Hop til indhold

Gemmer glædespiger dit nummer eller korrespondancen ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tænkt lidt over om glædespigerne - måske specielt for deres egen skyld - gemmer ens telefonnummer eller korrespondance for at kunne ‘genkende en tidligere kunde’ ?

Helt specifikt tænker jeg på at når jeg f eks med en måneds mellemrum kontakter den samme glædespige, og føler mig måske lidt ‘dum’ over at bruge samme præsentation af mig selv hver gang (copy paste agtigt)  - hvis hun nu rent faktisk stadig har tråden fra sidste besøg 😃 eller man med rimelig sikkerhed blot simpelt kan skrive om hun har tid igen - uden den ‘sædvanlige ‘ (ihvertfald for mig) præsentation af hvem man er og hvor gammel man er og hvad man søger osv….

input ? Erfaringer ?

Skrevet

Hej @Maassaaggee

min erfaring er at gp’er generelt ikke sletter deres sms tråde og derfor har tråden fra sidst

jeg har også erfaret at enkelte gemte mit nummer med et kendenavn

feks blev jeg kaldt sweetman-White hair et sted 

jeg har ikke noget problem med det, så dette er bare min erfaring

hitmann

Skrevet

Der er naturligvis undtagelser, men min erfaring er, at det bliver brugt flittigt i branchen – primært af sikkerhedshensyn.

De 2-3 kvinder, jeg ser i fast rotation, har begge styr på både navn og adresse. Jeg oplevede selv en, der kunne huske min adresse efter 6 måneders mellemrum. Hendes forklaring var simpel: Hun fører log for at undgå dårlige oplevelser og sortere grænseoverskridende klienter fra.

Derudover har platforme som Nympho deciderede opslagsværker, hvor de kan søge på dele af dit nummer for at tjekke for 'red flags' fra andre udbydere. Så du skal bestemt ikke underkende deres arkivsystem.

Skrevet

Jeg  sletter løbende de mails jeg  modtager.  Jeg har ikke  behov for at gemme dem.  Jeg har en fremragende hukommelse, så husker både de  gode dejlige mænd og dem jeg ikke har behov for at mødes med igen. 

En kort konkret præsentation med  ønsker sætter jeg utrolig stor pris på.  

Skrevet

Jeg har endnu aldrig besøgt den samme glædespige to gange. 

Jeg var dog tæt ved det 1 gang, men fik dårlig mave og måtte aflyse. Men da jeg skrev til hende skrev jeg noget i stil med: "Vi mødtes i november på et hotel i Vejle, og det var en dejlig time. Jeg håber, vi kan mødes igen. Jeg er som sagt en mand på bla bla bla" og så kommer hele standardteksten, hvor jeg præsentere mig selv og mine ønsker til mødet.

Var det en jeg besøgte mere jævntligt som måske en gang om måneden, så ville vi jo sikkert efterhånden kende hinanden så godt at præsentationen kan udelades.

Skrevet

Emnet har været vendt før. Men ja gemmer numre, især dem der er problemer med gemmes alt. 
Ved genbesøg behøver jeg ikke præsentation af person. Men stadig fyldestgørende besked om hvad vedkommende ønsker til dette besøg. Da det kan variere. 

Skrevet

I can't say that I save numbers and communication. I just don't delete, so it's automatically saved. It's not a conscious act to save for a select few, but it's sometimes nice to have the history. 🙂

Especially for those who I've rejected before due to unpleasant communication, who later write again as nothing happened. 🤔

But those who I really want to avoid someone try to changing communication channels, their numbers and other things, to get through to a new communication.

I don't understand what the purpose is, since it would be an embarrassing situation for both of us if I discovered it too late, and we came to meet face to face.

Fortunately, I'm good at recognizing patterns in communication.🙂

Have a nice weekend, Dark Sugarbabe 😘

Skrevet
Maassaaggee skrev, for 2 timer siden:

input ? Erfaringer ?

Vores numre gemmes, ja. Så ved genbesøg inden for en måned, så skriver jeg noget i retningen af, at "Jeg har lyst til dig. Kan vi ses kl x". Det kan også være noget om, at jeg glæder mig til en indledende massage inden vi ..."

Hvis det kun er anden gang, jeg besøger en GP (eller der er gået et par måneder), så skriver jeg f.eks "Jeg besøgte dig den x. januar. Det var rigtig lækkert, og jeg har stor lyst til dig igen ..."

Altså ingen præsentation igen. Men en henvisning om, at GP'en var skøn sidste gang<3

Skrevet

Jeg bruger normalt ikke at introducere mig selv, hvis vi allerede har mødtes - medmindre det kun var en gang og længere tid siden.

Hvis hun så spørger til hvem jeg er - så har jeg nok ikke efterladt noget særligt stort indtryk - eller hun har allerede slettet vores kommunikation/skiftet telefon ;-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har ingen problem med at de gemmer mit nummer og korrespondance. Jeg har faktisk sagt til flere at de godt må gemme mig i deres adressebog og bevare korrespondancer. Det gør det nemmere for os at huske hvad vi har aftalt fra gang til gang.

Skrevet

Ved gentagne besøg indenfor overskuelig tid (6 mdr. agtigt), skriver jeg som om det er en selvfølge at hun kan huske mig 😉🤣

Det har heldigvis altid været tilfældet.

Tre gange har jeg skrevet til nogen, som jeg kun har besøgt en enkelt gang et par år tidligere og så skriver jeg kort om hvad der gjorde mødet specielt for mig. De to kunne tydeligt huske mig/mødet og den tredje kom i tanke om det, da vi mødtes.

En vidunderlig Brasilianer spurgte om hun måtte gemme mit nummer og skrive, hvis hun kom til Danmark igen... Hun gemte mig som Delicia 😍. Et par år senere så jeg at hun var i London og skrev til hende og hun vidste med det samme hvem jeg var. Hvis ikke konen havde nedlagt veto, var jeg taget derover bare for at være sammen med hende 🥰

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg gemmer somregel de fleste numre, præcis for at kunne genkende personen. Jeg syntes helt klart det er en fordel at kunne sotere i personer som er ubehøvlet over tlf eller spam ringer mig for ingenting, eller dem som bare ikke behandler mig godt ved besøg❤️ Og på den anden side kan man nemmere bygge en form for "relation" for den enktelte kunde☺️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.