Pink Peach 427 Skrevet 19. Januar for nylig var der en der skrev herinde, som havde det indtryk at mænd kun går til prostitueret hvis de ikke kan score. det er naturligvis ikke sådan det forholder sig. men det gjorde mig lidt nysgerrig på hvorfor i vælger at gå til prostituerede. er det et frækt sidespring, en lettere løsning, et bestemt kink der kan udleves eller noget helt andet? samtidig kan jeg også spørger kvinderne herinde hvorfor I har valgt at være GP? Udover pengene selvfølgelig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 19. Januar Kan jo starte ud med selv at svare jeg har altid været meget frigjort, haft meget høj sexlyst og kinky tendenser. Jeg synes det er vildt frækt at tage penge for det, og sindssygt bekræftende at mænd vil betale for at have sex med mig. Jeg får samtidig udlevet nogle af mine meget uartige lyster, og bliver brugt på den helt rigtige måde som tænder mig. efter et GB F.eks. føler jeg mig helt høj på oplevelsen. jeg synes det er vildt spændende at møde forskellige mennesker og lære dem at kende. De fleste af mine gæster bliver hurtigt faste gæster og derved lære man jo lidt om hinanden. jeg synes også det er pirrende ikke helt at vide hvad der dukker op når man har en ny 1:1 aftale. 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 587 Skrevet 19. Januar Det er bare nemmere. Drinks priserne i København på dates som ikke fører til hverken det ene eller andet, gør at det ofte bare er nemmere at smide 1000 kr+ og gå fra punkt a til b, uden nogen nærmere indsats. Og så har jeg også udlevet diverse kinks, dominans og mange typer kvinder. Det havde nok ikke lige kunne lade sig gøre uden at der var blevet betalt. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2940 Skrevet 19. Januar En stor del af mit voksne liv er levet som single , så besøger gp/thaimassage når hudsulten melder sig. De gange hvor jeg har været i forhold , har jeg holdt pause fra gp er og thaimassage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 970 Skrevet 19. Januar McLovin skrev, for 5 minutter siden: Det er bare nemmere. Drinks priserne i København på dates som ikke fører til hverken det ene eller andet, gør at det ofte bare er nemmere at smide 1000 kr+ og gå fra punkt a til b, uden nogen nærmere indsats. Det er også min mening. med en glædespige, så betaler man og får sex. Er man gift, så betaler man med støvsugning og 110 andre små ting inden man får "ikke i aften sket - jeg har hovedpine". det har jeg heldigvis aldrig oplevet hos en glædespige 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 213 Skrevet 19. Januar (edited) Det startede med min kone ikke længere ville have sex med mig. Det har så udviklet sig til jeg får udlevet mine kinks ved at besøge forskellige GP'er.. Tager også til udlandet på forskellige ture. De seneste par år har det været meget Thailand og Tyskland. Er i øvrigt meget enig med @McLovin Redigeret 19. Januar af Strandløven præcisering af gp besøg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1557 Skrevet 19. Januar Jeg er 68 år og gift. Min kone og jeg havde er godt og tilfredsstillende sex liv i 30 år indtil min kone blev meget syg. Vi var meget unge da vi blev kærester og jeg havde ikke sexuelle forhold med mere end 2 kvinder før hende og ingen efter vi blev “et par”. Så efter mere end 10 års cølibat tænkte at jeg havde lidt at indhente og da jeg ikke så godt kan indlede kæreste forhold begyndte jeg at besøge GP’er for 2-3 år siden. Der er dejligt, uforpligtende, befriende, tilfredsstillende, spændende og meget meget skønt. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pink Peach 427 Skrevet 19. Januar anmelder skrev, for 7 minutter siden: Det er også min mening. med en glædespige, så betaler man og får sex. Er man gift, så betaler man med støvsugning og 110 andre små ting inden man får "ikke i aften sket - jeg har hovedpine". det har jeg heldigvis aldrig oplevet hos en glædespige anmelder skrev, for 7 minutter siden: Det er også min mening. med en glædespige, så betaler man og får sex. Er man gift, så betaler man med støvsugning og 110 andre små ting inden man får "ikke i aften sket - jeg har hovedpine". det har jeg heldigvis aldrig oplevet hos en glædespige Nej bliver nok en dårlig forretning hvis en GP sætter dig til at støvsuge og får hovedpine 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 243 Skrevet 19. Januar ret enig skal man have et slav pip er tidshorisonten håbløs hvis man går via dating apps og score sider 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 311 Skrevet 19. Januar En kammerat beskriver det som avanceret onani. Når jeg er liderlig eller får lyst til et og andet anderledes, fx mega store bryster, BBW, en mørk, en latina med stor røv osv. Jeg trives godt i eget selskab, men elsker at være nøgen sammen med en kvinde. Fantasi og hudsult. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5513 Skrevet 19. Januar (edited) Pink Peach skrev, for 35 minutter siden: er det et frækt sidespring, en lettere løsning, et bestemt kink der kan udleves eller noget helt andet? Hvis man lige kan abstrahere fra nogle generaliserende kommentarer, finder du lidt tilkendegivelser i denne tråd: Redigeret 19. Januar af Den_glade_amatør 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 506 Skrevet 19. Januar (edited) Jeg er autoerotiker og alenemand, der indimellem besøger gp'er, da visse fantasier ikke kan udleves uden en partner. Redigeret 19. Januar af W.C. Fields 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 19. Januar “bliver nok en dårlig forretning hvis en GP sætter dig til at støvsuge og får hovedpine” Jeg tænker at nogle kan tænde på støvsugeren som led i en dom/sub oplevelse. Det med hovedpinen hører i så fald klart ind under en realistisk GFE oplevelse. L 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 19. Januar Jeg kan godt score. Jeg arbejder rigtig meget og har vænnet mig til at være alene efter mit seneste forhold. Der er skam interesse fra kvinderne —både jævnaldrende og en hel del yngre også på arbejdet. Jeg er bare blevet så gammel og erfaren, at jeg ved, hvilket roderi det kan medføre, hvis man begynder på den slags på jobbet. Jeg synes også, at det er mere reelt med en gp, medmindre man er blevet forelsket og føler man ikke kan leve uden hende. Med gp-en er der rene linjer. Det er dog meget sjældent jeg besøger de skønne damer. L 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 470 Skrevet 19. Januar Jeg besøgte første gang en glædespige for cirka 10 år siden. Dengang var jeg i et kompliceret forhold og trængte nok til at gøre noget for mig selv. En gang jeg var hjemmefra på kursus sad jeg og browsede annoncer, men turde ikke hoppe ud i det. Næste gang gjorde jeg. Samtidig var jeg dengang også midt i 40erne. Måske kan man sige at jeg var i en form for midtvejs krise. I hvert fald måtte jeg jo erkende at selvom jeg var midt i 40erne, så følte jeg mig jo 10-15 år yngre. Jeg kiggede stadig efter kvinder på 25 (og selvfølgelig også kvinder på 45 ) Så da jeg skulle vælge en glædespige den første gang så fandt jeg også en som var væsentlig yngre end mig. Tror hun var 28 eller så. Så mere end 15 år yngre end mig. At ligge og have sex med hende fik mig på mange måder til igen at følge mig rigtig 15-20 år yngre end jeg var. Og det har nok været årsagen for mig. Det får mig til at følge mig ung igen. Det bringer mig tilbage til den gang jeg selv var 28 år og lå og kneppede en 28 årig kvinde. Det er ikke så meget selve sexen og udløsningen, der er vigtig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 354 Skrevet 19. Januar Det er welness for mænd. 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 359 Skrevet 19. Januar Jeg orker pt. ikke besværet med dating og synes ikke det er så enkelt endda at få etableret et ordentligt 'veninde med fordele' forhold, selvom jeg har haft det. Så for mig handler det om berøring, nærvær og intimitet uden forpligtelser. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big thaifan 24 Skrevet 19. Januar Først og fremmest har jeg et par fetich, som min kone ikke deler. Jeg er så priviligeret at hun accepterer at jeg diskret udlever dem andre steder. Derudover syntes jeg det er dejligt ukompliceret når den rette kemi er til stede med GP. Vi er begge afklaret med hvad det handler om. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 65 Skrevet 19. Januar I visit GP”s to spoil myself. I have never had any issues meeting ladies and connecting with them, but the whole dating scene is just a hamster wheel of being weighed and measured all the time. When picking a girl up out on the town or at a party, it’s usually sloppy drunk sex, from one of the participants or both. The friends with benefits are friends with benefit because we trade of satisfying one another’s needs and kinks. With a GP I can make contact, ask for a selection of listed services and go and just relax and receive without feeling guilty. Now mind you, some of them get me riled up pretty good and I take an active participation, but usually I just go for B2B and CIM. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OutlawPete 47 Skrevet 19. Januar Min ekskone var ret overvægtig og tændte mig overhovedet ikke. For at få behovet dækket frekventerede jeg GP’er og det bliver jeg ved med indtil jeg finder den eneste ene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 1009 Skrevet 19. Januar Jeg besøger prostitueret, fordi, at jeg får udlevet nogle fantasier, som jeg normalt ikke kan med “almindelig” kvinder. Jeg stikker ikke pikken op i røven på hende og kommer hende i ansigtet på første date… Jeg vil alt det, som man normalt ikke kan. Jeg søger lige det der ekstra. Jeg ser det også som selvforkælelse. Jeg føler mig afkoblet, lettet og godt tilpas efter et besøg. Hele verdenen er bare et bedre sted, og den følelse kan hænge i flere uger efter et besøg. Men der er også nogle mere subtile årsager til, at jeg besøger glædespige, som jeg nok ikke ligger mærke til altid. “Jagten” på den rigtige glædespige igennem annoncer og eroguide. At stå og vente ude foran døren, og måske blive opdaget? At gå ud af døren og måske blive opdaget? Selve kommunikation frem og tilbage… der er mange grunde. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjerter konge 3 Skrevet 19. Januar Pink Peach skrev, for 5 timer siden: for nylig var der en der skrev herinde, som havde det indtryk at mænd kun går til prostitueret hvis de ikke kan score. Tja den fordom passer sgu nok på mig. Jeg ville gerne have et forhold eller one night stands men det er ikke lykkedes så jeg får dækket nogle af de behov hos glædespiger 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1009 Skrevet 19. Januar Fordi jeg synes det er frækt at møde forskellige piger, høj, lav, tynd, buttet, dansk, spansk, thai, afrikansk osv osv. Det er sjældent jeg besøger den samme pige mere en en gang, hvis jeg gør, så skulle det være rigtig godt første gang. For mig er der også en hvis spænding ved at tage kontakten, lave aftalen og endelig se hvem jeg møder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 567 Skrevet 20. Januar For at få noget mere fisse end hende derhjemme kan holde til at give mig. Det er for koldt til at køre med åbent soltag, så hun kan stå op i bilen. Fik jeg nok derhjemme, ville jeg aldrig gøre det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The jyde 16 Skrevet 20. Januar Jeg synes det er frækt at have sex med forskellige piger fra de forskellige steder. Jeg er en normal udsende dansk mand. Jeg vil ik have en chance hvis jeg skulle finde dem i byen som jeg gerne vil lege med. Nu hvor jeg har alle muligheder for at køre mit trip kan jeg ik lade vær hvis der er en flot pige med et par gode anmeldelser. Må indrømme jeg vil heller ik sidde som 85 årige og tænkte” hvorfor fanden kom du ik afsted.” 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg