Borende X 25043 Skrevet 9. April, 2014 Ja den skulle jo komme. Jeg kan ikke vise min røv uden de satans smilehuller bliver kommenteret.... Haha Morale: Gå aldrig til svømning :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" ... Ikke at forveksle med selvudløsning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 9. April, 2014 (edited) Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" ... Ikke at forveksle med selvudløsning sladderhank. nu var jeg lige ved at prøve på at få lov til at hjælpe med at tage billed Redigeret 9. April, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. April, 2014 sladderhank. nu var jeg lige ved at prøve på at få lov til at hjælpe med at tage billed Sorry... Men du kan vel stadig nå at vise hende hvilken menu man finder selvudløseren under Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 9. April, 2014 Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" ... Ikke at forveksle med selvudløsning Woohaaa. Der var en der fangede den Ellers siger du bare til Molly. Jeg hjælper dig gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 9. April, 2014 Da en sto del af de skønne piger der kommer i chatten har valgt at bruge numse billeder som avatar. Hvorfor så ikke mændene også? Jeg vover pelsen først. NYD DEN.... Eller løb skrigende væk Med dine overvejelser om at gå ind i branchen og dit nye selfie billede så burde du overveje at ændre profil navn til, "Go røv, nem at snakke med" :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 10. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... Molly, alternativt til selvudløseren kan du prøve med et spejl? Under alle omstændigheder vil vi gerne se resultatet, når det lykkes dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. April, 2014 Aaaaaamen. Det kan da ikke passe at der ikke er flere mænd der hopper med på trenden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. April, 2014 Aaaaaamen. Det kan da ikke passe at der ikke er flere mænd der hopper med på trenden? Det håber jeg sku ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. April, 2014 Ja, kom så mænder, det kan ikke passe det kun er os piger der skal vise lidt hud? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. April, 2014 Ja, kom så mænder, det kan ikke passe det kun er os piger der skal vise lidt hud? Farlig udmelding. Nu er det kun et spørgsmål om tid før penis billederne vælter ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8098 Skrevet 10. April, 2014 Molly, hvis jeg får brug for at vise hud for at gøre reklame for min forretning, så skal jeg nok gøre det, selvom jeg nok tror at det vil have den modsatte effekt. Tro mig, I har IKKE lyst til at se min røv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. April, 2014 Det håber jeg sku ikke. Er du sippet Hr. Plasker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. April, 2014 Ja, kom så mænder, det kan ikke passe det kun er os piger der skal vise lidt hud? Det kan ikke passe Molly - here you go!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 10. April, 2014 Er du sippet Hr. Plasker? Måske. Men jeg har bare ikke lige lyst til at se mandevedhæng og behårede hænge røve. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. April, 2014 Synes du jeg har en behåret hængerøv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. April, 2014 Synes du jeg har en behåret hængerøv? nej - din er et nydeligt eksemplar må jeg sige.... jeg elsker de glatte - de er bare flottest 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. April, 2014 Takker og bukker Lyder dog til Plaskeren er lettere uenig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. April, 2014 Takker og bukker Lyder dog til Plaskeren er lettere uenig ej han kan ikke være uenig i at du har en god røv.... mænd kan godt se at en anden mands røv er flot ligesom jeg har fuld bevidsthed om at Trine-pigens bryster er sindssygt flotte!! men ligesom plaskeren... der har jeg også en vis modvilje mod billeder af vedhæng med eller uden happy-stance... og jeg kan ikke med min bedste vilje finde noget sexet hvis der er en urskov på også det er der bare noget nasty over på en eller anden måde... men sådan en flot, kurvet glat veltrimmet rumpet som din.... den er man nødt til at indrømme er topnice.... for der er på en eller anden måde noget æstetik ind over som helt udebliver ved pik-billeder... med eller uden urskov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. April, 2014 Men er helt enig med hensyn til diller billeder. At nogen så ligefrem har bedt om at få et (og fået det) er så en helt anden sag...lol. Jeg er fuldstændig vild med numser og lange ben. Disse 2 rangerer langt højere på min liste end eksempelvis bryster. Der er bare noget elegant, ultra feminint og lækkert over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 12. April, 2014 et anderledes foto. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. April, 2014 Av for helvede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Selfie Redigeret 12. April, 2014 af Extroox Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... Uden at være ekspert, er midt bedste bud, at der er brugt et spejl, ellers ringer du bare, så klarer jeg det - øhh men så er det vel ikke en selfie mere... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg