Hop til indhold
Guest Pia Lindblad

Stort GangBang i Club 18 på Istedgade 2-4 maj

Recommended Posts

Og det er bestemt ikke første gang at du kaster dig ud i at unødigt hakke løs :smile:

Så måske er det ikke kun mig der skal have styr på mine følelser kære Fraiser

Desuden så havde jeg nu ment og skrevet nøjagtigt det samme, uanset hvem der havde deltaget.

Pia er næsten lige, kommet med en forklaring på hvad der egentlig er sket, hvilket vil sige at langt det meste der er blevet skrevet tidligere, er skrevet på et løst grundlag og uden nogen som helst viden om hvad der er sket.

Sagt på en anden måde, så bliver der hakket løs uden at nogen ved en skid, men der skal alligevel hakkes.

Det er sgu da barnligt og når hakkeriet oven i købet kommer fra folk der slet ikke havde planer om at deltage, så er det på det nærmeste direkte latterligt

 

Altså det med sygdom eller ikke? ....

 

Man skal sgu huske sin 'nødløgn'....meget apropos

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Jasmin

 

- godt du "pinder"  det lidt ud - og jeg er enig med dig, - det er ene og alene et ledelsesansvar ( "første side i enhver lærebog om organisationsteori - "lorten går altid opad - altid", - og org. teo. ved jeg sgu en del om ;) )

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

 

Moderne fleksible organisationer vækster og skaber innovation fra alle dele af organisationen.

 

De trives og alle medarbejdere føler ansvar.

 

Du skal vist have købt en ny bog om Organisationsteori i stedet for den gamle fra HD studierne i 80erne, mester ;-)

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Club 18 og GB

 

Kære alle som har deltaget på hver sin måde i denne tråd med indlæg/ kommentarer - ingen nævnt - ingen glemt ;) ;)  

 

Mit indlæg er som følger:

 

Jeg havde selv planlagt at komme i Club; 18 Men jeg havde absolut ingen planer om at deltage i GB, ej heller risikere være en unødig ikke betalende og ikke deltagende gæst i GB, og derfor var planen at møde op sådan 17,30 - 18,00, - og årsagen er ganske anden, nu "kender" jeg jo både Jasmin og Bly herinde i EG - og mit besøg var helt enkelt lige, - om muligt, - at sige hej til J & B :)  :) og ikke mere.

 

Det er også vigtigt i dette indlæg, at jeg intet dårligt har at sige om Jasmin & Bly + de andre pigers deltagelse/Club 18/det samlede personale/ejer.

 

Jeg er kommet på Istedgade siden 1968 og set hvordan Club 18 har været en del af det samlede SEX-Istedgade kvarter og her i 2014 hvor SEX-Istedgade efter min mening er reduceret til 5%, så synes jeg det er glædeligt at en ny ejer vil spendere alle disse penge - kreativitet - og indstillet på at tage risiko eller fortjeneste!!!!  - og jeg håber ved gud at Club 18 fremefter er genopstået for at blive. :)

 

Det genåbnede Club 18 skal altså også med sine aktiviteter herunder GB, lige have lov "til at lande på sine ben" - og finde de "rette hylder" - - og hvad synes ejeren egentlig er relevant for hans egen forretning - samt tage de "tæsk" - der forhåbentlig aldrig kommer. :)

 

Jeg kom selv kl 20,00 og GB var overstået og heller ingen J & B. Jeg snakkede lidt med Pia - med begge bartendere - ejerens søn, om hvordan det egentlig var gået, og meldingen var meget sammenstemmende det havde været lidt tyndt med gæsterne; men ellers OK - og desværre et par fuldrikkere ude fra gaden som havde det lidt svært med anstændig PLI.

Adspurgt om lørdages GB blev det oplyst, at ejeren havde aflyst, og søndagens GBét skæbne endnu var uvis.

 

Disse 2 oplysninger fik ved gud mig ikke til at drøne ind til PCérne og skrive om det på EG, - aldrig - aldrig - aaaaldrig - sådan noget kan jeg ikke finde på!!!!  hvis jeg gør det;- så er det ansvars pådragende for mig, og det samme gælder sgu for Jasmin og Bly og andre EG medlemmer, også ansvars pådragende.

 

For sæt nu at GB om lørdage alligevel blev til noget, og jeg havde aflyst på EG uden at informere ejeren, ja så er jeg ansvarlig for en handling, jeg ikke har orienteret ham om!!!!!!!!!  - og måske erstatningskrav, - (hvis vi skruer tiden tilbage til 1968 - så ku det da være en sådan handling dengang var blevet afregnet med en brækket arm i gips :evil:

 

Det er ene og alene ejeren der beslutter . hvad skal ske - det kan ikke siges tydeligt nok, og lad så være med at pukke på Jasmin/Bly7/Pia - begge bartendere m.m.

De har intet ansvar for noget som helst, ej heller meldepligt - det samme gælder "Nyder livet"  - intet ansvar og ingen pligt

 

Og betragt så lige Jasmin og Bly som værende med hjerte/blod/sjæl - som er så storsindet at de vil "lægge krop til" så I kan få lettet jeres tryk i et knald i et GB.

 

Jeg var der fra 20 - 02 og der var, synes jeg selv, - fyldt godt op med gæster - der var vel omkring en 8 10 piger + dem der kom fra gaden med kunder, så der var selvfølgelig en del låste døre i de små ”Krybberum” ;)

 

Mht. de aflyste GBér - det kan da være de kommer en anden gang.

 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

 

 

 

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Din forvarstale for dem du kender holder ikke. Hvis du ser helt objektivt på det. Pia har fungeret som talskvinde for stedet herinde, hun opretter en annonce for begivenheden, hun burde have aflyst det også herinde. Så kan man diskutere de andre piger, og om de skulle have skrevet noget men Pia burde og det kan en lang vidtløftig tale ikke lave om på. Hvis man mener man kan tale på vegne af stedet, reklamere for stedets arrangement men ikke kan aflyse det, det holder bare ikke under nogen omstændigheder, hvis man har et ønske om at blive betragtet seriøst.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din forvarstale for dem du kender holder ikke. Hvis du ser helt objektivt på det. Pia har fungeret som talskvinde for stedet herinde, hun opretter en annonce for begivenheden, hun burde have aflyst det også herinde. Så kan man diskutere de andre piger, og om de skulle have skrevet noget men Pia burde og det kan en lang vidtløftig tale ikke lave om på. Hvis man mener man kan tale på vegne af stedet, reklamere for stedets arrangement men ikke kan aflyse det, det holder bare ikke under nogen omstændigheder, hvis man har et ønske om at blive betragtet seriøst.

 

At du gider at blive ved :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At du gider at blive ved :-)

Det samme kan man sige om dig. Når en holder en sådan tale, skriver jeg min mening.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din forvarstale for dem du kender holder ikke. Hvis du ser helt objektivt på det. Pia har fungeret som talskvinde for stedet herinde, hun opretter en annonce for begivenheden, hun burde have aflyst det også herinde. Så kan man diskutere de andre piger, og om de skulle have skrevet noget men Pia burde og det kan en lang vidtløftig tale ikke lave om på. Hvis man mener man kan tale på vegne af stedet, reklamere for stedets arrangement men ikke kan aflyse det, det holder bare ikke under nogen omstændigheder, hvis man har et ønske om at blive betragtet seriøst.

 

Og hvem er du, som skal komme og diktere hvad folk skal gøre eller ikke gøre???

Og hvem er du, siden du så kategorisk skal beslutte for andre om stedet kan betragtes som seriøst.

Det må da i sidste ende være op til folk selv, hvad de mener om stedet og ikke dig der skal diktere hvad andre skal mene.

Vil da helt sikkert lige sige, at din mening, intet ændrer for mig og jeg uanset hvad du nu siger eller mener, har tænkt mig at besøge stedet alligevel.

Jeg har da så sandelig også tænkt mig at hilse på Pia og jeg har også tænkt mig at sige hej til Jasmin igen og tænker faktisk også på at hilse på Bly en dag, for hun virker rigtigt sød og dejlig.

Og det er skam selvom du ytrer, som du nu engang gør ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

skal vi nu ikke lade den her debat - om et ikke afholdt arrangement stoppe  - uden at NOGEN har fået det allersidste ord ?  

 

Det fører ingen vegne - og kun til at de ærede debattører kommer på kant med hinanden....

 

Erfaringen viser jo desværre at gravede grøfter tages med over i det næste emne

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og hvem er du, som skal komme og diktere hvad folk skal gøre eller ikke gøre???

Og hvem er du, siden du så kategorisk skal beslutte for andre om stedet kan betragtes som seriøst.

Det må da i sidste ende være op til folk selv, hvad de mener om stedet og ikke dig der skal diktere hvad andre skal mene.

Vil da helt sikkert lige sige, at din mening, intet ændrer for mig og jeg uanset hvad du nu siger eller mener, har tænkt mig at besøge stedet alligevel.

Jeg har da så sandelig også tænkt mig at hilse på Pia og jeg har også tænkt mig at sige hej til Jasmin igen og tænker faktisk også på at hilse på Bly en dag, for hun virker rigtigt sød og dejlig.

Og det er skam selvom du ytrer, som du nu engang gør ;-)

Jeg skriver min holdning, jeg mener at driver man et seriøst sted så aflyser man offentligt samme sted på nettet som man har reklameret for arrangementet og også på deres hjemmeside. Det mener flere herinde. Hvad du mener om den holdning lever jeg nok med også.

Jeg har stadig ret til at have min mening og give udtryk for den.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde faktisk tænkt mig at deltage fredag. Havde i forvejen lidt betænkeligheder i forhold til stedets placering og diskretion, men tænkte at det nok gik. Da jeg kommer derhen står der et stort skilt på gaden og reklamere med åben gangbang. det fik mig til at vende om og gå hjem igen, dr røg i hvert fald 1 kunde, måske flere. Kan være Club18, skal overveje det hvis der kommer et arr. igen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Toddy...du har vist kigget for dybt i flasken!

 

Du er styret af din pik, kammerat....du ville aldrig acceptere en lign. adfærd andre steder.

 

Forestil dig en lokomotivfører der bare parkerer toget og smutter....uden at annoncere noget over højttaleren.

 

Nej..for han har jo ikke truffet beslutningen...det har DSB, der jo har ansvaret!

 

Doh, mand!

 

Ridderne fylder for meget her efterhånden...det ender som Venuslogen!

 

Er sågar de samme personer.

 

Som da jeg for 15 år siden fik min profil slettet og en privat besked om at klappe kaje, fordi jeg i en tråd om pigernes alder og fusk og fakta havde fremhævet en bestemt pige fra Hvidovre, der på 12 år vist var 23!

 

Ja...men hende måtte man ikke skrive om....

 

I ved godt hvem jeg hentyder til....hun er her sgu også, og med sine paroler og kommandoer forsøger hun også at overtage styringen her.

 

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

well, åbenbart ikke.... suk

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...