Den uheldig pige 15 Skrevet 27. Januar Hej Jeg skriver, fordi jeg ærligt talt er lidt i tvivl og også en smule frustreret. Jeg har desværre oplevet en del useriøse mænd: mænd der booker aftaler og ikke dukker op, ikke melder afbud eller bare forsvinder. Det er både tidskrævende og virkelig demotiverende, og jeg ville ønske, at andre piger ikke skulle opleve det samme med de samme mænd. Derfor undrer jeg mig over én ting: Hvorfor findes der ikke mulighed for at anmelde eller anbefale mænd herinde, ligesom der findes anmeldelser af piger? Jeg efterspørger ikke udstilling eller drama, men en form for gensidig feedback, så vi kan passe bedre på hinanden og undgå gentagne dårlige oplevelser. Som det er nu, føles det lidt ensidigt. Er der en bestemt grund til, at den mulighed ikke findes? Og hvis ikke her kender nogen så andre sider eller lukkede grupper, hvor man kan dele erfaringer om useriøse mænd? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Neuken 41 Skrevet 27. Januar Det er i anmeldelser herinde ikke lovligt at identificere annoncørere privat, nævne deres private navn, telefon nummer eller adresse. Hvordan ville du anmelde useriøse kunder uden at overtræde de regler? Jeg kan ikke se en måde at efterkomme det du eftersøger uden at skabe netop udstilling eller i øvrigt bryde gældende GDPR lovgivning. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 335 Skrevet 27. Januar Din bedste mulighed er nok at netværke med dine kollegaer, og dele erfaringer om useriøse kunder bag om. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 624 Skrevet 27. Januar Jeg kan anbefale Nympho og til tider 180. På 180 skriv dog så neutralt som muligt, da det ikke er en decideret GP side. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den uheldig pige 15 Skrevet 27. Januar Candy Cane skrev, for 7 minutter siden: Jeg kan anbefale Nympho og til tider 180. På 180 skriv dog så neutralt som muligt, da det ikke er en decideret GP side. Hej Candy Cane Tak for dit svar og forslag. Det jeg egentlig efterspørger er lidt noget andet – nemlig om der findes et sted, hvor piger kan anmelde/anbefale mænd, ligesom den her side bliver brugt til anmeldelser af piger. Ikke offentligt med navne osv., men fx et sted hvor vi piger kan dele erfaringer privat, så de samme oplevelser med useriøse mænd ikke gentager sig. Hvis du kender sådan en side eller mulighed, må du meget gerne sige til. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 27. Januar @Den uheldig pige Det er det @Candy Cane hentyder til, når hun skriver Nympho. De har lukkede forummer/chat grupper eller hvad man vil kalde det. Har selv fået det vist af en GP. Tænker blot du skal række ud til pigerne her på siden. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den uheldig pige 15 Skrevet 27. Januar Den Anonyme skrev, for 3 minutter siden: @Den uheldig pige Det er det @Candy Cane hentyder til, når hun skriver Nympho. De har lukkede forummer/chat grupper eller hvad man vil kalde det. Har selv fået det vist af en GP. Tænker blot du skal række ud til pigerne her på siden. Super, tak for info nu er jeg med Tak! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
bull1977 151 Skrevet 27. Januar Kender et par stykker og de opretter dem der henvender sig i komtakter. Laver klovneansigt på de useriøse, så de ikke spilder tid på dem igen Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 56 Skrevet 27. Januar Er ikke overbevist om at trådstarter ikke har en bagtanke med sin forespørgsel. Vedkommende oprettede profilen sidste fredag, og lavede umiddelbart derefter et opslag, hvor en fyr blev hængt ud med billede. Tråden blev fjernet kort derefter. Del dette indlæg Link til indlæg
Milton Sandbeck 18 Skrevet 27. Januar Lyder ellers som en forretningside faktisk, måske igang Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 27. Januar Milton Sandbeck skrev, for 15 minutter siden: Lyder ellers som en forretningside faktisk, måske igang Vi mangler en dansk version af adultwork.com På adultwork.com sexsælgeren have annoncer, og købere kan også have profiler. Man kan anmelde begge veje. Aftaler kan også indgås via adultwork, så sexsælger er sikker på, at det et sexkøberen med de gode anmeldelser, som hun vitterlig indgår en aftale med. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Decent 5 Skrevet 27. Januar - Fordi andre mænd også skulle have chancen for at behandle jer ordenligt… Spøg til side.. der findes “strikke klubber” på FB, eksklusivt for kvinder, der vist både anmelder og udstiller mænd. Både utro og ved besøg andre steder. Men hvorfor overhovedet udstille andre? Dårlig kemi/oplevelser er meget individuelt, som man ofte kan læse.. Dog kan jeg sagtens følge dit behov for tryghed. Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 27. Januar Decent skrev, for 25 minutter siden: Men hvorfor overhovedet udstille andre? Dårlig kemi/oplevelser er meget individuelt, som man ofte kan læse.. Dog kan jeg sagtens følge dit behov for tryghed. Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at der desværre blandt os mænd findes nogle dumme svin, som ikke behandler glædespigerne ordentligt. Jeg kan godt forstå, hvis glædespigerne kunne ønske en form for forum, hvor de kunne tjekke om en mand var en af de "gode" eller en af dem, som man helst ikke vil møde. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Den uheldig pige 15 Skrevet 27. Januar ensomfyr skrev, for 9 minutter siden: Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at der desværre blandt os mænd findes nogle dumme svin, som ikke behandler glædespigerne ordentligt. Jeg kan godt forstå, hvis glædespigerne kunne ønske en form for forum, hvor de kunne tjekke om en mand var en af de "gode" eller en af dem, som man helst ikke vil møde. Ja, enig dejligt med en, der forstår. For mig handler det i høj grad om tryghed. Mine oplevelser er desværre ikke noget, jeg bare kan eller vil glemme, og dem ønsker jeg ikke, at andre piger også skal ende i. Det handler ikke om at udstille nogen, men om at passe på hinanden. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 258 Skrevet 27. Januar (edited) Den uheldig pige skrev, for 10 minutter siden: Ja, enig dejligt med en, der forstår. For mig handler det i høj grad om tryghed. Mine oplevelser er desværre ikke noget, jeg bare kan eller vil glemme, og dem ønsker jeg ikke, at andre piger også skal ende i. Det handler ikke om at udstille nogen, men om at passe på hinanden. Nu kender jeg ikke til hvad der er sket i den pågældende situation. men det virker som om det ikke bare er en der ikke er dukket op. du skriver selv længere inde i tråden, at det handler om tryghed, og det har vel så ikke så meget med at blive brændt af at gøre. men hvis der er nogen der har overskredet dine regler, så er det vel i sidste ende en sag for politiet. Redigeret 27. Januar af frisk fyr Del dette indlæg Link til indlæg
Decent 5 Skrevet 27. Januar ensomfyr skrev, for 24 minutter siden: Jeg er ikke det mindste i tvivl om, at der desværre blandt os mænd findes nogle dumme svin, som ikke behandler glædespigerne ordentligt. Jeg kan godt forstå, hvis glædespigerne kunne ønske en form for forum, hvor de kunne tjekke om en mand var en af de "gode" eller en af dem, som man helst ikke vil møde. Absolut, men folk stiller op med “nye” identiteter, nick, nummer eller andet, bliver det svært at holde styr på.. Del dette indlæg Link til indlæg
Decent 5 Skrevet 27. Januar Den uheldig pige skrev, for 17 minutter siden: Ja, enig dejligt med en, der forstår. For mig handler det i høj grad om tryghed. Mine oplevelser er desværre ikke noget, jeg bare kan eller vil glemme, og dem ønsker jeg ikke, at andre piger også skal ende i. Det handler ikke om at udstille nogen, men om at passe på hinanden. Tryg og sikkerhed, bør altid være 1. prioritet Jeg bevæger mig i et andet segment, men forstår stadig din bekymring, en ting er at man ikke dukker op, øv. Tænker mere på andre måder kunder ikke er ordentlige over for jer.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 588 Skrevet 27. Januar Er det ikke bare at kører one strike or out? Hvis manden laver numre, blokere nummeret. Eller hvis han vitterligt vil prøve igen, må han ligge et depositum. Som flere nævner har nympho også en funktion hvis telefonnummeret er knyttet til profilen. Deres support team forsikrede mig om at der ikke fandtes lukkede grupper for kvinderne hvor der bliver delt navne, numre og screenshots på mændene. Men at du har mulighed for at slå de første 6 cifre op i telefonnummeret og evt lave et notat til andre kvinder, hvis der er tale om grov chikane, trusler eller personlig farlig adfærd. I podcasten Red Light med Sofie Brandvarm, fortæller hun om at hvis taletidskort kunder ikke var villig til at give en reference (billede af sygesikring, hvor han kunne holde over cpr nummeret eller ligne) når hun forsøgte at slå nummeret op, så var der bare ingen aftale. Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 472 Skrevet 27. Januar Decent skrev, for 57 minutter siden: Absolut, men folk stiller op med “nye” identiteter, nick, nummer eller andet, bliver det svært at holde styr på..s Det er jo derfor, at der mangler et site som adultwork.com, hvor både sexsælgere og sexkøbere kan have profiler, og hvor de kan lave anbefaler og give (vist) stjerner. Så kan glædespigerne vælge de mænd, der har mange stjerner. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Milton Sandbeck 18 Skrevet 27. Januar Decent skrev, for 2 timer siden: - Fordi andre mænd også skulle have chancen for at behandle jer ordenligt… Spøg til side.. der findes “strikke klubber” på FB, eksklusivt for kvinder, der vist både anmelder og udstiller mænd. Både utro og ved besøg andre steder. Men hvorfor overhovedet udstille andre? Dårlig kemi/oplevelser er meget individuelt, som man ofte kan læse.. Dog kan jeg sagtens følge dit behov for tryghed. Skriver du virkeligt som kommentar “hvorfor overhovedet udstille andre” ? Er det ikke det også dette forum gør, som du er en del af, vi kalder det bare “anmeldelser” ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Decent 5 Skrevet 28. Januar Milton Sandbeck skrev, for 6 timer siden: Skriver du virkeligt som kommentar “hvorfor overhovedet udstille andre” ? Er det ikke det også dette forum gør, som du er en del af, vi kalder det bare “anmeldelser” ? Ja, det gjorde jeg.. - og jo det er hvad der sker! - og jo jeg læser også livligt med, men kunne ikke selv finde på at skrive en bedømmelse. Jeg bruger det til at vælge til eller fra.. og som jeg skrev, er det et andet segment jeg kigger efter. Del dette indlæg Link til indlæg
Milton Sandbeck 18 Skrevet 28. Januar Decent skrev, for 5 timer siden: Ja, det gjorde jeg.. - og jo det er hvad der sker! - og jo jeg læser også livligt med, men kunne ikke selv finde på at skrive en bedømmelse. Jeg bruger det til at vælge til eller fra.. og som jeg skrev, er det et andet segment jeg kigger efter. Men bruger du andres bedømmelser, er du vel alligevel med til at støtte op om, at bedømme andre og på en vis måde “udstille” dem, jeg tænker ikke at det bliver mere “decent”, ikke at bidrage. Sex-arbejder er et service fag, og service er som meget andet, meget svingende, og nogle få gange op i det fantastiske, desværre rigtigt mange gange er servicen noget absolut rædselsfuldt, branchen er også fuld af scammers, derfor synes jeg det er rimeligt at der findes et forum, hvor folk kan guide hinanden lidt, ligesom restauranter og andet. Jeg tænker til gengæld også, at gæster kan være både vidunderlige, og gode tippere og meget meget andet, men også ubehagelige, måske usoignerede, truende osv, så for mig ville det være så fint, hvis et udsat erhverv kunne guide hinanden, på forskellig vis, og først og fremmest sige her er en høflig og ordentlig, respektfuld kunde, og modsat ham eller hende her, som er decideret nedladende eller aggressiv, eller anden form for ubehagelig, så os kunder kan tage os lidt sammen før vi går ud og “spiser”. Ville da også være dejligt, hvis man fik top-ratings, og når man bookede tid og blev checket ud, at der så bare kom et “YES !!!”. 2 Del dette indlæg Link til indlæg