Hop til indhold

Hvad er din største fantasi?

Featured Replies

Skrevet
sn57 skrev, for 53 minutter siden:

Er det også din kones fantasi?

Begges. Hun ønsker dog også en trekant og ikke jeg kun ser på 😂

• Svar 120
  • Visninger 16.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter. Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg

• Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få u

• AmmaRose
    AmmaRose

Jeg fantasier om at blev taget af mere mand samtidig. Det har jeg aldrig prøvet før. Måske med bånd foran øjnene så følelse blev mere intenst. På en tidspunkt vil jeg nok tøre mig det. 😇

Postede billeder

Skrevet
ki_ler skrev, for 21 minutter siden:

Begges. Hun ønsker dog også en trekant og ikke jeg kun ser på 😂

Nu ved jeg ikke hvor i landet I er, men Lucy er flere steder og kvinder er velkommen, og her er jeg sikker på at i går sperm nok😋

https://www.eroguide.dk/forum/topic/213482-%E2%9D%A4%EF%B8%8Fdp-gangbang-og-blowbangbukkake-event-i-kbh-med-fr%C3%A6kke-lucy-onsdag-d-6-maj-%E2%9D%A4%EF%B8%8F/

Skrevet
Unrusted skrev, den 5.3.2026 at 23:41:

(affære med en gift kvinde og affære med en meget yngre kvinde)

den gifte kvinde er vel ikke et problem. Hvis du med den unge pige mener under 18, så er det nok et poblem (kommer an på din egen alder) :)

• 3 weeks later...
Skrevet
SweettieDK skrev, den 31.3.2026 at 01:29:

Sagde heller ikke det var dig, mere at nogen tager fantasien det skridt videre at direkte spørge til muligheden. Troede som sagt det var en joke dengang. Men nu ved jeg så nogen reelt fantaserer om det, hvilket jeg slet ikke kan forholde mig til fantasi eller ej.

Når du siger, at du slet ikke kan forholde dig til det, oplever jeg lidt, at min fantasi bliver dømt eller gjort forkert. Det er selvfølgelig helt okay, at du ikke deler den eller forstår den, men det er ikke det samme som, at der er noget galt med at have den.

Skrevet
GPElske skrev, for 11 timer siden:

Når du siger, at du slet ikke kan forholde dig til det, oplever jeg lidt, at min fantasi bliver dømt eller gjort forkert. Det er selvfølgelig helt okay, at du ikke deler den eller forstår den, men det er ikke det samme som, at der er noget galt med at have den.

Som skrevet. Min reaktion er baseret på andre ting der rent faktisk sker, henvendelser fra mænd, og ikke nævnt tidligere i denne tråd, men mænd der tager kondomet af uden samtykke etc. Du kan være en ok fyr. Men det ved jeg intet om kender dig ikke.

Beklager at være så ærlig og ligefrem i mine kommentarer, men du må nok leve med der er mindst en person som ikke har det godt med tanken om en sådan fantasi.

Hvis du vil debattere vores specifikke uenighed yderligere opfordrer jeg til Pb.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 3 minutter siden:

Som skrevet. Min reaktion er baseret på andre ting der rent faktisk sker, henvendelser fra mænd, og ikke nævnt tidligere i denne tråd, men mænd der tager kondomet af uden samtykke etc. Du kan være en ok fyr. Men det ved jeg intet om kender dig ikke.

Beklager at være så ærlig og ligefrem i mine kommentarer, men du må nok leve med der er mindst en person som ikke har det godt med tanken om en sådan fantasi.

Hvis du vil debattere vores specifikke uenighed yderligere opfordrer jeg til Pb.

Tak for uddybningen. Så forstår jeg bedre, hvorfor du reagerede, som du gjorde.

Jeg synes stadig, der er forskel på en fantasi og handlinger i virkeligheden, og det var kun fantasien, jeg talte om. Men jeg respekterer, at emnet vækker nogle negative associationer hos dig.

Vi behøver ikke være enige, men jeg er glad for, at du præciserer, at din reaktion ikke handlede om mig personligt.

Skrevet
SweettieDK skrev, den 31.3.2026 at 01:29:

Sagde heller ikke det var dig, mere at nogen tager fantasien det skridt videre at direkte spørge til muligheden

GPElske skrev, for 2 minutter siden:

Vi behøver ikke være enige, men jeg er glad for, at du præciserer, at din reaktion ikke handlede om mig personligt.

Velbekom men det havde jeg nu præciseret tidligere. Tror du har ventet så længe med at svare at du har glemt hvad der rent faktisk blev skrevet.

Skrevet

For mange år siden besøgte jeg en flot rødhåret kvinde ved navn Barbara der både tilbød det blide og det mere hårdere i det østjyske. Et af de steder hun brugte var der en høj seng med et bur nedenunder med forhæng hele vejen rundt, inde i buret var der en lav vogn, hvor man kunne blive spændt fast på og blive skubbet ind under sengen. Engang jeg besøgte hende kom der en kunde som tog plads i det lille venterum, stod på korset, havde lige fået en omgang med pisken.

Barbara gik ud til den ventende og kom tilbage med et smørret grin, løserne mig og træk mig med ind i det blide rum, fik besked på at lægge mig på vognen, fik en gag i munden og spændt godt fast med læderremme, inden jeg blev skubbet ind under sengen. Hun hentede gæsten ind, de aftalte at han skulle have fransk og dansk.

Det foregik 10 cm over midt ansigt, kunne se lamellerne i gav sig, da han kneppede hende. Jeg lå lige under med mega stiv pik. Han blev hurtig færdig og ud af døren med ham.

Blev trukket ud igen, da Barbara så min pik, satte hun ned over den og red mig til lige før jeg kom, så hoppede hun af, løsne mig og legen forsatte i SM rummet ved siden af.

Når ja, det er ingen fantasi, men jeg har vildt meget lyst til at opleve det igen ;)

Skrevet

Pite skrev, for 44 minutter siden:

Blev trukket ud igen, da Barbara så min pik, satte hun ned over den og red mig til lige før jeg kom, så hoppede hun af, løsne mig og legen forsatte i SM rummet

Heldigt for dig at hun hoppede af før du kom. En skøn domina jeg kom hos lod mig ofte komme før vi legede i SM rummet, kroppen og hjernen er ikke så klar på smerte og perversiteter lige efter en udløsning, men det vil jeg også gerne opleve igen

Skrevet
SweettieDK skrev, for 7 timer siden:

Velbekom men det havde jeg nu præciseret tidligere. Tror du har ventet så længe med at svare at du har glemt hvad der rent faktisk blev skrevet.

Hey

Nu har jeg læst, jeres ping-pong igennem....og med mindre jeg helt har misforstået, hvad tråden handler om...

Så har jeg meget svært ved at se problemet?

Overskriften på stregen hedder: Hvad er din største fantasi?

Og det er har forskellige mennesker budt ind med...helt fint.

Jeg er rejsende i fantasier, der er absolut intet i denne streg, der får mig til at løfte øjenbrynene, intet!

Hvad folk, evt har i "bagagen" af erfaringer/oplevelser osv. skal vel for pokker, ikke indvirke på at nogen skal føle sig forkerte

over deres fantasi?

Det er jo en fantasi ...læs overskriften!

Skrevet

Min største fantasi er at være sammen med 2 shemale samtidigt og i dag blev det omsat til virkelighed.❤️

Mangler dog at prøve min allerstørste fantasi nemlig toget med mig i midten. 😁

Skrevet

Jeg har en fantasi om at pigen rider mig med sin røv mens hun kikker mig dybt i øjnene, det er aldrig lykkedes med kærester.

Skrevet

Ja der er en del som har tændt mig og de udvikles til stadighed .

Som mit “Nick” udstråler er jeg slave .

Og det skal ( Ja jeg mener og føler det som meningen med livet )

Og ja det at være eget af et andet menneske kan starte med jeg tilbydes at opnå denne status .

Tilsiges at møde op for at indtræde i mit nye slave liv .

Møder op meget spændt og måske lidt nervøs men målrettet og klar .

Starter med jeg afklædes og efterses lidt som fullbody læge check men også med vejning og div krops målinger

Derefter bliver jeg kronraget og alle krops hår fjernes enten med skraber eller voks for at blive badet får derefter beskeden på altid at være nøgen når jeg er på matriklen og steder hvor det ikke er til sene for andre med min nøgne slave krop

Et stor tykt stål halsbånd lukkes om min hals måske også på ankler og håndled . Måske ikke så meget for at de skal bruges til at binde mig men fordi det er en del af min slave status

Sådan skal jeg så leve / være 24/7 365 både når jeg er på job og hjemme livet ved min ejer .

Hvad jeg så kommer til at arbejde med som slave og hvad jeg udsættes for er altsammen bestemt af min ejer da jeg som slave ikke har nogle rettighedder men skal blot adlyde det mindste vink og selv være opmærksom på min ejeres behov og glæden ved mit liv som gentleman og slave

Og hvis det så skulle handle om noget med fantasi med Sex ja så er det klart en mission for mig at tjene for at fornøje andre enten med ting jeg kan gøre eller ved at andre fornøjes ved at bruge mig (måske et stort ønske om at jeg bliver kneppet i begge ender “Spitroast “ ) Det vil være tvang som jeg udsættes for men ikke ment for at straffe ( selv om det godt kan være hårdt med pik i halsen )mig men for at træne og lære mig og bekræfte mig i min status som slave .

Og tanken på straffe med piske og andre redskaber tænker jeg det ikke ind men tager gerne det som skulle opfylde ejers lyst og behov ved at udsætte mig for slag med piske over alt på kroppen og evt. strøm omkring og under bæltestedet .

Og ja jeg mener det og vil det .

Hvor er det så ikke sket : Handler om jeg ikke har mødt en der kan give mig den tryghed /sikkerhed for at jeg ikke kasseres og sættes fri til tomhed og uden ejer …….-…

Redigeret af Trueslave

Skrevet

Trueslave tak for at dele din fantasi eller drøm.

Jeg er nok ikke klar på at være slave 24/7 , men drømmer om en partner som vil bruge pisk og andet på mig, både som straf når hun er utilfreds med mig eller bare fordi hun har lyst.

Det vil være fedt under et fint selskab at hun indikerede til "bare vente til vi kommer hjem" eller sendte en sms med besked om at finde redskaberne frem og indtag din vente position.

Har tidligere besøgt en domina som bestemte hvornår vi skulle ses, jeg længtes efter og frygtede de sms'er.

Det var skønne år og håber jeg igen kan møde en kvinde som også vil nyde legen

Skrevet

Fantasier skal ikke nødvendigvis udleves

Jeg lide nok af hvad andre vil kalde homofobi, ingen anden mand skal være intim med mig.

Dog har jeg en fantasi om, at en domina fiksere mig og lad en af hendes andre slaver kneppe mig i munden

Skrevet

Min fantasi er, at udleve mødet med en yngre dejlig kvinde i alderen 18-20 år, og være i de her situationer hvor aldersforskellen er en del af legen, så som onkel/niece, lærer/elev eller en far/babysitter. Og der hvor fantasien topper og vil gøre det hele fuldendt er hvis hun er jomfru. Tanken om, at være den første der mærker hendes stramme fisse er fantasiens højdepunkt 😋😇

En anden er en MMF trekant hvor kvinden bliver vildt tændt og liderlig af en DP, og hvor man kan skiftes til, at fylde hendes huller, sprøjter hun af det, så er det bare en ekstra bonus.

Creampie gang-bang er også vildt frækt, men det er sgu alligevel lidt grænseoverskridende for mig på sin vis 😎

Skrevet
SpankingSub skrev, for 1 time siden:

Trueslave tak for at dele din fantasi eller drøm.

Jeg er nok ikke klar på at være slave 24/7 , men drømmer om en partner som vil bruge pisk og andet på mig, både som straf når hun er utilfreds med mig eller bare fordi hun har lyst.

Det vil være fedt under et fint selskab at hun indikerede til "bare vente til vi kommer hjem" eller sendte en sms med besked om at finde redskaberne frem og indtag din vente position.

Har tidligere besøgt en domina som bestemte hvornår vi skulle ses, jeg længtes efter og frygtede de sms'er.

Det var skønne år og håber jeg igen kan møde en kvinde som også vil nyde legen

Ja det dejligt at have udsigt til en omgang 😇

Men spørgsmål / tanke :

Er pisken en belønning ( fordi du nyder det også som straf ) ? Eller hvis hun “ bare “ har lyst er det så godt for dig fordi pisken virker eller fordi det stiller hendes lyst ?

Skrevet
Trueslave skrev, for 4 timer siden:

Ja det dejligt at have udsigt til en omgang 😇

Men spørgsmål / tanke :

Er pisken en belønning ( fordi du nyder det også som straf ) ? Eller hvis hun “ bare “ har lyst er det så godt for dig fordi pisken virker eller fordi det stiller hendes lyst ?

Uha den er svær

Jeg nyder pisken også den hårdere hvis der er varmes op.

Når det er straf skal pisken var lige på og hårdt så endorfiner ikke når at virke.

Men pisk eller anden form for smerte kan også virke som terapi, du glemmer alt og tænker kun på det næste slag, har faktisk brugt det i perioder hvor arbejde og andet har stresset mig helt vildt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.