Hop til indhold

Medlemmets point er ikke længere (lige så) synligt

Featured Replies

Skrevet

Med dagens visuelle opdatering er det ikke længere muligt at se i en tråd, hvor mange point forfatteren af et indlæg har. Man kan se det, hvis man går ind på vedkommendes profil og graver, men fordelen ved at have det synligt er, at man så med det samme kan se, om det er en ny eller en garvet bruger, som giver sit besyv med i tråden.

Brugere med mange tusind point er velkendte herinde og behøver næppe yderligere introduktion, men jeg finder god værdi i at se, om en bruger har fx 200 point eller 2 point, for det giver i mange situationer et fingerpeg om vedkommendes seriøsitet.

Kan vi mon få pointene frem igen?

Skrevet

Hvor fanden har du lært, at hvis mange points her , så er man seriøs !

Ja korrekt,  du er seriøs omkring et lille broderskab , hvor helt ærligt,

mange har ikke forstået,  at verden ikke står stille , vi må også begynde at forstå ,

fremtiden er ikke som ,da vi var unge !

Jeg er ike ung men prøver på at åbne øjnene.

Jeg har levet i mange mange år i udlandet , men føler jeg stadig  er født i  Danmark ,

Menn  

Good night til alle i Danmark

Skrevet

Læs hvad manden skriver, inden du går i rette med noget han ikke har sagt... og hold dig iøvrigt til emnet, som trådstarter har bragt til torvs.

tronheim skrev, for 48 minutter siden:

Hvor fanden har du lært, at hvis mange points her , så er man seriøs !

Ja korrekt,  du er seriøs omkring et lille broderskab , hvor helt ærligt,

Skrevet

Jeg savner denne funktion også … det hjælper, som @Den_glade_amatør skriver, om hvor ‘brugbart’ et svar faktisk er.

Men nu ser siden lidt mere ‘moderne’ ud !

Redigeret af Valbyguy

Skrevet

Hvis man holder musen henover forfatterens navn kan man se antal point.

Skrevet
  • Author
Den erfarne skrev, for 10 timer siden:

Ok, det hjælper så dem, der tilgår siden fra en PC eller laptop, men ikke os, der bruger mobilen.

Jeg kan se, at der er et lille ikon nederst til venstre i den cirkel, hvor brugerens avatar/bogstav er. Måske er det tiltænkt, at det skal markere brugeres status, men selv erfarne brugere som @Stapler har fået markeringen som ny bruger (en lille blå cirkel med en raket).

Skrevet

Jeg synes også det er et stort tab - ja, man kan klikke videre ind på brugerens profil og se det der, og nej. man skal ikke skrive “utroværdig anmeldelse” i tråden når en helt ny profil skriver noget storrosende om en pige - men det straks at kunne se om det var en ny eller meget erfaren bruger var et supergodt komprimis hvor man som bruger loge hurtigt kunne beslutte sig for hvor meget værdi man ville tillægge indlægget; så jeg synes det er rigtig ærgeligt.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 13 timer siden:

Nu bruger deres primære brugere nok en telefon / tablet og derfor er der ingen mus , skal bare være synligt hele tiden. 

Skrevet

Med den aktivitet som, @Administrator har i øjeblikket og den backlog af forslag som han endnu ikke har haft mulighed for at gennemgå,  synes blot at i skal fortsætte med forslag til udviklingen samtidig med at i holder fast i jeres gode tålmodighed. 👍

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan se, at der er et lille ikon nederst til venstre i den cirkel, hvor brugerens avatar/bogstav er. Måske er det tiltænkt, at det skal markere brugeres status

For mig at se har alle raketten uanset om de har 1/3 status eller 3/3 status. Stapler har et skjold i toppen. Tænker det betyder staff. Nogen har en hånd. Dem jeg har tjekket ind til videre har lavt omdømme. Men helt præcist hvordan det tolkes lærer vi vel hen af vejen. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

For mig at se har alle raketten uanset om de har 1/3 status eller 3/3 status. Stapler har et skjold i toppen. Tænker det betyder staff. Nogen har en hånd. Dem jeg har tjekket ind til videre har lavt omdømme. Men helt præcist hvordan det tolkes lærer vi vel hen af vejen. 

Holder man musen hen over raketten står der fx "Rank: Erfaren bruger (3/3)". Det har du og Stapler fx. Rank 2/3 har Massage-testeren, og Anders Fransen har 1/3.

Holder man musen hen over hånden, som Anders Fransen har, så skriver den "Anders Fransen joined recently"

Holder man musen hen over Staplers skjold står der "Stapler is a moderator"

Jeg savner også at kunne se antal point direkte ved siden af navnet.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.