Hop til indhold
Understjernerne

Mine traumer som glædespige

Recommended Posts

Efter at have holdt mig væk fra dette univers i 5-6 år har jeg fået brug for at få afløb.

Måske et håb om at “nye” piger (især de “uprofessionelle”) i dette univers virkelig passer på sig selv. Og måske lidt i håb om, at I mænd vil passe godt på sexarbejdere og sugarbabes.

En del mænd jeg har mødt, udtrykkede sig om hvor “let det er at være glædespige.. man kan bare få alt det sex man vil og ovenikøbet få penge for det”. De købte jo nok ind på glansbilledet jeg gav dem, fordi jeg virkede så glad og tændt. Og det er nok det jeg har brug for at fortælle om, det hele er sgu ikke bare “lutter lagkage”. Især når man er uerfaren GP og ikke helt ved hvad det er man laver.

Jeg har heldigvis fået en masse gode og også frække oplevelser med mig, og mødt nogle vildt søde mænd! Men jeg har desværre også haft ubehagelige oplevelser. Det bliver de dårlige jeg fortæller om her, for det er dem jeg har brug for at få afløb fra. Det skal siges at jeg har fået en del psykologhjælp, og jeg har nu fået nogle mennesker omkring mig, som jeg kan betro mig til. Men jeg ser dette skriv som en del af min proces i at “komme mig”. Jeg håber I vil tage pænt imod mit skriv uden at dømme, for det har jeg virkelig ikke brug for.

Jeg var i midt/slut 20’erne og havde en fantasi om at få en sugardaddy. Det endte så ud i at blive mere og mere reel prostitution, fordi jeg gentagende gange blev “snydt” og derfor fik brug for at have tydelige aftaler.
Jeg var studerende, fræk, liderlig, godtroende, sød og enormt nysgerrig og grænsesøgende. Jeg holdt desværre det hele hemmeligt for alle, for jeg følte ikke at jeg havde nogen at dele det med. Så mit vigtigste råd til nye piger: Hav nogen at gøre det sammen med, nogen at betro dig til og som kan støtte dig og passe på dig. Jeg havde et dobbeltliv og jeg stod alene med en masse oplevelser, som jeg faktisk havde brug for at snakke om. Nedenfor beskriver jeg nogle af de oplevelser jeg har haft. Men husk på der ind imellem også har været gode.

• Min første oplevelse med Sugardating var med en fyr jeg mødte gennem AL. Det skulle være en sugardaddy relation og han sagde at han ville forsøde mit liv økonomisk. Han var charmerende og sød og en pæn fyr. Vi lå og puttede og snakkede og det føltes som en reel relation, ikke kun sex. Vi havde sex måske 4 gange (hos mig) indtil jeg en dag blev mistænksom, fordi han efter 1 mdr stadig ikke havde “forsødet mit liv” og han blev ved med at sige at han havde overført til mig og om jeg da ikke havde fået dem? Og så undrede jeg mig over ikke at kunne finde ham på sociale medier ud fra det navn han gav mig. Da jeg så fortalte ham jeg havde lidt ondt i maven over han kendte min adresse og alting, så spurgte jeg ham stille og roligt om ikke jeg måtte se hans sygesikringskort. Han svinede mig så til, kaldte mig en klam luder og truede mig med at fortælle hele min familie at jeg var prostitueret, hvis jeg nogensinde kontaktede ham igen. Sådan sluttede det så.. indtil han en dag sendte mig en mail og skrev “hvad så, skal jeg lige komme og kneppe dig?”.. Øh nej tak?

• Derudover oplevede jeg en mand jeg skulle køre en tur med for at se om der var kemi. Han var så 20 år ældre end han var på de billeder han havde sendt. Jeg kørte alligevel med ham, fordi jeg var alt for høflig… tænkte jeg bare kunne takke nej efter vi havde snakket lidt. Men så kørte han mig ud i en skov og tog bukserne ned og begyndte at spille pik, tog fat i mig og forsøgte at få mig til at røre. Det endte med jeg løb ud af bilen og ud i skoven.

• Senere ville jeg rykke mine grænser lidt igen og jeg oprettede en profil på SD. I min profil stod der jeg var nysgerrig på dominans, men at jeg gerne ville tage det stille og roligt. Vi aftalte et møde til kemicheck. Og at det fremover skulle være en aftale med 1000 kr. når vi havde sex. Jeg husker at han pressede mig voldsomt til sex og bare tog mig over på sengen og flåede tøjet af mig, på trods af jeg havde sagt nej og vi skulle vente. Jeg tændte slet ikke på ham, hverken hans personlighed eller udseende, så jeg havde tænkt at sige nej til yderligere kontakt efter kemimødet. Manden flåede sit bælte af, bandt det rundt om halsen på mig og strammede til, og så spyttede han mig i ansigtet og kaldte mig en luder. Jeg husker hvordan jeg stivnede og flygtede ind i mig selv. Da han var gået og jeg forsøgte at finde ham på SD, for at konfrontere ham, så havde han blokeret mig.

På trods af de voldsomme oplevelser (og ovenstående er endda kun brudstykker), så blev jeg ved. Og heldigvis var størstedelen af dem jeg mødte også søde og ordentlige mænd.
Jeg var blevet afhængig af det kick som pengene gav, spændingen og den bekræftelse jeg også fik gennem møder med mænd. De traumer jeg fik endte ud med at jeg fik en alvorlig depression og angst. Jeg kæmper stadig med mit selvbillede, med følelsen af skam, lavt selvværd, selvkritik og følelser af værdiløshed kan også komme snigende. Jeg har haft svært ved at finde fodfæste og hvad jeg skulle med mit liv og karrieremæssigt, fordi jeg har følt jeg ikke rigtig var noget værd eller kunne andet end at stå til rådighed for mænd seksuelt.

MEN som en lidt sjov slutning på fortællingen, så mødte jeg en dag en særlig mand herinde på Eroguide. Ham der gjorde, at jeg sluttede med at lave sexarbejde. En mand der accepterede mig som jeg er og alt den bagage jeg har med mig. I dag er vi gift og har et barn sammen :) Og jeg har lige afsluttet en uddannelse og fået et job.

Jeg er på ingen måde imod sexarbejde, pointen er bare, at passe på sig selv og hinanden.

Tak for at du læste mit lange skriv og jeg kunne få lidt afløb fra mine tanker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først er det godt at høre, at du har fået hjælp og at du nu er et godt sted i dit liv, med både mand, barn, uddannelse og job:) 

Det er absolut også en positiv ting, at du trods alt har fået gode og frække oplevelser med fra din tid i branchen.

Resten er jo bare dybt sørgeligt og helt forfærdeligt. Ingen uanset køn, alder osv. Skal tvinges eller føle sig tvunget ud i noget og et nej skal altid respekteres. Det er tragisk, at nogen bruger deres alder, styrke øvrig overlegenhed til at presse eller tvinge andre til noget eller snyde dem.

Som den modsatte part i købe relationen. Så har det altid og vil det nok altid være min største frygt, at være sammen med en pige der er presset ud i miljøet. Det vil virkelig være det værste nogensinde.

Nu er jeg på ingen måde til tvang, dominans eller andet i den retning. Men hvis man vælger at være sammen med en ung pige, så kan alene aldersforskellen måske føles som en overmagt? 

Personligt, gør jeg meget ud af, at beskrive mig selv ( jeg har et par skavanker lad os kalde det, det som det er vigtigt for mig, at pigen er ok med ) jeg gør meget ud af, at beskrive hvad jeg er til. For det er bare ikke fedt for nogen, at være sammen med en der ikke er til gfe eks.

Igen godt du er et godt sted i dit liv og alt det bedste for dig og dine fremover:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Understjernerne skrev, 1 time siden:

MEN som en lidt sjov slutning på fortællingen, så mødte jeg en dag en særlig mand herinde på Eroguide. Ham der gjorde, at jeg sluttede med at lave sexarbejde. En mand der accepterede mig som jeg er og alt den bagage jeg har med mig. I dag er vi gift og har et barn sammen :) Og jeg har lige afsluttet en uddannelse og fået et job.

Er jeg glad for at høre. Ønsker det bedste for dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit skriv. Jeg sætter enormt meget pris på at høre om, hvordan verden ser ud fra pigernes side.

Der er selvfølgelig lige så mange forskellige piger, som der er mænd.

Hvis vi kan være gode for hinanden, er det dejligt - men ikke altid tilfældet...

Og heller ikke det, alle ønsker - desværre!

Redigeret af køb dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man bliver helt tom for ord. Godt du fik stoppet og har fået hjælp.

Men ja som det er sagt mange gange herinde. Vi skal ha større balls end de mænd vi mødes med. Rygrad og styrke. 
Jeg bliver kaldt skrap, paranoid etc. Men det har holdt mig ude af situationer som dem du beskriver. Og håber jeg kan holde den sti. At have perfekte, gode og middelmådige møder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Understjernerne skrev, den 17.10.2025 at 11:19:

Jeg er på ingen måde imod sexarbejde, pointen er bare, at passe på sig selv og hinanden.

Tak for at du læste mit lange skriv og jeg kunne få lidt afløb fra mine tanker.

Ingen tvivl om, at vi bør passe på hinanden.

Men desværre er der jo brodne kar, der udnytter nogle kvinder, som måske har svært ved at sige fra og svært ved at gøre noget ved det bagefter. I den bedste verden havde du jo meldt de to sidste i dine eksempler for at have begået et overgreb mod dig.

Som mand og som sexkøber der det for mig vigtigt, at der i hvert fald er en vis form for frivillighed i relationen. Hun skal helst frivillig indgå i en seksuel relation med mig. Jeg har gudskelov endnu ikke mødt en, hvor jeg har følt at hun har været tvunget ud i det. Men selvfølgelig ved jeg da godt, at når jeg ligger der og knepper en lækker 25årig kvinde, så er en dobbelt så gammel og bleg mand med lidt for meget topmave jo næppe hendes foretrukne sexparter. Men jeg forsøger naturligvis at være så sød og hensynsfuld som jeg kan være over for hende.

Så jeg håber ikke, at hun tænker "føj for satan, hvor var han klam. Godt han blev færdig med mig hurtigt", når vi skilles. Men jeg forventer heller ikke, at hun tænker "wow, hvilken lækker oplevelse. Bare han ville kontakte mig igen", men snarere blot, at hun tænker, at det trods alt var en okay hyggelig oplevelse.

Så vi skal behandle hinanden pænt og respektere hinandens grænser. Et nej fra en glædespige er også et nej, jeg skal respektere som sexkøber. 

Men godt at høre, at du har fået noget hjælp og er kommet videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...