Hop til indhold
AmmaRose

Jeres Yndlings Musik lige nu. Vol. 3

Recommended Posts

Fordi den anden tråd allerede er ret lang, synes jeg, det er på tide at åbne en ny af den slags.

Det her er en af mine yndlingsplaylister, når jeg har frække besøg. Måske lidt inspiration til de andre GPer

<3

Redigeret af AmmaRose
Grammatik

Del dette indlæg

Link til indlæg
W.C. Fields skrev, for 13 minutter siden:

Laura Branigan

Jeg har genopdaget Laura Branigan og forelsket mig lidt i hende, selvom hun ganske vist døde i 2004.

Hun var også lækker <3

Jeg har hørt meget gloria.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@AmmaRose, måske blot jeg er lidt spøjs... Men, håber du varier dine playlister lidt. I hvert fald med dine stammer gæster. Jeg har set en glædespige 5 gange efterhånden. Og det er de samme 6-7 numre der går igen på playlisten. Sexen er dejlig men går stadig og spekulere på hvordan jeg får sagt på en pæn måde om hun ikke godt gider ryste posen lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, 1 time siden:

Og det er de samme 6-7 numre der går igen på playlisten.

Har du overvejet, at pigen måske bruger den samme playliste, fordi hun så har ret god fornemmelse af, hvor langt man er med tiden?

AmmaRose skrev, for 2 timer siden:

Fordi den anden tråd allerede er ret lang, synes jeg, det er på tide at åbne en ny af den slags.

Fair nok at lave en tråd, når man føler for det, men hvorfor egentlig, når det er præcis samme indhold, der sigtes efter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden:

Har du overvejet, at pigen måske bruger den samme playliste, fordi hun så har ret god fornemmelse af, hvor langt man er med tiden?

Jamen jeg er ikke i tvivl om at det er derfor. Det ændre dog ikke på at det stadig er ensformigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker at høre den sang, når jeg sidder i bilen på vej ud i naturen, mens solen skinner i mit ansigt og fylder mig med glæde over de minder, jeg har samlet gennem mit liv sammen med nogle dejlige personer.

Ja, det har til tider været hårdt, når en relation er endt. Men jeg er alligevel taknemmelig for de skønne følelser og fantastiske øjeblikke, jeg har oplevet med hver enkelt. Så længe de øjeblikke kan bringe et smil frem på læben, når man tænker tilbage, er det det hele værd. Er det ikke netop de store følelser, der gør vores liv spændende og værd at leve – selvom de nogle gange kan gøre ondt?

Først må himlen græde, før en regnbue kan tegnes på himlen, som vil minde os om, at solen stadig findes, og at lykken stadig stråler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmmaRose skrev, den 30.9.2025 at 19:59:

Tak for det. Et godt initiativ :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

This lady some of you might remember, Amanda Lear <3 I'm in love with her sensual voice! so crisp and seducing with capital S.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der kommer ofte en masse "godter" fra 80/90'erne (og nyere), også i den tidligere tråd, men har folk nogle favoritter der går endnu længere tilbage? Jeg tænker 50/60'erne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonDD skrev, for 4 timer siden:

Der kommer ofte en masse "godter" fra 80/90'erne (og nyere), også i den tidligere tråd, men har folk nogle favoritter der går endnu længere tilbage? Jeg tænker 50/60'erne :)

Ja sikker. Jeg blevet godt nok født langt tid efter deres tid men The Beach Boys

Eller Johnny Cash

Redigeret af AmmaRose

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den sang minder mig altid om en intens tid med en person, jeg havde en længere skjult og tæt relation til. Velkommen har været mit hjem, og samtidig har der ikke været plads til ham i mit liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller, man kan vælge bare at resignere .. 
Og lytte til den ..
Og så er vi oven i købet tilbage i tresserne .. næsten da

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke min normale sjangre, men lige idag! Ud og løbe og den her i ørerne, inden jeg går fra 0 til livsvarigt på kort tid!! -_-

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...