Hop til indhold

Hvornår har sexarbejdere mest travlt?

Featured Replies

Skrevet

Måske afhænger det af hvilke typer af købere, damerne har? Men kan man sige noget generelt?

Skrevet

Mener du tid på dagen eller årstid?

Skrevet

Mit gæt er, at det er, når der er konference i byen. 

En GP fortalte engang, at mænd bliver mere liderlige op mod jul - jeg havde besøgt hende flere gange med kort tids mellemrum.

Skrevet
  • Author
pacer skrev, for 3 minutter siden:

Mener du tid på dagen eller årstid?

På dagen eller årstiden. Ren nysgerrighed. Er det omkring frokost på hverdage, nytårsaften eller når mænd har tømmermænd søndag formiddag :-)

Skrevet

For mit vedkommende er det mest i hverdagen og gerne ved kl 9-14 ca og så kan der ske et ryk mere ved kl 19-20 tiden 

Når skoleferien starter og til den slutter er der også stille i vores branche. Ligesom dec og januar. 
håber det hjalp lidt ;) 

Skrevet

Uhh jeg tror det kommer an på hvad man ligger op til i sine annoncer.. Jeg har normalt ingen gæster før efter 10, ej heller specielt mange henvendelser, hvor min kollega har mange morgengæster og henvendelser.. Personligt har jeg "travlest" mellem 10 og 16.. Og så sker der et ryk mere mellem 18 og 20.. Men fordi jeg kun arbejder 5 dage i måneden så mine gæster delt ud over hele dagen.. Så som sådan har jeg ikke noget travlest tidspunkt.. Det mere vurderet udfra henvendelser.. Klokken 10 er især et tidspunkt jeg ville ønske dagen havde flere af fordi der mange der beder om en tid der.. 

Skrevet

Hvad angår tid på måneden eller året så arbejder jeg kun den første/anden uge i måneden.. Jeg har så heller ikke oplevet at nogle måneder skulle være dårligere end andre efter jeg startede med at arbejde sådan.. Juli måned var super god selvom det er en sommerferie måned der ellers normalt er rimelig skidt.. 

Skrevet
Pervy skrev, for 1 time siden:

Måske afhænger det af hvilke typer af købere, damerne har? Men kan man sige noget generelt?

Jeg har ikke en dato, et tidspukt eller en varighed i .... Men jeg ved, jeg får travl når jeg er liderlig ;)

Skrevet

De steder jeg kommer/gerne vil komme har helt klart travltest den sidste hverdag i måneden, og de første par dage i den nye måned...;-) Nogen sætter endda prisen op de dage ´efter kl.18... Og jeg kommer så helst midt på måned, og til lige før den sidste dag i måned;-) Og jeg har en aftale om de kan kontakte mig -hvis de keder sig, og ikke har noget at lave (2 steder) og det slår aldrig fejl...

Skrevet

Så giver det god menig at mine favorit piger, er gået hjem på sommerferie.

Når der er mindst travlt i sommerferien månderne, er først tilbage hen i August.

Men er det ikke ret dødt i tiden, med kunder ?. pga. inflationen 

Skrevet
[email protected] skrev, for 4 timer siden:

Ligesom dec

December oplever jeg oftest som rigtig god. Efter nytår bliver der stille igen, så har folk brugt pengene på julen. Skoleferier er ofte sløje, men man kan alligevel blive overrasket over gode dage også i ferien.

Skrevet
Pervy skrev, den 10.7.2022 at 17:42:

Jag tror att det beror på den kundkrets som en GP vänder sig mot.

Men jag läste ett inlägg på ett tyskt forum som lite skämtsamt beskrev dagen på FKK Luderland utanför Köln så här: På förmiddagen kom pensionärerna för att under eftermiddagen avlösas av studenter och arbetslösa (Studenterna och de arbetslösa har väl inte orkat upp ur sängen på morgonen). Sedan, under sen eftermiddag och till kvällen kom de som hade arbetat under dagen och som nu ville hinna få ett knull på vägen hem :D

(Kan väl nämna att FKK Luderland hör till de lite billigare FKK-bordellerna med 30 € i inträde och sedan 30 € för 25 minuter på "zimmer" med en GP.)

Redigeret af Bror Myra

Skrevet

Travlhed kommer an på hvilken koncept jeg tilbyder og hvor i landet jeg er.

Kan kun sige at jeg bemærker ikke at der er ferie;)

Når jeg er privat diskret er der da engang imellem rolig mellem 21-22:D.

Skrevet
Pervy skrev, den 10.7.2022 at 17:54:

når mænd har tømmermænd søndag formiddag :-)

Når jeg har tømmermænd, giver sex mig bare flere tømmermænd...

i øvrigt har jeg hørt, at januar skulle være den dødeste måned.

Skrevet

Lønningsdagene er altid gode 

mange mænd fejrer lidt de har fået løn, sidst på måneden er der ikke meget gang i den.

Skrevet
Liv skrev, den 10.7.2022 at 22:59:

December oplever jeg oftest som rigtig god. Efter nytår bliver der stille igen, så har folk brugt pengene på julen. Skoleferier er ofte sløje, men man kan alligevel blive overrasket over gode dage også i ferien.

Dec er også normalt god for mig.. Folk har brug for mere omsorg i den måned føler jeg.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.