Hop til indhold

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Featured Replies

Skrevet

Da en sto del af de skønne piger der kommer i chatten har valgt at bruge numse billeder som avatar. Hvorfor så ikke mændene også? :D

Jeg vover pelsen først. NYD DEN.... Eller løb skrigende væk :D

• Svar 144
  • Visninger 16k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil  

• Jeg har hørt rygter om at natten mellem lørdag og søndag så bliver denne her tråd flyttet til gayguide.dk :D

• Kiss my ass  

Postede billeder

Skrevet

pigernes er pænere end din :D  :D  :D  :D  :D

Skrevet

Hi hi........... fed humor - Godt gået

Skrevet
  • Author

Jeg erklærer mig 100% enig Knallert  :D

Redigeret af Missetand

Skrevet

Puha Misser. Nu kommer den gamle gris jo frem i mig. Very nice numse der. Smil og blink. :)

Skrevet

Den er helt klart finere end min(!), men jeg foretrækker nu pigernes :)

Skrevet

da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil

image14.jpg

Skrevet
  • Author

*fnis* den har smilehuller :)

cute 

Ja den skulle jo komme. Jeg kan ikke vise min røv uden de satans smilehuller bliver kommenteret.... Haha  :lol:

Skrevet
  • Author

Okay okay Jasmin. For din skyld også en selfie af ansigtet ;)
4.jpg

Skrevet

Det sgu vores smilehuller der er størst her nu hahahahahaha .... Total god humor og så må du lige huske at sende det til dine nye foretnings forbindelser nu du starter som glædesmand hihi

Skrevet

Tårerne triller ned af kinderne og jeg hikker af grin .... takker for superb underholdning :-D

Skrevet

i kan lige få et fra den anden side. 95651595_906_1024_0_0_0_0_2.png

Skrevet

Ohlalala, ny "bag"grundsbillede til min computer ;)

Skrevet
  • Author

Jeg synes det ville være synd og skam. Er ret sikker på din ville pryde den meget bedre ;)

Skrevet

Misse jeg er meget mis - undelig.

Min har godt nok huller, men de forkerte steder :(

Skrevet

Ummmm den missenumse har jeg taget en bid af... haps haps haps

Skrevet

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

Skrevet

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

du siger da bare til hvis du skal have hjælp til at tage billedet  :-P  :-P  :-P  :-P

Skrevet

Enten for korte arme Molly - eller for s... naiiiii vel da.

Prøv lidt mere. :-P

Skrevet

konge Misse - LOL

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.