Hop til indhold

Hvad er din største fantasi?

Featured Replies

Skrevet

Crebse skrev, for 16 timer siden:

Men i top ligger en DP. Den håber jeg, at jeg kan få udlevet på onsdag til GB med @Pink Peach

Har jeg misset noget?

Har Pink Peach GB på onsdag?

• Svar 160
  • Visninger 24.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter. Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg

• Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få u

• lejogbrug
    lejogbrug

Fik udlevet en fræk fantasi som lød på at jeg mødte op hos en fremmed mand, afklædte mig, lagde mig i sengen blindfolded og med halsbånd. Han havde bedt mig om at sprede mine ben godt, kunne mærke hv

Postede billeder

Skrevet
sn57 skrev, Lige nu:

Har jeg misset noget?

Har Pink Peach GB på onsdag?

Nej. Jeg var 3 uger fior langt fremme☹️

Skrevet

Den største fantasi er nok at vende tilbage til ungdommen og knalde de piger, jeg mødte på min vej, men dels var for tilbageholdende med at gå offensivt til, dels var for dårlig til at opfatte de signaler, de udsendte.

Skrevet
Borende X skrev, for 26 minutter siden:

Den største fantasi er nok at vende tilbage til ungdommen og knalde de piger, jeg mødte på min vej, men dels var for tilbageholdende med at gå offensivt til, dels var for dårlig til at opfatte de signaler, de udsendte.

Ooooh yeah!!!
Har det helt på samme måde ..
For mig handler det måske ikke så meget om ungdommen, men tiden efter min skilsmisse - i 35- 45 års alderen.
Jeg tror jeg forpassede en hel del chancer ...

Skrevet

Min fantasi går ud på at være sammen med en gravid. Jeg tænder på den store mave og brysterne der evt. er fyldt med mælk.

Forestiller mig noget med en der er i 7.-8. måned. Vi har dejlig sex med hinanden i nogle stillinger der er gode for hende. Og jeg får lov til at kæle både for bryster og den store mave.

Håber at den en dag bliver opfyldt?

Skrevet
AmmaRose skrev, den 28.4.2026 at 12:54:

Jeg fantasier om at blev taget af mere mand samtidig. Det har jeg aldrig prøvet før. Måske med bånd foran øjnene så følelse blev mere intenst.

På en tidspunkt vil jeg nok tøre mig det. 😇

Det kunne også være frækt, det er også en af mine fantasier at være 2 mænd om kvinden, og tage hende i en sandwich, bare mærke hun er fyldt ud, tænker det er meget intenst at man er 2 til at kneppe hende samtidig, men der skal også være en god kemi mellem alle, før det tænder mig.

Redigeret af Fullerman

Skrevet
Borende X skrev, for 22 timer siden:

Ja den fantasi kan jeg heller ikke sige mig fri for. Jeg har altid været for tilbageholdende og kom i gang nok flere år efter min jævnaldrende. Og selv derefter var jeg alt for tilbageholdende. Der er mange chancer jeg har forpasset. Nogle af dem kan jeg bestemt godt fantasere om i dag.

Skrevet

Jeg har mange.

Men en jeg aldrig har udlevet og nok heller ikke kommer til er:

Ligge i ske, mig i midten hvor jeg boller en lige i røven samtidig med at en fyr boller mig i røven. Jeg tror det må være en rimelig intens følelse.

Problemet er bare at jeg ikke tænder på mænd, men en jeg aldrig kommer til at møde igen. Kunne måske bruges.

Skrevet

Analelsker skrev, for 21 timer siden:

Ligge i ske, mig i midten hvor jeg boller en lige i røven samtidig med at en fyr boller mig i røven. Jeg tror det må være en rimelig intens følelse.

Problemet er bare at jeg ikke tænder på mænd, men en jeg aldrig kommer til at møde igen. Kunne måske bruges.

Personen bag dig ku jo være en kvinde med en strapon

Skrevet
Catana skrev, for 5 timer siden:

Personen bag dig ku jo være en kvinde med en strapon

Yes det ville i min verden være toppen af kransekagen. Det må prøves en dag :)

• 2 weeks later...
Skrevet
vovse skrev, den 9.8.2026 at 20:38:

Uhhh det vækkede en gammel fantasi til live… et GB med fluffers, der sørger for at de der ikke er i gang med at ordne pigen i centrum er i kampklar tilstand

Det lyder som et virkeligt lækkert setup 👍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.