Hop til indhold
People Pleaseren

Hvornår har pigerne mindst/mest travlt?

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP når hun har mindst travlt, så man ikke bare bliver smidt ud asap når tiden er gået og så hun måske er lidt mere tændt. Men hvornår på ugen er det typisk og hvilket tidspunkt på dagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ønsker rent faktisk en tid hvor der er mindst travlt, det er derfor jeg spørger. Det er ikke et spørgsmål om at få lov til at blive længere, men der er stor forskel på om næste kunde står i døren eller ej. Om man lige kan snakke stille og roligt på vejen ud eller om man bliver smidt ud med stress og jag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 20 minutter siden:

Jeg kunne godt tænke mig at besøge en GP når hun har mindst travlt, så man ikke bare bliver smidt ud asap når tiden er gået og så hun måske er lidt mere tændt. Men hvornår på ugen er det typisk og hvilket tidspunkt på dagen?

Jeg tænker dit spørgsmål er henvendt til GP herinde? For vi andre ved vel næppe så meget om kunderflow osv. Men jeg tror (håber) på at de alle er enige med @BBW Emma kommentar. 
Hvorfor bestille tid efter hvad du tror giver dig lidt gratis tid? Hvis god tid er så vigtig for dig, så bestil en time istedet for en halv time osv! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 1 minut siden:

Jeg ønsker rent faktisk en tid hvor der er mindst travlt, det er derfor jeg spørger. Det er ikke et spørgsmål om at få lov til at blive længere, men der er stor forskel på om næste kunde står i døren eller ej. Om man lige kan snakke stille og roligt på vejen ud eller om man bliver smidt ud med stress og jag. 

Hvis du bliver smidt ud med stress og jag, tænker jeg næppe det er der du ærgrer dig over at du ikke lige fik lov at snakke laaaang tid med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
People Pleaseren skrev, for 2 minutter siden:

Bestil mere tid. Så kan du bruge noget af det på at sludre med pigen stille og roligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tænker dit spørgsmål er henvendt til GP herinde? For vi andre ved vel næppe så meget om kunderflow osv. Men jeg tror (håber) på at de alle er enige med @BBW Emma kommentar. 
Hvorfor bestille tid efter hvad du tror giver dig lidt gratis tid? Hvis god tid er så vigtig for dig, så bestil en time istedet for en halv time osv! 

Du fortolker lystigt på mine motiver til trods for jeg har skrevet hvad det handler om. Jeg har allerede tænkt mig at bestille 1 time og det er ikke gratis tid jeg fisker efter.  Jeg er heller ikke interesseret i at der lige har været to andre gutter lige før mig. Utroligt så ondt i røven folk får over et simpelt spørgsmål.

Redigeret af People Pleaseren

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Du fortolker lystigt på mine motiver til trods for jeg har skrevet hvad det handler om. Jeg har allerede tænkt mig at bestille 1 time og det er ikke gratis tid jeg fisker efter.  Jeg er heller ikke interesseret i at der lige har været to andre gutter lige før mig. Utroligt så ondt i røven folk får over et simpelt spørgsmål.

Så du vil have en jomfru samtidig med at du ikke vil gå når din tid er gået men tilluske dig ekstra tid?

Hvorfor må der ikke have været to andre før dig? Så er hun måske ikke ren nok til dig?

Dit syn på glædespiger er forældet og decideret sørgeligt - stram op.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Dine spørgsmål går lidt imod hianden:)

Hvis du gerne vil have at hun er rigtig tændt og der ikke har været nogen før dig. Vil det være bedste at få den første tid hos hende på dagen hun har åben.

Men tidspunket hvor hun måske har mindst travl vil højst sandsynlig være den sidste tid på dagen. For så er der jo ingen efter dig hun skal tænke på. Men det er ikke sikker hun er så liderlig der.

Jeg tror desværre ikke du kan gå efter at en speciel dag om ugen er bedre end de andre. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
People Pleaseren skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror godt jeg forstår hvad du mener med det her. Ret mig hvis jeg alligevel har misforstået det:)

Det handler ikke decideret om hvor lang tid du har bestilt, men mere kemien i det. Det at kunne snakke stille og roligt bagefter og mærke at pigen også nyder dit selskab. ( date agtigt)

At det ikke bare er "hygge hygge" ud lige efter man er kommet. Men at man kan ligge og nusse efterfølgende.  Har jeg ret?

Hvis det er sådan. Tænker jeg at du skal tjekke om den pige du gerne vil besøge tager mange eller få personer ind i sin åbningstid. Og spørg hvor meget hun holder øje med tiden:)

Hvis hun tager mange ind, er der måske ikke tid efter tiden er gået. Har hun en eks en åbningstid på 6 timer og kun tager 3 personer ind i hendes åbningstid, er der chance for at man kan føle at det er mere date agtigt istedet:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar dog manden. Jeg synes det er relevant. Mange bliver brændt på dobbeltbookninger. GP vil vel hellere have bookninger fordelt på dagen og ugen. Så hjælp ham og mig med at hjælpe alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener det er et godt spørsmål , som jeg tænker meget over, da det kan være svært at få tid hos de populære piger, så hvad tid og dag det er nemmest at få en tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det også som Air6 siger, svar dog manden. I stedet for alle mulige kommentarer om hans "evt" bagtanker, hvilket der måske nok ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi kunne forudse hvornår der var travlest osv så kom vi jo kun på arbejde i de timer:ph34r:.. 

Jeg ved ikke med andre men når jeg har en "travl" dag så mit humør generelt meget bedre end hvis jeg sidder på en halv tom vagt og keder mig.. Hvis jeg samtidig allerede har haft et par gæster så udgifterne er betalt og jeg kan se det bliver en okay dag i hvertfald så jeg faktisk ligefrem i strålende humør og har måske minimalt mindre travlt.. 

Vores arbejde er hver vagt en chance.. Det enten knald eller fald (No pun intented) og selve det element kan da bidrage med lidt ekstra stress.. 

Jeg har for vænne at vente i rummet imens mine gæster tager tøj på og have en samtale i den tid det nu tager så ingen føler de bliver smidt ud.. Det kan du jo evt spørge pigen om.. Men det er altså stadig et arbejde og ingen af os har tænkt os at give den næste gæst et dårligt indtryk ved at lade personen vente.. Ligesom du heller ikke ønsker at skulle vente.. 

Såååå det "kortere" af det lange er vel egentlig at ingen af os kan vurderer hvornår der er travlest fordi det varierer.. Jeg har f.eks sjældent dagvagter så mine tidlige tider er som regel booket hvis jeg har en dagvagt.. En pige der har flest dagvagter vil nok opleve at hendes sene tider er mest booket når hun tager en sen vagt.. 

Oooog så skal du måske vurderer om den tid du ønsker faktisk er den tid du ønsker.. 

Vi er alle individer så vi reagerer forskelligt på forskellige situationer så måske du skal spørge den enkle pige som du ønsker at besøge.. Hvis du evt fortæller hende at det er vigtigt for dig at bibeholde illusionen om at der ikke lige har været andre eller at der sidder nogle og venter så jeg sikker på hun vil gøre sit bedste for at det sker.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Husk nu at du betaler for den tid du er sammen med hende.

Så hvis du vil have mere tid, så må du jo betale for det.

Hvis hun så har lyst kan det være at du får lidt mere.

Husk at det er et kundeforhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 6 timer siden:

Tror det er ret svært at svare generelt på dine spørgsmål.  Umiddelbart tænker jeg, at det faktisk også handler om koncept.  Mange GP´er i privat/diskret indlægger en pause imellem hvert besøg på en 1/2 til en time, så kan pigen nå at sige ordentligt farvel, klargøre sig selv og værelset til næste gæst.   En del GP´er tager ej heller flere gæster end at de så at sige kan give sig fuldt ud ved hver gæst.  Alternativt er de jo nødt til at "holde lidt igen" ellers bliver de jo kneppet flade efter få gæster.

Det skal ikke tolkes som, at man eksempelvis på de velrenommerede klinikker stresser både gæst og GP.  jeg er kommet en del på Pussy og seduction.  Jeg har oplevet at det ofte er et problem at holde star tidspunktet, men jeg har aldrig oplevet at de har haft for travlt med at smide mig ud, eller at de havde opbrugt deres seksuelle energi.  Mine aftaler har typisk lagt fra midten af vagten til afslutningen.

Jeg kommer ikke på de såkaldte "bollefabriker", men kunne sagtens forestille mig, at her kører man et meget stramt tidsskema, hvilket kan skabe unødig stress.  Det er nok også en skrøne at´Gp´er på de danske klinikker har et voldsomt stort antal gæster pr. vagt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
People Pleaseren skrev, for 6 timer siden:

Nu har jeg ikke læst alle svarene så med fare for at gentage noget andre måske har skrevet, så tænker jeg at du vil komme tættere på det du søger hvis du går efter de gp, der arbejder privat diskret ( P/D) mit indtryk er at man her aftaler en tid / dag der passer ind hos begge parter.  Det er også mit indtryk at de der arbejder P/D har færre dage de arbejder og at nogle kun har en enkelt eller to kunder på en dag 

Mvh Lady C 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 10 minutter siden:

Nu har jeg ikke læst alle svarene så med fare for at gentage noget andre måske har skrevet, så tænker jeg at du vil komme tættere på det du søger hvis du går efter de gp, der arbejder privat diskret ( P/D) mit indtryk er at man her aftaler en tid / dag der passer ind hos begge parter.  Det er også mit indtryk at de der arbejder P/D har færre dage de arbejder og at nogle kun har en enkelt eller to kunder på en dag 

Mvh Lady C 

Det tror jeg nu ikke nødvendigvis.. Har siddet med mange piger der har arbejdet p/d og der skal nogle gæster til for at lave mellem 6000 og 10.000 pr vagt:ph34r:.. Hvilket er det niveau jeg har fået af vide at de ligger på.. Der selvfølgelig en chance for at det er fis i en hornlygte men jeg kan ikke se hvad motivet skulle være for at pynte på tallet.. 

Påpeger lige at det selvfølgelig heller ikke gælder for alle piger.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Det tror jeg nu ikke nødvendigvis.. Har siddet med mange piger der har arbejdet p/d og der skal nogle gæster til for at lave mellem 6000 og 10.000 pr vagt:ph34r:.. Hvilket er det niveau jeg har fået af vide at de ligger på.. Der selvfølgelig en chance for at det er fis i en hornlygte men jeg kan ikke se hvad motivet skulle være for at pynte på tallet.. 

Påpeger lige at det selvfølgelig heller ikke gælder for alle piger.. 

Det er selvfølgelig forskelligt hvor meget man ønsker at tjene.  Og der skal nok være gp i P/D segmentet der går efter at tjene mest muligt. Men jeg tror også at der er nogle der kun har meget få gæster fordi de ønsker det skal være sådan  :) vi har jo alle hver vores motiv til at gå ind i denne branche. :ph34r: og det er ingen kritik af nogle eller at et koncept skulle være bedre end et andet. Begge koncepter har hver deres charme. 

Det er bare et forsøg på at svare ts på hans spørgsmål :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, for 8 minutter siden:

Det er selvfølgelig forskelligt hvor meget man ønsker at tjene.  Og der skal nok være gp i P/D segmentet der går efter at tjene mest muligt. Men jeg tror også at der er nogle der kun har meget få gæster fordi de ønsker det skal være sådan  :) vi har jo alle hver vores motiv til at gå ind i denne branche. :ph34r: og det er ingen kritik af nogle eller at et koncept skulle være bedre end et andet. Begge koncepter har hver deres charme. 

Det er bare et forsøg på at svare ts på hans spørgsmål :)

Min erfaring er at færre vagter giver bedre kundeflow.. Fordi gæsterne så samler sig på de enkle vagter.. Så få vagter er ikke ensbetydende med færre gæster nok nærmere tværtimod.. 

Men ja som du også påpeger så vi jo alle forskellige men ikke desto mindre er det jo et arbejde og det skal gerne kunne betale sig for os at have vagter.. Der er nogle udgifter forbundet med hver vagt og dem skal vi selvfølgelig have dækket hvilket gør at der skal nogle gæster igennem døren.. P/d segmentet af branchen har også nogle udgifter som skal betales.. Men nu er branchen jo ikke som den har været og generelt så tror jeg måske folk overvurderer hvor travlt vi piger har.. Jeg har måske 4-5 gæster på en vagt.. Er det en travl dag så maks 8.. Fordelt på 12 timer.. Eller 8.. Alt efter hvad for en vagt jeg har.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Min erfaring er at færre vagter giver bedre kundeflow.. Fordi gæsterne så samler sig på de enkle vagter.. Så få vagter er ikke ensbetydende med færre gæster nok nærmere tværtimod.. 

Men ja som du også påpeger så vi jo alle forskellige men ikke desto mindre er det jo et arbejde og det skal gerne kunne betale sig for os at have vagter.. Der er nogle udgifter forbundet med hver vagt og dem skal vi selvfølgelig have dækket hvilket gør at der skal nogle gæster igennem døren.. P/d segmentet af branchen har også nogle udgifter som skal betales.. Men nu er branchen jo ikke som den har været og generelt så tror jeg måske folk overvurderer hvor travlt vi piger har.. Jeg har måske 4-5 gæster på en vagt.. Er det en travl dag så maks 8.. Fordelt på 12 timer.. Eller 8.. Alt efter hvad for en vagt jeg har.. 

Ok. Jeg er så en af de kvinder i branchen som ' arbejder "  P/D  jeg er godt nok Domina men det er vel underordnet i den her forbindelse. Jeg har en enkelt gæst om ugen. ( indimellem 2) ingen før og ingen efter. Men hvis det er 2 er det aldrig på samme dag. Det er sådan jeg ønsker det og det gør selvfølgelig at jeg har al den tid jeg gider tage mig om den ene gæst. Jeg har kendskab til et par andre   der også gør det på den måde.  Så jeg tjener på ingen måder kassen men det er heller ikke mit formål. Var det mit formål havde jeg selvfølgelig ikke kun en enkelt gæst om ugen 

Og det er på den baggrund at jeg udtaler mig om at P/D segmentet nok er der man skal lede, såfremt man som gæst gerne vil have at der ikke er andre lige før og efter. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
People Pleaseren skrev, for 7 timer siden:

Jeg har spurgt flere piger om det samme, også fordi det er nemmere at få en tid hvis man ikke søger specifikt i “myldretiden”.

Svarene går generelt på at de piger jeg har spurgt har mest travlt om formiddagen indtil ca. 13.00, herefter er eftermiddagen indtil ca. 18.00 mindre travl, og i weekenden er der også generelt mindre travlt end på hverdagene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Final Cut

Jeg hader også stress og jag så derfor bestiller jeg gerne to timer, ved mit sidste besøg var der ikke travlt, da jeg ankom lå hun og sov på sofaen, hun havde arbejdet det halve af natten og var træt. jeg sagde hun kunne tage det roligt jeg havde god tid så jeg satte mig i sofaen og vi begyndte at snakke og åbnede en flaske rødvin, da vi så på uret havde vi talt sammen i 4-5 timer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Ok. Jeg er så en af de kvinder i branchen som ' arbejder "  P/D  jeg er godt nok Domina men det er vel underordnet i den her forbindelse. Jeg har en enkelt gæst om ugen. ( indimellem 2) ingen før og ingen efter. Men hvis det er 2 er det aldrig på samme dag. Det er sådan jeg ønsker det og det gør selvfølgelig at jeg har al den tid jeg gider tage mig om den ene gæst. Jeg har kendskab til et par andre   der også gør det på den måde.  Så jeg tjener på ingen måder kassen men det er heller ikke mit formål. Var det mit formål havde jeg selvfølgelig ikke kun en enkelt gæst om ugen 

Og det er på den baggrund at jeg udtaler mig om at P/D segmentet nok er der man skal lede, såfremt man som gæst gerne vil have at der ikke er andre lige før og efter. 

Men din pris pr time tror jeg ligger en smule højere end en time hos en "almindelig" pige.. I og med at det er dominans.. Jeg har også en fornemmelse af at de gæster der er til dominans tit og ofte booker mere end bare en enkel time.. Det koblet sammen med at du generelt nok også oplever færre afbud gør at du kan nøjes med endnu færre gæster.. Eller det er min teori jeg kan tage helt fejl:P.. 

Du kan også have helt ret.. Jeg tror dog at de fleste gerne indretter sig efter deres gæsters ønsker så hvis man fortæller hvordan og hvorledes og at det er vigtigt for en at illusionen bliver bibeholdt så vil de fleste nok gøre alt i deres "magt" for at det kommer til at foregå som man gerne vil have det.. Det i hvertfald min erfaring.. Uanset hvilket segment man vælger at frekventerer:D.. Og jeg tog det nu heller ikke som om at du ville påstår at noget var bedre end andet:biggrin:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...