Hop til indhold

Brugeroplevelesen på eroguide.dk markant forværret

Featured Replies

Skrevet

Efter det opdateret design er blevet introduceret er brugeroplevelsen her på siden markant forværret. Siden er ikke-responsiv (skal trykke flere gang på links, overskrifter osv. for at den reagerer, og er langsom til at reagere/loade), og søgefunktionen er gået helt i udu. Man kan ikke søge flere gange i træk - så får man en besked om at man skal vente x sekunder for at kunne søge igen.

Det er ret irriterende - håber det bliver fikset.

Rant over - god weekend!

Skrevet

Editoren til beskeder og anmeldelser, den lader også noget tilbage at ønske.
Den mister tasteanslag og mid i, at du skriver et indlæg *PLOP* så er du ude i forumet igen. Det er møg irreterende.
Heldigvis husker editporen hvorlangt du var kommet, når du finder ind til den trå, du var midt i, men det er piss.. irreterende, at blive smidt ud igen og igen

Skrevet
PTHN skrev, for 2 timer siden:

Efter det opdateret design ...

Bob bob bob ... opdateret er nok så meget sagt. Jeg vil bare sige det ændrede design.

Men jeg er helt enig i at brugervenligheden er blevet forværret. Heldigvis så opvejes det hele af et tudegrimt design.

Jeg ved dog ikke om opdateringen har været frivillig eller det er platformen der har påtvunget denne såkaldte "opdatering". Det kunne være interessant at vide.

Skrevet
PTHN skrev, for 2 timer siden:

søgefunktionen er gået helt i udu. Man kan ikke søge flere gange i træk - så får man en besked om at man skal vente x sekunder for at kunne søge igen.

Hvis du er logget ind kan du søge med det samme, så det virker fint. Jeg gætter på at funktionen er lavet for at undgå maskinsøgning fra bots som ikke er medlem..

Resten har jeg ikke problemer med fra PC, ved ikke om det er et mobil-problem

Skrevet
Mau skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ved dog ikke om opdateringen har været frivillig eller det er platformen der har påtvunget denne såkaldte "opdatering". Det kunne være interessant at vide.

Der er lidt om det i første indlæg fra Admin her:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/212458-opdatering-af-eroguide-marts-2026/

Skrevet

Det eneste positive jeg kan finde med de nye ændringer er at man kan lave emojies 🤣

Notifikationer fungere heller ikke optimalt, er kun halvdelen jeg får besked om.

Skrevet

Nu er det ikke fordi siden fungerede særligt godt før..

Det er fint at der i det mindste bliver gjort noget for at gøre siden bedre nu. Jeg kan f.eks godt lide den nye start side og at man ikke skal springe gennem flere menuer for at komme ind til forum

Skrevet

Er ved at vænne mig til det nye look , tager altid lidt tid når noget forandres.

Ved det gamle look, kunne man køre musen hen over online listen og se hvilke tråde profilerne var inde på ,

Det kan man ikke med det nye, der er man nødt til at gå ind på brugernes profiler.

Overlever nok min " kvindenysgerrighed "

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Det eneste positive jeg kan finde med de nye ændringer er at man kan lave emojies 🤣

Notifikationer fungere heller ikke optimalt, er kun halvdelen jeg får besked om.

Værdien af emojis bør dog ikke undervurderes! 💪🙏😍

Hold kæft hvor har jeg brugt lang tid og mange frustrationer på at erstatte emojis i det gamle setup.

Jeg synes ikke at jeg oplever problemer med notifikationer? 🤔 Er det PM eller ting du følger du ikke er blevet gjort opmærksom på?

Skrevet
  • Administrator
PTHN skrev, for 13 timer siden:

Efter det opdateret design er blevet introduceret er brugeroplevelsen her på siden markant forværret. Siden er ikke-responsiv (skal trykke flere gang på links, overskrifter osv. for at den reagerer, og er langsom til at reagere/loade), og søgefunktionen er gået helt i udu. Man kan ikke søge flere gange i træk - så får man en besked om at man skal vente x sekunder for at kunne søge igen.

Vi har prøvet at justere lidt på det, så helt almindelige mennesker gerne skulle undgå den fejl i fremtiden, da den egentlig kun er der pga. diverse bots.

Havkatten skrev, for 13 timer siden:

Editoren til beskeder og anmeldelser, den lader også noget tilbage at ønske.
Den mister tasteanslag og mid i, at du skriver et indlæg *PLOP* så er du ude i forumet igen. Det er møg irreterende.
Heldigvis husker editporen hvorlangt du var kommet, når du finder ind til den trå, du var midt i, men det er piss.. irreterende, at blive smidt ud igen og igen

Det er ikke noget vi selv har oplevet, men vi prøver at undersøge, om vi kan finde ud af hvorfor du oplever dette.

Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Vi har prøvet at lave lidt ændringer, der forhåbentlig gør du nu får alle dine notifikationer fremover.

Skrevet

Nu har jeg lige skrevet en anmelselse. Jeg blev smidt ud af editoren 6-8 medens jeg skrev den.
Jeg er også bleve smidt ud medens jeg skrev dette. Det er møg irreterende.
Godt nok blive dit indhold gemt. Det er en formildende omstændighed, men når du er er blevet vippe ud mere end 5 gange medens du skriver et indlæg, så blivet det ælme en smule anstrængende

Skrevet
  • Administrator
Havkatten skrev, for 8 timer siden:

Nu har jeg lige skrevet en anmelselse. Jeg blev smidt ud af editoren 6-8 medens jeg skrev den.
Jeg er også bleve smidt ud medens jeg skrev dette. Det er møg irreterende.
Godt nok blive dit indhold gemt. Det er en formildende omstændighed, men når du er er blevet vippe ud mere end 5 gange medens du skriver et indlæg, så blivet det ælme en smule anstrængende

Vi har i dag lavet et par fixes der adresserer nogle af de underliggende fejl i editoren der formentlig var årsag til "smidt-ud" oplevelsen. I vores logs er problemet faldet markant siden fixet gik live, men vi vil gerne være sikre på at I også oplever forbedringen i praksis.

Hvis I stadig oplever at blive smidt ud af editoren mens I skriver, så meld gerne tilbage i denne tråd med:

• Browser og enhed (fx iPhone Safari, Android Chrome, Windows + Brave, etc.)

• Cirka hvor langt I var nået i jeres indlæg da det skete

• Hvad I gjorde lige inden (skrev tekst, klikkede et link, vekslede tab, etc.)

Det vil hjælpe os med at fange de tilbageværende tilfælde præcist.

En enkelt note: Hvis I oplever det med det samme efter at have læst denne besked, så prøv at force-refresh først (Ctrl+Shift+R på desktop / hold reload-knappen i Safari på iOS) — så får I de nyeste filer fra vores server. Browseren kan have den gamle version cached i op til et par timer.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå de små lysegrå typer på lyseblå baggrund - kun en ting er værre - det er små hvide typer på lysegrå baggrund!

Og så de 3 små prikker - hvem har foreslået dem? - en myre med store øjne?

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet
Administrator skrev, for 8 timer siden:

Vi har i dag lavet et par fixes der adresserer nogle af de underliggende fejl i editoren der formentlig var årsag til "smidt-ud" oplevelsen. I vores logs er problemet faldet markant siden fixet gik live, men vi vil gerne være sikre på at I også oplever forbedringen i praksis.

Hvis I stadig oplever at blive smidt ud af editoren mens I skriver, så meld gerne tilbage i denne tråd med:

• Browser og enhed (fx iPhone Safari, Android Chrome, Windows + Brave, etc.)

• Cirka hvor langt I var nået i jeres indlæg da det skete

• Hvad I gjorde lige inden (skrev tekst, klikkede et link, vekslede tab, etc.)

Det vil hjælpe os med at fange de tilbageværende tilfælde præcist.

En enkelt note: Hvis I oplever det med det samme efter at have læst denne besked, så prøv at force-refresh først (Ctrl+Shift+R på desktop / hold reload-knappen i Safari på iOS) — så får I de nyeste filer fra vores server. Browseren kan have den gamle version cached i op til et par timer.

Jeg oplever det på min PC. Det sker når jeg skriver. Ikke noget med at klikke eller andet.
Andet jeg sidder bare og skriver og så *POOF* lukker editoeren ned og jeg er ude i forumet.
Jeg bruger Chrome basserede browsere, altså Chrome, AVG browser eller Brave

Skrevet

Jeg oplever ikke at siden virker anderledes end den gamle version.
Jeg bliver ikke logget af, der er ikke noget der fryser eller andre irriterende ting

De eneste ændringer er at der er flyttet lidt rundt på knapperne og designet er ændret en smule. Ikke noget der generer når man lige har fundet melodien.
Om designet er smukt eller ej er mig ligegyldigt. Det er jo blot et forum hvor man kan få en smule hjælp til at vælge den næste pige man skal tumle rundt med.

Det eneste der irriterer er at indlæg ikke forsvinder i listen "Ulæste" når man har læst dem. Overskriften ændres fra fed til normal, men man skal stadig scrolle gennem dem.

Skrevet

Jeg oplever ingen fejl. Det gjorde jeg i starten og det fik mig til at slette alle mine cookies/indstillinger for hjemmesiden, og så var det løst.

Jeg synes chatfunktionen er til at lukke og skide i - det kan sagtens gøres bedre 😊

Skrevet
  • Administrator
KøbEnKrammer skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes chatfunktionen er til at lukke og skide i - det kan sagtens gøres bedre 😊

Fortæl gerne hvad du savner ved chatten. Det er lidt nemmere at at lave forbedringer til den, ved reel feedback og forslag til forbedringer. Frem for udsagn, som at den er til at lukke og skide i :)

Skrevet
Havkatten skrev, for 10 timer siden:

JEg skal nok melde tilbage, hvis jeg bemærker ændringer

Jeg har lige deltaget en debat frem og tilbage på en privat besked. Det blev til en del beskeder.
Jeg oplevede kun at ryge ud een gang, så det har tilsyneladende hjulpet. Hvad det nu er i har skruet på

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 21 timer siden:

Det eneste der irriterer er at indlæg ikke forsvinder i listen "Ulæste" når man har læst dem. Overskriften ændres fra fed til normal, men man skal stadig scrolle gennem dem.

Mener du den liste der hedder "Ulæst indhold" som ligger under knappen "Aktivitet" foroven? Hvis jeg der trykker på et indlæg og går tilbage til listen er indlægget væk, så det virker fint her (på PC)

Ellers kan man jo markere hele kategorier eller hele forummet som læst, ved at trykke på de dertilhørende knapper.

Skrevet

Ja, jeg oplever desværre også problemer med mine notifikationer. Når jeg trykker på mine notifikationer, så kommer der bare en fejl op, så jeg kan ikke se hvad der skulle være.

Skrevet
  • Administrator
3inch skrev, for 19 minutter siden:

Ja, jeg oplever desværre også problemer med mine notifikationer. Når jeg trykker på mine notifikationer, så kommer der bare en fejl op, så jeg kan ikke se hvad der skulle være.

Jeg har tjekket vores server-logs for dine requests, og jeg kan se at notifikations-endpointet fungerer 100% korrekt på vores side — det returnerer dine 2 notifikationer som det skal.

Du bruger AlohaBrowser, som har indbygget AdBlock+ og anti-tracker-funktioner. Det blokerer formentlig vores JavaScript der renderer notifikationerne efter de er hentet, og derfor får du en fejl i stedet for listen.

Prøv:

1. Slå Privacy Shield/AdBlock fra for eroguide.dk i AlohaBrowser settings

2. Tjek om Aloha's indbyggede VPN er tændt — den kan rute trafik underligt

3. Test i en anden browser (Safari, Chrome) for at bekræfte om det er browser-specifikt

Skrevet
Den erfarne skrev, den 28.4.2026 at 07:08:

går tilbage til listen er indlægget væk

Det gør det også ved mig, men kun på første indlæg jeg læser, alle andre jeg læser står der stadig efter læsning.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.