Medaltrespekt 32 Skrevet mandag klokken 20:43 (edited) Er jeg den eneste herinde, der ikke bryder mig om at skrive en decideret dårlig anmeldelse, bare fordi man har haft en dårlig oplevelse? Medmindre oplevelsen har været direkte farlig eller helt usædvanlig dårlig, for eksempel hvis der er noget alvorligt galt så holder jeg mig som regel tilbage. Hvis det “bare” er indlevelsen, hygiejnen, stedet eller lignende, der ikke helt spiller, så har jeg svært ved at sætte mig ned og skrive noget negativt. Man skal huske på, at det faktisk er et menneske, man skriver om. Og det er en forretning, man kan være med til at påvirke. Forestil dig at have rejst hele vejen til Danmark for at tjene til dagen og vejen, og så rammer man en offday efter en lang og trættende dag. Det kan ske for os alle. Og så kan det virke lidt hårdt, hvis der bagefter ligger en dårlig anmeldelse, fordi man ikke lige var på toppen den dag. Jeg siger ikke, at der er noget forkert i at skrive en dårlig anmeldelse. De har også hjulpet mig med at undgå nogle knap så gode oplevelser gennem årene. Jeg har selv været med herinde i mange år og har mest fulgt med fra sidelinjen, og når jeg endelig har skrevet noget, har det oftest været for at give ros, hvor jeg mente, den var fortjent. Alligevel sidder jeg med en lidt blandet fornemmelse omkring det. Er jeg den eneste, der har det sådan? Redigeret mandag klokken 20:44 af Medaltrespekt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 529 Skrevet mandag klokken 21:00 Man kan godt være ordentlig selv om man ikke kan anbefale en GP. Beskriv oplevelsen i et pænt sprog. Det er det, vi gør herinde. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet mandag klokken 21:06 Da jeg forleden læste en anmeldelse af en kvinde, der savnede sit barn i hjemlandet, skar det mig i hjertet, at anmelderen alligevel valgte at høvle hende ned. Vi er nødt til at huske, at der er et menneske bag. Det er en hårfin balance. Selvom Nympho har sine kvaliteter, føles det ofte mere som en personlig erobring end en reel skildring af oplevelsen. Her synes jeg, at dette forum er langt bedre til at give et nuanceret billede. For mig er det vigtigste netop at fokusere på selve oplevelsen frem for at udstille kvinden som person. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 837 Skrevet mandag klokken 21:22 oros skrev, for 16 minutter siden: ikke kan anbefale en GP Man kan kun skrive, hvordan éns egen oplevelse har været med pigen. Alle mennesker er forskellige - og der er et begreb, der med et forholdsvist nyt ord kaldes "kemi". Så selv om gæst A har haft en dårlig oplevelse med pige B, er det ikke sikkert, at gæst C også vil få det - og derfor kan man ikke bare sige, at man ikke kan anbefale hende. Tænk, hvis en læser bare uden videre undlod at besøge en pige på baggrund af en sådan "ikke-anbefaling" og gik glip af en masse gode stunder... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 317 Skrevet mandag klokken 21:27 Det är väl ingen skillnad på att skriva om en bra eller en dålig upplevelse. När man haft en mindre bra upplevelse så måste man ju också få skriva om det också, men man behöver ju inte totalsåga personen bara för det. Om någon ger riktigt dålig service så ser jag inget fel med att man berättar det, speciellt om det är personer som mest verkar ute efter att blåsa en på pengar. T.ex om man avtalar en timme och sen försvinner personen iväg 15 minuter och tycker att "man är klar" efter en halvtimme, eller när man avtalar en sak, betalar för det och sen levereras det inte. Eller när dom helt plötsligt vill ha mer betalt för det man redan kommit överens om och betalt för. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 529 Skrevet mandag klokken 21:46 Citat Så selv om gæst A har haft en dårlig oplevelse med pige B, er det ikke sikkert, at gæst C også vil få det - og derfor kan man ikke bare sige, at man ikke kan anbefale hende. Det kan man da. Hvis du beskriver oplevelsen, beskriver du jo også, hvad der gik galt. Hvis kemien var dårlig, beskriver man det. Så det kan vi ikke blive enige om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 119 Skrevet mandag klokken 21:57 Jeg kan godt føle mig ramt, da jeg ikke er god til dårlige anmeldelser. Jeg arbejder dog på at kunne, hvis/når jeg oplever det igen. Jeg undlod en dårlig anmeldelse for et års tid siden. Jeg havde bestilt Lingam massage hos en med super gode anmeldelser. Det har hun også fået siden. For mit vedkommende var det dog det værste ever. Hun tog plastic handsker på til massage af pikken. Det var så usexet, at jeg ikke blev stiv. Hun indrømmede, at Lingam massage var nyt for hende og fjernede det som en service. Da hun fjernede det ville jeg ikke komme med en dårlig anmeldelse. Men også fordi så mange gav gode anmeldelser. Hun har dog senere sat Lingam på igen. Jeg kunne dog aldrig finde på at besøge hende igen. Måske burde jeg have givet en negativ anmeldelse. På en ordentlig måde … 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet mandag klokken 22:04 Medaltrespekt skrev, 1 time siden: Er jeg den eneste herinde, der ikke bryder mig om at skrive en decideret dårlig anmeldelse, bare fordi man har haft en dårlig oplevelse? … Man skal huske på, at det faktisk er et menneske, man skriver om. Og det er en forretning, man kan være med til at påvirke. Med undtagelse af, hvis pigen har forsøgt at bevidst har svindle, så er det langt nemmere at skrive en god anmeldelse end en mindre god. Det er værd at huske, at det som oftest er et besøg, vi anmelder. Ikke en person. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 428 Skrevet i går klokken 07:49 (edited) Jeg synes man skal skelne de dårlige oplevelser mellem om det er noget negativt pigen har gjort bevidst eller ubevidst. Lever hun ikke op til billeder, de ydelser der er betalt for, er sur osv. så synes jeg det er helt ok med dårlig anmeldelse er det noget hun ikke gør bevidst, f.eks. virker uengageret, så sæt tingene i perspektiv først. Er du en overvægtig storrygende mand på 68, uden styr på hygiejnen, der bestiller et blowjob (envejssex) sidst på dagen hos en 20 årig slank og lækker pige, så er det måske lidt oplagt at hun ikke er voldsomt engageret. Det vil ikke nødvendigvis være retvisende for gennemsnittet. I den ideelle verden sagde hun selvfølgelig fra, men ikke alle har muligheden - de kan være direkte tvunget, eller i en økonomisk situation hvor de ikke har andre muligheder. Og så er unge piger dårligere til at sige fra, lettere at manipulerer og bare lidt mere ustabil og urutineret pga alder. Men kommer til en dansk, frivillig over 30 år f.eks., som har alder og modenhed til at kunne sige fra, så kan du godt tillade dig at forvente mere. Redigeret i går klokken 07:50 af Pink Peach 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet for 21 timer siden Medaltrespekt skrev, for 22 timer siden: Man skal huske på, at det faktisk er et menneske, man skriver om. Og det er en forretning, man kan være med til at påvirke. Forestil dig at have rejst hele vejen til Danmark for at tjene til dagen og vejen, og så rammer man en offday efter en lang og trættende dag. Det kan ske for os alle. Og så kan det virke lidt hårdt, hvis der bagefter ligger en dårlig anmeldelse, fordi man ikke lige var på toppen den dag. Jeg siger ikke, at der er noget forkert i at skrive en dårlig anmeldelse. De har også hjulpet mig med at undgå nogle knap så gode oplevelser gennem årene. Jeg har selv været med herinde i mange år og har mest fulgt med fra sidelinjen, og når jeg endelig har skrevet noget, har det oftest været for at give ros, hvor jeg mente, den var fortjent. Alligevel sidder jeg med en lidt blandet fornemmelse omkring det. Er jeg den eneste, der har det sådan? Jeg synes ikke, der er noget i vejen med dårlige anmeldelser. Man bør selvfølgelig skrive det pænt og også skrive, hvorfor det var dårligt. Vi ser jo indimellem nogen, der blot poster "Rigtig dårlig oplevelse. Ikke et besøg værd" uden at give nogen grund. Det er efter min mening både useriøst og respektløst. Selvfølgelig er det et menneske, vi skriver om, og som har en forretning. Men går du til frisør, og frisøren laver noget lort, så er du da i din gode ret til at skrive, at det var en dårlig klipning. Glædespigerne yder også en service, og er den ikke god nok, så er man efter min mening også i sin gode ret til at skrive, at det var en dårlig knepning! Vi skal som læsere også altid være opmærksom på, at der naturligvis altid er to sider af en historie. Jeg tror tit, at vi vil opleve, at sexkøberen i sin anmeldelse får udlagt det, så det er glædespigens skyld, at det ikke var en god oplevelse. Glædespigen vil måske have en helt anden oplevelse af, hvorfor det ikke gik godt. Jeg har både lavet gode og dårlige anmeldelser. Jeg synes, at det er helt fair, at vi også beskriver vores dårlige oplevelser, hvis vi også beskriver, hvorfor vi oplevede det som dårligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5516 Skrevet for 16 timer siden ensomfyr skrev, for 4 timer siden: Jeg tror tit, at vi vil opleve, at sexkøberen i sin anmeldelse får udlagt det, så det er glædespigens skyld, at det ikke var en god oplevelse. Glædespigen vil måske have en helt anden oplevelse af, hvorfor det ikke gik godt. God pointe. Nogen gange kan man godt fornemme, at anmelderen nok bærer en god del af årsagen til det mindre gode besøg. I andre tilfælde virker anmeldelsen helt fair formuleret, indtil pigen melder sig og giver sin egen version af forløbet. Hvilket man jo godt kan følge, hvis hun føler, at anmeldelsen er helt uretfærdig. Til gengæld ser vi også af og til tråde køre helt af sporet og ende meget uskønt, når en pige med næb og kløer forsøger at forsvare sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet for 1 time siden Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden: God pointe. Nogen gange kan man godt fornemme, at anmelderen nok bærer en god del af årsagen til det mindre gode besøg. I andre tilfælde virker anmeldelsen helt fair formuleret, indtil pigen melder sig og giver sin egen version af forløbet. Hvilket man jo godt kan følge, hvis hun føler, at anmeldelsen er helt uretfærdig. Til gengæld ser vi også af og til tråde køre helt af sporet og ende meget uskønt, når en pige med næb og kløer forsøger at forsvare sig. Begge parter er jo farvet af deres syn på sagen. Havde der været en tredje person lokalet, som helt objektivt kunne have vurderet det hele, så ville det helt sikkert have været en tredje historie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg