Hop til indhold
Guest Pia Lindblad

Stort GangBang i Club 18 på Istedgade 2-4 maj

Recommended Posts

Guest Pia Lindblad

GB hele weekenden i Club 18 på Istedgade

 

Fra fredag d 2 maj slår club 18 dørene op til det første af forhåbentlig mange vellykkede weekend-gangbangs. Vi byder alle friske fyre velkommen - bare i har lyst til at gå til den og og virkelig give vores deltagende piger en grundig omgang    :)

 

Fredag 12-18 : Jasmin og Bly

Lørdag 12-18 : Bly og Niko

Søndag 12-20 : Niko og Jasmin

 

FREDAG

 

Fredag kan i møde Bly og Jasmin som i kender herindefra... til de af jer der ikke kender Jasmin, så kan i læse om hende HER og hun håber en masse af jer har lyst til at komme og udnytte alle 3 huller grundigt.

Jasmin er en rigtig vildkat på 177 cm, 77 kg og verdens frækkeste glimt i øjet  :)

Jasmin tilbyder dansk fransk og græsk til alle liderlige fyre og hun elsker GB og mange fyre på en gang, så der vil være rig lejlighed til at gå til den i flere omgange  :)

 

9052ee2fb628d480.40268603.jpg

 

 

Bly er en dejlig dansk erotisk buttet 22 årig pige på 162 cm og 75 kg med det sødeste smil en dejlig feminin krop der nyder sex i stor stil. 

 

Hvis du ikke kender Bly i forvejen kan du læse en masse om Bly HER

 

11825_500.jpg?=Jcrc

 

Bly tilbyder dansk/fransk til alle de dejlige gæster der har lyst til en uforglemmelig oplevelse :)

 

 

LØRDAG

 

Lørdag kan i møde Niko - en skøn norsk pige på 42 der er lige så vild med gangbang. Hun er en smuk smuk lille nips på bare 152 cm og 47 kg, så hun er lige til at lege med.

 

Klik for stort billede af Niko

 

Niko tilbyder dansk/fransk 

 

I kan også møde Bly lørdag til masser af lækker dansk/franske oplevelser :)

 

SØNDAG

 

Søndag går Jasmin og Niko sammen og leger begge to hele dagen - der er noget for en hver smag.

 

 

PRISER 

 

Indgang koster 100 kr og alle deltagere får tildelt et håndklæde og mulighed for bad og omklædning og vi åbner saunaen 

 

Deltagelse i Gangbanget er lidt anderledes end vanligt. Du betaler kun alt efter hvor meget du har lyst til at deltage - dvs pr omgang du knepper en af pigerne. Afregning for deltagelse og udlevering af kondomer sker via pigernes hjælpere så der er styr på logistikken - i skal bare møde op med lyst til masser af fræk sex. 

 

Deltagelse i Gangbanget har følgende priser pr gang du har lyst til at give en af pigerne en grundig omgang. Der er ingen tidsbegrænsning på hvor længe du må kigge på, hvis du har lyst til at deltage 2 eller flere gange eller prøve begge pigerne med en pause i mellem. 

 

500 kr - En omgang dansk/fransk med enten Jasmin eller Niko eller Bly

 

700 kr - En omgang dansk/fransk/græsk med Jasmin (kun fredag og søndag)

 

Da klubben støttes med kondomer fra kommunen som bruges til eventet, så gives der på gangbangs i klub regi ikke super/mega/øko fransk!!

 

 

Vi glæder os meget til at se alle jer frisk fyre til en herlig weekenden i sexens tegn med 3 vildt friske piger der virkelig glæder sig til at i kommer  :)

Redigeret af Administrator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jo ikke noget med gangbang at gøre.

Hvor lang tid får man for 700 med Jasmin?

Skal jeg have penge med i sengen, hvis jeg vil have blow af den ene og sex af den anden?

Lyder lidt rodet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jo ikke noget med gangbang at gøre.

Hvor lang tid får man for 700 med Jasmin?

Skal jeg have penge med i sengen, hvis jeg vil have blow af den ene og sex af den anden?

Lyder lidt rodet

 

Tror du skal tolke det som

 

kr. 100 i indgang herefter;

 

 - Fredag 12-18  Bly og Jasmin 500,00 (700,00 hvis du vil have Jasmin i no 2)

 - Lørdag 12-18 Bly og Niko, kr. 500,00

 - Søndag 12-20 Jasmin og Niko 500,00 (700,00 hvis du vil have Jasmin i no 2)

 

det kan være jeg tager fejl, men udledt af 1 tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kanon godt initiativ - bravo!!

 

... Men ja, der mangler lige lidt afklaring af, hvordan priserne skal forstås. Jeg savner også info om, hvilke typer fransk, pigerne giver. Bly plejer vist at give øko-fransk, men det gør Jasmin ikke - hvordan er det til GB? Og hvad med fransk den anden vej?

 

Vi ses derinde! :-P

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon godt initiativ - bravo!!

 

... Men ja, der mangler lige lidt afklaring af, hvordan priserne skal forstås. 

 

Synes ellers det er meget enkelt og godt forklaret:

 

Deltagelse i Gangbanget har følgende priser pr gang du har lyst til at give en af pigerne en grundig omgang. Der er ingen tidsbegrænsning på hvor længe du må kigge på hvis du har lyst til at deltage 2 gange eller prøve begge pigerne om søndagen.

500 kr - Dansk fransk med enten Jasmin eller Niko eller Bly

700 kr - Dansk/fransk/græsk med Jasmin

 

Det er dog et lidt anderledes koncept end vi ellers er vant til (En deltagerpris og så må man knalde ligesåmeget, som man kan i løbet af f.eks kun 2 timer) - og det er nok det der skaber forvirring. 

 

Men jeg synes det er et udmærket koncept - tror det måske kan være Jasmin der har udtænkt det :idea: . Kan man kun klare 1 runde, skal man kun betale for 1 og kan man klare 4 runder i løbet af hele eftermiddaggen - ja så betaler man for 4 - et meget enkelt og retfærdigt princip, som selv Rejse ikke kunne have regnet bedre ud  :)

 

Det er vist godt man har truffet andre aftaler - ellers kunne det blive en dyr weekend  ;)

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også tænkt mig at deltage. om ikke andet så for at få gang i Gate 18, som jeg synes har nogen fede lokaliteter. Jeg er også lidt forvirret over pris udregningen. Men det må jeg jo finde ud af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super initiativ fra 'Gate 18' :-)

Det med afregningen - hvordan og hvor meget - lyder ligetil i mine ører.

Dog savnes svar på økofransk eller ej.

Og hvor meget tid man har pr. tur.

Men igen: super initiativ.

Vi ses derinde :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super initiativ fra 'Gate 18' :smile:

Det med afregningen - hvordan og hvor meget - lyder ligetil i mine ører.

Dog savnes svar på økofransk eller ej.

Og hvor meget tid man har pr. tur.

Men igen: super initiativ.

Vi ses derinde :smile:

Venligst

French

 

der gives ikke øko fransk hos nogen af pigerne :)

 

og der er ikke sat tid af per deltager... det er efter princippet "en omgang" :)  Du køber kondomet du skal bruge af en af pigens hjælpere... og når du har kigget på og det er din tur eller der er plads til en ny deltager - så får du plads på/i sengen. Der er som udgangspunkt 2 deltagere om pigen af gangen, men det er op til pigen om der må komme flere op i sengen. 

 

Så startes der ud med de franske fornøjelser der efterfølges af frække danske (eller for mit vedkommende også græske) fornøjelser når der er ledigt i den modsatte ende :)

 

det er naturligvis tænkt som "cocktails" hvor pigen har gang i 2 fyre af gangen og hvis der er mange rundt om er det jo dårlig stil at "spærre pladsen" i evigheder *gg* men vi har med vilje ikke villet stresse noget ved at sætte tid på...  så du har til du har fået en fræk happy ending der giver dig et stort smil på  :)  Det skal jo både være sjovt at se på og være med i :)

 

og jeg GLÆDER mig!!! :)

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

 

Det er jo annonceret som et  citat "stort gangbang" og i  den forbindelse har jeg et enkelt spørgsmål

 

Der er et rum helt nede i hjørnet allerbagerst efter det store rygerum med en dobbelt seng, så er der det jeg kalder massagerummet og det rum der i starten var en biograf, hvor der vist er en seng og en slags chaiselong.

Med mindre der er bygget om, er ingen af de rum specielt store. Så enten fylder man op med folk der vil gangbange og så kan ingen tilskuere se noget, eller også presser man en masse mennesker ind i et rum så det ligner noget fra en Marx brothers film

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg synes det er et udmærket koncept - tror det måske kan være Jasmin der har udtænkt det :idea: . Kan man kun klare 1 runde, skal man kun betale for 1 og kan man klare 4 runder i løbet af hele eftermiddaggen - ja så betaler man for 4 - et meget enkelt og retfærdigt princip, som selv Rejse ikke kunne have regnet bedre ud  :)

 

Det er vist godt man har truffet andre aftaler - ellers kunne det blive en dyr weekend  ;)

jeg kom nu bare ind fra højre da jeg så at klub 18 havde arrangeret GB og spurgte om jeg måtte være med og det måtte jeg gerne :)

men du har ret - det er retfærdigt - både for pigerne der får udbytte alt efter hvor mange de har leget med og mændene der ikke skal betale 1500-2000 kr for 2-3-4 timers deltagelse hvis de kun har været med en enkelt gang :)

på den måde er det dyrere for dem der kan rigtig mange gange og er rigtig meget med og billigere for dem der bare nyder showet efter en enkelt runde eller 2 :)

Men det er Pia der står bag GBet og forretningsmodellen - jeg er bare deltager :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kom nu bare ind fra højre da jeg så at klub 18 havde arrangeret GB og spurgte om jeg måtte være med og det måtte jeg gerne :)

men du har ret - det er retfærdigt - både for pigerne der får udbytte alt efter hvor mange de har leget med og mændene der ikke skal betale 1500-2000 kr for 2-3-4 timers deltagelse hvis de kun har været med en enkelt gang :)

på den måde er det dyrere for dem der kan rigtig mange gange og er rigtig meget med og billigere for dem der bare nyder showet efter en enkelt runde eller 2 :)

Men det er Pia der står bag GBet og forretningsmodellen - jeg er bare deltager :)

 

Jeg synes det er et godt koncept - man kan jo starte med at betale for en tur og se (og føle) hvordan det er, kigge lidt på og evt. få lyst til en tur mere. Har man betalt xx antal kr. for 2 timer, vil man evt. forsøge endnu en tur, inden de 2 timer er gået - og det kan jo nemt blive en halvslatten omgang, hvor der er kamp om at komme til patterne, inden tiden er udløbet, som ikke er til glæde for nogen af parterne.

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et superkoncept som jeg ønsker stort held og lykke med. Kan desværre ikke deltage denne weekend, men vil helt klart sætte det i kalenderen til en anden gang. Jeg håber på nogle gode beretninger fra seancen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lidt svært ved at gennemskue prispolitikken, men er alligevel ret sikker på, at jeg, med Jasmins røv struttende indbydende i vejret der i timevis, ret hurtigt ville være ruineret!

 

Godt, man bor i Jylland... ;)

 

Vh. Sidespringeren

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker på om det er en lukket event, eller der er fri adgang fra gaden formedelst 100 kr.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker på om det er en lukket event, eller der er fri adgang fra gaden formedelst 100 kr.

Venligst

French

 

fri adgang... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryder mig egentlig ikke om, at alle og enhver - herunder fuldebøtter, kollegaer og naboer - mod at betale 100 kr. kan komme ind og være tilskuer til et gangbang, uden at de selv behøver deltage.

Kunne ønske mig en form for sortering. Enten i form af højere pris eller et lukket arrangement.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryder mig egentlig ikke om, at alle og enhver - herunder fuldebøtter, kollegaer og naboer - mod at betale 100 kr. kan komme ind og være tilskuer til et gangbang, uden at de selv behøver deltage.

Kunne ønske mig en form for sortering. Enten i form af højere pris eller et lukket arrangement.

 

 

Det er godt iagttaget.

 

Er enig!

 

Som jeg anførte i denne tråd: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> burde man i det mindste dele stedet op i to!

 

Kan jo for så vidt også være fristende for dem 'udenfor for forhænget' at købe sig adgang, når de har hørt lydene fra rummene!

 

/S

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

fri adgang... :)

 

 

Men Jasmin ....er du cool med, at alle fra gaden kan betale kr. 100 og så se dig i 'liveshow'??

 

Og nyde en kop øl til....

 

I øvrigt er sexshows mod betaling ikke tilladt i DK......hmm...

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frenchlover - jamen den slags arrangementer er der jo en del af i forvejen. Det her er så et andet setip, og dem som kan lude det kan deltage, og dem som ikke kan kan jo bare benytte sig af nogle af de andre tilbud i markedet.

Det er da fint at der prøves nogle andre formatter af end de gængse i branchen...

Ikke alle har jo samme prægerencer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Frenchlover - jamen den slags arrangementer er der jo en del af i forvejen. Det her er så et andet setip, og dem som kan lude det kan deltage, og dem som ikke kan kan jo bare benytte sig af nogle af de andre tilbud i markedet.

Det er da fint at der prøves nogle andre formatter af end de gængse i branchen...

Ikke alle har jo samme prægerencer

Monte skat, er du fuld? :O

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Bryder mig egentlig ikke om, at alle og enhver - herunder fuldebøtter, kollegaer og naboer - mod at betale 100 kr. kan komme ind og være tilskuer til et gangbang, uden at de selv behøver deltage.

Kunne ønske mig en form for sortering. Enten i form af højere pris eller et lukket arrangement.

 

Alle kan komme men fuldebøtter og lign kommer ikke indss...Men tænk sådan kollegar naboer kommer af samme grund som dig knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Men Jasmin ....er du cool med, at alle fra gaden kan betale kr. 100 og så se dig i 'liveshow'??

 

Og nyde en kop øl til....

 

I øvrigt er sexshows mod betaling ikke tilladt i DK......hmm...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...