Hop til indhold

Til manden jeg troede ville gribe mig!

Featured Replies

Skrevet
Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Ikke pillet ned, af en, der mest af alt tænker på sin egen liderlighed og lyst, når han har tid.

Det er også meningen for ordet" Sex købere" ingen bindinger, ingen diskussioner, uforpligtende, mens diskretionen skal overholdes.

Skrevet
køb dansk skrev, for 11 timer siden:

Hvis manden vender tilbage til pigen som fast gæst, og det ikke bare er 3 stillinger på 15 minutter, men erotisk samvær med en vis gensidig nydelse og fortrolighed, så har man en relation. En følelsesmæssig relation.

Det er en reation under særlige vilkår, som blandt andet indebærer, at ingen af parterne ved, om der bliver en næste gang. Men som mand ville jeg til hver en tid forsøge at være der for pigen, hvis jeg kunne hjælpe - også uden sex.

Men jeg ville ikke forvente det samme fra hende.

Enig.
Der er nogle andre følelser - eller instinkter - inde over, end kun sex, når man er så tæt på et andet menneske.
Det skal man være opmærksom på, det kan sagtens være positivt - anonymiteten gør at man kan betro sig mere til hinanden.
Det kan være ganske udramatisk, men begge parter skal være opmærksomme.

Redigeret af sneræven

Skrevet
pacer skrev, for 3 timer siden:

Der er ingen som tænker på manden kan være gift og have familie, så er det klart han ikke vil rodes ud i noget.
Det er selvfølgelig ikke særlig pænt af ham men han kan nemt være blevet skræmt, det ville jeg godt kunne forstå.
Det er nemt nok at dømme ham som et røvhul.

Jeg kan sådan set godt sætte mig ind i at han ikke ringer tilbage og ikke vil rodes ind i noget. Men står han overfor et menneske der er ked af det og fortæller ham at hun haftværet udsat for overgreb og hans tanke kun er på at komme til at stikke pikken ind i hende, så er han sgu et røvhul. Der er forskel på ikke at vil blandes ind i noget og på at være uempatisk.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 2 minutter siden:

Jeg kan sådan set godt sætte mig ind i at han ikke ringer tilbage og ikke vil rodes ind i noget. Men står han overfor et menneske der er ked af det og fortæller ham at hun haftværet udsat for overgreb og hans tanke kun er på at komme til at stikke pikken ind i hende, så er han sgu et røvhul. Der er forskel på ikke at vil blandes ind i noget og på at være uempatisk.

Den del havde jeg ikke hæftet mig ved så der giver jeg dig ret.

Nu får vi nok ikke hans side af historien desværre men det kunne være interessant at se hans svar på tiltalen. Hvis det er rigtigt det hun siger er han en skiderik.
Men forstå så udmærket han ikke vil have noget med drama og traumer at gøre hvis han bare ser sig selv som en kunde, hvad jeg tror han gør.
Hvis jeg ringede til dig som fast kunde og hældte mit hjerte ud ville du nok også trække dig.

Skrevet
pacer skrev, for 4 minutter siden:

Den del havde jeg ikke hæftet mig ved så der giver jeg dig ret.

Nu får vi nok ikke hans side af historien desværre men det kunne være interessant at se hans svar på tiltalen. Hvis det er rigtigt det hun siger er han en skiderik.
Men forstå så udmærket han ikke vil have noget med drama og traumer at gøre hvis han bare ser sig selv som en kunde, hvad jeg tror han gør.
Hvis jeg ringede til dig som fast kunde og hældte mit hjerte ud ville du nok også trække dig.

Ja det er lidt svært at vurdere ud fra teksten, præcis hvor tæt deres relation var og om han har gjort noget for at hun sku tro at de havde en god nok relation til at hun burde kunne regne med at han var der for hende, eller om hun har misforstået relationen fuldstændig. Har hun misforstået og han har set det 100% som en sex-only relation, så kan jeg godt forstå at han ikke har lyst til at blive trukket ind hendes problemer. Er han gift mm. Kan jeg godt forstå han trækker sig og er nødt til at passe på sig selv. Men at kalde overgreb for hendes drama er måske lige negligerende nok.

Hvordan jeg ville reagere hvis en kunde ringede til mig kommer helt an på vores relation og hvad han havde været udsat for. En jeg havde en god relation til ville jeg lytte. Jeg har nogle relationer jeg ofte ser, hyggesnakker med efter sexen hvis jeg har tid, og som jeg hyggechatter med på næsten daglig basis. Der ville jeg ikke trække mig. Men en som jeg sjældent ser, eller hvor det bare er sex og farvel, ville jeg synes det var mærkeligt med.

Men eftersom han møder hende efterfølgende og kun tænker med pikken når hun er ked af det, så tænker jeg han bare er ret uempatisk og egoistisk

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Pink Peach skrev, for 7 minutter siden:

Ja det er lidt svært at vurdere ud fra teksten, præcis hvor tæt deres relation var og om han har gjort noget for at hun sku tro at de havde en god nok relation til at hun burde kunne regne med at han var der for hende, eller om hun har misforstået relationen fuldstændig. Har hun misforstået og han har set det 100% som en sex-only relation, så kan jeg godt forstå at han ikke har lyst til at blive trukket ind hendes problemer. Er han gift mm. Kan jeg godt forstå han trækker sig og er nødt til at passe på sig selv. Men at kalde overgreb for hendes drama er måske lige negligerende nok.

Hvordan jeg ville reagere hvis en kunde ringede til mig kommer helt an på vores relation og hvad han havde været udsat for. En jeg havde en god relation til ville jeg lytte. Jeg har nogle relationer jeg ofte ser, hyggesnakker med efter sexen hvis jeg har tid, og som jeg hyggechatter med på næsten daglig basis. Der ville jeg ikke trække mig. Men en som jeg sjældent ser, eller hvor det bare er sex og farvel, ville jeg synes det var mærkeligt med.

Men eftersom han møder hende efterfølgende og kun tænker med pikken når hun er ked af det, så tænker jeg han bare er ret uempatisk og egoistisk

Jeg kalder det for drama og traumer fordi det både er dramatisk og traumatik.
Det fremgår ikke at de har mødtes efterfølgende, lav nu ikke historien bedre end den er.
Vi kan godt blive enige om han lyder som en ufølsom skiderik, men er han gift og har familie kan panikken godt sætte ind. Det forstår jeg så udmærket.
Hvordan den indbyrdes kommunikation har været ved vi i sagens natur ikke, men hun er tydeligvis faldet for ham og han nok ikke så meget. Han kan også være en af de mange mænd som gerne benytter sig af prostituerede men aldrig ville kunne se sig selv i forhold med en. Dobbeltmoralen længe leve.

Redigeret af pacer

Skrevet

Nu har jeg ikke prøvet denne udgave med en glædespige, men 2 andre scenarier-

Jeg mødte en ung dejlig kvinde i swingerklubben, hun havde også andre partnere, men kom hele tiden tilbage til mig, vi endte også med at ses hos hende, til sofahygge og sove sammen uden sex - virkelig dejligt, vi ses en del gange, så det medføre altså følelser (ihvertfald fra min side) men da jeg spøger ind til hvad hun forestiller sig fremad - hun var 25 jeg 48, og boede med 90 km afstand - blev hun sur ? Og ville ikke se mig mere.

1. Gang var en kunde på mit værksted, som stille og roligt ville kramme og til sidst endte med kys og sex, det udviklede sig til et forhold, men aldrig for tæt på, og først efter flere år, hvor hun kom og gik som det passede hende, gik det op for mig at hun bare skulle have lavet bil billigt/gratis 🫣

Man kan desværre alt for nemt investere følelser i noget forkert..

Havde du fortalgt ham at du var klar til et forhold? Min største erfaringer gemmen alt for mange dårlige forhold er : åbenhed og kommunikation - også selvom det er sårbart og svært, heller blive såret lidt i starten - end meget senere.

Skrevet
pacer skrev, for 10 timer siden:

Det fremgår ikke at de har mødtes efterfølgende, lav nu ikke historien bedre end den er.

bevares, der står ikke de mødes efter han ikke ringede tilbage, men at de snakker efterfølgende. Det ændre jo ikke rigtig på situationen. Hun fortæller hvad der er sket og han tænker med pikken. Du behøver jo heller ikke lave ham bedre end han er. Uanset min relation til et menneske, hvis en person fortæller mig om overgreb så tænker jeg ikke med fissen, eller på mig selv generelt. De fleste af os vil nok have empati for personen og lytte.

Men du har helt ret i vi kun kender hende udgave og situationen kan være vanskelig fra hans side også. Kan godt forstå man trækker sig så meget som muligt hvis man ikke har lagt noget i det og har kone osv. men lige der i deres samtale bør han vise empati for hende hvis han ejer empati.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
DarkSkinEnergy skrev, den 15.5.2026 at 09:09:

Jeg betød ikke det samme i hans verden, som han gjorde i min.

Han så min krop.
Jeg så en relation.

Jeg synes ikke, han opførte sig ordentligt i den situation!

Men du forventede måske også for meget.

Når man er intimt sammen mand og kvinde, opstår der følelser. Man får en relation. Man kan blive forelsket.

Men det gælder for begge, at det menneske, man forelsker sig i, er den version af den anden, man møder og kommer til at holde af.

Manden møder en dejlig kvinde, som opfylder hans ønsker og er der for ham. Det er det, han betaler for. Men hun er anonym og beskytter sin identitet. Han får ikke adgang til hele mennesket, selv om han lærer hende bedre at kende. Det er kvinden i rollen som hans GP, han forelsker sig i. Hvis hun også forelsker sig i ham, er det bare endnu bedre, så længe det fortsætter på samme måde.

Nogle mænd er lige så anonyme, og så sker der nok ikke mere. Men for andre mænd er besøget hos en GP et hemmeligt sted, hvor de netop kan åbne sig om personlige forhold og følelser, som giver et indtryk af, hvem de er som mennesker. Og så kan en GP blive forelsket ikke bare i elskeren, som kommer på besøg, men i hele mennesket.

Den forskel giver problemer, hvis forholdet udvikler sig til en dybere relation, hvor kvindens rolle ændrer sig fra en betalt elskerinde til en ligeværdig partner. For så forsvinder den GP. som var genstand for mandens forelskelse, lige så stille. Han kommer til at savne hende. Men han kan kun finde det igen med en ny GP.

Derfor, kære kvinde. Pas på dig selv. Måske ser han kun din krop!

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 time siden:

Derfor, kære kvinde. Pas på dig selv. Måske ser han kun din krop!

Tak ❤️

Skrevet
køb dansk skrev, for 3 timer siden:

for andre mænd er besøget hos en GP et hemmeligt sted, hvor de netop kan åbne sig om personlige forhold og følelser, som giver et indtryk af, hvem de er som mennesker. Og så kan en GP blive forelsket ikke bare i elskeren, som kommer på besøg, men i hele mennesket.

Den forskel giver problemer, hvis forholdet udvikler sig til en dybere relation, hvor kvindens rolle ændrer sig fra en betalt elskerinde til en ligeværdig partner. For så forsvinder den GP. som var genstand for mandens forelskelse, lige så stille. Han kommer til at savne hende. Men han kan kun finde det igen med en ny GP.

Hvor er det godt skrevet. Super.

Skrevet

Er der tale om samme mand som du omtaler i din anden tråd eller en helt anden? Forstiller mig at branchen er hård og ubarmhjertige, hvis man er en romantiker som hurtigt ligger dybe følelser i transaktionen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.