Servciesboy 705 Skrevet 26. Oktober, 2025 hej med jer Så har jeg fået den allersidste advarsel, næste gang er det ud, men hvad pokker skal jeg gøre? Jeg vil gerne skrive anmeldelser , og hjælpe jer, med nyttige oplysninger- så sent som i dag, var der en, som spurgte på en pige jeg kender lidt til, men jeg turde ikke svare, sær jeg kom til, at bruge et forkert ord. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre go aften til alle 5 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1508 Skrevet 26. Oktober, 2025 Du må jo vide, hvad du har fået advarsler for, så er det vel bare at ændre adfærd fra det. Man får ikke advarsler for at skrive anmeldelser, eller for at hjælpe andre konstruktivt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 508 Skrevet 26. Oktober, 2025 Servciesboy skrev, for 47 minutter siden: hej med jer Så har jeg fået den allersidste advarsel, næste gang er det ud, men hvad pokker skal jeg gøre? Jeg vil gerne skrive anmeldelser , og hjælpe jer, med nyttige oplysninger- så sent som i dag, var der en, som spurgte på en pige jeg kender lidt til, men jeg turde ikke svare, sær jeg kom til, at bruge et forkert ord. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre go aften til alle Hvis du fortæller, hvad du har fået advarsler for, så kan vi måske hjælpe dig. Ellers er det vel bare at rette sig efter din advarsler, du har fået! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keaper 605 Skrevet 26. Oktober, 2025 Julius skrev, 1 time siden: Du må jo vide, hvad du har fået advarsler for, så er det vel bare at ændre adfærd fra det. Man får ikke advarsler for at skrive anmeldelser, eller for at hjælpe andre konstruktivt. Actually No... Warnings seem to be very arbitrary. And in no way takes into account of feelings and anger. As there are times when one is pushed... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 136 Skrevet 26. Oktober, 2025 Du kunne jo evt oprette 5-8 profiler mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3729 Skrevet 26. Oktober, 2025 Julius skrev, for 1 time siden: Man får ikke advarsler for at skrive anmeldelser, eller for at hjælpe andre konstruktivt. Jo det gør man også efterhånden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 684 Skrevet 26. Oktober, 2025 Servciesboy skrev, for 2 timer siden: hej med jer Så har jeg fået den allersidste advarsel, næste gang er det ud, men hvad pokker skal jeg gøre? Jeg vil gerne skrive anmeldelser , og hjælpe jer, med nyttige oplysninger- så sent som i dag, var der en, som spurgte på en pige jeg kender lidt til, men jeg turde ikke svare, sær jeg kom til, at bruge et forkert ord. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre go aften til alle Jeg kan slet ikke forstå hvordan du kan være i tvivl. Din seneste advarsel fik du for at skrive tillykke i en anmeldelse. Fuldstændig irrelevant og afsporing som ikke er okay herinde. Læs nu retningslinjerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 519 Skrevet 26. Oktober, 2025 Servciesboy skrev, for 2 timer siden: hej med jer Så har jeg fået den allersidste advarsel, næste gang er det ud, men hvad pokker skal jeg gøre? Jeg vil gerne skrive anmeldelser , og hjælpe jer, med nyttige oplysninger- så sent som i dag, var der en, som spurgte på en pige jeg kender lidt til, men jeg turde ikke svare, sær jeg kom til, at bruge et forkert ord. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre go aften til alle Du skal i alle tilfælde passe gevaldigt på med ord og sætninger, der kan opfattes som sarkasme, selvom de muligvis ikke er ment sådan. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 679 Skrevet 26. Oktober, 2025 Er holdt med og skrive/deltage i opslag/anmeldelser det jo blevet vanvittigt mht advarsler. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 2259 Skrevet 26. Oktober, 2025 Keaper skrev, for 2 timer siden: And in no way takes into account of feelings and anger. As there are times when one is pushed... Then don’t write untill you have calmed down. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 247 Skrevet 27. Oktober, 2025 bare lad være siten dør stille og roligt du er ikke den eneste der ikke gider skrive mer, trist men når der absolut ingen mening er i moderation er det spild af tid 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1092 Skrevet 27. Oktober, 2025 gøffe skrev, for 5 timer siden: bare lad være siten dør stille og roligt du er ikke den eneste der ikke gider skrive mer, trist men når der absolut ingen mening er i moderation er det spild af tid Samme galde der har været sagt i årevis. Muligvis det går den forkerte vej i nogens øjne, men jeg synes det er møg rart at folk ikke bare får lov til at gøre som det passer dem. Folk blev givet en offentlig advarsel tilbage i starten af året, og hvis man stadig får advarsler derefter, og efter man tilsyneladende har fået en god stak af dem, så har man ikke lært noget, og ergo hører man ikke til på et forum hvor der er regler og konsekvenser for ens handlinger. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1092 Skrevet 27. Oktober, 2025 Servciesboy skrev, for 16 timer siden: hej med jer Så har jeg fået den allersidste advarsel, næste gang er det ud, men hvad pokker skal jeg gøre? Jeg vil gerne skrive anmeldelser , og hjælpe jer, med nyttige oplysninger- så sent som i dag, var der en, som spurgte på en pige jeg kender lidt til, men jeg turde ikke svare, sær jeg kom til, at bruge et forkert ord. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre go aften til alle Du skal jo bare lade være med at skrive noget så ligegyldigt som "Tillykke" 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 705 Skrevet 27. Oktober, 2025 Hej alle inkl admi. Tak for jeres kommentar, og ja selvfølgeligt ved jeg hvorfor advarslerne er givet: 1 Den sidste var afsporingen af tråden, da jeg ønskede Kessa tillykke med, at hun kun har fået positive anmeldelser siden 2017 - jeg tror faktisk jeg var en af de første der smed en anmeldelse , og jeg synes det var flot hun har “ kørt” i 8 år uden, derfor skrev jeg tillykke , jeg ved ikke hvilket ordvalg jeg kunne have brugt, når jeg nu gerne ville kvittere for indsatsen. En anden advarsel fik jeg fordi, jeg havde anmeldt en Thaipige uden almindelige anmeldelser - jeg tænkte sgu’ ikke over det, for jeg fik bare sex-hold sex, En gang fik jeg vist 4 måneder fordi, jeg skrev pigens navn! Det må vi ikke enig, men jeg havde googlet pigen nr og fik hendes rigtige navn, det brugte jeg så i de 3-4 år jeg besøgte hende, og unden en kommentar, kom jeg til og bruge hendes rigtige navn og ikke “kunster navnet” En gang fik jeg advarsel, fordi jeg i en besvarelse af et spørgsmål kom lidt uden for emnet ETC Når en sidste advarsel et et “tillykke” kan jeg nemt ryge helt ud, hvis jeg skriver ret meget mere Jeg har været med siden 2013 og har en opfattelse af mange af jer, har været glade for mine anmeldelser , jeg har været 5 gange i Afrika siden, og vil gerne anmelde, men sæt jeg kommer til, at bruge det der n…. Ord vi ikke må bruge. Nej , jeg lurer lidt med og finder nok selv ud en skønne dag Pas godt på jer selv og EG 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 247 Skrevet 28. Oktober, 2025 Den Anonyme skrev, for 15 timer siden: Samme galde der har været sagt i årevis. ligegyldig kommentar endnu en grund til ikke og gide kommentere herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1092 Skrevet 28. Oktober, 2025 gøffe skrev, for 6 timer siden: ligegyldig kommentar endnu en grund til ikke og gide kommentere herinde What goes around comes around. Men det gør ikke min kommentar mindre sand, for faktum er at det har været sagt mange gange før gennem årene, og forummet er her stadig. Fordi du ikke kan lide at få afvide at folk er trætte af at høre på det?! Hvis man holder sig indenfor de guidelines der er oprettet, så får man heller ikke advarsler eller karantæner. Det burde ikke være så svært. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 2222 Skrevet 30. Oktober, 2025 (edited) Servciesboy skrev, den 27.10.2025 at 20:13: Når en sidste advarsel et et “tillykke” kan jeg nemt ryge helt ud, hvis jeg skriver ret meget mere Jeg forstår dit "tillykke" således; 1.Kesa skriver at han har fået et godt blow 2. Du skriver "tillykke" i tråden Dit "tillykke" opfatter jeg sarkastisk, som i; " Hvad-rager-det-os-andre "...agtigt. Mit indlæg her er udelukkende baseret på @lejogbrug´s indlæg længerer oppe. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl, men hvis det forholder sig som jeg opfatter det, så forstår jeg godt at du har fået en advarsel. Redigeret 30. Oktober, 2025 af Gløden 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 705 Skrevet 30. Oktober, 2025 Nu var mit opslag kun tænkt som en orientering, og ikke et diskussion oplæg, så jeg Hardinger kommentarer til alle jeres indlæg, pøj pøj til alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg