Hop til indhold
Gyldenspjæt63

Manglende priser

Recommended Posts

Er det bare mig???

Jeg synes der breder sig en uskik med ikke at oplyse priser på damernes annoncer.

For det meste springer jeg disse annoncer over. Tanken bag er vel nok at pigen gerne vil have dig til at ringe i håb om at du så er i "nettet". Men jeg synes det er irriterende.

Hilsner

Gyldenspjæt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes egentlig det er okay, det giver dig en plausibel mulighed for at skrive med spørgsmål, og så prøve at vurdere hvem hun er ud fra svarene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gyldenspjæt63 skrev, for 4 timer siden:

Er det bare mig???

Jeg synes der breder sig en uskik med ikke at oplyse priser på damernes annoncer.

For det meste springer jeg disse annoncer over. Tanken bag er vel nok at pigen gerne vil have dig til at ringe i håb om at du så er i "nettet". Men jeg synes det er irriterende.

Jeg er enig, både i din observation og i din holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørger gerne ind til priser og adresse da jeg foretrækker at se stedet an(Google Maps)inden jeg besøger pigen. Så umiddelbart er jeg ikke utilfreds med de manglende info

Del dette indlæg

Link til indlæg

I usually skip the girls that don't at least give a hint of prices.
It does seem like the girls I am the most interested in have this as a system now. 
So I have written and asked, but I can't help to feel like I'm wasting their time. 

And yes I think it's very much to get you interested first so there's a higher chance you will visit. 
I do suppose that for some it's so they can give individual prices, as that has happened to me.

But I still find it a nuisance. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gyldenspjæt63 skrev, for 7 timer siden:

For det meste springer jeg disse annoncer over.

Enig. Det gør jeg som regel også.

Springer også over annoncer samt SMS svar med meget lange ydelses tabeller og systemer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men man kan jo ganske ofte gætte priserne udfra tekst og billeder, så jeg skriver blot og spørger til de services jeg ønsker, den tid jeg ønsker og prisen.

Dog kan jeg se at en del der har priser i annoncen, der gør det attraktivt at bede om fx 45 minutter fremfor 30 eller 60 minutter og det kan jo være rart at vide før man vælger tid.

men altså det springende punkt for mig er nok mere om de services jeg ønsker er med i standartprisen eller extras, der hurtigt gør en pige noget dyrere end andre.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det oftest Thai jeg besøger , og der betyder det ikke det store om prisen står i annoncen, for alle kører med samme standart pris , utroligt de enige om det. Jyderne for en lidt billigere pris, en sjællændere ? så prisen afhænger kun af hvilken landsdel man bor i .

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, 1 time siden:

Nu er det oftest Thai jeg besøger , og der betyder det ikke det store om prisen står i annoncen, for alle kører med samme standart pris , utroligt de enige om det. Jyderne for en lidt billigere pris, en sjællændere ? så prisen afhænger kun af hvilken landsdel man bor i .

På Fyn kan 30 min FP godt koste 600 kr, men også 1000 kr ved de søde Thai damer, så noget forskel er der da:o

Du finder mange til 800 kr, men her er en til 600 kr

https://annoncelight.dk/showad/404393

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gyldenspjæt63 skrev, for 15 timer siden:

Er det bare mig???

Hilsner

Gyldenspjæt

Jeg er enig

Jeg giver dem som kan finde ud af at skrive en pris-liste i annocen førsteprioritet.

Og dem som ikke kan kommer i anden række.

Mest af praktiske hensyn fordi jeg ikke har så meget tid og tålmodighed til overs.

Men det kan jo ske at der var en pige som så ekstra lokkende ud, og så skrev man alligevel på whatsapp og spurgte efter "prices".

Men nogen gange når man ser den fulde pris-liste kan det være at pris-niveauet eller tingene generelt ser urealistisk ud eller bare der bare er for mange underlige ting, som ikke burde koste ekstra, og så bliver det sidste besked forever. Men så har man jo spildt både noget af sin egen tid og pigens tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ligeglad.

Jeg skriver jo under alle omstændigheder og aftaler præcis pris, hvis der er nogen ekstraydelser. Står der ingen pris på annoncen, får jeg den oplyst her, og det er alt nok til mig.

Selvfølgelig hvis hun vil have 2500 kr. for en halv time, så var det måske meget rart at vide det på forhånd, så jeg ikke spilder min tid på at skrive til hende. Jeg har dog aldrig oplevet sådanne urimeligt høje priser, når jeg skriver til en annonce uden priser. Så får jeg normalt helt normale priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I’m in complete agreement withe @Keaper and @Den_glade_amatør if the lady don’t provide prices in their add for their selection of services, I skip to the other lady who does. In all fairness, if the perfect combination between looks, well worded add and services offered came along without prices, I would probably reach out and ask, but the routine is to skip to the next one.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...