Cookiedick 16 Skrevet 25. Oktober (edited) Hej venner Hvad synes I om 10 til 15 minutter BJ til 1000 DKK, det lyder super dyrt, hos andre er det fra 600 DKK op til max 800 DKK. Det er 100 DKK minuttet for 10 minutter eller 66,66DKK til 15 minutter. Det må være et guld belagt BJ. Er det inflationen eller en der har virkelig brug for penge ? Men igen jeg dømmer ikke alle har deres grund at værre i denne branche, synes bare det er lige at sætte baren super højt og har bidraget til at ingen kommer til det. Hvad synes I om det? Redigeret 25. Oktober af Cookiedick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1031 Skrevet 25. Oktober Cookiedick skrev, for 3 timer siden: Hej venner Hvad synes I om 10 til 15 minutter BJ til 1000 DKK, det lyder super dyrt, hos andre er det fra 600 DKK op til max 800 DKK. Det er 100 DKK minuttet for 10 minutter eller 66,66DKK til 15 minutter. Det må være et guld belagt BJ. Er det inflationen eller en der har virkelig brug for penge ? Men igen jeg dømmer ikke alle har deres grund at værre i denne branche, synes bare det er lige at sætte baren super højt og har bidraget til at ingen kommer til det. Hvad synes I om det? Det stikker af for nogle, jeg oplever ikke bedre service, selvom jeg nogle gange vælger at betale mere - jeg vil næsten sige tværtimod desværre oplever jeg, det ofte er de danske piger - der har de højeste priser. her i ugen besøgte jeg en dansk pige til 1500 kr for 30 min, hende drømmer jeg godt nok ikke om, hvor jeg i samme uge besøgte en udenlandsk pige til 700 kr for samme tid, hun får mig snart at se igen. hvad jeg oplever - har det intet med pris at gøre 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2885 Skrevet 25. Oktober Ser af og til annoncer hvor prisen stikker af , 15 min sex 1500 kr , osv. Tror annoncørerne lige skal prøve " går den så går den " ærligt hvis jeg var pige , havde jeg gjort det samme. Mon ikke de retter priser ind , hvis der ikke kommer kunder ? ærligt så tror jeg der kommer kunder , også til forhøjet markedspris. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taboo 65 Skrevet 25. Oktober Det lyder helt klart som priser i den lidt høje ende, hvis det er in Call, men er det at mødes et andet sted i en skov el. Lign. Skal man bare huske, at der kan blive brugt meget tid på transport. Jeg er GP’er på hobbyplan og tilbyder slet ikke 15 min. Jeg vil gerne kunne mærke kunden og at det er mere end bare ind ud af døren. Jeg forbereder mig mentalt på at møde kunden, hvad han ønsker og at det skal blive en god oplevelse for os begge. I udgangspunket vil jeg helst en time og tager 2000 kr og så skal der ikke diskuteres om jeg kysser, sluger, anal, legetøj, fist eller lign. Det er alt sammen en del af prisen og vi skal sådan bare gøre det vi har lyst til. Men det ved jeg da ikke, om I synes, er at presse prisen op … og ja, jeg er dansk og en af de piger, som I måske synes tager de høje priser? 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ensomfyr 210 Skrevet 25. Oktober Cookiedick skrev, for 5 timer siden: Hej venner Hvad synes I om 10 til 15 minutter BJ til 1000 DKK, det lyder super dyrt, hos andre er det fra 600 DKK op til max 800 DKK. Det er 100 DKK minuttet for 10 minutter eller 66,66DKK til 15 minutter. Det må være et guld belagt BJ. Er det inflationen eller en der har virkelig brug for penge ? Men igen jeg dømmer ikke alle har deres grund at værre i denne branche, synes bare det er lige at sætte baren super højt og har bidraget til at ingen kommer til det. Hvad synes I om det? Spørgsmålet er også, om du får en bedre oplevelse? Det er selvfølgelig ikke sikkert. Tit og ofte er der nogle annoncer, hvor priserne er ekstra høje. Nå jeg sidder der og browser annoncer og finder en, som tilbyder en time til 1500, og en anden, som tilbyder umiddelbart det samme til 3000. Ja, så bliver jeg rigtig danskeragtigt og vælger det billigste. Men måske havde jeg fået en langt bedre oplevelse ved at have valgt det dyre valg? Det ved jeg ikke før jeg har prøvet det. Men jeg tror bestemt også at der er nogle piger, der måske sætter priserne lidt høj i håb om at tjene mere. Eller også kan de stadig med dem høje prise ramme nogle få, der er villige til at betale så meget, og det er måske nok besøg for dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2885 Skrevet 25. Oktober Taboo skrev, for 11 minutter siden: I udgangspunket vil jeg helst en time og tager 2000 kr og så skal der ikke diskuteres om jeg kysser, sluger, anal, legetøj, fist eller lign. Det er alt sammen en del af prisen og vi skal sådan bare gøre det vi har lyst til. Dejligt hvor det hele er includeret i prisen , og prisen er fair. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1887 Skrevet 25. Oktober Jeg synes det hovedsageligt er de danske piger det er stukket lidt af. Hos nogle er det vel 2.500 kr. For en time, hvor blow er med kondom. Det er personligt for meget for mig, men så må jeg jo søge andre veje. Nogle danske piger kan jo godt holde prisen, blandt andet en gammel kending , der ikke vil omtales herinde, der stadig holder 1.800 kr. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 25. Oktober Cookiedick skrev, for 6 timer siden: Hvad synes I om 10 til 15 minutter BJ til 1000 DKK, det lyder super dyrt Enig, det er dyrt. På thaiklinikkerne får du til den pris både blowjob og 60 minutters massage (minus den tid, blow tager). Hos mange udenlandske piger får du både blow og sex i 30 minutter for 1000 kr. Cookiedick skrev, for 6 timer siden: Er det inflationen Nej, for det er jo ikke det generelle billede, du beskriver, men hvad en enkelt pige eller måske et par stykker tilbyder. Jeg fornemmer nogle piger har den prisstrategi at køre med en høj pris på nogle ydelser, fordi andre ydelser ved sammenligning så kommer til at se billigere ud. fræk6 skrev, for 3 timer siden: desværre oplever jeg, det ofte er de danske piger - der har de højeste priser. Ja, det er det stadig. I hvert fald som udgangspunkt, selvom der faktisk er en del undtagelser, hvis man kigger sig lidt omkring og ikke kun sammenligner med bordellerne. At de danske piger ofte har højere priser, er der i min optik også et par forståelige årsager til. Taboo skrev, for 1 time siden: I udgangspunket vil jeg helst en time og tager 2000 kr og så skal der ikke diskuteres om jeg kysser, sluger, anal, legetøj, fist eller lign. Det er alt sammen en del af prisen og vi skal sådan bare gøre det vi har lyst til. Men det ved jeg da ikke, om I synes, er at presse prisen op … og ja, jeg er dansk og en af de piger, som I måske synes tager de høje priser? Nej, det er bestemt ikke at presse prisen op, synes jeg. Dels er det lavere end niveauet for en time på bordel, dels har dine gæster mulighed for ydelser, som hos andre enten koster ekstra eller slet ikke tilbydes. Og om dit valgte prisniveau presser prisen op eller ej, synes jeg egentlig, at du skal være ligeglad med. Du skal sætte den pris, du selv mener er den rigtige. Skaber det så for få eller for mange gæster, kan du overveje at ændre prisniveauet. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 25. Oktober Cookiedick skrev, for 7 timer siden: Hej venner Hvad synes I om 10 til 15 minutter BJ til 1000 DKK, det lyder super dyrt, hos andre er det fra 600 DKK op til max 800 DKK. Det er 100 DKK minuttet for 10 minutter eller 66,66DKK til 15 minutter. Det må være et guld belagt BJ. Er det inflationen eller en der har virkelig brug for penge ? Men igen jeg dømmer ikke alle har deres grund at værre i denne branche, synes bare det er lige at sætte baren super højt og har bidraget til at ingen kommer til det. Hvad synes I om det? Nu er der intet link så derfor kan det kun tales generelt. Jo det lyder dyrt for et bj. Men omvendt er der mange ting der påvirker den enkeltes priser. Alder, udseende, med/uden kondom, er der deaptroath muligt i de 15min. Uanset den tiden der vælges er der forberedelsestid. Med bad, make up etc. får kunden tilbudt bad som der skal afsættes tid til udover de 15 min. For hende er det måske reelt en time som der betales for når alt der hører til det ene besøg indregnes. Det kan også indikere hun reelt er kke gider 15 min og derfor sætter prisen højt. Det er umuligt at vide uden at se resten af priserne. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 25. Oktober Jeg prutter ALDRIG om prisen når jeg har modtaget en pris på en ydelse, hvis de ikke har stået i annoncen - af respekt for vedkommende. Når jeg spørger hvad det koster og de vender tilbage med en pris, der er stukket helt af, er jeg ærlig og skriver retur, ar det desværre er alt for dyrt for mig, beklager og ønsker vedkommende god dag. 9 ud af 10 vender retur og skriver “hvad har du”, “hvad vil du betale”, “hvad giver du andre steder” osv. Sidste gang blev prisen sat til 1.100 kr. for en ydelse, jeg plejer at betale 6-800 kr. for andre steder. Det svarede jeg tilbage og pludselig kunne jeg få det for 600 kr… Så mangler der jo lidt respekt for mig som kunde føler jeg og så skal man måske til at prutte om prisen alligevel… Så jeg tror i mange tilfælde, at de høje priser er et udtryk for, at går den så går den eller at der skal være plads til at give nedslag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 25. Oktober Titommeren skrev, for 11 minutter siden: Så jeg tror i mange tilfælde, at de høje priser er et udtryk for, at går den så går den eller at der skal være plads til at give nedslag. Mjah, måske for nogen, men omvendt er antallet af piger, som i deres annoncer skriver “ingen forhandling om priser, eller du bliver blokeret” stigende. Også blandt de piger, som ikke angiver priser i deres annonce, hvilket kan virke lidt underligt. Men måske er det netop dem, som oplever prisdiskussioner, nu hvor de ikke fra start har meldt ud, hvad deres ydelser koster. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2724 Skrevet 25. Oktober Hvis prisen ikke matcher min økonomi bliver det bare ikke til noget. Danske bordeller har for høje priser for mig. Til gengæld prutter jeg ikke om priser, det synes jeg er en dårlig start på hvad der skulle være en god oplevelse. Annoncer uden priser synes jeg er skide irriterende og det må da også give en masse beskeder om netop det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg