Hop til indhold

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Featured Replies

Skrevet

Uden at være ekspert, er midt bedste bud, at der er brugt et spejl, ellers ringer du bare, så klarer jeg det - øhh men så er det vel ikke en selfie mere... :-P:mrgreen:

Hvis du bruger et spejl, bliver du spejlvendt :P

Selfies er egentlig ikke så nyt endda, i gamle dage hed det selvportræt  :D

For et par uger siden tog jeg en selfie på min rumvandring, I kan se på visiret at jeg faktisk selv holder kameraet :D

• Svar 144
  • Visninger 16k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil  

• Jeg har hørt rygter om at natten mellem lørdag og søndag så bliver denne her tråd flyttet til gayguide.dk :D

• Kiss my ass  

Postede billeder

Skrevet

Aaaaaamen. Det kan da ikke passe at der ikke er flere mænd der hopper med på trenden? :P

hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge ;)

jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden :D

Skrevet

hehehe - jamen jeg er sgu frisk Misse - men har først lige set tråden nu, da jeg har været ude af cirkulation - eller måske nærmere i kraftig cirkulation i denne uge ;)

jeg prøver lige at få fixet et røv-selfie i løbet af weekenden :D

jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha :P

Skrevet
  • Author

jeg har set din røv i aktion de sidste dage haha, hvad med et pik billede i stedet haha :P

Hvad med du starter så? Vel at mærke ikke endnu et fake billede :D  :mrgreen: 

Ja kom frisk Monte ;)

Skrevet

hahaha.... du har sgu da i ligeså høj grad set min pik i aktion de sidste par dage :D

jamen nu starter vi med en røv-selfie, og så kan det være vi opgraderer til en pik-selfie på et senere tidspunkt ;)

Skrevet

Misse du og jeg er de eneste modige-resten er nogen ..........de er rigtige pyramide sælgerer. Snakker og snakker men leverer ikk :);)

Skrevet

et anderledes foto. 983633_10202851549466578_658193337904285

Hmm...bum bum, hvad skal jeg have tatoveret på min krop ?!

Jo..!! rynker :D :D :D

Skrevet
  • Author

Tand, kan du bevise det er din røv, den ser fake ud,  de smilehuller er Photoshopped hæhæ :P

Jeg vil overveje et pik-billede :D

Ja det er fandens jeg ikke fik et billede da Daniella havde skrevet på den :D

Skrevet

god røv !  blærerøv :P

Vil du med på date :P

ville bare vise lidt mere end bare det, og det virkede :D

Det kan vi da godt finde ud af ;)

Skrevet

Kyllinger. Kom nu med noget sand hud.

Skrevet

hvis jeg skriver billederne er 100% ægte tror du så på mig Aarhus?

nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen

Redigeret af Martin Alves

Skrevet

nille det passer mig fint til sommer, så kan jeg også lige få trimmet det sidste af kroppen

Selvfølgelig tror jeg dig. Har ikke grund til andet.
Skrevet

Her er to andre, der påstår billedet er deres:

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=139110343&s=49996eca533b9734ddfc0b2e1b8336ff&p=905745083&viewfull=1#post905745083

https://twitter.com/FittieEric

For ligesom at slå alt tvivl i jorden, kan du så ikke tage et par billeder mere af dig selv foran bilen? :)

Skrevet

Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D :D

Skrevet

Den er jeg med på he he... nu med blå mærker :D :D

Sådan ser en aberøv da ikke ud. Den er jo rød :D :D :D

Skrevet

Bonobo er ikke en rigtig abe, han er en wannabe :D  (wann-abe  hvad det end er :P )

Står han ikke ude i bruseren? For så er han da en vandabe.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.