Hop til indhold
Guest Pia Lindblad

Stort GangBang i Club 18 på Istedgade 2-4 maj

Recommended Posts

Guest Hortlak

Hvis der dukker en op med tisgult hår op, så ved du hvem jeg er ;)

Satans! Har glemt alt omkring det med forhuden!

Prøver lige at finde på noget smart, som kan ligne forhud og sættes fast på penis.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kunne næsten få lov til at besøge mig, så sjov som du er. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hortlak

Det kan vi godt aftale :)

Jeg koster 50,- for en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan vi sige 25 kr? Har ikke så meget at rutte med for tiden. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi sige 25 kr? Har ikke så meget at rutte med for tiden. ;)

 

Underbyder lige, 12.50 kr* skal du af med for at besøge mig, Bly.

 

*Sushi og spabad ike inkliuderet. Gebyr på 487.50. såfremt sushi eller spabad ønskes-

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hortlak

Kun fordi det er dig så, og vejret er så godt, at jeg er i godt humør ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Hvis folk gider kigge på ens blegfede røv, så skal de da næsten have lov til det. :P

Jeg gider godt men er forhindret da jeg skal ud og fotografere motorsport og familie i weekenden.

Surt for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bryder mig egentlig ikke om, at alle og enhver - herunder fuldebøtter, kollegaer og naboer - mod at betale 100 kr. kan komme ind og være tilskuer til et gangbang, uden at de selv behøver deltage.

Kunne ønske mig en form for sortering. Enten i form af højere pris eller et lukket arrangement.

Man kunne også blive væk hvis konceptet ikke passer...!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

det vil nok desværre ikke hjælpe :) men point for forsøget 

 

jeg kan kun svare for mig selv da jeg ikke ved med Bly og Niko - men jeg modtager kun etnisk danske mænd - nøjagtig som når jeg leger privat :)

 

Kommer ni att ha ett språktest?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis ikke man var træt, så blev man det da af at læse denne tråd. Zzz ;)

Jeg kan kun give Bly ret....... Nu er der nogen mennesker der udviser lidt initiativ til et (måske) lidt anderledes gb/arrangement.

Straks skal mange kritisere konstruktivt som ukonstruktivt. På denne måde risikerer vi at alle nye og måske lidt anderledes initiativer bliver skrinlagt laaaang tid inden de bliver ført ud i livet.

Hvis man ikke kan lide konceptet i Club 18 så bliv væk, hvis man ikke kan forstå konceptet så spørg og godtag svaret i stedet for at vade rundt i ordforviklinger, petitesser og ligegyldige detaljer.

Håber at arrangørerne får nogen rigtig vellykkede dage og at deltagere får et fedt billigt arrangement med gode oplevelser.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

For sat'n da tøser - før der, som Reteph siger, bli'r lagt dæmper på herlighederne før de overhovedet er gået af stablen, tillad mig at pointere:

SUPER LÆKKERT OG FEDT EVENT I HAR PLANLAGT! :mrgreen:

GLÆDER MIG SOM ET BARN FØR JUL, TIL AT HYGGE MED I SKØNNE FRUENTIMMERE! B)

 

Håber i er klar på pik i lange baner, for jeg har på fornemmeren at i kommer til at vakle sjovt ud af Club 18 når dagen går på hæld! :twisted:

 

 

At i alle tre har været på min "to-do" liste i et par år nu, gør bare spændingen fra min side endnu højere - undskyld en ung buk hvis han måske bliver lidt befippet omkring jer ;)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at blive en sand fornøjelse at deltage i dette setup fredag men et spørgsmål herfra er dog mere henvendt til selve club18 - er der mulighed for at smide en kuffert et sted i klubben, jeg skal være i lufthavnen kl 16 ? Ellers god fornøjelse til jer der deltager :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ønsker en super fræk, våd og saftig dag til jer alle sf. Uuuhhaaa gb er sgu en fræk ting... Giv den gaz og så glæder jeg mig til at læse om det hele. Mange knus fra gb fan Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

For pokker da Line, så kik da forbi, og se om ikke der er et eller andet, der kan friste :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder til at blive en sand fornøjelse at deltage i dette setup fredag men et spørgsmål herfra er dog mere henvendt til selve club18 - er der mulighed for at smide en kuffert et sted i klubben, jeg skal være i lufthavnen kl 16 ? Ellers god fornøjelse til jer der deltager :)

 

 

Smider du da bare i en boks på Hovedbanen...er kun 200 meter derfra!

 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smider du da bare i en boks på Hovedbanen...er kun 200 meter derfra!

:-)

Var ikke klar over de stadig fandtes på Hovedbanegården, men tak for info så kan det næsten ikke blive meget nemmere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

håber at i der deltager får endnu en super fræk dag :-P i Club 18 og at er flinke at skrive lidt om det hele her inde :unsure: og dele det med os andre, pls

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjaaa i går lørdag mødte jeg op klokken 13 til en lukket og låst dør med et orange skilt på hvor der stod at gb party først startede klokken 19.

Og om aftenen kunne jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Smider du da bare i en boks på Hovedbanen...er kun 200 meter derfra!

  :smile:

Kan alttid stille en kuffert nede i klubben 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pia Lindblad

Tjaaa i går lørdag mødte jeg op klokken 13 til en lukket og låst dør med et orange skilt på hvor der stod at gb party først startede klokken 19.

Og om aftenen kunne jeg ikke.

Du må desværre have det tilgode til næste gang ss

Del dette indlæg


Link til indlæg

@sejanus

Er du sikker på, at du ikke tog fejl. I annoncen står der, at det starter kl 12 !

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg kan muligvis have fejlfortolket døren der var låst udefra med en hængelås og skiltet hvor der stod det var udsat til klokken 19.

Hilsen sejanus

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...