Hop til indhold
Missetand

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Recommended Posts

Ja den skulle jo komme. Jeg kan ikke vise min røv uden de satans smilehuller bliver kommenteret.... Haha  :lol:

Morale: Gå aldrig til svømning :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" ;-)

... Ikke at forveksle med selvudløsning :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" :wink:

sladderhank. nu var jeg lige ved at prøve på at få lov til at hjælpe med at tage billed  :-|  :-|

Redigeret af knallert

Del dette indlæg

Link til indlæg

sladderhank. nu var jeg lige ved at prøve på at få lov til at hjælpe med at tage billed :-|:-|

Sorry... Men du kan vel stadig nå at vise hende hvilken menu man finder selvudløseren under :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror at det magiske ord er "selvudløser / timer" :wink:

Woohaaa. Der var en der fangede den :D

Ellers siger du bare til Molly. Jeg hjælper dig gerne ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da en sto del af de skønne piger der kommer i chatten har valgt at bruge numse billeder som avatar. Hvorfor så ikke mændene også? :D

Jeg vover pelsen først. NYD DEN.... Eller løb skrigende væk :D

Med dine overvejelser om at gå ind i branchen og dit nye selfie billede så burde du overveje at ændre profil navn til,

"Go røv, nem at snakke med" :D :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

Molly, alternativt til selvudløseren kan du prøve med et spejl?

Under alle omstændigheder vil vi gerne se resultatet, når det lykkes dig  :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, kom så mænder, det kan ikke passe det kun er os piger der skal vise lidt hud?

Farlig udmelding. Nu er det kun et spørgsmål om tid før penis billederne vælter ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Molly, hvis jeg får brug for at vise hud for at gøre reklame for min forretning, så skal jeg nok gøre det, selvom jeg nok tror at det vil have den modsatte effekt. 

Tro mig, I har IKKE lyst til at se min røv :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja, kom så mænder, det kan ikke passe det kun er os piger der skal vise lidt hud?

Det kan ikke passe Molly - here you go!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes du jeg har en behåret hængerøv? :P

nej - din er et nydeligt eksemplar må jeg sige....  jeg elsker de glatte - de er bare flottest :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Takker og bukker :D

Lyder dog til Plaskeren er lettere uenig :P

ej han kan ikke være uenig i at du har en god røv.... 

mænd kan godt se at en anden mands røv er flot ligesom jeg har fuld bevidsthed om at Trine-pigens bryster er sindssygt flotte!! 

men ligesom plaskeren... der har jeg også en vis modvilje mod billeder af vedhæng med eller uden happy-stance... og jeg kan ikke med min bedste vilje finde noget sexet hvis der er en urskov på også :)   det er der bare noget nasty over på en eller anden måde... 

men sådan en flot, kurvet glat veltrimmet rumpet som din.... den er man nødt til at indrømme er topnice....  for der er på en eller anden måde noget æstetik ind over som helt udebliver ved pik-billeder... med eller uden urskov

Del dette indlæg

Link til indlæg

3729979053_blushing_cat_33380970718_xlar

Men er helt enig med hensyn til diller billeder. At nogen så ligefrem har bedt om at få et (og fået det) er så en helt anden sag...lol.
Jeg er fuldstændig vild med numser og lange ben. Disse 2 rangerer langt højere på min liste end eksempelvis bryster. Der er bare noget elegant, ultra feminint og lækkert over det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at være ekspert, er midt bedste bud, at der er brugt et spejl, ellers ringer du bare, så klarer jeg det - øhh men så er det vel ikke en selfie mere... :-P:mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...