Hop til indhold

Foretrækker GP’er reelt at manden kun tænker på hans egen nydelse?

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan altså ikke have sex med een der ikke nyder det.... sex er noget vi giver til hinanden, ikke at forveksle.

• Svar 56
  • Visninger 8.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• VictoriaDavinci
    VictoriaDavinci

Jo mere man nyder hinandens selskab og tid sammen, jo bedre bliver det også for begge parter 

• AmmaRose
    AmmaRose

Nu har jeg ikke mange kunder på en dag meget bevidst.  Men når jeg besøger en person, vil jeg selv nyde alt ved det. Jeg nyder at blive brugt, hvilket vist også er en fetish for mig, lige så

• Jeg er meget uenig med stort set det hele du skriver @McLovin   Jeg er GP'er fordi jeg nyder det og jeg gør det for min fornøjelses skyld - ikke for pengenes. En del af min nydelse er netop det a

Skrevet
ToxicWaste skrev, den 4.3.2026 at 07:48:

Med tanke på at GP’er fx modtager 2, 3, 4,… forskellige klienter hver dag, og at de jo ikke har valgt klienterne selv, samt at det er et arbejde, hvad foretrækker flertallet af dem så: at de bliver forsøgt tilfredsstillet af manden? Eller at han bare tænker på sig selv og hans egen nydelse? (Så går det måske også hurtigere :))

Start by thinking that the girl does the job for money, BUT if the girl is in a work arrangement where she can't choose her clients and has to work with several per day (as you wrote), then if she enjoys sex, it will be easier for her to handle the situation, since it's not easy to serve multiple people and there's no option to choose. AND if the focus is on the client, who paid, then I think it's better to make sure he's satisfied. In fact, a man who goes to a place where he realizes the girl can't choose and works with several clients a day, then, from a human perspective, shouldn't expect too much in terms of what he'll receive…

Det kan selvfølgelig også være mandens behov feks. at give oral til GP’en, men er det noget GP’en nyder, eller er hun reelt hellere fri for det?

There are girls who don't like oral sex, some will pretend to orgasm even if they don't like it, and others who love it and will benefit from it.

If they prefer to be free from it if they don't like it? It would be better, it would be honest, but there are people who advertise various services and then don't do them, but like to be involved in everything to attract the attention of the potential buyer of the service…

Det får man måske ikke GP’en til at indrømme, da det nok indgår i en del klienters behov netop at udføre dette, og hvis GP’en indrømmer, at hun hellere var fri for det, devaluerer hun måske noget af den service, hun leverer?

In a perfect world, it's best to offer and do only what a person likes, but depending on the girl, under the conditions she works in, she may not have that option…and she won't be able to admit she doesn't like it.

I once worked for an “agency”  in another country, and nobody treated me badly; in fact, they were very good. The drawback was that I wasn't free, in the sense that I could receive someone at any time. And I wasn't obligated to do what I didn't want to do, BUT according to "the agency"—first I had to get the money, then I had to “deal” with what I didn't like. In other words, I acted according to what I am totally against— The Lie. And a detail—I would pay a “fine” if they lost the client they sent me. Therefore I always had to do my best, a real “game of skills”, where I had to "escape" discreetly if I didn't do something… and keep the client satisfied until the end… :)

Have a good day 

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Skrevet
McLovin skrev, den 4.3.2026 at 11:18:

Glem romantiseringen. Sexarbejde er business, punktum. Der er ingen andre brancher, hvor man analyserer på, om den ansatte 'hyggede sig' i dit selskab. Sandheden er kynisk: Du kan få lige præcis den menu, du betaler for – uanset om det er oral eller med påspændingsdildo – så længe transaktionen stemmer. Hun er på arbejde for at tjene penge, ikke for at finde en partner. Betal for varen, få din udløsning, og lad være med at gøre det til mere, end det er.

I don't think you're wrong overall - because I say without the slightest problem that I do this work for money and for me sex can be very good, but sex + money is perfect. And I won't have sex with strangers without payment, so here's the point where I can never say that "I don't have sex for money but only for pleasure".

And even if I can choose, I don't know the person's taste, smell, or if we'll have chemistry, but everything is done in the best possible way, with mutual respect, and whoever seeks this service already knows what each party needs, and - being honest about doing it for money doesn't make the work of a sex worker inferior to someone who claims to do it only for pleasure, but who nevertheless receives the money...

And yes, I agree, the truth can be very cynical, because I think it's very cynical to receive money but claim to do it only for pleasure. If it were only for pleasure and not for money, I would have sex without any kind of payment. Those who have sex purely for pleasure don't need, for example, to advertise the sale of sexual services, there’s no need for propaganda  of an “review” from satisfied customers for the sex they paid for, OR any other type of self-promotion in general. There are many other ways to have sex just for pleasure.

Have a good day…

Rafaela 

Redigeret af Rafaela

Skrevet
Rafaela skrev, for 1 time siden:

The drawback was that I wasn't free, in the sense that I could receive someone at any time. And I wasn't obligated to do what I didn't want to do, BUT according to "the agency"—first I had to get the money, then I had to “deal” with what I didn't like. In other words, I acted according to what I am totally against— The Lie. And a detail—I would pay a “fine” if they lost the client they sent me. Therefore I always had to do my best, a real “game of skills”, where I had to "escape" discreetly if I didn't do something… and keep the client satisfied until the end… :)

Tak for at dele din indsigt i, hvordan den del af sexbranchen fungerer.

Rafaela skrev, 1 time siden:

I think it's very cynical to receive money but claim to do it only for pleasure.

Jamen det er jo heller ingen, som siger. De danske GPer siger derimod, at det ikke vil være muligt for dem at sælge sex for penge, hvis ikke de havde en glæde ved sex. Det er jo en væsentlig forskel.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden:

Jamen det er jo heller ingen, som siger

Yes, that was said…but then you should have your own perception…

Skrevet

Der er min oplevelse, at den GP  jeg besøger regelmæssigt nyder vores leg hver gang. Det skyldes nok først  og fremmest hun er amatør GP og på ingen måde gør det for pengenes skyld.

Jeg er en ældre herre så hvis orgasme overhovedet, så i hvert ikke en eksplosionsagtig en, så jeg nyder de orgasmer hun får, gerne 2-3 stykker hver gang, og det gør hun også (NYDER DEM!)

Så det er på ingen måde kold business for alle GP'ERE

Skrevet
gamlingen skrev, for 2 timer siden:

Der er min oplevelse, at den GP  jeg besøger regelmæssigt nyder vores leg hver gang. Det skyldes nok først  og fremmest hun er amatør GP og på ingen måde gør det for pengenes skyld.

Jeg tænker nu nok pengene har betydning. 
Men jeg tror der er andet på spil for en del af pigerne.
Også fordi nogle af dem kun har få eller meget få vagter ... de popper op lige når de har lyst, - og kun da - er mit indtryk.

gamlingen skrev, for 2 timer siden:

Jeg er en ældre herre så hvis orgasme overhovedet, så i hvert ikke en eksplosionsagtig en, så jeg nyder de orgasmer hun får, gerne 2-3 stykker hver gang, og det gør hun også (NYDER DEM!)

Jeg vil sige ligesom @Slowman - jeg forventer - bestemt - ikke at pigen får orgasme.
Men jeg vil gerne gøre det sådan at hun også får en behagelig oplevelse. Det er det bedste jeg kan forvente.
Men når det er sagt, har jeg også oplevet situationer hvor jeg har tænkt, hvad pokker skete der lige dér ..
Så jo, det sker at pigen er 'tændt' for alvor ...
Oplever generelt at pigerne er forbavsende imødekommende selv om jeg er en ældre mand ... 

• 3 weeks later...
Skrevet

Nydelse kan være mange forskellige ting og de kvinder jeg har lært at kende i branchen har udtrykt ret forskellige ting.

Men fællesnævneren har været at de alle har haft kunder hvor sexen har været nydelsesfuld for dem og at arbejdet i større eller mindre grad også har været en udlevelse af deres seksualitet.

Jeg er blevet ret positivt overrasket over hvor pænt de omtaler deres gæster og det er tydeligt at de ofte nyder deres selskab.

Men jeg har hørt frustration over gæster som rigtig gerne vil give nydelse, men som ikke er i stand til det. I min optik ville det være bedre for alle, hvis man kunne finde ud af at give feedback i stedet for at fake, da de mænd helt sikkert gerne vil, men det er ømtåleligt og er også ofte et problem i parforhold.

Ud over den direkte nydelse i sexen, så skal man ikke undervurdere nydelsen ved at give og ved at være noget særligt for et andet menneske.

En af mine faste talte ofte næsten forelsket om en af sine andre kunder. Hun var ikke fysisk tiltrukket af ham, men syntes at han var et fantastisk menneske og elskede at give ham den berøring og nydelse som han savnede så dybt.

En sagde engang til mig (håber hun er ok med at jeg deler):

Det har været den VILDESTE dag... Der har været kø hele dagen, så jeg er gået direkte fra den ene til den anden uden pause. De har været SÅ søde allesammen, men de er kommet meget hurtigt. Jeg ved godt det ikke handler om min nydelse hernede, men jeg føler at jeg er blevet drillet hele dagen. Godt op og køre med den første, hurtigt færdig og så ind og starte forfra med den næste... Og så kom DU!

Og ja, jeg vil gerne blære mig med at jeg er "the shit", men pointen er i virkeligheden at hun på en dag med mange mænd tydeligt havde været i høj lyst og faktisk var frustreret over ikke selv at være blevet tilstrækkeligt tilfredsstillet. Det synes jeg står i skarp kontrast til opfattelsen af at det må være et helvede med mange mænd på en dag, at det udelukkende handler om penge og at jo hurtigere de kommer, jo bedre og lettere tjente er pengene.

Husker også en GP der skrev herinde at den sex hun fik penge for tydeligvis var langt bedre end den sex hendes veninder finder på Tinder, så jeg synes det er tydeligt at der er meget forskellige oplevelser og måder at være tilstede i branchen på.

Skrevet

Vi er jo alle forskellige. Nogle piger vil helst ikke involveres mere end at give et HJ, mens andre piger, typisk dem man har besøgt flere gange, gerne vil have, at det er til gensidigt nydelse.

Og vi skal jo ikke være blinde for, at en del piger er tvunget ud i det, med armen vredet rundt, mens andre vælger frivilligt at de vil være GP.

Kendte på et tidspunk en kvinde på Midtsjælland, som havde 1-2 "sexdage" i måneden og jeg var sommetider i triviel om, det gik ud på, at få husholdningskassen fyldt op, eller at få en masse sex.

Hende foretrukken kunde var en velholdt moden mand, der viste hvorledes en kvinde skulle tages.

Skrevet

Når spørgsmålet stilles, er det ofte med en implicit forventning om et binært svar. Sandheden findes sikkert snarere på en skala. Nogle er drevet udelukkende af økonomi, mens andre motiveres af en kombination af økonomi og nydelse. Jeg tror ikke dem som kun er drevet af økonomi bliver i branchen ret længe.

Skrevet
McLovin skrev, den 4.3.2026 at 17:20:

Hvis nydelse var det primære, og pengene var ligegyldige, så gjorde du det jo gratis. Det her er stadig en servicebranche, uanset hvor meget flødeskum du pisker ovenpå.

Vi er da heldigvis mange der elsker vores arbejde OG tager penge for det. Selvfølgelig er der opgaver der er sjovere end andre, men alt i alt føler jeg mig utroligt priviligeret over at jeg kan tjene penge på noget jeg elsker i stedet for noget der er en sur pligt og sådan er jeg sikker på at der er mange kvinder i branchen der har det på samme måde.

Hver gang det diskuteres bliver den "organiske" sex uden penge imellem parterne idylliseret til at måtte være ægte nydelsesfuld, fordi der er gensidig tiltrækning, men det er overhovedet ikke det billede man får når man taler med kvinder. De er ofte top frustrerede over at de har super nemt ved at finde sex, men ofte ret svært ved at finde god sex.

Som en sagde til mig: I byen eller på Tinder orker jeg ikke at finde mere end en på en aften og 9 ud af 10 er det ikke nok til at mætte mig og ofte er det ikke engang særligt godt.

Her får jeg serveret 6-12 mænd på en vagt, de fleste får det ikke ligefrem op og ringe, men som regel er der et par stykker der ved hvad de laver. Så jeg går glad og tilfreds hjem med lommerne fulde af penge, what's not to like?

Skrevet
DonFrye skrev, for 2 timer siden:

Når spørgsmålet stilles, er det ofte med en implicit forventning om et binært svar. Sandheden findes sikkert snarere på en skala. Nogle er drevet udelukkende af økonomi, mens andre motiveres af en kombination af økonomi og nydelse. Jeg tror ikke dem som kun er drevet af økonomi bliver i branchen ret længe.

Fuldstændig som i alle andre brancher...

Er ikke helt så optimistisk omkring at dem der kun er der af økonomiske årsager hurtigt stopper igen. Jeg har arbejdet sammen med mange mennesker der var dybt ulykkelige for deres arbejde i årevis og som tjente langt færre penge end man kan på lagenerne.

Skrevet

@Refresh det er heller ikke fordi hverken du eller jeg skriver en universel sandhed. Jeg er sikker på at der er kvinder i branchen som synes arbejdet er spændende / ophidsende/ fyldelsgørene.

Men husk nu filteret, når du snakker med dem. En GP'er, der lever af sit image, vil altid sælge fortællingen om den 'lystbetonede hverdag' – det er jo det, kunden vil købe ind på. Hvis de her kvinder virkelig nød de 12 tilfældige mænd på en vagt mere end dem, de selv valgte på Tinder, så behøvede de jo ikke tage penge for det. Sandheden er, at pengene kompenserer for den manglende tiltrækning. Man kan kalde det 'privilegeret' og ' Whats not to like', men i sidste ende er det stadig pengene, der skaber motivationen for at lukke 12 fremmede ind i sit privatliv på én dag.

Skrevet
Refresh skrev, for 8 timer siden:

: I byen eller på Tinder orker jeg ikke at finde mere end en på en aften og 9 ud af 10 er det ikke nok til at mætte mig og ofte er det ikke engang særligt godt.

Jeg har hørt noget lignende .. i en anden variant, en GP sagde til mig at 'hun kunne sagtens få orgasme med en kunde, men ikke med en kæreste'.
Begge dele kan have at gøre med, at det kan være svært for kvinder at slappe af, især omkring sex.
Det kan nogle gange være nemmere for GP'erne - faktisk af præcis samme grund som mange mænd besøger pigerne ..
De behøver ikke bekymre sig om alle komplikationerne.

Der er også nogle ting omkring forskellen i mænds og kvinders tændingsmønstre, at tænde spontant og at tænde responsivt.
De forskelle der er, burde egentlig give større chancer for de lidt mindre attraktive mænd 'ude i virkeligheden', og sådan var det til dels ogs en gang.
Men i dag er virkningen paradoksalt nok det modsatte, på grund af vores datings- og scorekultur.
Det lyder lidt kryptisk, men det er også et langt og kompliceret emne, så det vil jeg ikke rode med ..
Men kort sagt, så kan det være, at nogle af 'vores' piger tænder responsivt, hvis vi som gæster gerne ønsker og evner at trykke på de rigtige knapper ..

Redigeret af sneræven

Skrevet
McLovin skrev, for 8 timer siden:

men i sidste ende er det stadig pengene, der skaber motivationen for at lukke 12 fremmede ind i sit privatliv på én dag.

Jeg tror da også at min frisør holder af de samtaler vi har når hun klipper mig, men det betyder da hverken at jeg bliver inviteret med til familiemiddag eller at hun har lyst til at klippe mig gratis.

De fleste af de kvinder jeg kender fra branchen anser det ikke som at lukke deres gæster ind i deres privatliv. De har en skarp opdeling imellem privat og professionelt og det er faktisk yderligere en fordel ift. Tinder at det ikke foregår "privat" sammen med et menneske man dårligt kender, men under ordnede forhold, hvor hun er på hjemmebane uden at hun skal lukke ham ind i sit hjem og der er nogen til at passe på, hvis han skulle vise sig at være en idiot.

McLovin skrev, for 8 timer siden:

Men husk nu filteret, når du snakker med dem. En GP'er, der lever af sit image, vil altid sælge fortællingen om den 'lystbetonede hverdag' – det er jo det, kunden vil købe ind på

Nu kender du jo ikke noget til mine forhold til kvinder fra branchen og derfor heller intet til om der er filter på.

Oplever du tit kvinder der prøver at charmere dig ved at fortælle hvor meget de nyder sex med andre kunder???

Jeg møder meget lidt "lokkeri" og forsøg på at få mig til at lægge flere penge i butikken. Jeg har tvært imod oplevet kvinder der har udvist omsorg for om jeg var blevet for glad for dem og måske ikke skulle besøge dem mere og en utrolig respekt for mit ægteskab, hvor flere har været ultra forsigtige med ikke at "komme imellem" min kone og jeg.

Jeg deler i øvrigt ærligt med dem jeg kender at jeg ser flere piger i branchen og er nødt til at prioritere og har aldrig mødt en sur mine over at jeg ikke brugte pengene hos dem i stedet.

Skrevet
sneræven skrev, for 3 timer siden:

Jeg har hørt noget lignende .. i en anden variant, en GP sagde til mig at 'hun kunne sagtens få orgasme med en kunde, men ikke med en kæreste'.

Vildt nok, det har jeg aldrig hørt om før...

Min tætteste relation siger at hun har ret god kontrol over sine orgasmer. Når hun møder ind ser hun hvem af hendes faste kunder der har bestilt tid og så bestemmer hun sig for hvem der får hendes orgasme den dag. Hun kan ikke holde til at få 4-5 orgasmer på en vagt, men et par stykker med timers mellemrum er fint.

Det lyder ret hyggeligt i mine ører og især fordi hun altid får en dejlig dyb orgasme sammen med mig 😉

Hun har lige fortalt mig om en ny fast kunde, som besøger hende ofte og som hun tydeligvis er glad for. Det betyder meget for mig at hun har lyst til at dele det med mig og ved at jeg ikke bliver jaloux.

sneræven skrev, for 3 timer siden:

Begge dele kan have at gøre med, at det kan være svært for kvinder at slappe af, især omkring sex.

Det er det vigtigste af alt at forstå som mand at kvinder er nødt til at "være på vagt" når de er sammen med mænd, fordi den samme påvirkning der i en sindstilstand er nydelsesfuld i en anden sindstilstand er et overgreb.

Af alle de komplimenter jeg har modtaget er jeg mest rørt over de kvinder, som har givet udtryk for at de helt instinktivt følte sig trygge sammen med mig. At de kan mærke at jeg ved hvad jeg laver og at deres nydelse er der vigtigste for mig.

Det skaber grobunden for at de kan slappe af og give sig hen.

Skrevet
Refresh skrev, for 17 timer siden:

De fleste af de kvinder jeg kender fra branchen anser det ikke som at lukke deres gæster ind i deres privatliv. De har en skarp opdeling imellem privat og professionelt og det er faktisk yderligere en fordel ift. Tinder at det ikke foregår "privat" sammen med et menneske man dårligt kender, men under ordnede forhold, hvor hun er på hjemmebane uden at hun skal lukke ham ind i sit hjem og der er nogen til at passe på, hvis han skulle vise sig at være en idiot.

Jeg siger ikke de kvinder du omgåes med i branchen er kalkuleret. Jeg siger bare nogen kvinder er kalkuleret.

En smart sexarbejder ved, at en kunde, der er i farezonen for at få følelser i klemme, eller hvor der er risiko for problemer på hjemmefronten, er en "høj-risiko kunde". Den slags drama stopper i sidste ende pengestrømmen eller skaber sikkerhedsmæssige udfordringer for forretningen. At de sætter de grænser, er altså professionel rettidig omhu, ikke nødvendigvis et tegn på en privat relation.

Det samme gælder den manglende "sure mine" over, at du besøger andre. Det er basal kundepleje; hvis de udviste jalousi eller irritation, ville de garantere, at du aldrig kom tilbage. Ved at give dig følelsen af frihed sikrer de din loyalitet til "butikken" på den lange bane.

Præcis som din frisør ikke klipper dig gratis, selvom I har en god kemi, så yder disse kvinder ikke en service for deres egen fornøjelses skyld. At de formår at gøre det så behageligt, at du ikke engang ser det som "lokkeri", er jo blot beviset på, at deres kundepleje og branding fungerer upåklageligt.

Refresh skrev, for 17 timer siden:

Oplever du tit kvinder der prøver at charmere dig ved at fortælle hvor meget de nyder sex med andre kunder???

Jeg håber ikke og ønsker ikke en uddybelse af hvilket nummer jeg er i rækken den pågældende dag. Og det er ikke lige det emne jeg tager op under small talk. Kan faktisk slet ikke forstille mig situationen hvor hun selv bringer det på banen eller jeg spørg nysgerrigt ind til hvor meget fantastisk sex kunde nr. 1-12 har beriget hende med den pågældende vagt.

Skrevet

@McLovin Som jeg ser det, har du lidt misforstået emnet og tænker det er medvirkende til det bliver talt i øst og vest. Emnet er fysisk sexuel nydelse. Ikke følelser.

Hvis jeg lige kort skal forholde mig til din drejning på emnet. Er det ikke sort hvidt. Selvfølgelig kan vi, som de mennesker vi få følelser i klemme. Hvordan det tackles afhænger af situationen og de involverede parter. I endnu flere tilfælde vil der kunne opstå et venskabelig følelsesmæssigt bånd, som også håndteres forskelligt.

Men til emnet fysisk sexuel nydelse, sex er helt klart bedst hvis det er gensidigt. Men som nævnt af andre hvad pigen ønsker afhænger både af personlighed, kemi, hvordan/hvorfor hun er havnet i branchen.

Personligt jeg vil da helst gense de kunder hvor der er go sexuel kemi. Men når det er et fuldtidsjob og der også skal brød på bordet. Tager jeg da også dem som kun skal ha bj (ingen orgasme til mig), jeg har også “hudsult kunderne” nogengange orgasme.

Fuldbyrdet samleje, heller ikke altid orgasme, men der er mange måder at nyde på.

Og hvis jeg ikke fandt glæde ved jobbet, trods jeg vel gennemsnitligt pga evner og ydelser, får orgasme med 1/5, så fandt jeg mig et andet job.

For mig er en stor del af nydelsen ved jobbet at møde alle jer skønne mænd, hygge, snakke nusse. Se Jer gå glade og af døren. Lige som mange giver udtryk for de gerne slikker pigen fordi det er frækt at se / mærke hun nyder det. Så gælder det også omvendt.

Sex handler ikke kun om orgasme. Det kan være så meget mere.

Jeg synes kun en gæst skal slikke hvis de selv har lyst, ellers er det en tabt kamp. Jeg kan tydeligt mærke om det er “en pligt”, eller om de virkelig nyder det og prøver at give nydelse. Ikke alle når i mål, og det er vurdering af situation og stemning om jeg prøver at guide. Faker ikke og nogen er da også blevet skuffet over de ikke havde succes, så må man jo tage snakken om det kan blive bedre ved genbesøg eller det slet ikke er håb.

Der er intet entydigt svar på trådstarters spørgsmål.

Skrevet
  • Author

Selv om jeg selv finder nydelse ved at give kvinden oralt, så er det ikke kun for min egen skyld. En lige så stor del af nydelsen for mig er, hvis hun rent faktisk nyder det og ønsker det.

Og hvis vi antager, at min teknik er god nok/tilstrækkelig til at give hende en vis nydelse eller måske endda en orgasme, så vil jeg hellere undlade at forsøge, hvis det i virkeligheden kun er for min egen skyld, at hun “leger med”.

Men det kan man selvfølgelig ikke sige noget generelt om. Det afhænger nok meget af situation, kemi, humør, tidspunkt - og den enkelte kvindes tilgang til jobbet.

Skrevet
Refresh skrev, den 27.3.2026 at 00:32:

Jeg har tvært imod oplevet kvinder der har udvist omsorg for om jeg var blevet for glad for dem

McLovin skrev, for 21 timer siden:

En smart sexarbejder ved, at en kunde, der er i farezonen for at få følelser i klemme

@SweettieDK min kommentar er knyttet her til, når jeg bringer følelser på banen.

Mit indspark til trådstarter er givet tidligere i tråden. Svaret med alle græde smileyerne 😉

Skrevet
McLovin skrev, for 24 minutter siden:

Mit indspark til trådstarter er givet tidligere i tråden. Svaret med alle græde smileyerne 😉

Ja har læst det hele. Men synes nu lidt du starter den drejning. Her:

McLovin skrev, den 4.3.2026 at 19:21:

Penge køber adgang, ikke følelser.

Og mange flere steder inden det du citerer i dit svar til mig.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
SweettieDK skrev, for 38 minutter siden:

Og mange flere steder inden det du citerer i dit svar til mig

Men jeg henvender mig jo også til en specifik bruger når der bliver diskuteret. Så er det udfra noget de eller jeg har skrevet i vores ping/pong frem og tilbage.

Det er ikke en "misforståelse" eller en "drejning", men en nødvendig afmystificering af præmissen. Jeg bringer netop følelser på banen, fordi I selv bruger dem som et salgsargument om "gensidighed", "hygge" og "venskabelige bånd".

Sandheden er jo, at du selv skelner knivskarpt: Du har kunder, hvor der er kemi, men du tager også dem, der kun skal have et BJ for at få "brød på bordet". Når du selv oplyser, at du statistisk set kun får orgasme i 1 ud af 5 tilfælde, så bekræfter du jo netop min pointe: I 80% af tiden leverer du en professionel vare til en kunde, der betaler for din tid og din krop – uanset din egen fysiske nydelse eller lyst.

At du personligt finder glæde ved dit job, ændrer ikke på den fundamentale struktur: Penge køber adgang og en bestemt ydelse. Alt det andet snak om "kemi" og "ikke at fage" er den merværdi, man leverer for at sikre kundeloyalitet, men det gør det stadig ikke til andet end business. Det er ikke sort/hvidt, det er bare en transaktion uden det romantiske filter.

Skrevet
McLovin skrev, for 51 minutter siden:

så bekræfter du jo netop min pointe

Det må du gerne tænke, du er alligevel så fastlåst på du har ret, at du ikke vil se andres synspunkter

McLovin skrev, for 52 minutter siden:

uden det romantiske filter

Igen som jeg forstår tråden, så er det et direkte spørgsmål, vil pigerne gerne opnå orgasme Det har intet med følelser, at gøre. Og ja 1/5 fordi ikke alle møder muliggør orgasme. Men mit klare svar, min stemme i forhold til hvad flertallet ønsker, som er det oprindelige spørgsmål, ja vil altid gerne ha orgasme. Men som jeg har også påpeger som er modsat din påstand “at vi er ligeglade”, nydelse er andet end orgasme. Jeg nyder også at give bj, jeg nyder den kropskontakt der er, berøringen. Og det samme gælder hudsult kunderne, nyder kys, berøring mm. Så vil jeg gerne nyde besøget, og flest muligt gange ha orgasme. Ja

Skrevet
SweettieDK skrev, for 29 minutter siden:

Det har intet med følelser, at gøre.

Det er paradoksalt, at du anklager mig for at bringe følelser på banen, når selve trådens fundament handler om netop det.

Trådstarter spørger direkte ind til mandens behov for at give nydelse og frygten for, at denne nydelse er devalueret, hvis den ikke er ægte. Hele grunden til, at man som sexarbejder ikke bare kan sige 'jeg vil hellere være fri', er jo netop, at kunden køber følelsen af at være ønsket og tiltrækkende.

Når du selv taler om 'hudsult' og 'venskabelige bånd', så beskriver du jo følelsesmæssige behov – ikke bare mekanisk fysik. Min pointe er blot, at i den her branche er de følelser (eller illusionen om dem) en vare, der er til salg. Lyst uden betaling er privat, lyst mod betaling er en professionel ydelse, der skal opretholde en markedsværdi, så produktet ikke devalueres.

Skrevet
Slowman skrev, den 5.3.2026 at 08:40:

Når man er sammen med en kvinde uden betaling er involveret må man gå udfra at at begge parter har lyst og at det er grunden til at man har sex. Så er det vel naturligt at begge gør en indsats for at begge får nydelse ud af det og orgasme.

Det kan jeg så afsløre i lige så høj grad er en romatisering.

Der er rigtig mange grunde til at mennesker dyrker sex og der er andre måder at betale på end kolde kontanter.

Rigtig meget af den "naturlige" sex foregår i svær fuldskab og mange kan nikke genkendende til at have fortrudt (især kvinder). Jeg taler jævnligt med mænd der har haft flere seksuelle møder, hvor de bagefter bare har ligget og ventet på at hun faldt i søvn, så de kunne liste af, fordi de i bund og grund bare var liderlige og slet ikke interesseret i hende.

Men selv når der er tiltrækning er det ingen garanti for kemi og kompatibilitet og for rigtig mange mænd står udløsningen i vejen for at de kan tilfredsstille ordentligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.