Hop til indhold

Mail/telefon

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig eller er der ikke mange piger man kan komme i kontakt med på Mail?tænker måske der var flere kunder til pigerne ved denne mulighed.

Skrevet

Jeg selv indgår ikke aftaler med kunder via mail, men kun via SMS, da det giver en vis sikkerhed.
Skulle der opstå en uønsket situation, kan politiet opspore den pågældende person og dermed forhindre, at det sker igen.

Skrevet
AmmaRose skrev, for 22 minutter siden:

Jeg selv indgår ikke aftaler med kunder via mail, men kun via SMS, da det giver en vis sikkerhed.
Skulle der opstå en uønsket situation, kan politiet opspore den pågældende person og dermed forhindre, at det sker igen.

Tror du lever i en falsk tryghed .. der findes brug af taletidskort og burner telefoner og de kan ikke spores til nogen som helst .. mails derimod kan godt spores .. kræver mere at få kendelse til at spore en telefon hvis der bruges burner telefon. 

Skrevet
DHead skrev, for 38 minutter siden:

Er det bare mig eller er der ikke mange piger man kan komme i kontakt med på Mail?tænker måske der var flere kunder til pigerne ved denne mulighed.

Tvivler på folk bruger mail skal man have kontakt med en skal man jo ikke sidde og afvente en mail , eller de læser mailen , det er de færreste GP der sidder med pcen åben med Outlook / Gmail kørende i baggrunden imens de får besøg. E mail er oldschool .. 

Skrevet
DHead skrev, 1 time siden:

Det er meget nemmere for pigen at kommunikere via mobil. Enten opkald eller sms.

Da jeg for mere end en håndfuld år siden ville booke et af mine første besøg på en thaiklinik, gjorde jeg det via mail. Blandt andet med tanke på at bevare min anonymitet og ikke stikke for meget ud. Da jeg ankom til stedet, sagde mutter “Nå, så det er dig, der har booket via mail?”. Så allerede dengang var det usædvanligt.

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Tror du lever i en falsk tryghed .. der findes brug af taletidskort og burner telefoner og de kan ikke spores til nogen som helst .. mails derimod kan godt spores .. kræver mere at få kendelse til at spore en telefon hvis der bruges burner telefon. 

Tror mere du lever i en naiv verden, hvor du tror politiet ikke kan spore dig fordi du bruger taletidskort.

Der er vitterligt kun en måde at politiet ikke vil kunne finde ud af hvem du er med et taletidskort, og det er hvis du har købt det kontant for måneder siden. Brugt det 1-2 dage, og så smidt det væk igen. Samtidig skal det helst ikke have været aktiv hjemme på din egen adresse og slet ikke i nærheden af din egen telefon. Derudover vil jeg også mene det er nødvendigt at skifte telefonen ud ca lige så ofte, hvertfald hvis brurner telefonen er en smartphone. Og slet ikke eSim som er blevet nemt og populært at bruge.

Der har været massere af sager omkring bande kriminelle der er blevet dømt, fordi politiet har kunne se at et bandemedlems telefon hele tiden befandt sig samme sted som en ''burner telefon''. Hvis det skal virke, skal de skiftes ud med 1-2 dages mellemrum, og aldrig være i nærheden af ens egen telefon.

Om politiet så vil bruge de ressourcer på dette er så en helt anden snak, det kommer jo an på hvad der er sket.

At du bruger et taletidskort er for holde din indentitet skjult for kvinden du skriver til.

Og det med mails, det passer simpelthen ikke. Det afhænger meget af hvilken email udbyder du bruger og om man evt bruger en VPN. Men man kan meget nemt og hurtigt oprette en ny email adresse uden at give den mindste form for oplysninger om sig selv. Der findes endda sider der laver midlertidige emails, som sletter sig selv efter et givet tidsrum.

Skrevet
DHead skrev, for 2 timer siden:

Tænker ikke hverken mere eller mindre. Da jeg åbnede for sms skiftede stort set alle kunder til at skrive sms. Og flest nye kunder via sms. Meget få mails. Havde overvejet at lukke for mail. Men har den seneste tid haft et par sms fra hhv norske og svenske telefonnumre som jeg ikke svarer på, da mit abb kun har fri sms i dk og merpris til udlandske. Så holder mail muligheden åben. 

det er de færreste GP der sidder med pcen åben med Outlook / Gmail kørende i baggrunden imens de får besøg. E mail er oldschool .. 

Øh der findes apps til mail. Jeg kører alt på telefonen. Så mail behøver bestemt ikke være oldschool. 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 2 timer siden:

Tvivler på folk bruger mail skal man have kontakt med en skal man jo ikke sidde og afvente en mail , eller de læser mailen , det er de færreste GP der sidder med pcen åben med Outlook / Gmail kørende i baggrunden imens de får besøg. E mail er oldschool .. 

Om du bruger sms eller mail på en smartphone er da tomato tomato 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Tænker ikke hverken mere eller mindre. Da jeg åbnede for sms skiftede stort set alle kunder til at skrive sms. Og flest nye kunder via sms. Meget få mails. Havde overvejet at lukke for mail. Men har den seneste tid haft et par sms fra hhv norske og svenske telefonnumre som jeg ikke svarer på, da mit abb kun har fri sms i dk og merpris til udlandske. Så holder mail muligheden åben. 

Øh der findes apps til mail. Jeg kører alt på telefonen. Så mail behøver bestemt ikke være oldschool. 

I disse tilfælde er det old school du får ikke notifikationer på samme måde som hvis det er en sms besked

Skrevet

Jeg har 100 simkort liggende fra Lebera hver med 29 kr på disse bruges kun i min gamle telefon en dag så ryger de ud igen og ergo er deg umuligt at vide hvem jeg var hvis jeg skulle bruge de til noget kriminelt da imei nummer også er random hvergang fra min telefon når den logger på. Det kræver ikke noget andet end et usb kabel og rette software men hele pointen er også nogen vil have sms og tror det er mere betryggende men facts er det er det ikke. Er der ikke sket en forbrydelse vil politiet aldrig få en kendelse til at kunne tilgå ",måske scenarier". Der findes sim kloning som er mere udbredt i Danmark end folk tror og du kan ikke være sikker på personen har det nummer de ringer fra. 

Skrevet
SweettieDK skrev, for 1 time siden:

Du kunne også bare flytte over til Whats app med det nummer du bruger til dette det er gratis så udenlandske kan kontakte dig via Whats app 

Skrevet

Jeg har 100 simkort liggende fra Lebera hver med 29 kr på disse bruges kun i min gamle telefon en dag så ryger de ud igen og ergo er deg umuligt at vide hvem jeg var hvis jeg skulle bruge de til noget kriminelt da imei nummer også er random hvergang fra min telefon når den logger på. Det kræver ikke noget andet end et usb kabel og rette software men hele pointen er også nogen vil have sms og tror det er mere betryggende men facts er det er det ikke. Er der ikke sket en forbrydelse vil politiet aldrig få en kendelse til at kunne tilgå ",måske scenarier". Der findes sim kloning som er mere udbredt i Danmark end folk tror og du kan ikke være sikker på personen har det nummer de ringer fra. 

Der er jo så dem der kun laver aftaler med dig, hvis de kan slå dit nummer op i telefonbogen, dem kan du jo så bare ikke lave aftaler med.

tænker det er det AmmaRose hentyder til

Redigeret af Noob2025

Skrevet

Du kunne også bare flytte over til Whats app med det nummer du bruger til dette det er gratis så udenlandske kan kontakte dig via Whats app 

Niks vil ikke til at have 3 stedets holde styr på folk. Og til dit andet citat. Jo selvfølgelig får jeg notifikationer fra appen. Der står også tal på ikonet hvor mange mails. Plus telefon laver en lyd hvis den altså ikke er på lydløs. Som den jo er når jeg har besøg. Men tjekker begge steder hver gang der er tid til sekretær arbejde 

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

I disse tilfælde er det old school du får ikke notifikationer på samme måde som hvis det er en sms besked

Så er min tlf sq gået i stykker. Den giver ihvertfald en notifikation ved hver ny mail.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 1 time siden:

Jeg får nu uden problemer notifikationer på min telefon, når der kommer mails.

Skrevet

Hvis jeg ikke kan få et telefonnummer på personen, tager jeg slet ikke imod vedkommende. Via mail har jeg ingen mulighed for at screene en potentiel kunde, og jeg kender piger, der har lavet aftaler alene via mail, hvor det gik rigtig galt.

Jeg vil altid have muligheden for at sige kundens navn højt. Hvis kunden er i gang med noget, jeg ikke giver samtykke til, giver det ham et øjeblik til at overveje, om det han gør, virkelig er klogt.

Skrevet
KapowSti skrev, for 2 timer siden:

Så er min tlf sq gået i stykker. Den giver ihvertfald en notifikation ved hver ny mail.

Ja selvfølgelig giver den notifikation men det er de færreste mennesker jeg kender son har aktiveret det for mails fordi nail generelt ikke bruges til dette er ikke noget værre en mails der popper frem alt fra reklame mails osv derfor er det ikke være at spilde strøm på den skal kører push beskeder på ens telefon konstant fra mails. 

De fleste er heldigvis også ved at bruge WhatsApp efterhånden og med den nye funktion der kommer i Januar hvor man blot kan bruge et brugernavn til Whats app bliver det 10 gange lettere frem for et telefon nummer

Skrevet
SweettieDK skrev, for 2 timer siden:

Niks vil ikke til at have 3 stedets holde styr på folk. Og til dit andet citat. Jo selvfølgelig får jeg notifikationer fra appen. Der står også tal på ikonet hvor mange mails. Plus telefon laver en lyd hvis den altså ikke er på lydløs. Som den jo er når jeg har besøg. Men tjekker begge steder hver gang der er tid til sekretær arbejde 

Har hverken notifikationer på mail eller ikon hvor mange mails der er kommet. Unødvendig forstyrrelse i løbet af en dag. :D .. 

Skrevet
Noob2025 skrev, for 2 timer siden:

Der er jo så dem der kun laver aftaler med dig, hvis de kan slå dit nummer op i telefonbogen, dem kan du jo så bare ikke lave aftaler med.

tænker det er det AmmaRose hentyder til

Har aldrig haft problemer med det .. har aldrig haft mit nummer i telefon bogen er jo ikke dum at bruge mit rigtige nummer .. de kan jo bare bruge MobilePay til at finde ens fulde navn noget som jeg ikke mener hører til i forhold til diskretion de bruger falske navne så kan jeg også. 

Skrevet

Jeg synes det er meget godt, hvis man kan kontakte pigen  over mail.
Det er godt til længere besked'er.

Men desværre er det generelt, nu i Smartphone-æraen, at mange kun læser de to første linjer af en besked.
Det giver nogle gange lidt problemer, men mest i den pudsige ende.
Jeg skal bare sørge for at skrive 'kerne-meddelelsen' i første linje af en SMS ...

Hvis jeg booker en tid hos en pige på en klinik, skriver jeg nogle gange, hvis muligt, en mail til hende selv efter at have booket hos tele'en.
Det tager pigen godt imod .. det har den fordel, at hun dels ved hvem jeg er, dels kan sende mig en besked hvis hun aflyser .. 
Det har jeg oplevet en enkelt gang, jeg synes det er god service.

Jeg er generelt langt mest til PC, bl. a. på grund af problemer med synet .. 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 14 timer siden:

Ja selvfølgelig giver den notifikation men det er de færreste mennesker jeg kender son har aktiveret det for mails fordi nail generelt ikke bruges til dette er ikke noget værre en mails der popper frem alt fra reklame mails osv derfor er det ikke være at spilde strøm på den skal kører push beskeder på ens telefon konstant fra mails. 

De fleste er heldigvis også ved at bruge WhatsApp efterhånden og med den nye funktion der kommer i Januar hvor man blot kan bruge et brugernavn til Whats app bliver det 10 gange lettere frem for et telefon nummer

For det muligvis er de færreste du kender, gør ikke, at det nødvendigvis er standarden.

Skrevet
KapowSti skrev, for 4 timer siden:

For det muligvis er de færreste du kender, gør ikke, at det nødvendigvis er standarden.

Må være folk der arbejder på kontor der gør det så :D kald det arbejdskade

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.