Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2014 Nille - som altså er en mand, venner!!! - skrev følgende: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jeg ved godt dette er købesex, men piger "hader" generelt at du tager dit gode tøj og går, ligeså snart du er kommet, lidt nus og kys og kærlige ord til efterspillet som afslutning er altså dejlig, prøv det næste gang... det behøver ikke at vare længe hvis tiden er løbet ud... Hvad siger pigerne ? Har jeg en smule ret eller helt galt på den ? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Spørger du mig? Nej, så er du overhovedet ikke gal på den. Jeg har faktisk et lille behov for lige at ligge sammen og puste ud, få en sludder for en sladder, og måske lige vende den oplevelse, som jeg minutter forinden har delt med manden. Jeg har prøvet at knalde med mænd, som var meget varme, imødekommende, kærlige, fyrige... Ja helt oppe at støde både inden og under løjerne. Men når de så, lige så snart kanonen er fyret af, nærmest springer ud af sengen, kaster deres tøj på og stikker i grænsende til løb ud af døren, så kan jeg godt føle en form for akavethed og usikkerhed. Mit gæt er, at der kan opstå en form for efterfølgende flovhed hos nogle mænd, når først liderligheden er dampet af. Især hvis man ikke har mødt hinanden før. Det har i hvert fald været mit indtryk nogle gange. Men der kan selvfølgelig være tusind årsager til denne adfærd. Sexrevy skriver f.eks, at det er fordi, han hurtigst muligt skal videre til det næste sted, hvor han kan sprede hans små svømmere. :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findus 3617 Skrevet 27. Marts, 2014 Helt enig - efterspillet er det halve af oplevelsen For mig ville det ihvertfald være en amputeret oplevelse hvis ikke der var mulighed for at ligge og småsludre og nusse efter lagengymnastikken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 737 Skrevet 27. Marts, 2014 Har en ide om at nogen mænd prøver at distancere sig selv fra det på den måde. Men det er udelukkende et gæt. Personligt er jeg 100 enig. Lidt hyggen og nussen bagefter er klart at foretrække. Jeg havde det faktisk enormt dårligt med at der ikke var tid til det sidste gang jeg besøgte en pige. Vi blev først færdige et par min inden tiden var gået. Så det blev ikke afsluttet helt super (ikke nogens skyld). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 27. Marts, 2014 Kan det tænkes, at nogle mænd tænker, at pigens tid er pigens "forretning", og da manden gerne vil være så venlig overfor pigen som overhovedt muligt, så vil de ikke stå i vejen for pigens indtjeningsmuligheder, og derfor nærmest er i overtøjet inden kondomet er blevet pillet af. Men jeg er ellers fuldkommen enig. En god efterfølgende pillow-talk er rigtig dejlig. Derudover så tror jeg også at mænd er væsentligt mere konversationsbare når de har fået taget trykket (det gælder ihverfald for mig selv) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Marts, 2014 Nikita sssshhh !!!!!!!!!!!! Ellers knalder jeg dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Marts, 2014 Kan det tænkes, at nogle mænd tænker, at pigens tid er pigens "forretning", og da manden gerne vil være så venlig overfor pigen som overhovedt muligt, så vil de ikke stå i vejen for pigens indtjeningsmuligheder, og derfor nærmest er i overtøjet inden kondomet er blevet pillet af. Filo, det var en dårlig forklaring, jeg vil vove den påstand at nogle har denne "dårlig" vane fra deres forhold/ tidligere forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) Jeg kan godt forstå, at første gang hos en pige kan være lidt akavet, og jeg kan også godt forstå, at en pige med måske stor selvsikkerhed samt et udseende over gennemsnittet kan bringe en mand, der normalt har kontrol over tingene, lidt på glatis, så han prøver at komme hurtigt ud af en uvant situation, når besøgets primære formål er opfyldt.. Men der kan vel også ligge et ikke ringe strøg af almindelig hverdagsstress over besøget? I vor fortravlede tid hænger erhvervsaktive jo i en klokkestreng, og hele dagen er inddelt i afmålte sekvenser, som helst ikke må overskrides, for så kommer vi for sent til den næste. Sådan går det over stok og sten, og det kan være svært at koble helt af fra det, når døren ind til glædespigen glider i bag én. Måske afmåler folk i virkeligheden for lidt tid til et sådant besøg? Selv har jeg med tiden lært at slappe af. Og det er virkelig noget, man skal lære. Jeg kan godt lide at snakke lidt og udveksle nyt, inden det kommer til håndgribeligheder på det vandrette plan, og jeg har heller ikke noget imod pauser undervejs, ligesom jeg elsker at dampe lidt af efter aktiviteterne og psykisk komme lidt dybere ind i pigen. Derfor er det for mig galmandsværk at bestille 0,5 time, og jeg bestiller da også gerne 1,5. Så er der nemlig ikke noget stress, og jeg kan få taget en lang og glidende afsked med pigen. Redigeret 27. Marts, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9396 Skrevet 27. Marts, 2014 (edited) I den udstrækning interessen i Pillowtalk er gensidig, er det så ikke her at forskellen for en dels vedkommende på begge sider af betalings relationen består på Privat diskret, henholdsvis Klinik? I sidstnævnte tilfælde den bastante praksis med æggeurstyranni og banken på døren 5 minutter før tid. Mit indtryk er at Privat diskret holder styr på tiden på lidt anden vis, og levner plads til den elastik der giver de 2 minutter mere der skal, hvis det skal til lige før skuddet går - og tyren brøler sin brunst ud så det kan høres i hele nabolaget - ok findes de Så er der vel mere plads til at snakke af og sige farvel, end de der stramt koreograferede klinik vagter der i den grad i min optik er utålelige Ikke at det er godt nok til mit behov, jeg vil hellere cruise rundt i club i timevis, men i en dansk kontekts kan piger der går Privat diskret vel bedre skille sig selvstændigt ud fra mængden end på klinik? Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 27. Marts, 2014 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 I den udstrækning interessen i Pillowtalk er gensidig, er det så ikke her at forskellen for en dels vedkommende på begge sider af betalings relationen består på Privat diskret, henholdsvis Klinik? I sidstnævnte tilfælde den bastante praksis med æggeurstyranni og banken på døren 5 minutter før tid. Mit indtryk er at Privat diskret holder styr på tiden på lidt anden vis, og levner plads til den elastik der giver de 2 minutter mere der skal, hvis det skal til lige før skuddet går - og tyren brøler sin brunst ud så det kan høres i hele nabolaget - ok findes de Så er der vel mere plads til at snakke af og sige farvel, end de der stramt koreograferede klinik vagter der i den grad i min optik er utålelige Ikke at det er godt nok til mit behov, jeg vil hellere cruise rundt i club i timevis, men i en dansk kontekts kan piger der går Privat diskret vel bedre skille sig selvstændigt ud fra mængden end på klinik? Venlig hilsen Rejsenetværk Kære rejse. Jeg må altså igen sige, at jeg aldrig i min tid som " klinikpige" har oplevet æggeure, banken på døren eller andet. Jeg har altid suverænt styret min tid selv og har bestemt heller ikke indtryk af at nogen af pigerne her i kollektivet arbejder således... Jeg plejer at blive liggende efter endt hyggetur, så lader jeg det være op til gæsten om vi skal rejse os med det samme eller blive lidt... Og rejser de sig, så snakker jeg alligevel hihi... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg plejer at blive liggende efter endt hyggetur, så lader jeg det være op til gæsten om vi skal rejse os med det samme eller blive lidt... Og rejser de sig, så snakker jeg alligevel hihi... Knus Line Hæ, det kunne sgu' være sjovt at komme forbi Randers og se hvem af os, der kom til at blinke først :D . Er dit køleskab fyldt op? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 Hvorfor de skynder sig ud igen har jeg faktisk ikke et gæt på hvorfor... Så vidt jeg husker ( correct me if i'm wrong ) så bliver jeg normalt liggende / siddende i sengen indtil pigen rejser sig...det tager jeg som "et tegn" Selv om jeg ikke er den store sludre chartol. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg har en gæst der siger. Jamen vi er jo vandt til at skulle forføje os når vi er færdige. Jeg var fuldstændig målløs over han nærmest var ude af døren før jeg var oppe fra sengen.... næsten gang han besøgte mig kunne jeg ikke dy mig fra at spørge om alt var okay.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2014 Filosoffen"Kan det tænkes, at nogle mænd tænker, at pigens tid er pigens "forretning", og da manden gerne vil være så venlig overfor pigen som overhovedt muligt, så vil de ikke stå i vejen for pigens indtjeningsmuligheder, og derfor nærmest er i overtøjet inden kondomet er blevet pillet af." Ja, det kan da godt tænkes. Men så plejer jeg at få en: "Du siger bare, når tiden er gået ikke?" Jeg tænker specielt på dem, som nærmest går fra at være brandvarme til at blive iskolde så snart at juicen forlader deres krop... For selvom man måske ikke har meget tid tilbage, så kan afskeden jo alligevel sagtens foregå stille, roligt og hyggeligt frem for den bratte kølige facon. Det sker nu heldigvis ikke så tit. Kom bare til at tænke på det, fordi jeg oplevede det i tirsdags. NilleNikita sssshhh !!!!!!!!!!!! Ellers knalder jeg dig Uuuuh, jeg bliver helt bange indeni, og tror faktisk ikke, at jeg får lukket et øje i nat. Rejse"I den udstrækning interessen i Pillowtalk er gensidig, er det så ikke her at forskellen for en dels vedkommende på begge sider af betalings relationen består på Privat diskret, henholdsvis Klinik? Mit indtryk er at Privat diskret holder styr på tiden på lidt anden vis" Line har allerede givet et godt svar. Jeg er en nyudsprunget privat/diskret-pige efter at have været indgroet klinikpige... Jeg har alle dage selv styret mine egne aftaler og tid osv. Så tidstyranni er op til den enkelte pige, og ikke afhængig af, om man arbejder på en klinik eller går solo. :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4141 Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg synes også, at det er den rigtige afslutning at ligge og nusse lidt og smalltalke. Ellers kunne man jo købe en lolitadukke, hvis man ikke er interesseret i pigen som et levende menneske... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3549 Skrevet 27. Marts, 2014 Pillowtalk er noget af det bedste. Jeg kunne uddybe svaret mere, men af respekt for min vanlige leverandør og vores stunder sammen, så nøjes jeg med at sige, at sex ikke er sex, uden et varmt efterspil. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 27. Marts, 2014 Personligt føler jeg der er forskel på klinik og privat-diskret. De gange jeg har været på klinik har jeg haft følelsen af at æggeuret begyndte at tikke i det øjeblik, jeg trådte ind af døren. Mens det på mine privat/diskret besøg, nærmere har været når akten startede. Uret bimler vel ca 10 min før, så man er sikker på at gæsten er ude af døren til tiden (måske forkert, men det er i hvert fald følelsen) På mit seneste privat-diskret besøg, begyndte jeg at rejse mig fra sengen da timen jeg havde betalt for, fuldt ud var tikket ud. Så blev jeg bare hevet ned i sengen igen og vi hyggede i yderligere godt og vel 20 min virkelig lækkert og tusinde tak (du ved selv hvem du er) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 27. Marts, 2014 Jeg arbejder faktisk - som det onde geni jeg er - på en formular der kan trylle en kvinde om til tre venner, en kasse bajere og en fodboldkamp i fjerneren efter sex... Det er lidt af en opgave, men jeg lover at holde jer opdaterede Indtil det lykkes, vil jeg erklære mig rørende enige med alle andre: De dele af seksuelt samvær der er hygge, nussen, pludren, opvarmning og nedvarmning udgør mindst 90% af fornøjelsen. Et følelseskoldt og sympatiløst knald er det mest triste der findes. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 27. Marts, 2014 Nille Uuuuh, jeg bliver helt bange indeni, og tror faktisk ikke, at jeg får lukket et øje i nat. Nikita, jeg ved godt du får lukket et øje i nat. Men det er nu ikke fordi du tænker på mig,,,, næææ du drømmer om trawto og sure sko hehe, du var jaloux på mig fordi jeg scorede alle mændene fra dig i går aftes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 27. Marts, 2014 Hmm det kan sagtens være det er som Filsofen skriver, at selvom det har været godt, så har man respekt for pigens forretning Nu ved jeg ikke om der er overdrivelse med i det i skriver, men i så fald der er, så kunne jeg godt være personen. Hvis pigen ikke ligger sig ind til mig efterfølgende, så går jeg ud fra det er færdig og stiger ud af sengen. Ja tage tøj på er jo begrænset hvor lang tid det tager Så er det en farvelkram og så afsted. Jeg kan godt lide at ligge tæt bagefter! Men det er hendes initiativ har ikke lyst til at hun skal føle jeg spilder hendes tid. Der er så piger man kommer ofte ved, hvor der bliver pludret meget mere med. Men her synes jeg også det er en svær balance, for bestiller man en halv time, skal man jo ikke bruge en time eller mere af hendes tid pånær hvis hun nærmest ikke vil lukke en ud af rummet. Men jo flere gange man kommer jo nemmere er det at læse hendes signaler om at skulle videre i teksten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2014 næææ du drømmer om trawto og sure sko hehe, Haha... Jeg har sagt, at jeg har droppet den fetish... Gnubberiet gjorde intet for mig! du var jaloux på mig fordi jeg scorede alle mændene fra dig i går aftes Baaaah... Selvom jeg vandt lidt indpas tilsidst, så skulle jeg have tænkt på at lokke og friste med store påspændingsdildoer, som du jo gjorde! :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 27. Marts, 2014 Nu ved jeg ikke om der er overdrivelse med i det i skriver, men i så fald der er, så kunne jeg godt være personen. Jeg overdriver faktisk ikke, Liderbasse... Jeg smutter ingen steder, når man efterfølgende lige skal lande - det skulle da lige være for at finde en lille serviet eller noget at drikke. I tirsdags der lå jeg mageligt på sengen - tiden var ikke gået - og jeg nåede nærmest ikke ud af den, før manden havde retning mod hoveddøren?! :huh: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. Marts, 2014 I tirsdags der lå jeg mageligt på sengen - tiden var ikke gået - og jeg nåede nærmest ikke ud af den, før manden havde retning mod hoveddøren?! Kan jeg så ikke næste gang overtage den tid, han efterlod? :lol: 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. Marts, 2014 I tirsdags der lå jeg mageligt på sengen - tiden var ikke gået - og jeg nåede nærmest ikke ud af den, før manden havde retning mod hoveddøren?! Ja det lyder da en smule mystik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2014 Hæ, det kunne sgu' være sjovt at komme forbi Randers og se hvem af os, der kom til at blinke først :D . Er dit køleskab fyldt op? Ja da klart og har altid chokolade, det sørger hr jern jo for smiler ... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bettefanden 2 Skrevet 27. Marts, 2014 Nikita,du har ikke en chance mod trawtor-Nille,han stjal alle mændene,fordi han har fødder som dine øjne:,store,mørke,fugtige og ømme.Hvem sagde fetisch Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg