Hop til indhold

Seriøst hvad er der galt med nogle mænd 🤮

Featured Replies

Skrevet

@Pink Peach det er kun god stil at aflyse i god tid hvis man bliver forhindret, det andet er jo ikke fair, en anden kunne jo have fået tiden. De fleste ved jo tid nok i forvejen om de kan komme eller ej, det er jo sjældent men står lige foran døren og der så kommer noget akut. Jeg kender en del i det miljø, især Thai massage og de oplever det samme. Booking og no show. Nogle af dem har fået kontakt til dem der gør det og der enkelte mænd, der syntes det er sjovt og aldrig har tænkt sig at dukke op. Her kan du så hjælpe dine medsøstre ved at gå op 180.dk og skrive personen booker tid men kommer ikke. Er der flere af den slags på hans nummer vil han få sværere ved at booke tid en anden gang, hvis pigen tjekker

• Svar 89
  • Visninger 5.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Bare en information til alle; da en vis person har det med at tillægge mig holdninger og motiver jeg ikke har: jeg ser ikke mit erhverv som benhård forretning. Det ved alle mine kunder også og jeg får

• Pink Peach
    Pink Peach

Jeg bruger mail, ikke telefon nr. nej jeg er ikke en del af problemet fordi andre vælger at opfører sig dårligt

• Bananas
    Bananas

Jeg kan afslørre for Mr McKnowItAll at alle piger jeg har mødt tilstrækkeligt for at vi ikke kun knalder men også snakker lidt - er med til det som TS beskriver. Og som jeg har forstået det så kan man

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 8 timer siden:

Vedr. depositum - det får du ikke til at fungere. Måske det kan fungere i enkelte tilfælde, hvis en mand vil tages til nåde efter at ha’ brændt en aftale af.

Det er egentlig ret simpelt: Hvis man ikke vil bruge professionelle værktøjer som depositum pga. 'elektroniske spor', så accepterer man samtidig, at man arbejder i et marked med høj risiko. Man kan ikke både fravælge sikkerheden og så efterfølgende agere forurettet offer over for hele forummet, når risikoen rammer.

Det mest komiske i denne tråd er dog den logiske kortslutning hos visse personer: I det ene øjeblik raser man over tabt fortjeneste og 'ødelagte indtjeningsmuligheder', som var det en kold forretning. I det næste øjeblik, når man bliver udstillet, skynder man sig at skrive 'til alle', at man skam slet ikke tænker på pengene, men bare nyder det.

Den form for selektiv moral er jo netop årsagen til, at seriøs dialog dør herinde. Man kan ikke gemme sig bag 'nydelse' og 'tredje person'-opslag, når man lige er blevet fanget i at tude over et par afbrændere.

Hvis man ser spøgelser og 'hævn-bookinger' i enhver kritisk røst, er det måske et tegn på, at man trænger til at bruge lidt mindre tid på at lege politibetjent i debatterne og lidt mere tid på at kigge på sit eget setup. Jeg har i hvert fald set nok her.

Skrevet
McLovin skrev, for 56 minutter siden:

I det ene øjeblik raser man over tabt fortjeneste og 'ødelagte indtjeningsmuligheder', som var det en kold forretning. I det næste øjeblik, når man bliver udstillet, skynder man sig at skrive 'til alle', at man skam slet ikke tænker på pengene, men bare nyder det.

Jeg synes nu ikke, der er udtalt fokus på fortjeneste - det er lige så meget oplevelsen af at reservere en tid og så blive holdt for nar af en klovn, som bliver væk uden afbud. Og en undren over, hvad pokker de mænd tænker...

Hvem leger politibetjent?

Redigeret af køb dansk

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

Det er egentlig ret simpelt: Hvis man ikke vil bruge professionelle værktøjer som depositum

Jeg har endnu ikke mødt nogen, der har krævet depositum - ved andet end outcall.

Og dem jeg har mødt, anser jeg som ret professionelle og tilhørende den dyrere del af branchen.

Det er vist temmelig usædvanligt at møde krav om depositum.

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 10 minutter siden:

Jeg har endnu ikke mødt nogen, der har krævet depositum - ved andet end outcall.

Og dem jeg har mødt, anser jeg som ret professionelle og tilhørende den dyrere del af branchen.

Det er vist temmelig usædvanligt at møde krav om depositum.

Hvis jeg bad om depositum ville jeg miste 95% af alle kunder. De fleste både kunder og gp’er vil gerne bevare anonymiteten. Og rigtig mange er gift og har nogle der kigger med kontoen. Desuden tror de fleste det er scam hvis man beder om det. Men alle de ting ved han udemærket godt 😄

Skrevet
Pink Peach skrev, for 2 timer siden:

Jep det tror jeg faktisk også. I hvert fald 2-3 gange har jeg haft en fornemmelse af at det var formålet.

Det er trist. Pas nu godt på der ude🤔

Skrevet

Jeg tror, at der er to typer af mænd på spil her. Der er dem der skal lære at besøge en GP og nogen, der svare til internet tolde.

De førstre par gang jeg besøgte en GP, var jeg ved at dø af skræk.
Jeg kan kun forestille mig, at der er mange bange sjæle, som længes efter et put, men ikke tør overskride denne grænse.
Det er den eneste undskyldning, jeg kan finde på. Jeg ved bare hvordan det var for mig at komme igang.
Det er heldigvis gået over for længe siden 😁.

Hvis jeg er skrænt og liderlig på samme tid, så er jeg ret sikker på, at jeg ikke kan agere rationelt.
Det var en meget stor overvindelse de første par gange, jeg besøgte en GP. Det var før mobiltelefoner. Jeg har jeg stået ved GPs adresse med bankende hjerte.
Tag dig nu sammen og gå over og ring på.

Nu er det så nemt og upersonæligt. Bippelip at sende SMS. Så er du bare på den, når du får et svar "AAAAHG hun svarede" "Åh nej, Hvad gør jeg nu ???"
Det skal man lære. Sådan har det været for mig. Jeg kan ikke forestille mig, at en masse andre også har været igennem dette.
Jeg har kun een gang ikke overholdt en aftale. Jeg kunne ikke finde frem. "hvor bliver du af?" "jammen !!!" Det ordnede vi i mindelighed via SMS og en ny aftale.

De andre. Internet troldene, som jeg kalder dem. Dem er der INGEN undskyldning for. Nu omstunder kan du være anonym, og sidde og lukke alt mulig gylle ud.
Der er ingen konsekvens. Det tror jeg desværre også gå ud over vores kære gudinder. De skulle skamme sig skulle de. De burde dunkes på maven.
Det hjælper næppe at hænge dem ud på 112.dk. Det er formodentligt ulovligt.

Jeg er dybt taknemmelig for at i findes. Jeg nyder hvert sekundt, når jeg besøger en gudinde.
Livet ville være trist uden jer. Derfor behandler jeg alle GPer med stor respekt og taknemmelighed.
Jeg bliver selvf. pige sur, hvid jeg bliver fuppet. Det er så op til mig at sige nej tak og gå igen.
Det er en helt anden sag.

Jeg ved skutte, hvad man skal gøre ved den slags menesker, andet end at sætte dem i bad standing på en eller anden måde.

Redigeret af Havkatten

Skrevet

Jeg kan afslørre for Mr McKnowItAll at alle piger jeg har mødt tilstrækkeligt for at vi ikke kun knalder men også snakker lidt - er med til det som TS beskriver. Og som jeg har forstået det så kan man screene nogle, men det er umuligt at få med alle snydere. Eneste måden er at sig nej til alle som man ikke kender allerede.

Høj risiko, siges det. Som alle ved er det en branche som er en anelse lyssky på den måden at det er de færreste piger og kunder som vil skilte med hvad de laver. Det skaber selvf en slags risiko, men at depositum ikke løser problemet tror jeg de fleste piger - og kunder - er enige om.

At så TS starter en tråd for at udtrykke sin frustration over noget som hun ikke kan gøre noget ved, er ikke et spor mærkeligere end at en uendelig bunke mænd herinde beklager sig over tusinde og en ting ved de piger de har besøgt.

Selvf er det pisseirriterende at sidde der og vente på nogen som ikke kommer - selv om man kan lide, eller tilmed nyde sit job. Og selvf er det pisseirriterende at tabe indtjening selvom man kan lide det man laver. Jeg kan overhoved ikke se modsætningen der.

Det er lige så svært for mig som for TS at forstå hvorfor så mange mænd laver de der stunts. Min personlige lommepsykologiske forklaring er at det sandsynligtvis drejer sig om en følelse af betydningsløshed. Gennem at forstyrre pigernes hverdag får man en følelse af magt over dem, man betyder noget - selv om det man betyder er negativt. Desuden er det jo helt uden risiko.

Skrevet
  • Author
Havkatten skrev, for 1 minut siden:

Jeg har også forståelse for at nervøsiteten kan tage overhånd. Som skrevet længere oppe har jeg haft nogle stykker der har været ærlige og sagt de ikke turde alligevel og det har jeg taget pænt.

ville bare ønske de sagde på forhånd at de er nervøse og i tvivl om de kan gennemfører. Så kan man jo entet lave en aftale i et dødt tidsrum eller have en åben aftale. De må bakke ud i sidste øjeblik men jeg må også tage en anden kunde hvis han byder ind på tiden.

Jeg er ret empatisk og forstående så længe man viser mig respekt.

Og fedt at du fik overvundet dig selv 🤩 tror vi alle har været meget nervøse i starten 😄

Skrevet
  • Author
Spectrum skrev, for 54 minutter siden:

Er der en voksen til stede?

Forhåbentlig er der kun voksne til stede. Selvom vi ikke altid opfører os sådan ;)

Skrevet
  • Author

Man finder ikke et eneste menneske på jorden der ikke ville synes det var træls at andre ødelagde ens indtjeningsmuligheder ved at booke tider de ikke overholder og som spilder ens tid. Det har intet at gøre med om man kan lide sit job eller ej. Man kan godt være træt af nogle folks adfærd og tabt indtjening, men samtidig nyde det man laver. Nu er det jo ikke kontakten med fjolserne jeg påstår jeg kan lide, men sexen og samværet med de dejlige mænd der dukker op 🫶🏻 og de opvejer jo heldigvis det negative. Men derfor kan man jo godt få brug for luft alligevel når man bliver brænd af tre gange på en dag 😒

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 9 timer siden:

opkald er vejen frem.

Jeg/vi (min veninde Louise69) har stadig tilgode, at opleve et opkald bliver til et møde. Det er der wankerne er mest trælse.

Så opkald er mega dårlig forretning for os 😁 Og jeg har meget sjældent afbrændinger og der har jeg det ofte på fornemmelsen at risikoen er der. Omvendt oplever jeg også at nogen jeg ikke tror er seriøse dukker op 😊

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Og jeg har meget sjældent afbrændinger og der har jeg det ofte på fornemmelsen at risikoen er der. Omvendt oplever jeg også at nogen jeg ikke tror er seriøse dukker op 😊

Tror også kun jeg har haft 7-8 stykker i den tid jeg har været i gang, men af en eller andet grund har jeg har 6 på meget kort tid. De har alle virket meget seriøse.

ja nogle gange dukker dem man tager chancen med op, det er fedt når man bliver overrasket den vej 😄

Skrevet
McLovin skrev, for 3 timer siden:

ikke både fravælge sikkerheden og så efterfølgende agere forurettet offer over for hele forummet, når risikoen rammer

Selvfølgelig kan vi det.

Samtlige tråde herinde der omhandler forudbetaling, hvad er responsen på det?

GØR DET IKKE. ALDRIG FORUDBETALING!

Udover den problematiske i det, hvordan holder begge parter sig anonyme? Ved mange straksoverførsler står afsenders navn. Og så er der dem hvor partneren ikke skal kunne se det i netbanken.

På Annoncelight er det ikke tilladt at kræve forudbetaling.

Hvornår er man iflg dig ikke selv skyld i afbrændinger? Du mener man selv er skyld i det når man bruger mail. Jeg bruger mobilnr og oplever det også. Så hvordan undgår vi det så iflg dig?

Skrevet
Pink Peach skrev, 1 time siden:

Man finder ikke et eneste menneske på jorden der ikke ville synes det var træls at andre ødelagde ens indtjeningsmuligheder ved at booke tider de ikke overholder og som spilder ens tid. Det har intet at gøre med om man kan lide sit job eller ej. Man kan godt være træt af nogle folks adfærd og tabt indtjening, men samtidig nyde det man laver. Nu er det jo ikke kontakten med fjolserne jeg påstår jeg kan lide, men sexen og samværet med de dejlige mænd der dukker op 🫶🏻 og de opvejer jo heldigvis det negative. Men derfor kan man jo godt få brug for luft alligevel når man bliver brænd af tre gange på en dag 😒

Det er ikke så cool 😎 det med at være "No show"

Jeg betragter dem, som håbløshed. Det arbejde som vi laver kan måske ikke være et stort udvalg af de mest respektfulde folk, men det skal ikke respekteres af folk med hadet.

Hvert minut der tikker, bringer nogle spændinger i hjertet og kroppen, hvor tankerne går hen til en ny (god) oplevelse for den time man er booket. Og når du har fået den tredje gang udebliver folk,. bliver dit godt hjerte og god krop automatisk reagereret fjernet - for hver gang der sker en sådan handling - og for hvergang du er ked af det.

Redigeret af Mook

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 31 minutter siden:

Så hvordan undgår vi det så iflg dig?

Selvom de tekniske barrierer omkring anonymitet og platformsregler er reelle, så ændrer det ikke på, at man som forretningsdrivende altid har et ansvar for at optimere sit eget setup fremfor blot at acceptere spild. Hvis man har valgt at operere på platforme, der forbyder forudbetaling, eller i et marked, hvor kunden kræver fuld diskretion i netbanken, så har man jo samtidig truffet et bevidst valg om at påtage sig en højere risiko for afbrændere. Det er en præmis, man må indregne i sin break-even, præcis som enhver anden branche indregner svind eller uforudsete udgifter.

I stedet for at stirre sig blind på de løsninger, der er svære at gennemføre, kunne man med fordel kigge på mere analoge metoder, som f.eks. det personlige opkald. De fleste i dette erhverv besidder trods alt et menneskekendskab langt over gennemsnittet, og man kan ofte lynhurtigt spotte på stemmeføring og seriøsitet, om personen i den anden ende er en reel kunde eller blot en tidsrøver. Et krav om en kort samtale før en endelig reservation ville i mange tilfælde filtrere de mest useriøse fra, uden at man behøver at gå på kompromis med anonymiteten eller bryde reglerne for forudbetaling. Ellers bloker. Nympho gør det muligt at slå telefonnummeret op for at se kommentarer fra andre sexarbejdere. 180. Mobilpay er også genialt, for at se om der kommer et reelt navn frem når du indtaster nummeret. I sidste ende, se muligheder i stedet for at lade jer afgrænse.

Det handler i sidste ende om at tage kontrollen over sin egen arbejdsdag fremfor at agere offer for omstændighederne. Hvis hverken mail eller mobilnummer giver tryghed nok, så må man jo justere sin screeningproces, indtil man finder et niveau, man kan stå inde for. Man kan ikke både insistere på en uformel og fuldstændig barrierefri adgang for kunden og så bagefter rase over, at nogle af de kunder agerer derefter. Professionel risikostyring handler om at kende sit marked og enten minimere fejlene gennem bedre dialog eller acceptere, at anonymitet har en pris, som indimellem betales i spildt tid.

Spectrum skrev, for 2 timer siden:

Er der en voksen til stede?

Det er da skønt! Tænk hvis vi bare sad i vores eget ego kammer og der ingen modpol til at udfordre vores verdenssyn. Eller endnu værre, at vi stadig var underlagt det kæft-trit og retning regime som har præget debatterne de sidste to-tre år, hvor debatterne blev kvalt før de overhovedet var startet.

Skrevet
McLovin skrev, for 30 minutter siden:

så bagefter rase over

Vi må rase herinde lige så tit som I gør når I igen er faldet i fælden hos en ny scam annonce. I kan jo også bare, tjekke bedre eller hvad, kun ment som stof til eftertanke, for ikke trådens emne.

Det eneste kunder og annoncører nok kan blive enige om er det er altid træls at blive snydt.

Fasen hvor man reagerer voldsomt på når det sker skal alle nok lige igennem.

Personligt er jeg nået dertil hvor jeg ikke reagerer mere, jeg spørger ikke hvor de bliver af, jeg skriver ikke en sviner, jeg blokerer bare. Og nej de får heller ikke en ny chance ved at betale depositum.

Og så kan der sidde en enkelt og tænke hun lyver jeg fik en sviner her for nylig. Men den historie fortjener næsten også at blive fortalt.

“Førstegangs gæster får oplyst vejnavn så de kun mangler husnummer. Det får de ved at køre til det sted jeg beder om og skrive 10 minutter før aftalen begynder. 10min. før, fordi så har dem der vil lade bilen stå der tid til at gå hen til mig. Nå men denne person skriver ca. 20min. før at han er ved stedet om 15min. Han beder ikke om husnummer. Jeg går og gør mig klar. Så ser først beskeden da jeg tager telefonen og er klar til at sende husnummer når/hvis der bliver spurgt efter det. Jeg ser han har oplyst at være 5min forsinket. (Sådan opfatter jeg hans besked) Så venter. Da han så burde være nået frem til det aftalte sted. Spørger jeg, er du der så nu?

NEJ, han var vendt om fordi jeg ikke havde svaret med adresse.

Der blev jeg godt nok så PAF at jeg ikke lige brugte de fineste gloser.

Men enten har han fuldstændigt misforstået min vejledning / procedure, eller også var han aldrig på vej.”

Men tænker den lige smuttede for mig fordi der jo faktisk var kommunikation, dem jeg aldrig hører noget fra, udebliverne, de skal ikke have mere af min opmærksomhed.

Og efterfølgende var jeg faktisk glad for han ikke dukkede op. For hvis han opfattede hans besked som “giv mig husnummer nu” var det stadig tidligere end vi havde aftalt han ville få det. Forsøg på at lave egne regler, og så kan jeg jo kun spekulere på hvilke andre af vores aftaler han ikke havde respekteret.

@Pink Peach man vænner sig til det, men ras du bare over det, så længe du skriver herinde med den viden i baghovedet, det ændrer ikke noget at skrive herinde. Det har vi andre også måttet indse.

Skrevet
McLovin skrev, 1 time siden:

så må man jo justere sin screeningproces,

Du har stadig ikke svaret på hvordan.

Jeg bruger sund fornuft.

180

Evt Mobilepay hvis mavefornemmelsen siger det.

Og andre ting som jeg ikke skriver offentligt, da det er dumt at skyde sig selv i foden.

Iflg din logik, så må I mænd heller ikke brokke jer over kvinder der ikke holder aftaler eller leverer det aftalte, for I har jo selv valgt en højrisiko branche til at få sex.

Hvis du læser hvad jeg skriver andetsteds, så har jeg endnu aldrig oplevet at opkald fører til andet end wankere og dem der aldrig laver en booking.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 21 minutter siden:

Det var netop nogle jeg var i dialog med frem til det sidste. De spørger om jeg er der. Det er jeg. “Ok. Er der om 2 min.” Og så bliver der stille. De kan dog ikke se mig, så kan ikke være der problemet ligger. Man føler sig bare hold for nar. Især når det sker 3 gange på en dag 😅

Har prøvet noget lign. Faktisk havde aftalt at mødes i solarie ved en oplyst station, og eftersom den ligger lige ved station tænkte jeg ikke over at give adresse på solariet. Spurgte hvor han blev af, men han kom da ikke alligevel når jeg ikke havde oplyst ham adressen. det var åbenbart ikke muligt for ham at bede om den selv 😄

Jeg plejer at bede folk om at bekræfte lidt tid inden, det sorterer heldigvis de fleste useriøse fra. Men nogle typer VIL spilde ens tid og de finder vejen uanset hvad vi gør.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
McLovin skrev, for 10 minutter siden:

I stedet for at stirre sig blind på de løsninger, der er svære at gennemføre, kunne man med fordel kigge på mere analoge metoder, som f.eks. det personlige opkald

Der sidder 1000 mænd klar til at hive sig selv i banditten, hvis en kvinde er klar på blot et minuts samtale i telefon med dem...

Det ville være fuldstændig umuligt i praksis.

MP giver ikke meget andet end at afvise taletidskort og hemmeligt nummer. Man kunne oprette et erhvervs abonnement og sende anmodninger ved afbud, men de er nemme at afvise og blokere, så det vil nok heller ikke gøre den store forskel.

Der findes ikke en let, god og lovlig løsning, så vi må nok bare leve med frustrationerne og så give hinanden en smule moralsk opbakning herinde engang imellem, hvilket jeg tænker var formålet med tråden.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 1 time siden:

så vi må nok bare leve med frustrationerne og så give hinanden en smule moralsk opbakning herinde engang imellem, hvilket jeg tænker var formålet med tråden.

Præcis. Det eneste formål var faktisk bare at få luft for frustrationen, hvilket jeg også skrev tydeligt i opslaget. Mit temperament kogte over da jeg 3 gang tog turen, ventede på en der holdte mig for nar/ikke gad ulejlige dig med at sige han havde fortrudt, spildte penge på transport (ja det bagateller, men princippet) og havde sagt nej til andre.

Og jeg havde ikke fået ret meget pik de sidste par dage, så den del var jeg ærligt talt også lidt frustreret over 😂

Skrevet

Det er træls at blive brændt af og miste indtjening 😡

Der er sikkert mange der tænder på at lave aftaler og ikke møde op men jeg tror også at for mange så svigter nerverne til sidst og at de ikke tør ringe og aflyse 🤔

Jeg kender det fra mig selv at når jeg har lavet en aftale så bliver jeg helt ængstelig og nervøs. Jeg siger til mig selv at jeg skal overholde aftalen 😊

Jeg blev brændt af af en gp i Lørdags. Jeg fik en aftale i stand men en pige i Lørdags og ventede på at få adressen da der var en time til aftalen skrev jeg og spurgte hvornår hun sender den.

Hun havde glemt vores aftale og lige pludselig skulle der udveksles billeder. Jeg var efterhånden ved at være lidt stresset og dum som jeg var sendte jeg et billede og så var der ellers tavshed fra den anden side 🤔

Nu har jeg gået den sidste uge med angst for at det i virkeligheden er en man kender at man har sendt et billede til og har flere gange tænkt kigger hun ikke lidt mærkeligt på mig eller en der plejer at hilse i fitness lige pludselig ikke hilser 🤔

Ved godt at det var for dumt at skrive til en fra samme by.

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, for 7 minutter siden:

men jeg tror også at for mange så svigter nerverne til sidst og at de ikke tør ringe og aflyse 🤔

det kan jeg egentlig godt forholde mig til fordi der ved opkald er direkte kontakt og man kan frygte reaktionen. Men jeg bruger kun mail og der er derved ikke direkte kontakt. Hvis de frygter for min reaktion kan de jo sende aflysningen og blokerer mig med det samme. Min reaktion bliver jo heller ikke mindre af udeblivelse end aflysning 😄 men der sker nok bare en kortslutning hos folk ja.

torben35 skrev, for 11 minutter siden:

Nu har jeg gået den sidste uge med angst for at det i virkeligheden er en man kender at man har sendt et billede til og har flere gange tænkt kigger hun ikke lidt mærkeligt på mig eller en der plejer at hilse i fitness lige pludselig ikke hilser 🤔

det er lidt den samme frygt jeg får når jeg har aftalt at mødes et sted, de spørger om jeg er der, jeg siger ja, de skriver “ok. 2 min”. Er det så en der holder et sted i skjul for at se hvem jeg er? Jeg tager heldigvis mine forholdsregler så det er sjældent de kan se mig hvis jeg ikke kan se dem, men på et eller andet tidspunkt er jeg jo nødt til at forlade stedet, og sidder de så et sted i skjul og holder øje?

Skrevet

Tror der er flere grunde ,til mænd ikke møder op til aftale.

Misundelse over kvinder kan tjene penge på sex , og derfor skal de " straffes "

Har lyst til besøg og tør godt ,men har ikke råd. og derfor skal de " straffes "

Vil blot se kvinden og vide adressen.

Bestiller tid men tør ikke i sidste øjeblik.

Bare genere sikkert pga kedsomhed/ ensomhed.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.