Hop til indhold

Brugeroplevelesen på eroguide.dk markant forværret

Featured Replies

Skrevet

Hvis du er logget ind kan du søge med det samme

Ja det er korrekt. man søger du efter en pige der giver XXX og har 4-5 potientielle annoncer, så kan du ikke søge på dem alle lige i træk. Du kan søge 2-3 stk og så bliver du stoppet af cloudflaire.

ved ikke lige hvorfor min citer kom til at se sådan ud, men når jeg markerer noget, å kommer den lille citerknap ikke frem. Når jeg citerer det hele, så kommer knappen efterfølgende frem??

Skrevet
Havkatten skrev, den 27.4.2026 at 20:11:

Jeg har lige deltaget en debat frem og tilbage på en privat besked. Det blev til en del beskeder.
Jeg oplevede kun at ryge ud een gang, så det har tilsyneladende hjulpet. Hvad det nu er i har skruet på

Nu er den altså gal igen. For pivlan, det er MØG irreterende.
Jeg blev sparket ud 7 gange, da jeg skrev en anmeldelse i dag.
JEg røg også ud et par gange, da jeg skrev privat besked.

Skrevet

jeg bruger mest firefox i privat browsing på PC og ikke rigtig nogen performance issues ud over den var lidt underlig når man citerer indlæg jeg har ikke prøvet for nylig det ser ud som om det fungerer acceptabelt og de værste hovsa'er hænger sammen med browser valg på pc og tlf optioner det er ikke let og lave noget der rammer på tværs af 10 års udvikling, hvis man retter noget specifikt til android er der stor risiko for det fucker med IOS

alt i alt okay selv om det er surface opdatering

keep up the good work

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.