Hop til indhold

Hvor går din grænse? En debat om aldersforskel ved købesex

Featured Replies

Skrevet

Jeg har gået og tænkt over noget, som sjældent bliver italesat direkte herinde, men som fylder meget i dynamikken mellem os brugere og de kvinder, der arbejder i branchen: Aldersforskel.

Vi taler ikke om lovgivning eller den seksuelle lavalder – det er en selvfølge, at alt foregår inden for lovens rammer. Jeg tænker snarere på den personlige etik og mavefornemmelse.

Til mændene (køberne):

Når I kigger på annoncer og besøger kvinderne, gør I jer så nogle tanker om aldersforskellen? Hvis man selv er 60+, føles det så naturligt at besøge en pige på 20-21?

• Er det "bare en transaktion", hvor alder er underordnet, så længe kemien er der?

• Eller føler I et ansvar for at vælge nogen, der er tættere på jeres egen livserfaring?

• Hvor går jeres personlige grænse – er der et punkt, hvor det bliver akavet eller "for ungt", selvom det er lovligt?

Til kvinderne i branchen:

Hvordan oplever I de store aldersforskelle?

• Gør det en forskel for jeres arbejdsdag, om kunden er 30 eller 70?

• Sætter I selv begrænsninger på, hvem I vil modtage baseret på deres alder, eller er det professionel distance hele vejen? Jeg ser begrænsningerne i annoncerne ved at visse kvinder sætter ord på at de kun ønsker besøg af mænd over x antal år. Men er det mest pga det er akavet at få besøg af en "knægt" på 19 år som går duracell kanin i 60 min eller fordi aldersforskellen er et moralsk problem når man selv er start 30.

• Føler I, at der er en ubalance i magtforholdet, når aldersforskellen er ekstrem, eller er det i virkeligheden bare en del af gamet?

Mit mål med dette indlæg er ikke at pege fingre ad nogen. Jeg er oprigtigt nysgerrig på, hvordan I navigerer i det her felt. Er "alder bare et tal", når der er penge involveret, eller har vi alle en indre moralsk kompasnål, der dirrer lidt, når afstanden bliver for stor?

Jeg glæder mig til at høre jeres ærlige (og respektfulde) overvejelser.

• Svar 61
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Jeg har en nedre aldersgrænse på 25, da jeg synes under bliver for mærkeligt. Jeg har ikke noget øvre aldersgrænse som sådan, har oplevet en noget ældre herre som var virkelig flot og viril. Havde ald

• køb dansk
    køb dansk

Jeg har vist altid syntes, kvinder omkring 30 er vældig attraktive, og det synes jeg stadig nu, hvor jeg selv er mere end dobbelt så gammel. Det er jo ikke et kæresteforhold, vi snakker om, det handle

• Unrusted
    Unrusted

Interessant emne. Rigtig mange sexkøbere er modne mænd over 40 år. Jeg er selv omkring de 50, så langt de fleste GP’er er yngre end mig. Jeg har ingen grænse for aldersforskel, så længe det er indenfo

Skrevet

Jeg foretrækker kvinder på min egen alder, men de er efterhånden svære at finde i branchen 😂
Jeg besøger ikke nogen, der er under halvt så gammel som mig selv. Måske en thai pige ind imellem, men det sker ikke særlig tit.

Emnet har været oppe før:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/115930-aldersforskel-hvad-er-dine-tanker/#comment-1088114

https://www.eroguide.dk/forum/topic/193335-aldersforskel-har-i-nogen-begr%C3%A6nsning-drenge-og-piger/#comment-1665199

https://www.eroguide.dk/forum/topic/9554-os-p%C3%A5-50/#comment-65465

Skrevet

Besøger ikke nogen yngre end mine sønner, så med tiden vil jeg langsomt afskære mig fra en del. Måske jeg kommer til at gøre op med den holdningen med årene.

Skrevet

Har sugardated i mange år med 35-40 års forskel, er selv ultimo 50, mange piger tænder på ældre mænd der kan forkæle dem.

Tænker GP’ere skriver det i deres annonce, hvis det er et issue.

Redigeret af TheGent
Rettelse

Skrevet

Interessant emne. Rigtig mange sexkøbere er modne mænd over 40 år. Jeg er selv omkring de 50, så langt de fleste GP’er er yngre end mig. Jeg har ingen grænse for aldersforskel, så længe det er indenfor lovens rammer. Men jeg kigger fortrinsvis efter GP’er fra ca. 35 til 50. Jeg har dog også været sammen med GP’er i 50’erne og fået Lingam massage af kvinder i slutningen af 20’erne.

I andre sammenhænge har jeg udforsket større aldersforskel (stadig inden for lovens rammer). Men når der gælder GP’er, så har jeg det bare bedst med, at de er over 30. Måske fordi jeg så har en større tro på, at det er deres eget valg at sælge sex.

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, Lige nu:

@McLovin Hvad er din egen grænse/holdning til kvinderne du besøger

Jeg er selv i slut 30’erne, og som udgangspunkt opsøger jeg kvinder, der aldersmæssigt ligger tæt på mig selv.

For halvandet år siden gjorde jeg dog en undtagelse. Jeg var 36, og hun var ifølge annoncen 21. Hun så måske ikke ligefrem ud som en på 15, men havde hun sagt 18 eller 19, havde jeg ikke tvivlet et sekund.

Selvom aftalen var på plads, og det rent fysiske var i top, sad jeg tilbage med en mærkelig smag i munden bagefter. Jeg følte mig faktisk ret utilpas i eget selskab. Det blev bare ekstremt tydeligt for mig, at vi var to vidt forskellige steder i livet – ikke bare i alder, men i mentalitet og livserfaring.

Det var den oplevelse, der fik mig til at tænke over, hvor grænsen går. For mig handlede det ikke om, hvad der er lovligt, men om hvornår den personlige kemi og respekten for hinandens udgangspunkt forsvinder i den store aldersforskel. Det føltes bare ikke rigtigt for mig.

Skrevet

Hvis intet var under tvang og pigen var tryg og glad, så skal du ikke have dårlig samvittighed 🤗

Skrevet

Det står i min annonce og jeg har fået det også italesat det før.

Det er vel nu snart 2-2,5 år siden jeg satte min aldersgrænse ved 25 år.

Om det var en moralsk/etisk knap der flippede i mit hoved bliver jeg aldrig selv helt klog på. Men nok en kombination af moral og akavethed. Jo ældre man selv bliver, jo længere bliver der ned til 18.

Jeg kunne ikke være i det mere og følte ikke jeg kunne yde go service hvis jeg er tilpas i situationen. Det var både mit syn på dem og tanken, hvorfor vil de mig.

Og ja kender godt svarene, øve sig ved en erfaren kvinde etc. men tænker de godt kan finde en erfaren som er lidt yngre. Kunne slet ikke se for mig de skulle kunne tænde på så gammel en kvinde. Og hvis jeg bliver negativt selvbevidst så kan jeg ikke hvile i mig selv. I et sådant besøg ville mine tanker være helt forkerte steder. Så måtte sige stop.

Om grænsen rykker sig igen om nogen år må tiden vise. Den blev sat ved 25, for at have en lille chance for at vurdere alder på udseende. Og i hvert fald undgå de “helt unge”.

Opad har jeg aldrig haft en grænse, startede så også først i branchen da jeg var over 30. Hvordan jeg ville ha haft det hvis jeg var startet yngre ved jeg ikke.

For mig er gensidig sex/hygge lige så vigtig som pengene. Så ja vil hellere tjene det mindre, som gå på kompromis med mig selv.

Skrevet

Jeg har vist altid syntes, kvinder omkring 30 er vældig attraktive, og det synes jeg stadig nu, hvor jeg selv er mere end dobbelt så gammel.

Det er jo ikke et kæresteforhold, vi snakker om, det handler om sex. Og hvis pigerne synes, det er OK, synes jeg også. Hvad er problemet?

Faktisk oplever jeg, at nogle piger finder det pirrende og bekræftende, at en moden mand begærer deres unge, lækre krop. Det er frækt. De føler sig værdsatte og eftertragtede. Det er de også, og de bliver behandlet med respekt og beundring, som en yngre mand ikke kan give dem.

Hvis pigerne mener noget andet, må de selvfølgelig sige fra, men det er ikke min opgave at sætte grænser på pigernes vegne.

Min grænse går ved piger, som ikke virker som om, de selv har styr på deres situation, uanset alder.

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Jeg vil helst GP`er, der er fyldt 30. Jeg kan godt lide den livserfaring de har.

Samtidig oplyser jeg altid min (rigtige) alder 60 år. Og spørger om de er Ok med det. Jeg har aldrig fået et nej

Skrevet

Jeg har en nedre aldersgrænse på 25, da jeg synes under bliver for mærkeligt. Jeg har ikke noget øvre aldersgrænse som sådan, har oplevet en noget ældre herre som var virkelig flot og viril. Havde aldrig gættet hans alder hvis han ikke havde sagt det. Og så kan nogle langt yngre være meget ældre at se og føle på 😄 så derfor gider jeg ikke sætte en øvre aldersgrænse, men det står mig jo heldigvis frit for at afvise hvis der kommer en jeg synes ligner en der er på vej i graven 😅 for dér går min grænse ;)

Det vigtigste for mig er at folk er velsoigneret, respektfulde osv.

Skrevet

Jeg søger kun fra 32, så er de sikkert lidt ældre, og så passer det med halvdelen af min alder..

Oplyser den altid på forhånd.,

Thai er jeg ikke så nøje regnene med, men har jo der muligheden for kun massage...

Skrevet

Jeg var midt i 40erne da jeg første gang lavede en aftale med en glædespige. Hun var 28. Dengang var det lidt et tilfælde, at jeg valgte en kvinde ca. 15år yngre end mig selv. Men det var dog bevidst, at hun skulle være noget yngre end mig for jeg var på en eller anden måde bange for at forelske mig i en glædespige, fordi jeg var et sted i mit liv hvor jeg på ingen måde ønskede et andet forhold. Og ved at vælge en ca. 15år yngre kvinde havde jeg nok lidt den mening at hun jo på ingen måde kunne se mig som en partner og det var derfor sikkert at knalde hende. Ja jeg ved det er en lidt mærkelig tankegang.

Dengang valgte jeg den første gang at gå til glædespige nok mest bare for at gøre noget for mig selv. Men det var megafrækt at ligge der og kneppe en væsentlig yngre kvinde. Det fik mig til at føle mig som en fyr på 28år igen.

Og siden har det i høj grad været årsagen til at jeg går til glædespige. Det får mig til at føle mig ung igen. Jeg har derfor over årene i det store og hele valgt kvinder i aldersgruppen fra sidst i 20erne til først i 30erne.

Nu er jeg så blevet cirka 10år ældre. Så når jeg vælger glædespiger sidst i 20erne, så er de ikke længere 15år yngre end mig men derimod 25år yngre.

For halvandet år siden blev jeg brændt af af en aftale og så stod jeg der med stiv pik og ingen glædespige. Så jeg skulle finde en med kort varsel og det endte så med at blive en ung glædespige på 22år. En ung og lækker kvinde. Og et halvt år senere endte jeg med at være sammen med en som påstod hun kun var 18år. Om det var helt rigtigt er så en anden sag. Men de var i hvert fald begge to unge kvinder.

Jeg erkender blankt, at det får mig til at føle mig som en ung mand igen at ligge og have sex med en ung kvinde i 20erne. Jeg må også erkende, at når jeg der ligger i sengen med denne unge kvinde så føler jeg mig som jævnaldrende med hende.

Det ved jeg dog godt, at jeg jo på ingen måde er. Og jeg er også godt klar over at hun nok også er fuldt ud bevidst, at det er en mænd, der er 20-30år ældre end hende der ligger der og knepper hende. Jeg har indtil videre altid haft gode oplevelser, hvor jeg har følt mig velkommen, hvis man kan udtrykke det sådan. Jeg har aldrig følt, at hun har tænkt "åh nej, sådan en gammel stodder", når vi har mødtes og når vi har ligget og haft sex.

Så på mange måder er alder nok bare et tal, når vi behandler hinanden pænt. Det er voksne kvinder, jeg mødes med, og man kan jo håbe, at det altid har været frivilligt, at de har valgt denne levevej.

Derudover har jeg flere gange oplevet, at de efterfølgende når vi lå i sengen efter sexen har fortalt, at de foretrækker ældre mænd på min alder. Hvorfor ved jeg ikke, men måske er vi mere hensynsfulde, mere rare, mere renlige eller noget.

Skrevet

Jeg går ikke så meget op i alder - bare de er over 18, slanke og velholdte, uden tatoveringer og deslige - men jeg har nok altid mest været til kvinder mellem 30 og 50, hvor man rigtig kan give den gas - vidende at de nok skal sige fra, hvis der er noget de ikke bryder sig om.

Redigeret af Jernsvinet

Skrevet

Er selv 61 , holder mig til kvinder fra 30+ , ellers føler jeg der går gammel gris i den.

Skrevet

Det vigtigste for mig er, at hun er i denne branche af egen fri vilje. At hun selv har valgt det og kan/vil sige fra, hvis/når hun ikke ønsker det mere.

Men det er noget, der bygger på en vurdering fra min side, da jeg ikke tror, at jeg vil få et reelt svar, hvis jeg spørger, eller hun fornemmer, hvorfor jeg spørger.

Dernæst skal hun helst være mindst 25 - gerne over 30. Og der er vist en del moms, der skal lægges til de flestes oplyste aldre, så det betyder nok i virkeligheden mindst 30-35. Jeg er selv i halvtreserne.

Skrevet

Jag kör på standardkalkylen: halva min ålder + 7 år. Det fungerar fint för mig då det i praxis blir 25+.

Det är kemi som skapar ett bra möte, plus en dos av att se världen på samma sätt som jag. Det blir mer så när pigerna befinner i sina 30s, tycker jag.

Men jag har även varit samman med piger som inte är en dag över 19 och med super-fit MILFs i sina 50s. Det beror lite på vad jag känner för. Vanilla sex i min egen ålder får jag hemma, så jag dras generellt till yngre piger i denna värld.

Skrevet

Jeg er til kvinder, ikke til piger!

Men det handler langt mere om modenhed og sted i livet end det handler om alder.

Jeg er 51 og mine faste er fra 29 til 53.

Jeg er helt enig i det mange skriver om at undgå de helt unge piger, fordi risikoen for at de ikke kan sætte grænser og overskue konsekvenserne er større...

Jeg kan også godt genkende det der med at føle sig ung i sengen, men det gør jeg faktisk uanset om hun er 30 eller 50. Når vi virkelig kan noget sammen, så bliver vi unge sammen i nydelsen.

McLovin skrev, for 15 timer siden:

Er "alder bare et tal", når der er penge involveret

Ikke kun når der er penge involveret. Man ser da mange par med stor aldersforskel. I min familie var der en kvinde som valgte en over 40 år ældre mand (han var ældre end hendes far), men det er selvfølgelig sjældent.

Da jeg var 48 mødte jeg gennem en af mine faste en kvinde på 29 og lynet slog ned i mig. Fra første gang hun smilede til mig, har mit hjerte følt at vi hører sammen og det gør det stadig i dag, selv om jeg ikke har set hende i tre år.

Om vi lå i en seng og elskede eller sad i min bil og snakkede, så tænkte jeg aldrig over aldersforskellen. Men en dag kom hun gående imod mig på afstand og der kunne jeg se at hun udseende mæssigt så meget ung ud og jeg fik lidt følelsen af at være en gammel gris.

Skrevet

Dette emne hænge for mig en del sammen med den anden tråd om om kvinderne i branchen helst vil have at gæsterne kun tænker på deres nydelse eller ej.

Der er et par stykker der skriver at de har hørt kvinder sige at de foretrækker ældre kunder, men ikke ved hvorfor.

Jeg havde nogle timer i bil sammen med min næreste relation i går, hvor vi faktisk talte om det.

Forskellen er præcis det at de ældre som regel forstår at god sex er noget vi skaber sammen og ikke bare en ydelse man køber.

Hun vil tusinde gange hellere være sammen med en mand som forstår at udforske nydelse sammen med hende, på trods af hun måske ikke ligefrem er fysisk tiltrukket af ham, end hun vil være sammen med en smuk ung mand der siger et eller andet tåbeligt som "vis mig hvad du kan!" og kun fokuserer på sig selv.

Og jeg har hørt lignende fra flere.

Min opfattelse er at der simpelthen er flere modne/ældre mænd der er gode elskere og at kvinder (også når der er penge imellem) i den grad foretrækker at være sammen i god sex end at det er kold distanceret facade og transaktion.

Redigeret af Refresh

Skrevet

Jeg er i starten af 50’erne og går efter mænd omkring min egen alder, plus/minus 15 år. Alt under 35 vil få mig til at føle, at jeg burde tjekke deres ID… og måske spørge, om deres mor ved, hvor de er.

Skrevet
køb dansk skrev, for 15 timer siden:

Faktisk oplever jeg, at nogle piger finder det pirrende og bekræftende, at en moden mand begærer deres unge, lækre krop. Det er frækt. De føler sig værdsatte og eftertragtede. Det er de også, og de bliver behandlet med respekt og beundring, som en yngre mand ikke kan give dem.

Det er nemlig ret frækt 😜 men jeg er generelt også fan af kontraster 🤤

Skrevet

Den yngste GP jeg har været sammen med var 23 på et tidspunkt hvor jeg var i fyrrerne og det gav en alders forskel på en cirka 21-22 år. Jeg kunne nok godt være sammen med en yngre kvinde end det hvis kemien føltes rigtigt og alderforskellen ikke var en mærkbar og tydelig faktor ( forstået på den måde modenheden, en hvis sikkerhed i at hun tænder på meget ældre fyre og lysten og kemien er der imellem os).

Men jeg opsøger ikke bevidst de yngste piger i 18-25 års alderen tvært imod så er gennemsnits alderen på dem jeg er sammen med oftest et sted i 30erne og jeg tror jeg ubevidst tiltrækkes af den alder med kvinder i 30erne ret ofte.

Skrevet

Jeg har ikke noget imod aldersforskel, jeg synes alderdom og personlighed er en stor forskel ifht, hvem man er. Så længe de behandler mig ordentligt så er de mine gæster. Mændene har deres egen spidskompetencer, det er de ting der tæller når jeg møder med dem.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 timer siden:

Jeg er til kvinder, ikke til piger!

Men det handler langt mere om modenhed og sted i livet end det handler om alder.

Jeg er 51 og mine faste er fra 29 til 53.

Jeg er helt enig i det mange skriver om at undgå de helt unge piger, fordi risikoen for at de ikke kan sætte grænser og overskue konsekvenserne er større...

Jeg kan også godt genkende det der med at føle sig ung i sengen, men det gør jeg faktisk uanset om hun er 30 eller 50. Når vi virkelig kan noget sammen, så bliver vi unge sammen i nydelsen.

Ikke kun når der er penge involveret. Man ser da mange par med stor aldersforskel. I min familie var der en kvinde som valgte en over 40 år ældre mand (han var ældre end hendes far), men det er selvfølgelig sjældent.

Da jeg var 48 mødte jeg gennem en af mine faste en kvinde på 29 og lynet slog ned i mig. Fra første gang hun smilede til mig, har mit hjerte følt at vi hører sammen og det gør det stadig i dag, selv om jeg ikke har set hende i tre år.

Om vi lå i en seng og elskede eller sad i min bil og snakkede, så tænkte jeg aldrig over aldersforskellen. Men en dag kom hun gående imod mig på afstand og der kunne jeg se at hun udseende mæssigt så meget ung ud og jeg fik lidt følelsen af at være en gammel gris.

Jeg håber de fleste her er til kvinder og ikke til piger. Efter jeg startede med dette købesex har jeg fået det lidt svært ved, at man kalder dem "piger", hvilket også er i ordet "glædespiger". For mig er piger nemlig børn. Dem jeg mødes med er kvinder. Og lovens 18år er en meget godt sted at adskille. Når de er fyldt 18år vil langt langt de fleste piger være blevet til unge kvinder og ikke længere blot store piger.

Jeg må indrømme, at det efter min mening ikke handler om modenhed og sted i livet end alder når det drejer sig om købesex. Jeg køber en times hygge med en ung kvinde, hvor jeg kan gå på opdagelse i hendes krop, nyde den og bruge den. Så er det sku lidt ligegyldigt, hvor hun som sådan er i livet. Var det derimod en kæreste jeg skulle finde, så var det absolut vigtigst.

Jeg har i min omgangskreds (både familie, venner og kolleger) mødt en del, hvor der var 8, 10, 15 og måske mere års forskel på et par og trods det havde de været lykkeligt gift i mange år. Skal et parforhold fungere med en stor aldersforskel, så skal begge parter nok mere eller mindre have de samme ønsker til familie- og samlivet lige her og nu.

Selvom jeg nu har prøvet at være sammen med et par kvinder, der påstod de var 22 og 18år, og det var vildt frækt at være sammen med så unge og lækre kvinder, så er det ikke et mål i sig selv for mig at finde kvinder så unge at være sammen med. Men de lidt ældre er også stadig unge og lækre. Jeg søger helt sikkert stadigvæk en stor aldersforskel, og jeg tror da fortsat at min foretrukne alder på en glædespige er fra sidst i 20erne til først i 30erne. Men efter at have været samme med disse to meget unge kvinder må jeg også indrømme, at jeg i dag kigger mere på de helt unge kvinders annoncer end tidligere. Dermed ikke sagt at jeg vælger dem. De tre sidste jeg har haft kontaktet var 27, 32 og 37 år.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.