Hop til indhold

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Alle har en grænse. Min går så ved pik billeder.

Altså det er jo bare en pik for hulan. Der er ikke noget mystisk eller unaturligt over en pik. Jeg synes du er lidt sippet :P

• Svar 144
  • Visninger 16k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil  

• Jeg har hørt rygter om at natten mellem lørdag og søndag så bliver denne her tråd flyttet til gayguide.dk :D

• Kiss my ass  

Postede billeder

Skrevet

Altså det er jo bare en pik for hulan. Der er ikke noget mystisk eller unaturligt over en pik. Jeg synes du er lidt sippet :P

Tilykke med det... Vil du have en kage?

Skrevet
  • Author

Tilykke med det... Vil du have en kage?

Ja tak. Bare det ikke er en Kaj kage :D

Skrevet

ja det er lige som at tage fællesbad i svømmerhallen :P

Neeejj, det er det så ikke.

Hver ting til sin tid.

Penis og røv selfies til morgen kaffen. Nej tak altså.

Men der kunne være EG skulle lave et samarbejde med grinder. Åbenbart kan der findes en del fangster herinde ;-)

Skrevet

Ja tak. Bare det ikke er en Kaj kage :D

Nok nærmere en brun kage. Varm og velbagt.

Skrevet
  • Author

Nok nærmere en brun kage. Varm og velbagt.

Hjemmebragt eller hjemmebagt? :P

Skrevet

Hjemmebragt eller hjemmebagt? :P

Jeg bager altid selv. Så slipper man for mærkelige tilsætnings stoffer...

Skrevet

Lad os nu se nogle damenumser, i stedet for de filipensbefængte manderøve - jeg bliver dårlig... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nude_one-of-the-great-views-of-summer.jp

Skrevet

Lad os nu se nogle damenumser, i stedet for de filipensbefængte manderøve - jeg bliver dårlig... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nu er Eroguide heldigvis et rummeligt sted også med plads til de brugere der er anderledes eller opfører sig anderledes måske endda provokerende for nogen   :D :D, det synes vi jo næsten alle er godt ikke :D, så fred være med de filipensbefængte mandenumser eller mandepikke, selvom en kvindenumse som den du linker til nu er et pænere syn i mine øjne. ;)

Redigeret af Fraiser

Skrevet

1249660.mn_melanie_eu_na_web_225_300.jpg

Og så får vi den lige tæt på her

melanie_nunez_fronckowiak.jpg

Dejlige Melanie Nunes Fronckowiak 

Skrevet
  • Author

Neeejj, det er det så ikke.

Hver ting til sin tid.

Penis og røv selfies til morgen kaffen. Nej tak altså.

Men der kunne være EG skulle lave et samarbejde med grinder. Åbenbart kan der findes en del fangster herinde :wink:

Hmm. Så fordi man viser lidt røv til pigerne herinde, så er man automatisk bøsse? Betyder det så at de piger der viser røv per definition er lesbiske? :P

Noget helt andet er jo så også at siden her ikke udelukkende er for mænd der søger kvinder. Men også kvinder der søger mænd. Og alt det midt imellem. Nu ikke så morgensur Plasker. Og lidt mindre pik skræmt :D

Skrevet

Hmm. Så fordi man viser lidt røv til pigerne herinde, så er man automatisk bøsse? Betyder det så at de piger der viser røv per definition er lesbiske? :P

Noget helt andet er jo så også at siden her ikke udelukkende er for mænd der søger kvinder. Men også kvinder der søger mænd. Og alt det midt imellem. Nu ikke så morgensur Plasker. Og lidt mindre pik skræmt :D

Hvis man nu havde set ;-) inden man følte sig truffet ;-) ;-)

Skrevet
  • Author

Hvis man nu havde set :wink: inden man følte sig truffet :wink: :wink:

Føle mig truffet over hvad dog? :)

Skrevet

Fint billede, ser også ud til at man kan slikke lidt "sukkerdrys" af numseriet - Uuuuhm

Skrevet

Nu vil jeg jo ikke ødelægge påskefrokosten for jer alle, så i må nøjes med et billede af min bodydouble :-P

Skrevet

Han ligner faktisk ret godt

Skrevet

selfie sang

Skrevet

10155736_10203591302486168_3768457031782

Tak fordi du slukkede lyset, vi har set elendighed nok... :mrgreen:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.