Hop til indhold

Bedste besøgstid hos piger og klinikker?

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens!

her gået lidt tid og tænkt over hvornår det bedste tidspunkt er at besøge en klinik/glædespige

For jeg læser meget på siden her og oplever ofte at folk får meget forskellige oplevelser hos pigerne. Det kan jo både skyldes personerne selv og eller hvis man rammer en dårlig dag… hvem ved men det fik mig alligevel til at tænke på om tid havde noget at sige.

jeg kommer mest i klinikker(thai) og har en eller anden forestilling om jeg gerne vil være der så tidligt som muligt så jeg potentielt er en af de første på dagen

Grundet at jeg har en ide om at hvis de har mange kunder i løbet af en dag kunne jeg forestille mig man godt kunne blive træt af at servicere senere på dagen 😝

På den anden side kan det også være at folks generelle lyst er større om aftenen og derfor måske leder til bedste service?

Hvad tænker i der ude? Har i en strategi eller tanker om hvornår I besøger ?

Skrevet

@Jolle jeg har det ligesom dig gerne den første tid på dagen, nogle gange hvis jeg har været ude og rejse ifb med arbejde er det sket at jeg har tjekket området for mulighederne og taget et besøg efter fyraften.

Men foretrækker stadig den første tid på dagen, og gå i seng med forventningens glæde summende i hovedet.

Skrevet

Jeg besøger på det tidspunkt der passer mig bedst, og det er i weekender og gerne ved 16-17 tiden.

Så jeg er ikke taktisk spiller .

Skrevet
Jolle skrev, for 6 timer siden:

hvornår det bedste tidspunkt er at besøge en klinik/glædespige

Det oplagte svar: Når hun er ledig. 😉

Det mere seriøse svar: Det kan man nok ikke sige noget generelt om, hvilket du også selv er inde på. Både fordi det varierer fra pige til pige, hvornår de for det meste “er bedst”, men i endnu større omfang fordi det afhænger rigtig meget af, hvordan dagen er gået for hende. Og det ved pigen ikke på forhånd.

Personligt vælger jeg sjældent tider ud på aftenen og aldrig om natten. Men det varierer, om mine besøg ligger om formiddagen, ved middagstid eller om eftermiddagen. Men det handler mere om mine egne muligheder end om overvejelser om, hvilken tid på dagen, som er “bedst”.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 7 minutter siden:

Det oplagte svar: Når hun er ledig. 😉

Det mere seriøse svar: Det kan man nok ikke sige noget generelt om, hvilket du også selv er inde på. Både fordi det varierer fra pige til pige, hvornår de for det meste “er bedst”, men i endnu større omfang fordi det afhænger rigtig meget af, hvordan dagen er gået for hende. Og det ved pigen ikke på forhånd.

Personligt vælger jeg sjældent tider ud på aftenen og aldrig om natten. Men det varierer, om mine besøg ligger om formiddagen, ved middagstid eller om eftermiddagen. Men det handler mere om mine egne muligheder end om overvejelser om, hvilken tid på dagen, som er “bedst”.

Kunne ikke have skrevet det meget bedre selv,

ja selfølgelig variere det fra pige til pige. Jeg kan bedst lige besøg i dags timerne - 10-18ca da jeg simpelthen er mest frisk og på i de timer, men selfølgelig er jeg også ude om aftnen. Dog er jeg sjældent ude om natten, da jeg for det meste er for smadret og sover. jeg oplever dog at der faktisk er virkelig mange der ringer/skriver om natten, de gange jeg faktisk har taget telefonen om natten er det somregel enten fulde mennesker eller påvirkert af det ene eller andet dsv.😊

Redigeret af Sofie Luxe

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.