McLovin 466 Skrevet 7. September Jeg har prøvet at skrive tråden om et par gange, da jeg i mit første take gerne vil ha den til at omhandle GDPR reglerne, efter at ha læste tråde som omhandlede at videredele informationer til andre kollegaer eller udstille useriøse mænd på 180 eller ligne sider. Men i en branche som alligevel er fyldt med gråzoner vil det nok hurtigt falde til jorden. Alligevel er jeg nysgerrig på hvilket informationer som bliver gemt. Der er ikke et 1:1 svar men måske har du som kvinde eller mand med indsigt, lyst til at dele, hvilket informationer som du oplever bliver gemt på gæsterne? Tankerne kommer sig af at jeg havde besøg af en kvinde for et stykke tid siden. Før det var det over et halvt år siden hun havde besøgt mig. Hun dukkede bare op efter vi havde aftalt at ses, uden at spørge om adresse. Da jeg spurgte om hun kunne alle sine kunders adresser, svarede hun at hun skrev ned så hun kunne sortere de gode og dårlige oplevelser. Hvilket er helt fair. Men tænkte blot, meget karikeret sat op, om der findes små sorte bøger rundt omkring med alt fra adresser, til øjenfarve til tissemandsstørrelser noteret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1879 Skrevet 7. September McLovin skrev, for 3 timer siden: Men tænkte blot, meget karikeret sat op, om der findes små sorte bøger rundt omkring med alt fra adresser, til øjenfarve til tissemandsstørrelser noteret. Så meget i detaljer har jeg personligt ikke tid/lyst til at notere i min telefonbog hedder man blot RK (reel kunde), NT (nej tak), 1.A/2.A for aflysning(er). Netop for at sortere gode/dårlige Har så heller ikke brug for adresser, da folk kommer til mig. Har folk tidlligere/samtidig skrevet fra mail bliver den knyttet til nummeret i tilfælde af jeg en dag skal blokere vedkommende. Tja og de heldige får et lille hvis de har været ekstra rare at være sammen med. Dog kun relevant hvis 2 spørger på samme klokkeslæt og jeg har mulighed for at prioritere hvem jeg vil se inden jeg får bekræftet en af aftalerne. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5220 Skrevet 7. September McLovin skrev, for 5 timer siden: Alligevel er jeg nysgerrig på hvilket informationer som bliver gemt. Hvad ville du selv gøre, hvis du var GP? Tænke på GDPR-regler eller finde et system, som kunne hjælpe dig med at identificere gode kunder og tidsrøvere? Regn med, at alt bliver gemt, når du henvender dig. Det er smart for pigen. Personligt ville jeg nok gøre nogenlunde som @SweettieDK beskriver det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg