Hop til indhold

Hvad er din største fantasi?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har altid været ret god til at udleve mine fantasier, men jeg har alligevel en jeg har til gode. Der er heldigvis snart god mulighed for at få den udlevet. 

den går ud på at jeg har en let sommerkjole på og ingen trusser. Et lidt skjult, men offentligt sted, f.eks. bag en busk,  løfter op i kjolen og min partner in crime stikker pikken i røven på mig :P synes der er noget frækt over at blive kneppet i røven offentligt. 

helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park eller sådan noget. Sådan skjult så ingen kan se at jeg sidder med en pik i røven selvom de kan se os. Men det er nok lidt for vovet til at jeg tør.. måske.. :P

hvad er din? 

Redigeret af Pink Peach

• Svar 120
  • Visninger 16.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter. Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg

• Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få u

• AmmaRose
    AmmaRose

Jeg fantasier om at blev taget af mere mand samtidig. Det har jeg aldrig prøvet før. Måske med bånd foran øjnene så følelse blev mere intenst. På en tidspunkt vil jeg nok tøre mig det. 😇

Postede billeder

Skrevet
  • Author
mrjames skrev, Lige nu:

En trekant ;)

Ja det er en klassiker. Er det så to piger eller to mænd? 

Skrevet
  • Author
W.C. Fields skrev, for 9 minutter siden:

Min er at blive bundet og misbrugt af en domina.

Hvorfor har du ikke udlevet den? :) 

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 minut siden:

Har ikke fundet de rette GP'ere endnu ;)

Skrevet

Det er en fræk tanke Peach! Lyder som en skøn forårsdag i parken! :wub:

Jeg synes egentlig at jeg har mange fantasier, og det er ikke sikkert at de alle behøver udleves, men vil gerne have prøvet en trekant med to piger, der bare skal give den gas med facesitting og ridetur. Ligeledes vil jeg gerne være to (eller flere) mænd om een pige.

Skrevet

Jeg har i mange år fantaseret om at blive tisset på. I bedste fald gensidigt. Ved ikke hvorfor jeg ikke har udlevet den. Måske er det mest tanken om det jeg tænder om? På en eller anden måde så synes jeg også det er vildt grænseoverskridende og "forkert". Men den skal udleves.  

Skrevet

Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at servicere begge parter.
Slikke og sutte begge klar til sex. Måske ligger jeg under hende, mens han knepper hende. Ind imellem må jeg sutte hans pik som sejler af hendes safter.
Til slut kommer han i hende .. i fisse eller røv .. og trækker sig ud. Jeg må sutte hans sperm-indsmurte pik ren, hvorefter hun sætter sig på mit ansigt, hvor det hele sejler ud af hende  ;)

Det er ikke mere fantasi, end at jeg ville turde udleve den. Men det er selvsagt svært at finde de rette. Ikke mindst da ubeskyttet sex er en væsentlig del af fantasien.
Måske en dag :)

Skrevet

Så den anden dag en, som skrev at han havde taget en pige foran vinduerne på et højt hotel, så alle teoretisk kunne se dem :) den tænder stadig.

Skrevet
MrKink skrev, for 22 minutter siden:

Jeg fantaserer om at være sammen med et par, hvor min rolle er at være tilskuer.

Det må meget gerne være min kone der får service, af Hans 20+ store pik.

Indimellem trækker han sig ud og knepper mig i munden, min kone fortæller ham hvor god han er til at kneppe hende, og jeg ser hvordan hun kommer igen og igen.

Til slut tømmer han sig i min mund.

Jeg er så stiv og klar til at ordne min kone,men hun kan ikke mere, men jeg får lov at opleve hendes brugte mund og fisse med min tunge og næste, mens jeg spiller den af.

Skrevet
Pink Peach skrev, 1 time siden:

den går ud på at jeg har en let sommerkjole på og ingen trusser. Et lidt skjult, men offentligt sted, f.eks. bag en busk,  løfter op i kjolen og min partner in crime stikker pikken i røven på mig :P synes der er noget frækt over at blive kneppet i røven offentligt. 

Din fantasi her jeg stort set udlevet med en GP i en busk i Fælledparken.

Blev dirigeret ind ad en skjult sti, tæt på på fodboldbanerne og en fyldt Fælledpark.

Var faktisk en anelse nervøs, for enten ville jeg møde et par gutter med hætte på eller også ville min fantasi gå i opfyldelse.

Derinde i buskaset, på en stol, sad en smuk og fræk pige med blottet bryster og kjole der var løftet op. Hun startede med at give mig et dejligt vådt blowjob, mens man kunne høre alle de sommerglade mennesker meget tæt på os. Til sidst satte hun sig på knæ på stolen og i en kombination af liderlighed og nervøsitet, fik jeg en af mine bedste orgasmer og smilede hele vejen tilbage til bilen ;)

Min fantasi er at blive forført af en sød og naturlig GP/SB. Hun styrer alt og jeg nyder bare <3

Skrevet
Pink Peach skrev, 1 time siden:

Jeg har altid været ret god til at udleve mine fantasier, men jeg har alligevel en jeg har til gode. Der er heldigvis snart god mulighed for at få den udlevet. 

helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park eller sådan noget. Sådan skjult så ingen kan se at jeg sidder med en pik i røven selvom de kan se os. Men det er nok lidt for vovet til at jeg tør.. måske.. :P

hvad er din? 

En af mine fantasier er netop at mødes med en kvinde anonymt og diskret i det offentlige rum, og med nogenlunde samme scenarie...løs sommerkjole...ridetur....(dog vaginalt).

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

helt ideelt ville det være at sætte mig oven på hans pik, men han sider på en bænk i en park

@Pink Peach Men er det ikke lidt svært at “komme videre” i denne fantasi?  Jeg tænker, at det kan blive til bluefærdighedskrænkende adfærd, hvis der foregår for meget bevægelse?

Men fantasien er måske også bare at sidde relativt stille?

Skrevet
Pink Peach skrev, for 2 timer siden:

Jeg er kommet lidt sent i gang med den her verden. Tror jeg har fundet den rette, men økonomi og alder holder mig tilbage. Og mit helbred. Skal snart have indopereret en ny hjerteklap.

Redigeret af W.C. Fields

Skrevet

En MMF trekant med pigen i centrum ... som tilskuer .. 

Og så - det lyder måske noget underlig, fordi jeg er a-romantiker ... 
Varm og kærlig gensidig vaniljesex med en sød yngre kvinde ... 
Og meget gerne i en påklædning som den @Pink Peach beskriver ... 
Eller bukser og en top, der viser hud, og som jeg kan få lov til at kæle af ... 
Jeg kan sige, jeg er meget tæt på den oplevelse med en pige jeg besøger fast ... 

Okay, jeg er nok en ret følsom a-romantiker ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

En trekant med 2 piger analt, har prøvet flere trekanter, men ikke analt og pigerne skulle være nogle som nyder det og ikke bare ligger krop til og uden at lyde plat, men de måtte meget gerne være ligesom du er, det ville være top 

Skrevet

At være bi sub cuckold for en smuk slank kinky dominerende kvinde og en ekstremt veludrustet mand. Servicere begge oralt, være clean up boy :wub:

Skrevet
TheGent skrev, 1 time siden:

Min fantasi er at blive forført af en sød og naturlig GP/SB.

Åååh JaJaJa .... <3:wub:
Eller endnu bedre, 'ude i virkeligheden ...
(Dén glemte jeg lige ... )

Tror nok nogen prøvede det for mange år siden ... 
Men jeg fkoæs overså det ... 
Nå .. ingen grund til at græde over spildt mælk ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet

Ligesom @Pink Peach har jeg også været ret god til at udleve mine fantasier. Da jeg valgte at udleve min GP fantasi, handlede det faktisk også om at stille mig til rådighed og hjælpe andre med at få udlevet deres fantasier. Det synes jeg er sindssygt frækt 

Skrevet

Jeg har prøvet fantasier, som har været umoralske (affære med en gift kvinde og affære med en meget yngre kvinde). Det er fortsat mine største fantasier (håber ikke at blive udskammet):oops:

Hos GP'er har jeg også udlevet fantasier, men mangler analsex med en petit thai-kvinde og mærke min kraftige udløsning oppe i hende:wub:

Skrevet

Det er altid spændende med fantasier - en af mine er at mødes med en kvinde på hotel eller i hendes lejlighed hvor aftalen er at hun lader døren stå på klem så jeg selv kan gå ind til hende og vores møde forløber sådan her:

Jeg kommer ind på værelset, du ligger varm og helt nøgen under dynen - der er helt stille. Jeg nærmer mig sengen fra fodenden, skubber dynen forsigtigt op så den nu kun går til knæene, kysser dine varme fødder og masserer dem let - kysser mig videre op af benene, skubber dynen længere op, mine hænder og læber kærtegner dine lækre ben på deres vej, skubber blidt dine ben fra hinanden og kysser dig nu på inderlårene - jeg nærmer mig din fisse, kan dufte og fornemme den er vågnet af mine kærtegn. Spreder nu dine ben endnu mere, din overkrop er stadig dækket af dynen - jeg slikker let på begge sider af din varme fisse, forsigtigt for at tænde dig langsomt.
Mine slik bliver nu mere 
direkte, og du begynder at klynke stille over min behandling, din fisse er nu smaskvåd og jeg presser let en finger op i dit varme indre, bevæger den langsomt og slikker samtidig direkte på din klit, du vrider dig og stønner let - tilføjer endnu en finger i dig, dejligt og stramt, bevæger mig nu lidt hurtigere og mærker du er ved at være rigtig tændt - trækker fingrene ud igen og smager på dine safter - uhmm… virkelig lækkert - dine hænder holder nu let på mit hoved så du kanfastholde nydelsen af min tunges arbejde på og omkring din varme og våde fisse……
Jeg trækker mit hoved væk og sætter mig på knæ mellem dine ben, skubber dynen op over din overkrop så den nu kun ligger let henover dit hoved - Jeg sætter spidsen af min nu stenhårde pik mod din smaskvåde fisse ,cirkler lidt i indgangen og trænger langsomt indenfor, du hæver underlivet utålmodigt, men får lov at vente lidt endnu - jeg arbejder langsomt med spidsen af min pik i din fisse, du klynker utålmodigt, og pludselig fører jeg pikken helt i bund, du sukker dybt og jeg begynder at kneppe dig med langsomme dybe stød - tempoet øges og jeg lægger mig indover din krop, bider og suger let på dine hårde brystvorter efterfulgt af blide slik.

Vi har fundet en fælles rytme hvor jeg støder dybt i dig og dine ben hjælper på min røv så du sikrer jeg  kommer helt i bund. Dine lyde er stille men fyldt med begær, jeg mærker du arbejder med underlivet og kan føle når du spænder……….. - jeg løfter dine ben op, så de hviler på mine skuldre, min pik når nu endnu dybere i din fisse og du stønner liderligt, jeg kysser og slikker dine smukke fødder imens jeg stadig støder dybt i dig og mærker din våde fisse der tæt omslutter min pik - jeg klemmer lidt hårdere på dine brystvorter du reagerer med et lille skrig, men nyder behandlingen. 

Jeg trækker mig ud af din fisse, og beder dig vende dig så du står på alle fire i sengen  - klar til at modtage min stadig stive pik, du sænker overkroppen og jeg trænger igen dybt op i dig - først langsomt og dybt, du mærker mine hænder der med lange strøg glider frem og tilbage på din ryg - flytter nu fokus og kærtegner grådigt dine balder, jeg sætter tempoet op og tager nu et fast greb om dine hofter, jeg støder hårdt og hurtigt dybt i din fisse, du nyder stødene som du liderligt tager imod - da du kommer pludseligt og rystende, kan jeg ikke længere  holde mig tilbage og sprøjter min sæd dybt op i dig, jeg fortsætter med lette stød som tømmer mig helt, og trækker mig til sidst langsomt ud………..
 - Tager mit tøj på, og forlader værelset, stille som jeg kom - tilfredsstillet og klar til igen at møde verden, med tankerne om vores møde siddende dybt i mig……………

Redigeret af Kirneh86

Skrevet

Jeg udlevede min drøm i 2024 hvor eg var kæreste med og boede sammen med en ægte luder, det var så frækt. Hun havde kunder derhjemme og hvis jeg var jeg var på arbejde sendte hun videoer hvor hun blev kneppet og spermet til i alle huller. Hun elskede pik og sperm. Når jeg var hjemme lå jeg på værelset ved siden af og lyttede med. Nogle gange fik jeg også lov til at se på.

Flere gange om måneden lavede vi gang bangs Det var mega frækt. 

Hun er i dag helt ude af branchen, desværre.

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 8 timer siden:

@Pink Peach Men er det ikke lidt svært at “komme videre” i denne fantasi?  Jeg tænker, at det kan blive til bluefærdighedskrænkende adfærd, hvis der foregår for meget bevægelse?

Men fantasien er måske også bare at sidde relativt stille?

Ja bevægelse dur ikke helt. Det var meningen var at side stille og bruge det som et lille forspil og så gå ind i en busk bagefter og gøre det færdigt ;) 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.