der udvikler sig, grænser bliver flyttet og der er flere muligheder?!?!

Skrevet

Et helt fair spørgsmål 🙂

Jeg har besøgt rigtig mange "glædespiger" igennem årene, hovedsageligt thai'er (80-90%) da jeg tænder på deres udseende og størrelse.

Ind til for 3 år siden kunne jeg ikke drømme om at besøge en trans/ladyboy da jeg også forbandt det med homoseksualitet.

Men for 3 års tid siden, søgte jeg efter en Thai det ville tage mig analt med en strap-on. Kunne ikke finde nogen jeg tændte på der tilbød denne ydelse. Det ledte mig ind på ladyboy sporet. Fandt hurtigt ud af at der findes utrolig smukke thai ladyboys, så dette måtte prøves 🙂

Har besøgt en del ladyboys de sidste 3 år, kun tahi'er/asiatiske da jeg overhovedet ikke tænder på en stør lys trans med 20+ cm mellem benene. Må indrømme at der er sgu noget frækt over at blive kneppet af en ladyboy og at kneppe en ladyboy. Og som + så kan de altså heller ikke fake en orgasme som 99% af glædespigerne gør.

Jeg er 100% hetro, og kunne aldrig drømme om at være sammen med en mand, kunne ikke engang drømme om at være 2 mænd om en dame.

Håber det gav lidt svar på dit spørgsmål

Skrevet
  • Author

Hej alle

tak for fine svar og forklaringer og synes selv det er interessant at "ana(l)ysere" emnet, og her nok mest det med det homoseksuelle aspekt som der jo ligegyldigt hvad man siger er tilstede (PIK og røv) men helt med på hvorfor nogle er til det.

Held og lykke derude brødre.

P

Skrevet

Jeg synes også, at der er noget fascinerende og dragende ved ladyboys. Det feminine kombineret med det maskuline mellem benene. Jeg kan også godt i tankerne fantasere lidt om, hvordan det må er at kneppe sådan en tøs med patter og pik.

Men det bliver kun ved tanken, for rigtige kvinder er for mig så meget mere dragende. Jeg synes også, at analsex kan virke spændende i tankerne, men når jeg så ligger i sengen med en kvinde, så er der to huller, som jeg langt hellere stikker pikken i end røvhullet.

Jeg tror, det er forkert at stemple mænd, der har sex med ladyboys som homoseksuelle (eller skabs-homoseksuelle som du skriver). Jeg tror i høj grad, at det er kombinationen af det feminine og maskuline, der tiltrækker dem, og mange af disse mænd vil måske overhovedet ikke have nogen som helst lyst til at have sex med en 100 % mand.

Så til dit spørgsmål: Hvad gør at man tænder på det?

Det er nok svært at svare på. Nogen tænder på kvinder, andre på mænd, nogen på begge dele. Nogle er glade for fødder, nogle kan lige overvægtige kvinder, andre foretrækker pensionister, nogle vil have lak og læder, og nogle fortrækker sorte kvinder. Og der er desværre også nogen, der er tiltrukket af børn og dyr. Og sådan kan vi blive ved. Vi har alle vores præferencer.

Og så kan vi andre jo undre os over, hvorfor folk lige præcis tiltrækkes af det. Mange af disse ting vil vi have svært ved at forstå tiltrækningen af, fordi vi netop selv overhovedet ikke er tiltrukket af det.

Skrevet

Havde længe været nysgerrig på det og prøvede Malii. Det var så vildt og frækt. Man laver jo lidt nogle andre ting, og vi søger jo altid vildere og nyere. Jeg må indrømme, at jeg ikke er så glad for penisser, men det glemmer man og så fungerer det alligevel 😁.

Efterfølgende har jeg stadig følt mig utroligt hetero, nok stadig primært til piger men kunne sagtens besøge en ladyboy igen.

Skrevet

Det er jo ligesom at jeg heller ikke forstår facinationen af at bolle fremmede kvinder i røven, at blive skidt eller pisset i munden. Få prikket nåle og bundet sine nosser op til de er helt blå.

But you do you. Og måske behøver man ikke putte tingene så sort hvidt op i kasser.

Skrevet

Jeg har i perioder været ret lun på tanken om en meget feminin ladyboy men har aldrig kastet mig ud i det, nu er jeg i sådan periode igen.

Jeg synes det ser frækt ud når en ladyboy bliver kneppet på film, hvorfor ved jeg egentlig ikke, kunne aldrig finde på at være sammen med en mand som sådan, måske er det bare forbudt og lidt grænseoverskridende og derfor spændende.
Jeg er +50 nu, i mine yngre dage havde jeg ikke den slags tanker.
Men en feminin ladyboy der sutter og vil knaldes tænder mig.
Jeg elsker i øvrigt at bolle damer i røven, men det har mest været kærester.

Redigeret af pacer

Skrevet

Jeg har altid kun været til kvinder, men for nogle år siden prøvede jeg min første ladyboy. Skal være en lækker kvinde med en pik, ikke en mand med bryster. Lysten kommer op 2-4 gange om året, resten af tiden leger jeg kun medmægte kvinder.

Det er frækt at lege med “hendes” pik og bolle hende mens man leger med hendes bryster. Jeg har dog aldrig turdet eller haft lyst til selv at blive bollet af hende.

Desværre er mange ladyboy i Europa ikke helt unge - kunne godt tænke mig en dag at prøve en af de yngre lækre man ser i fx Thailand.

Enig med andre her i tråden - Malii er vild lækker og den eneste jeg besøger i øjeblikket de gange hun er i København.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.