Hop til indhold
Guest Pia Lindblad

Stort GangBang i Club 18 på Istedgade 2-4 maj

Recommended Posts

Annoncen under "Events" var fjernet allerede tidligt lørdag, så jeg var aldrig der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@spice

Annoncen var fjernet fra events allerede lørdag skriver du.

Hvis du følger denne tråd til toppen (tryk 'Forrige'), så er annoncen der stadig.

Eller mener du på Club 18's egen hjemmeside ?

Venligst

French

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok. Men lyder som om noget gik galt.

Er der nogen der ved, om det blev aflyst lø-sø og hvorfor?

Venligst

French

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme jeg har undret mig lidt over, der ikke kom nogen direkte stemningsrapporter  :-P

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det blev aflyst ja, det er temmelig meget op af bakke at have et GB uden aktivt deltagende mænd. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske i skulle have forenklet det hele lidt, og lyttet til hvad der blev skrevet herinde.

Tager hellere en 1/2 time med Jasmin til 1000.

Fremfor at skulle betale 700 og dele hende med en anden og føle at man skal skynde sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev aflyst ja, det er temmelig meget op af bakke at have et GB uden aktivt deltagende mænd. ;)

 

Døren var jo lukket, så de kunne nok ikke komme ind.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der var åbent fredag, logisk nok ikke de andre dage når nu jeg skriver at der blev aflyst. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Måske i skulle have forenklet det hele lidt, og lyttet til hvad der blev skrevet herinde.

Tager hellere en 1/2 time med Jasmin til 1000.

Fremfor at skulle betale 700 og dele hende med en anden og føle at man skal skynde sig.

Jamen, det er også rigtig fint. Så er det måske bare ikke GB du skal deltage i, tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var det ikke kun på døren at det stod, så der er måske mange der er gået forgæves

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke med det setup i har der.

Og er åbenbart ikke den eneste der blev väk af den grund.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var åbent fredag, logisk nok ikke de andre dage når nu jeg skriver at der blev aflyst. ;)

 

Hallo, hvordan kunne I på forhånd vide at der ikke kom mænd, der ville deltage, når I havde aflyst og låst døren?

 

Dæleme godt jeg ikke tog turen til Kbh. bookede hotelværelse mv. for at komme til en lukket dør.

 

Syntes ellers konceptet var rigtig sjovt og spændende, men jeg ville jo ligesom andre herinde, gerne se det lidt an først og havde glædet mig til at læse anmeldelserne.

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hallo, hvordan kunne I på forhånd vide at der ikke kom mænd, der ville deltage, når I havde aflyst og låst døren?

Dæleme godt jeg ikke tog turen til Kbh. bookede hotelværelse mv. for at komme til en lukket dør.

Syntes ellers konceptet var rigtig sjovt og spændende, men jeg ville jo ligesom andre herinde, gerne se det lidt an først.

Det gavner ikke troværdigheden at man arrangerer et GB fredag og lørdag og så låser døren lørdag og aflyser fordi der ikke kom nok kunder fredag. Så skulle man fra starten havde skrevet at fredag var en slags føler og blev det en succes, kom der også noget om lørdagen og at det så i givet fald blev annonceret på hjemmesiden. Så undgik man at folk gik forgæves eller blev skuffet som Sejanus. Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det er også rigtig fint. Så er det måske bare ikke GB du skal deltage i, tænker jeg.

Det er sgu for amatøragtigtig.

Nytænkning eller selvstændig tænkning er der åbenbart ingen af!

Måske den altid så velargumenterede og altid argumenterende Jasmin burde komme lidt på banen nu?

Og dét svar du giver der, Bly, viser jo blot, du ingen interesse har i at imødekomme kunderne....og det går jo i sidste ende altid ud over den erhvervsdrivende, der ønsker at sælge en service eller vare.

Jeres indtjening udeblev og I spildte tiden, hvor I i stedet kunne have lavet penge i jeres alm. setup.

Måske en god idé at fornemme markedets efterspørgsel først og lytte lidt på 'vandrørene' i stedet for at tromle igennem.

At I så bare aflyser UDEN at skrive det her, hvor I alle ellers kommenterer lystigt i alle tråde, er sgu manglende respekt for jeres kunder!

Den cash-cow krævede tilsyneladende mere!

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må desværre have det tilgode til næste gang ss

 

På Sejanus besked og på Blys beskeder synes jeg at forstå at det blevet aflyst fredag på et tidspunkt. 

Meget underligt at Pia Lindblad ikke fandt anledning til at opdatere tråden her med at denne event var aflyst hvad angik lørdag og søndag. Det var Pia Lindblad der havde slået eventet stort op her.

Ærgeligt for jer piger at spilde fredag i klubben uden kunder. Mega surt for de Eroguide brugere der dukkede op lørdag og søndag til en låst dør.

Så det ligner ikke en gentagelse da både Pia, piger og kunder havde en dårlig oplevelse.

 

Al begyndelse er svær :-P

Redigeret af oxen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja man kunne have skrevet det her også, da der skulle reklameres for det, var der ingen problemer med at finde skrivepennen.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kunne nemt gøres bedre rent kommunikativt ... når man - ikke forsømmer nogen lejlighed til at slå på tromme for arrangementet på Nettet - bør man også (som absolut minimum) aflyse på Nettet.

 

Det skal selvfølgelig ikke i første omgang lastes de piger der skulle have være in action hvis det er Club18 vælger at aflyse  - men da de jo også selv også selv var en del af markedsføringen -og AKTIVE herinde - så havde det nok været en mega god ide hvis man havde meldt ud, ikke alle slentrer jo ned af Istedgade efter morgenbrød og ser beskeden på døren.

 

Det ville have været en åbenlys god ide - uanset hvem og hvorfor der blev aflyst .... og det havde taget 5 minutter - og kunne gøres vis iphone/ipad/alle-mulige

platforme

 

Jeg ville være NOGET indebrændt hvis jeg havde konstrueret en forklaring og var kørt fra Næstved/Hillerød eller for den sags skyld Jylland - for at deltage.

 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg vil aldrig deltage i noget i den klub når det er sådan de behandler kunder

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja jeg vil aldrig deltage i noget i den klub når det er sådan de behandler kunder

Og da der jo, som mange gange fastslået af særligt pigerne, IKKE er tale om et ansættelsesforhold, så falder ansvaret tilbage på Jasmin og Bly, der har optrådt talentløst og uden respekt her.

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Jeg skulle ind og lure lidt forleden dag. Blev også helt forvrret over måden priserne var skrevet. Og ikke mindst måden det hele skulle fungere på. Men nu har jeg så heller ikke nogen erfaring med GB. Har læst at Valhalla her i jylland har kørt GB med stor succes. Der tog de en fast pris pr kunde. Tror det er mere overskueligt for kunden med en fast pris. :)

På den igen tøser. Smiler :) I

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle ind og lure lidt forleden dag. Blev også helt forvrret over måden priserne var skrevet. Og ikke mindst måden det hele skulle fungere på. Men nu har jeg så heller ikke nogen erfaring med GB. Har læst at Valhalla her i jylland har kørt GB med stor succes. Der tog de en fast pris pr kunde. Tror det er mere overskueligt for kunden med en fast pris. :)

På den igen tøser. Smiler :) I

Selvfølgelig....selvom ideen med 'pris pr.gummi' også burde kunne fungere....har Anal Nonni jo praktiseret længe!

Men klart et offentligt gangbang for reelt åbne døre i en af byens mest trafikerede og socialt belastede gader er no-go for mange diskrete mænd.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig ingen andre fra eroguide end mig der rent faktisk mødte op på gangbang dagene i club 18??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig ingen andre fra eroguide end mig der rent faktisk mødte op på gangbang dagene i club 18??

 

Der kan have været flere end dig der. Alle Club 18 besøgende er måske ikke aktive på EG.

Som jeg skrev tidligere så jeg at annoncen på Club 18's hjemmeside var fjernet. jeg tog for givet det var aflyst. Og det var heldig, jeg ikke tog til København den dagen.

Men de involverede personer kunne godt have skrevet tydeligt både her EG og på Club 18's hjemmeside, at det var aflyst. Det ville ikke være særlig rart at ofre en dag og penge på det og først ved indgangen vide, at det var blevet aflyst. . . :sad:

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...