Hop til indhold

Research vedr. jeres søgninger på AL (kun for københavnere)

Featured Replies

Skrevet

Kære mænd

Jeg har lidt spørgsmål til hvordan i bruger annoncelight.

Bruger i lokation når i søger?

Og søger I på København eller hovedstadsområdet? Eller begge?

Lægger i mærke til top annoncerne (de 6 øverste billeder) når i søger på område, eller ser i kun dem på forsiden?

På forhånd tak :)

Spørger fordi jeg var i tvivl i dag om jeg skulle vælge at sætte annonce på hovedstadsområdet eller København. Og om det overhoved kan betale sig med annonce der, eller kun giver mening på forsiden (der var ikke plads i dag)

kvinder må selvfølgelig også gerne bidrage med deres erfaring om hvad der virker 😄

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Sjovt - har slet ikke tænkt på de 6 øverste billeder - jeg søger næsten altid på storkøbenhavn og kigger aldrig på topannoncerne -)

Skrevet

Jeg søger på hovedstadsområdet, da jeg er mobil er det uden betydning om det brokvarterne eller Glostrup.

Topannoncer, ser dem, men scroller altid hele listen igennem for at se om der er noget nyt eller om en af de kendte er på.

Skrevet

Godt spørgsmål.

Når jeg er i København er jeg i det store og hele ikke mobil, fordi jeg enten er fløjet ind eller har været med toget til hovedstaden, og jeg bor normalt på hotel rimelig centralt i København. Så skal jeg finde en glædespige, som jeg skal ud at besøge, så vil jeg helst have, at hun ikke bor alt for langt væk. En kort tur med metro eller S-tog kan dog gå an. Så derfor vil jeg som udgangspunkt søge på "København".

"Hovedstadsområdet" anser jeg for noget længere væk fra centrum, og derfor generelt også for langt ude til et hurtigt besøg hos en glædespige, når jeg er i København.

Men det er mit indtryk, at glædespigerne nok ikke helt har samme adskillelse mellem "København" og "Hovedstadsområdet", så jeg vælger i bund og grund nok mest at søge på "Hovedstadsområdet", selvom jeg egentlig kun er på udkig efter annoncer, der hører hjemme i min definition af "København."

Med hensyn til topannoncerne, så læser jeg dem aldrig. Ved egentlig ikke hvorfor, men de bliver altid sprunget over og ikke studeret.

Skrevet

J eg g søger altid efter by. Men nogle er de første mange fra helt andre områder af landet. Så scroller ned ad til jeg ser noget spændende.. kontakter aldrig dem ; hvor der ikke engang er angivet nogen by

Skrevet

Jeg søger altid på Hovedstadsområdet og har faktisk aldrig rigtig lagt mærke til de annoncer i toppen, før du nu gør mig opmærksom på dem. Det er bare støj, som min hjerne åbenbart sorterer fra. Blot for at sige det, du sikkert allerede er opmærksom på: Søgeresultaterne fra Hovedstadsområdet inkluderer også København.

Mvh. Kite

Skrevet

Jeg lægger kun mærke til topannoncer, hvis det er nogen/noget jeg virkelig tænder på. Lad os bare kalde det for blikfang.

Generelt starter jeg med at søge i min by (Hvor din annonce i øvrigt dukker op! 🤣), derefter nabobyerne, og til sidst Hovedstadsområdet.

Skrevet

Jeg søger altid på “Sjælland” og tager dem oppefra.

Jeg bilder mig ind, at hvis man søger på Sjælland, får man også København med…..

Hvis de 3 billeder man kan se umiddelbart, ikke skaber interesse, åbner jeg ikke annoncen.

Jeg har lyst til forskellige ting, på forskellige dage.

Derfor er det ikke de samme billeder, der vækker interesse, dag for dag.

Redigeret af Kontant

Skrevet
  • Author
kitesurfer2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg søger altid på Hovedstadsområdet og har faktisk aldrig rigtig lagt mærke til de annoncer i toppen, før du nu gør mig opmærksom på dem. Det er bare støj, som min hjerne åbenbart sorterer fra. Blot for at sige det, du sikkert allerede er opmærksom på: Søgeresultaterne fra Hovedstadsområdet inkluderer også København.

Mvh. Kite

Man kan vælge at få sit billede som top annonce i kategori “hovedstadsområdet” og kategori “København”. Så hvis jeg vælger kategori “København” vil min annonce ikke være som topannonce når du søger på hovedstadsområdet. Selvom København høre under. - derfor det er relevant for mig at vide om folk søger mest på hovedstadsområdet eller København. Min almindelige annonce vil selvfølgelig komme frem ved begge områder.

Skrevet

Må nok sige jeg heller ikke rigtig ser top annoncerne. Bruger mere tid på de enkelt annoncer (hvor det er vigtig der er billeder) og den tekst og ydelser der står er klar og tydelig. Og helst også pris indikationer og et område f eks Frederiksberg eller Vanløse så jeg ved nogenlunde hvad transport tiden kunne være 😀

for mig er København alt indenfor København postnummer og Frederiksberg - mens hovedstaden alt det der ligger udenom byen. Men kigger ofte begge steder og bruger så søgeord en del på sexuelle præference og kropsformer hvis muligt 😉

Skrevet

Jeg søger udelukkende på København. Indrømmet, jeg er nok bare doven – jeg bliver sjældent motiveret til at bruge tid på transport, når jeg ved, hvor mange valgmuligheder der er i selve byen. Der skal virkelig være tale om noget ekstraordinært (som f.eks. når PG holder gangbangs), før jeg overvejer at bevæge mig fra Amager til Hellerup. :D

I forhold til annoncerne: Jeg lægger ikke bevidst mærke til, om det er en 'top-annonce' eller ej. Jeg skimmer udelukkende billeder og overskrifter. Det kan lige så vel være en af top-annoncerne som den tredje nederst på siden, der fanger mit blik og får mig til at klikke. For mig handler det altså mere om det visuelle blikfang end placeringen i toppen.

Skrevet

Actually don’t use AL at all since I find the website rather lacking on the search options, you can’t narrow it down to the specific services your seeking, like you can on Nympho and recently added to EG. Furthermore, It’s my impression that there is a higher rate of scam and fake adds on AL than on the other previously mentioned sites and I just find allot of the adds on AL are missing essential information about price, services offered etc.

Skrevet
Pink Peach skrev, den 30.4.2026 at 16:52:

Lægger i mærke til top annoncerne (de 6 øverste billeder) når i søger på område, eller ser i kun dem på forsiden?

Hverken eller ) Jeg lægger slet ikke mærke til dem længere, af den grund at jeg ofte synes det er dem med den mest aggressive markedsføring som optræder der og der ikke nødvendigvis var hold i det de lovede. Som sagt er min erfaring med top annoncer ikke helt nye..

Jeg har hørt at det på AL er vigtigt man lægger sin annonce op på det rigtige tidspunkt, og at klokken lige nu er midt om natten. Men på forsiden ligger lige nu 3 top annoncer, de 2 af dem ryger man direkte over på en anden (noget lusket) side selvom linket peger på en annonce på AL. Det smadrer troværdigheden for mig.

Søger jeg på København og kun kvinder er der pt 5 top annoncer, de 3 af dem er trans (som måske ønsker at være en kvinde men ikke er det) 😕

Ud fra svarene her er der 1, måske 1,5 som overhovedet ser top annoncer. Så dit spørgsmål skal måske hellere gå til andre GP'er, om top annoncerne giver noget ekstra salg eller ikke )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.